Zolang de amateur tak en de prof tak van NEC niet dor een deur kunnen zullen we nooit een goede samenwerking krijgen wat opleiding betreft. Helaaszoete aardbei schreef: ↑za 04 feb 2023, 12:51Er is nu al geen ruimte voor onze amateurs laat staan dat we een dameselftal erbij nemen.![]()
Nieuwe spelers
Re: Nieuwe spelers
Nieuw seizoen, nieuwe kansen. Op naar een hopelijk mooi seizoen 

Want de amateurs gaat spelers opleiden voor ons? Weg met die amateurs, heb je echt helemaal niks aan. Alleen een hoop gezeik om die paar velden die er liggen en iedereen wilt gebruiken.JBNMGN schreef: ↑di 07 feb 2023, 12:29Zolang de amateur tak en de prof tak van NEC niet dor een deur kunnen zullen we nooit een goede samenwerking krijgen wat opleiding betreft. Helaaszoete aardbei schreef: ↑za 04 feb 2023, 12:51Er is nu al geen ruimte voor onze amateurs laat staan dat we een dameselftal erbij nemen.![]()
Waarom zou er geen plek zijn voor die paar elftallen die de amateurs nog hebben ??
-
- Contacteer:
Het is de bedoeling dat er rond 2026 een vernieuwd sport complex komt ergens op de winkelsteeg inclusief kantineDRS schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:04Want de amateurs gaat spelers opleiden voor ons? Weg met die amateurs, heb je echt helemaal niks aan.JBNMGN schreef: ↑di 07 feb 2023, 12:29Zolang de amateur tak en de prof tak van NEC niet dor een deur kunnen zullen we nooit een goede samenwerking krijgen wat opleiding betreft. Helaaszoete aardbei schreef: ↑za 04 feb 2023, 12:51Er is nu al geen ruimte voor onze amateurs laat staan dat we een dameselftal erbij nemen.![]()
Alleen een hoop gezeik om die paar velden die er liggen en iedereen wilt gebruiken.
en dat de amateurs dan wel willen verhuizen.
Alles komt goed !!
- Dirk Eijlander
- Contacteer:
Gaan de amateurs dan over op waterpolo of korfbal? Zover ik weet wordt dat alleen een zwemcomplex met sporthal er bovenop, locatie rondom terrein Jan massinkhal.vak Oost schreef: ↑di 07 feb 2023, 14:51Het is de bedoeling dat er rond 2026 een vernieuwd sport complex komt ergens op de winkelsteeg inclusief kantineDRS schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:04Want de amateurs gaat spelers opleiden voor ons? Weg met die amateurs, heb je echt helemaal niks aan.JBNMGN schreef: ↑di 07 feb 2023, 12:29Zolang de amateur tak en de prof tak van NEC niet dor een deur kunnen zullen we nooit een goede samenwerking krijgen wat opleiding betreft. Helaaszoete aardbei schreef: ↑za 04 feb 2023, 12:51Er is nu al geen ruimte voor onze amateurs laat staan dat we een dameselftal erbij nemen.![]()
Alleen een hoop gezeik om die paar velden die er liggen en iedereen wilt gebruiken.
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat ben ik!
Alleen in de Meijhorst wordt er gekorfbald!Dirk Eijlander schreef: ↑di 07 feb 2023, 16:12Gaan de amateurs dan over op waterpolo of korfbal? Zover ik weet wordt dat alleen een zwemcomplex met sporthal er bovenop, locatie rondom terrein Jan massinkhal.vak Oost schreef: ↑di 07 feb 2023, 14:51Het is de bedoeling dat er rond 2026 een vernieuwd sport complex komt ergens op de winkelsteeg inclusief kantineDRS schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:04Want de amateurs gaat spelers opleiden voor ons? Weg met die amateurs, heb je echt helemaal niks aan.JBNMGN schreef: ↑di 07 feb 2023, 12:29Zolang de amateur tak en de prof tak van NEC niet dor een deur kunnen zullen we nooit een goede samenwerking krijgen wat opleiding betreft. Helaaszoete aardbei schreef: ↑za 04 feb 2023, 12:51Er is nu al geen ruimte voor onze amateurs laat staan dat we een dameselftal erbij nemen.![]()
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
De jonge spits Odysseus Velanas, clubtopscorer bij NAC Breda met 13 doelpunten in 22 wedstrijden is na dit seizoen transfervrij. Hij verlengt zijn contract ondanks een 'ultiem aanbod' van NAC niet omdat hij gebrand is op Eredivisievoetbal. Kom maar naar ons, zou ik zeggen!bertje schreef: ↑di 07 feb 2023, 16:17Alleen in de Meijhorst wordt er gekorfbald!Dirk Eijlander schreef: ↑di 07 feb 2023, 16:12Gaan de amateurs dan over op waterpolo of korfbal? Zover ik weet wordt dat alleen een zwemcomplex met sporthal er bovenop, locatie rondom terrein Jan massinkhal.vak Oost schreef: ↑di 07 feb 2023, 14:51Het is de bedoeling dat er rond 2026 een vernieuwd sport complex komt ergens op de winkelsteeg inclusief kantineDRS schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:04Want de amateurs gaat spelers opleiden voor ons? Weg met die amateurs, heb je echt helemaal niks aan.JBNMGN schreef: ↑di 07 feb 2023, 12:29Zolang de amateur tak en de prof tak van NEC niet dor een deur kunnen zullen we nooit een goede samenwerking krijgen wat opleiding betreft. Helaaszoete aardbei schreef: ↑za 04 feb 2023, 12:51Er is nu al geen ruimte voor onze amateurs laat staan dat we een dameselftal erbij nemen.![]()
zitten we weer met een twijfeachtige KKD spits .....Boer Janssen schreef: ↑ma 13 feb 2023, 12:02De jonge spits Odysseus Velanas, clubtopscorer bij NAC Breda met 13 doelpunten in 22 wedstrijden is na dit seizoen transfervrij. Hij verlengt zijn contract ondanks een 'ultiem aanbod' van NAC niet omdat hij gebrand is op Eredivisievoetbal. Kom maar naar ons, zou ik zeggen!bertje schreef: ↑di 07 feb 2023, 16:17Alleen in de Meijhorst wordt er gekorfbald!Dirk Eijlander schreef: ↑di 07 feb 2023, 16:12Gaan de amateurs dan over op waterpolo of korfbal? Zover ik weet wordt dat alleen een zwemcomplex met sporthal er bovenop, locatie rondom terrein Jan massinkhal.vak Oost schreef: ↑di 07 feb 2023, 14:51Het is de bedoeling dat er rond 2026 een vernieuwd sport complex komt ergens op de winkelsteeg inclusief kantine
Risus abundat in ore stultorum
-
- Contacteer:
Sorry, Velanas is geen spits maar een aanvallende middenvelder. Maakt niet uit, kunnen we ook bijzonder goed gebruiken. Dan kunnen we netjes afscheid nemen van Mattson. Ik zeg: halen!Boer Janssen schreef: ↑ma 13 feb 2023, 12:02De jonge spits Odysseus Velanas, clubtopscorer bij NAC Breda met 13 doelpunten in 22 wedstrijden is na dit seizoen transfervrij. Hij verlengt zijn contract ondanks een 'ultiem aanbod' van NAC niet omdat hij gebrand is op Eredivisievoetbal. Kom maar naar ons, zou ik zeggen!bertje schreef: ↑di 07 feb 2023, 16:17Alleen in de Meijhorst wordt er gekorfbald!Dirk Eijlander schreef: ↑di 07 feb 2023, 16:12Gaan de amateurs dan over op waterpolo of korfbal? Zover ik weet wordt dat alleen een zwemcomplex met sporthal er bovenop, locatie rondom terrein Jan massinkhal.vak Oost schreef: ↑di 07 feb 2023, 14:51Het is de bedoeling dat er rond 2026 een vernieuwd sport complex komt ergens op de winkelsteeg inclusief kantine
Odysseus zou een mooie opvolger voor Ilias zijn inderdaad.Boer Janssen schreef: ↑ma 13 feb 2023, 12:09Sorry, Velanas is geen spits maar een aanvallende middenvelder. Maakt niet uit, kunnen we ook bijzonder goed gebruiken. Dan kunnen we netjes afscheid nemen van Mattson. Ik zeg: halen!Boer Janssen schreef: ↑ma 13 feb 2023, 12:02De jonge spits Odysseus Velanas, clubtopscorer bij NAC Breda met 13 doelpunten in 22 wedstrijden is na dit seizoen transfervrij. Hij verlengt zijn contract ondanks een 'ultiem aanbod' van NAC niet omdat hij gebrand is op Eredivisievoetbal. Kom maar naar ons, zou ik zeggen!bertje schreef: ↑di 07 feb 2023, 16:17Alleen in de Meijhorst wordt er gekorfbald!Dirk Eijlander schreef: ↑di 07 feb 2023, 16:12Gaan de amateurs dan over op waterpolo of korfbal? Zover ik weet wordt dat alleen een zwemcomplex met sporthal er bovenop, locatie rondom terrein Jan massinkhal.
Velanas is meer een aanvallende middenvelder / buitenspeler, zeker geen spits. Flegmatieke speler. Wel een type ene wedstrijd een 4 en de andere wedstrijd een 8. Neemt niet weg dat hij aardig wat goals maakt. Vier assists zou wel wat hoger mogen.
Geld krijgt pas zijn werkelijke waarde als je er wat mee doet
Het is een jongen met diepgang, iets wat we in onze selectie niet hebben. Lijkt me een prima aanvulling.
Met Schöne en Proper wassen we elke club de oren!
Zou wel een publiekslieveling kunnen worden.
Geld krijgt pas zijn werkelijke waarde als je er wat mee doet
- jackkreta
- Contacteer:
DR schreef: ↑ma 13 feb 2023, 13:54Odysseus zou een mooie opvolger voor Ilias zijn inderdaad.Boer Janssen schreef: ↑ma 13 feb 2023, 12:09Sorry, Velanas is geen spits maar een aanvallende middenvelder. Maakt niet uit, kunnen we ook bijzonder goed gebruiken. Dan kunnen we netjes afscheid nemen van Mattson. Ik zeg: halen!Boer Janssen schreef: ↑ma 13 feb 2023, 12:02De jonge spits Odysseus Velanas, clubtopscorer bij NAC Breda met 13 doelpunten in 22 wedstrijden is na dit seizoen transfervrij. Hij verlengt zijn contract ondanks een 'ultiem aanbod' van NAC niet omdat hij gebrand is op Eredivisievoetbal. Kom maar naar ons, zou ik zeggen!bertje schreef: ↑di 07 feb 2023, 16:17Alleen in de Meijhorst wordt er gekorfbald!Dirk Eijlander schreef: ↑di 07 feb 2023, 16:12Gaan de amateurs dan over op waterpolo of korfbal? Zover ik weet wordt dat alleen een zwemcomplex met sporthal er bovenop, locatie rondom terrein Jan massinkhal.

Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Ik gooi hem er maar vast in voor het nieuwe seizoen, maar deze kan wel eens een mooie toekomst tegemoet zien:
Ruben van Bommel van MVV
Contract tot einde seizoen
Ruben van Bommel van MVV
Contract tot einde seizoen
Wat voor een positie speelt hij? Want ik vrees dat we eerst moeten starten met het vinden van twee backs. Ik geloof niet meer dat beide heren bijtekenen.
Geeft aan dat hij niet transfervrij wil vertrekken. Zal dus vermoedelijk een jaartje bijtekenen en dan moet je betalen. Misschien dat we dat kunnen doen, maar je moet er niet van uitgaan dat hij er dan direct staat.
Oeh.. scherp. En mooi.DR schreef: ↑ma 13 feb 2023, 13:54Odysseus zou een mooie opvolger voor Ilias zijn inderdaad.Boer Janssen schreef: ↑ma 13 feb 2023, 12:09Sorry, Velanas is geen spits maar een aanvallende middenvelder. Maakt niet uit, kunnen we ook bijzonder goed gebruiken. Dan kunnen we netjes afscheid nemen van Mattson. Ik zeg: halen!Boer Janssen schreef: ↑ma 13 feb 2023, 12:02De jonge spits Odysseus Velanas, clubtopscorer bij NAC Breda met 13 doelpunten in 22 wedstrijden is na dit seizoen transfervrij. Hij verlengt zijn contract ondanks een 'ultiem aanbod' van NAC niet omdat hij gebrand is op Eredivisievoetbal. Kom maar naar ons, zou ik zeggen!bertje schreef: ↑di 07 feb 2023, 16:17Alleen in de Meijhorst wordt er gekorfbald!Dirk Eijlander schreef: ↑di 07 feb 2023, 16:12Gaan de amateurs dan over op waterpolo of korfbal? Zover ik weet wordt dat alleen een zwemcomplex met sporthal er bovenop, locatie rondom terrein Jan massinkhal.

- Legendario
- Contacteer:
Dat zei van Rooij ook. Misschien kunnen we ze ruilen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.
- Bottendaal
- Contacteer:
Legendario schreef: ↑ma 13 feb 2023, 21:04Dat zei van Rooij ook. Misschien kunnen we ze ruilen.

Onder druk wordt alles vloeibaar
Ik gooi hem er maar vast in voor het nieuwe seizoen, maar deze kan wel eens een mooie toekomst tegemoet zien:
Odysseus Velenas.
Kan transfervrij opgehaald worden bij NAC.
Odysseus Velenas.
Kan transfervrij opgehaald worden bij NAC.