Nieuwe spelers
Re: Nieuwe spelers
Ik zou volgende week graag 3 contractverlengingen zien.
Als je deze selectie bij elkaar houdt en een paar goede versterkingen haalt, speel je de komende jaren gegarandeerd rechter rijtje.
Als je deze selectie bij elkaar houdt en een paar goede versterkingen haalt, speel je de komende jaren gegarandeerd rechter rijtje.
Linker neem ik aan toch? Want dit team heeft zeker wel potentie, zeker als alles blijft en nog versterkt wordt.
Ja, dat zal hij zeker bedoelen. Als je dit team nog 2 jaar voor het grootste deel bij elkaar kan blijven en evt. op een aantal posities kan doorselecteren, is er echt iets moois mogelijk!
Ik bedoelde linker inderdaad. Had een paar bakkies op.necnmgn schreef: ↑zo 29 jan 2023, 09:27Ja, dat zal hij zeker bedoelen. Als je dit team nog 2 jaar voor het grootste deel bij elkaar kan blijven en evt. op een aantal posities kan doorselecteren, is er echt iets moois mogelijk!
Komt er nog iets bij voor eind van de maand ?
Nope
Meijer gaf aan dat er niks meer ging gebeuren op Rn7 vrijdag
Alleen dat Duelund zou vertrekken
Laatst gewijzigd door Tyson op zo 29 jan 2023, 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
- jackkreta
- Contacteer:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
-
- Contacteer:
Duelund is weg en Mattsson onbetrouwbaar. Dan heb je Cissoko (grillige jeugdspeler) en Tannane (ervaren kaartenpakker) voor 2 posities. Dat kan absoluut niet. Als er geen vervanger komt maakt NEC een kapitale blunder door Duelund te laten gaan.
-
- Contacteer:
De enorme kans van Duelund tegen Sparta zei eigenlijk alles over deze knul. geen overtuiging,een net niet aanname,een net niet schot.Drie goals in bijna 40 wedstrijden.Nijmegen0413 schreef: ↑ma 30 jan 2023, 00:10Duelund is weg en Mattsson onbetrouwbaar. Dan heb je Cissoko (grillige jeugdspeler) en Tannane (ervaren kaartenpakker) voor 2 posities. Dat kan absoluut niet. Als er geen vervanger komt maakt NEC een kapitale blunder door Duelund te laten gaan.
Mattsson en Bruijn die op de weg terug zijn.
Laten we deze jongen s.v.p. niet groter maken dan hij is.
Nou zijn blessure nooit meer de oude geworden.
-
- Contacteer:
Het is ook een kwaliteit om überhaupt beschikbaar te zijn. Dat is bij Bruijn en Mattsson gewoon dramatisch.zoete aardbei schreef: ↑ma 30 jan 2023, 00:23De enorme kans van Duelund tegen Sparta zei eigenlijk alles over deze knul. geen overtuiging,een net niet aanname,een net niet schot.Drie goals in bijna 40 wedstrijden.Nijmegen0413 schreef: ↑ma 30 jan 2023, 00:10Duelund is weg en Mattsson onbetrouwbaar. Dan heb je Cissoko (grillige jeugdspeler) en Tannane (ervaren kaartenpakker) voor 2 posities. Dat kan absoluut niet. Als er geen vervanger komt maakt NEC een kapitale blunder door Duelund te laten gaan.
Mattsson en Bruijn die op de weg terug zijn.
Laten we deze jongen s.v.p. niet groter maken dan hij is.
Nou zijn blessure nooit meer de oude geworden.
Tja bruijn. De aankoop waaromheen het nieuwe nec opgebouwd zou worden. Daar is weinig meer van over helaas
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Tja, dat was wel een niveau lager he.....nu gaan we uiteraard niet meer om Bruijn heen bouwen en is de kans 99% dat zijn contract niet verlengd gaat worden. Dan zal ie wel transfervrij naar een NAC of Roda gaan uiteindelijk.
When Wilco talks, people listen!
- Demtsjenko
- Contacteer:
Dat laatste vind ik dus ook… risicovol zo op de helft van de competitie…Nijmegen0413 schreef: ↑ma 30 jan 2023, 00:10Duelund is weg en Mattsson onbetrouwbaar. Dan heb je Cissoko (grillige jeugdspeler) en Tannane (ervaren kaartenpakker) voor 2 posities. Dat kan absoluut niet. Als er geen vervanger komt maakt NEC een kapitale blunder door Duelund te laten gaan.
Voor Cissoko kun je ook Mussaba brengen. En voor Tannane hebben we dus Mattsson en Bruijn. Ik vind het wel logisch om geen vervanger te halen.
Mattsson is minder balvast, wat druistig soms. Bruijn is geen echte 10. Er hoeft geen vervanger te komen nu, maar ik vond Duelund dan ook geschikter. Sterker aan de bal.
meejeens. Duelund is balvaster, sterker in de duels en kijkt meer om zich heen dan een Mattsson of Bruijn. Lijkt me belangrijke eigenschappen voor een aanvallende middenvelder.
Rossen eens serieus een kans geven.mschr schreef: ↑ma 30 jan 2023, 08:35meejeens. Duelund is balvaster, sterker in de duels en kijkt meer om zich heen dan een Mattsson of Bruijn. Lijkt me belangrijke eigenschappen voor een aanvallende middenvelder.
Of de Wit. Daarnaast is Tannane ook gewoon terug en zijn 3 eredivisiewaardige en 2 jeugdige talenten voor 1 positie ruim voldoende dunkt mij. Zij het wel dat het vervelend is dat Matsson en Bruijn bij elke poep en scheet afwezig zijn..burp schreef: ↑ma 30 jan 2023, 08:47Rossen eens serieus een kans geven.mschr schreef: ↑ma 30 jan 2023, 08:35meejeens. Duelund is balvaster, sterker in de duels en kijkt meer om zich heen dan een Mattsson of Bruijn. Lijkt me belangrijke eigenschappen voor een aanvallende middenvelder.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
We moeten Dueluend niet groter maken dan dat ie is. Speelde vaker slecht dan goed.mschr schreef: ↑ma 30 jan 2023, 08:35meejeens. Duelund is balvaster, sterker in de duels en kijkt meer om zich heen dan een Mattsson of Bruijn. Lijkt me belangrijke eigenschappen voor een aanvallende middenvelder.
Voor de breedte wel lekker om er iets bij te krijgen.
Come on Wilfried Bony!
Heeft niets met groter te maken. Hij voldoet op de plek van Tannane gewoon beter dan Mattsson en Bruijn. Ik zou ook niet goed weten op welke plek Mattsson wel past. Een linksbuiten is hij ook niet. Het lijkt me anders een 10 met 2 sterke opruimers naast hem. Maar met Proper en Schöne er bij is hij te licht en voldoet hij niet op 10. Dan worden we overlopen op het middenveld.Napoleon schreef: ↑ma 30 jan 2023, 09:14We moeten Dueluend niet groter maken dan dat ie is. Speelde vaker slecht dan goed.mschr schreef: ↑ma 30 jan 2023, 08:35meejeens. Duelund is balvaster, sterker in de duels en kijkt meer om zich heen dan een Mattsson of Bruijn. Lijkt me belangrijke eigenschappen voor een aanvallende middenvelder.
Mattsson is veel te weinig balvast voor op het middenveld en draait veel te vaak de verkeerde kant op/ de drukte in. Voor op de vleugel mist hij de individuele actie, topsnelheid/ acceleratievermogen en voorzet/ schot. Ik denk dat hij een tweede spits moet zijn in een twee-spitsen-systeem, maar dat spelen we niet.E.B schreef: ↑ma 30 jan 2023, 09:25Heeft niets met groter te maken. Hij voldoet op de plek van Tannane gewoon beter dan Mattsson en Bruijn. Ik zou ook niet goed weten op welke plek Mattsson wel past. Een linksbuiten is hij ook niet. Het lijkt me anders een 10 met 2 sterke opruimers naast hem. Maar met Proper en Schöne er bij is hij te licht en voldoet hij niet op 10. Dan worden we overlopen op het middenveld.Napoleon schreef: ↑ma 30 jan 2023, 09:14We moeten Dueluend niet groter maken dan dat ie is. Speelde vaker slecht dan goed.mschr schreef: ↑ma 30 jan 2023, 08:35meejeens. Duelund is balvaster, sterker in de duels en kijkt meer om zich heen dan een Mattsson of Bruijn. Lijkt me belangrijke eigenschappen voor een aanvallende middenvelder.
We hebben trouwens echt een mooie selectie. Als van Rooij, Marquez en El Ka bijtekenen, hebben we, als er geen verkopen plaatsvinden, voor volgend jaar alleen een nieuwe reserve rechtsback, een pitbull/ kilometervreter voor op het middenveld (voor tegen topploegen/ om een voorsprong te verdedigen), een goede spits (Nani?) en 2 reserve buitenspelers (voor achter Tavsan en Cissoko) nodig.
Dan haal je met gemak het linkerrijtje.
Dan haal je met gemak het linkerrijtje.