Legendario schreef: ↑vr 24 dec 2021, 19:52Mooi voor hem. Kan hij na dit seizoen daar gaan ballen.Onwetende schreef: ↑vr 24 dec 2021, 18:24Bij cambuur denken ze daar heel anders over...

Legendario schreef: ↑vr 24 dec 2021, 19:52Mooi voor hem. Kan hij na dit seizoen daar gaan ballen.Onwetende schreef: ↑vr 24 dec 2021, 18:24Bij cambuur denken ze daar heel anders over...
Oh Romeny. Ik ging uit van de Eredivisie en niet de beker meegerekend. Goede vergelijking ook. Tegen amateurs en met al het geluk van de wereld dat de bal in het netje gaat tegen Cambuur. Wat een wereldspits.Onwetende schreef: ↑vr 24 dec 2021, 17:41Nooit van transfermarkt gehoord Henkie?Henkiepenkie schreef: ↑vr 24 dec 2021, 17:30Onwetende schreef: ↑vr 24 dec 2021, 16:51Meningen zijn leuk maar stats zeggen meer.... Wel op de hoogte blijven.....Henkiepenkie schreef: ↑vr 24 dec 2021, 16:41Van wie wel dan?Onwetende schreef: ↑vr 24 dec 2021, 16:28Die cijfers zijn niet van Ali...WijchenNEC schreef: ↑vr 24 dec 2021, 16:19
Akman doet het niet niet slecht qua cijfers dat klopt, maar is ook op de bank terecht gekomen, die moet je sowieso in de zomer vervangen. is niet gek om al op te plannen toch?![]()
![]()
Maar we spelen ook in de ED he. Eigenlijk voornamelijk. Wat zijn zijn cijfers in de ED?Onwetende schreef: ↑vr 24 dec 2021, 16:51Meningen zijn leuk maar stats zeggen meer.... Wel op de hoogte blijven.....Henkiepenkie schreef: ↑vr 24 dec 2021, 16:41Van wie wel dan?Onwetende schreef: ↑vr 24 dec 2021, 16:28Die cijfers zijn niet van Ali...WijchenNEC schreef: ↑vr 24 dec 2021, 16:19Akman doet het niet niet slecht qua cijfers dat klopt, maar is ook op de bank terecht gekomen, die moet je sowieso in de zomer vervangen. is niet gek om al op te plannen toch?Onwetende schreef: ↑vr 24 dec 2021, 16:10We hebben een spits die iedere 128 minuten een doelpunt maakt.... Het gras bij de buren.......WijchenNEC schreef: ↑vr 24 dec 2021, 15:55
Klopt, al blijkt dit vaak in de winter lastiger & duurder dan in de zomer wanneer er ook veel contracten aflopen etc.
Zeg Opa Romeny, geef je kleinzoon mijn complimenten bij het kerstdiner voor zijn altijd goede inzet en nooit zeurende mentaliteit. Kijk samen nog een keer de wedstrijd tegen Cambuur en geniet, hij speelde een puike pot. Vertel hem erbij dat dit de norm is bij NEC.Onwetende schreef: ↑vr 24 dec 2021, 18:24Bij cambuur denken ze daar heel anders over...Tiel schreef: ↑vr 24 dec 2021, 17:50Tegen Cambuur had niets met de inzet van Ole te maken, dat was een pisbal. Die andere was tegen een amateurelftal.
Hij heeft echt lang genoeg laten zien het niveau niet aan te kunnen.
Ik denk dat het wel nodig is. Ten eerste omdat we niet alleen nu, maar ook over 18 wedstrijden nog op die negende plek willen staan. Ten tweede omdat ik weinig zin in heb om in de tweede helft van het seizoen net zo vaak te moeten billenknijpen als tot nu toe het geval was. En ten derde omdat ik simpelweg wat attractiever voetbal wil zien omdat voetbal niet alleen rekenen is (hoeveel punten hebben we nog nodig om onszelf veilig te spelen?) maar vooral uit genieten moet bestaan. Dat laatste is gewoon veel te weinig het geval.hoMer schreef: ↑vr 24 dec 2021, 13:38Wat ik me afvraag: als je na 18 wedstrijden op plek 9 staat met 25 punten, waarom zou je dan geld uitgeven aan een nieuwe spits? Natuurlijk zou het fijn zijn als je iemand binnenhaalt die er in de tweede seizoenshelft zomaar tien inschiet, maar het is toch niet per se nodig?
Reken er maar gewoon op dat we in de komende 16 wedstrijden maximaal 16 punten halen. In ‘98/‘99 haalden we 12 punten uit de laatste wedstrijden, na uit de eerste 18 wedstrijden 29 punten gehaald te hebben. In 2000/01 haalden we 27 punten uit de eerste 18 wedstrijden, wat gevolgd werd met 12 punten uit de laatste 16 ondanks tussentijdse versterking Schulp. In 2005/6 begonnen we de eerste 18 wedstrijden ook sterk (28 punten) en daarna vielen we stil ondanks tussentijdse versterking Jones (19 punten). In 2008/9 haalden we 26 punten uit de eerste 18 wedstrijden, gevolgd door maar 16 punten uit de laatste 16 wedstrijden en in 2015/16 haalden we 30 punten uit de eerste 18 potjes, gevolgd door 16 uit 16. Zodra NEC veilig is, speelt nEC alsof het nergens meer om speelt. Da’s het nadeel van het eeuwige underdogcomplex.Boer Janssen schreef: ↑za 25 dec 2021, 13:36Ik denk dat het wel nodig is. Ten eerste omdat we niet alleen nu, maar ook over 18 wedstrijden nog op die negende plek willen staan. Ten tweede omdat ik weinig zin in heb om in de tweede helft van het seizoen net zo vaak te moeten billenknijpen als tot nu toe het geval was. En ten derde omdat ik simpelweg wat attractiever voetbal wil zien omdat voetbal niet alleen rekenen is (hoeveel punten hebben we nog nodig om onszelf veilig te spelen?) maar vooral uit genieten moet bestaan. Dat laatste is gewoon veel te weinig het geval.hoMer schreef: ↑vr 24 dec 2021, 13:38Wat ik me afvraag: als je na 18 wedstrijden op plek 9 staat met 25 punten, waarom zou je dan geld uitgeven aan een nieuwe spits? Natuurlijk zou het fijn zijn als je iemand binnenhaalt die er in de tweede seizoenshelft zomaar tien inschiet, maar het is toch niet per se nodig?
Goed voetbal en nec gaat zelden samenBoer Janssen schreef: ↑za 25 dec 2021, 13:36Ik denk dat het wel nodig is. Ten eerste omdat we niet alleen nu, maar ook over 18 wedstrijden nog op die negende plek willen staan. Ten tweede omdat ik weinig zin in heb om in de tweede helft van het seizoen net zo vaak te moeten billenknijpen als tot nu toe het geval was. En ten derde omdat ik simpelweg wat attractiever voetbal wil zien omdat voetbal niet alleen rekenen is (hoeveel punten hebben we nog nodig om onszelf veilig te spelen?) maar vooral uit genieten moet bestaan. Dat laatste is gewoon veel te weinig het geval.hoMer schreef: ↑vr 24 dec 2021, 13:38Wat ik me afvraag: als je na 18 wedstrijden op plek 9 staat met 25 punten, waarom zou je dan geld uitgeven aan een nieuwe spits? Natuurlijk zou het fijn zijn als je iemand binnenhaalt die er in de tweede seizoenshelft zomaar tien inschiet, maar het is toch niet per se nodig?
Als we structureel middenmoot Eredivisie willen spelen, moeten we nog wel een klein beetje doorselecteren hoor, en we moeten vertrekkers adequaat vervangen. Ik zou graag zien dat er een nieuwe spits gehaald wordt (voor langer dan een half seizoen) en er moet ook over een vervanger voor Okita nagedacht worden.il duce schreef: ↑za 25 dec 2021, 14:08Goed voetbal en nec gaat zelden samenBoer Janssen schreef: ↑za 25 dec 2021, 13:36Ik denk dat het wel nodig is. Ten eerste omdat we niet alleen nu, maar ook over 18 wedstrijden nog op die negende plek willen staan. Ten tweede omdat ik weinig zin in heb om in de tweede helft van het seizoen net zo vaak te moeten billenknijpen als tot nu toe het geval was. En ten derde omdat ik simpelweg wat attractiever voetbal wil zien omdat voetbal niet alleen rekenen is (hoeveel punten hebben we nog nodig om onszelf veilig te spelen?) maar vooral uit genieten moet bestaan. Dat laatste is gewoon veel te weinig het geval.hoMer schreef: ↑vr 24 dec 2021, 13:38Wat ik me afvraag: als je na 18 wedstrijden op plek 9 staat met 25 punten, waarom zou je dan geld uitgeven aan een nieuwe spits? Natuurlijk zou het fijn zijn als je iemand binnenhaalt die er in de tweede seizoenshelft zomaar tien inschiet, maar het is toch niet per se nodig?dan support je echt de verkeerde club. We staan gewoon linkerrijtje eredivisie, het was niet altijd hosanna en we hebben een paar keer te weinig gekregen maar de ploeg/club verdiend een groot compliment. Voor mooi voetbal moet je naar de hoofdstad
![]()
Dat zou ik best willen maar ik ben bang dat hij niet weet wie er voor de deur staat... Hoewel ik onwetend ben heeft 2022 alles in zich om een fantastisch jaar te worden voor nec en hopelijk ook voor jou.....De Kletskop schreef: ↑za 25 dec 2021, 10:22Zeg Opa Romeny, geef je kleinzoon mijn complimenten bij het kerstdiner voor zijn altijd goede inzet en nooit zeurende mentaliteit. Kijk samen nog een keer de wedstrijd tegen Cambuur en geniet, hij speelde een puike pot. Vertel hem erbij dat dit de norm is bij NEC.Onwetende schreef: ↑vr 24 dec 2021, 18:24Bij cambuur denken ze daar heel anders over...
Volledig mee eens maar met wat voor verwachting zou je nu naar het stadion gaan? Ik heb geen seizoenskaart voor mooi voetbal zover zijn we nog lang niet en vraag me af of we dat niveau ooit gaan bereiken. Spits er vervanger okita zijn zeker gewenst, verder ook alvast door selecteren op bijv beekman, dv sluis en romenyDJTEEF! schreef: ↑za 25 dec 2021, 14:34Als we structureel middenmoot Eredivisie willen spelen, moeten we nog wel een klein beetje doorselecteren hoor, en we moeten vertrekkers adequaat vervangen. Ik zou graag zien dat er een nieuwe spits gehaald wordt (voor langer dan een half seizoen) en er moet ook over een vervanger voor Okita nagedacht worden.il duce schreef: ↑za 25 dec 2021, 14:08Goed voetbal en nec gaat zelden samenBoer Janssen schreef: ↑za 25 dec 2021, 13:36Ik denk dat het wel nodig is. Ten eerste omdat we niet alleen nu, maar ook over 18 wedstrijden nog op die negende plek willen staan. Ten tweede omdat ik weinig zin in heb om in de tweede helft van het seizoen net zo vaak te moeten billenknijpen als tot nu toe het geval was. En ten derde omdat ik simpelweg wat attractiever voetbal wil zien omdat voetbal niet alleen rekenen is (hoeveel punten hebben we nog nodig om onszelf veilig te spelen?) maar vooral uit genieten moet bestaan. Dat laatste is gewoon veel te weinig het geval.hoMer schreef: ↑vr 24 dec 2021, 13:38Wat ik me afvraag: als je na 18 wedstrijden op plek 9 staat met 25 punten, waarom zou je dan geld uitgeven aan een nieuwe spits? Natuurlijk zou het fijn zijn als je iemand binnenhaalt die er in de tweede seizoenshelft zomaar tien inschiet, maar het is toch niet per se nodig?dan support je echt de verkeerde club. We staan gewoon linkerrijtje eredivisie, het was niet altijd hosanna en we hebben een paar keer te weinig gekregen maar de ploeg/club verdiend een groot compliment. Voor mooi voetbal moet je naar de hoofdstad
![]()
Met alle respect, maar waar bepaalde figuren erin slagen Romeny structureel af te branden krijg jij het voor elkaar om structureel tot aan je oksel in zijn reet te zitten. Van beide kampen breekt me nogal het zweet uit..Onwetende schreef: ↑za 25 dec 2021, 17:46Dat zou ik best willen maar ik ben bang dat hij niet weet wie er voor de deur staat... Hoewel ik onwetend ben heeft 2022 alles in zich om een fantastisch jaar te worden voor nec en hopelijk ook voor jou.....De Kletskop schreef: ↑za 25 dec 2021, 10:22Zeg Opa Romeny, geef je kleinzoon mijn complimenten bij het kerstdiner voor zijn altijd goede inzet en nooit zeurende mentaliteit. Kijk samen nog een keer de wedstrijd tegen Cambuur en geniet, hij speelde een puike pot. Vertel hem erbij dat dit de norm is bij NEC.Onwetende schreef: ↑vr 24 dec 2021, 18:24Bij cambuur denken ze daar heel anders over...Tiel schreef: ↑vr 24 dec 2021, 17:50Tegen Cambuur had niets met de inzet van Ole te maken, dat was een pisbal. Die andere was tegen een amateurelftal.
Hij heeft echt lang genoeg laten zien het niveau niet aan te kunnen.
bertje schreef: ↑zo 26 dec 2021, 11:10Met alle respect, maar waar bepaalde figuren erin slagen Romeny structureel af te branden krijg jij het voor elkaar om structureel tot aan je oksel in zijn reet te zitten. Van beide kampen breekt me nogal het zweet uit..Onwetende schreef: ↑za 25 dec 2021, 17:46Dat zou ik best willen maar ik ben bang dat hij niet weet wie er voor de deur staat... Hoewel ik onwetend ben heeft 2022 alles in zich om een fantastisch jaar te worden voor nec en hopelijk ook voor jou.....De Kletskop schreef: ↑za 25 dec 2021, 10:22Zeg Opa Romeny, geef je kleinzoon mijn complimenten bij het kerstdiner voor zijn altijd goede inzet en nooit zeurende mentaliteit. Kijk samen nog een keer de wedstrijd tegen Cambuur en geniet, hij speelde een puike pot. Vertel hem erbij dat dit de norm is bij NEC.Onwetende schreef: ↑vr 24 dec 2021, 18:24Bij cambuur denken ze daar heel anders over...
Ole heeft bewezen zelfs in de kkd weinig toe te voegen.E.B. schreef: ↑zo 26 dec 2021, 11:54bertje schreef: ↑zo 26 dec 2021, 11:10Met alle respect, maar waar bepaalde figuren erin slagen Romeny structureel af te branden krijg jij het voor elkaar om structureel tot aan je oksel in zijn reet te zitten. Van beide kampen breekt me nogal het zweet uit..Onwetende schreef: ↑za 25 dec 2021, 17:46Dat zou ik best willen maar ik ben bang dat hij niet weet wie er voor de deur staat... Hoewel ik onwetend ben heeft 2022 alles in zich om een fantastisch jaar te worden voor nec en hopelijk ook voor jou.....De Kletskop schreef: ↑za 25 dec 2021, 10:22Zeg Opa Romeny, geef je kleinzoon mijn complimenten bij het kerstdiner voor zijn altijd goede inzet en nooit zeurende mentaliteit. Kijk samen nog een keer de wedstrijd tegen Cambuur en geniet, hij speelde een puike pot. Vertel hem erbij dat dit de norm is bij NEC.Ik ben geen fan, geen hater. Maar zoals het er nu naar uit ziet krijgt zijn carrière eerder een vergelijkbaar vervolg als dat van een Rik ten Voorde.
In 't pulletje vallen bij de gemiddelde nec-supporter zegt heel weinig over de kwaliteiten van een speler..... Voorbeelden te over... De tijd zal het leren.... de allerbeste wensen voor 2022 en dat nec zal gloreren!Tiel schreef: ↑zo 26 dec 2021, 12:21Ole heeft bewezen zelfs in de kkd weinig toe te voegen.E.B. schreef: ↑zo 26 dec 2021, 11:54bertje schreef: ↑zo 26 dec 2021, 11:10Met alle respect, maar waar bepaalde figuren erin slagen Romeny structureel af te branden krijg jij het voor elkaar om structureel tot aan je oksel in zijn reet te zitten. Van beide kampen breekt me nogal het zweet uit..Onwetende schreef: ↑za 25 dec 2021, 17:46Dat zou ik best willen maar ik ben bang dat hij niet weet wie er voor de deur staat... Hoewel ik onwetend ben heeft 2022 alles in zich om een fantastisch jaar te worden voor nec en hopelijk ook voor jou.....De Kletskop schreef: ↑za 25 dec 2021, 10:22Zeg Opa Romeny, geef je kleinzoon mijn complimenten bij het kerstdiner voor zijn altijd goede inzet en nooit zeurende mentaliteit. Kijk samen nog een keer de wedstrijd tegen Cambuur en geniet, hij speelde een puike pot. Vertel hem erbij dat dit de norm is bij NEC.Ik ben geen fan, geen hater. Maar zoals het er nu naar uit ziet krijgt zijn carrière eerder een vergelijkbaar vervolg als dat van een Rik ten Voorde.
Ik zie liever Ole elke week vlammen en er 20 a 25 inschieten in een seizoen. Het is geen misgunnen of een kwestie van hem niet pruimen. De piek staat echter anders op de boom op dit moment.Onwetende schreef: ↑zo 26 dec 2021, 13:26In 't pulletje vallen bij de gemiddelde nec-supporter zegt heel weinig over de kwaliteiten van een speler..... Voorbeelden te over... De tijd zal het leren.... de allerbeste wensen voor 2022 en dat nec zal gloreren!Tiel schreef: ↑zo 26 dec 2021, 12:21Ole heeft bewezen zelfs in de kkd weinig toe te voegen.E.B. schreef: ↑zo 26 dec 2021, 11:54bertje schreef: ↑zo 26 dec 2021, 11:10Met alle respect, maar waar bepaalde figuren erin slagen Romeny structureel af te branden krijg jij het voor elkaar om structureel tot aan je oksel in zijn reet te zitten. Van beide kampen breekt me nogal het zweet uit..Onwetende schreef: ↑za 25 dec 2021, 17:46Dat zou ik best willen maar ik ben bang dat hij niet weet wie er voor de deur staat... Hoewel ik onwetend ben heeft 2022 alles in zich om een fantastisch jaar te worden voor nec en hopelijk ook voor jou.....De Kletskop schreef: ↑za 25 dec 2021, 10:22
Zeg Opa Romeny, geef je kleinzoon mijn complimenten bij het kerstdiner voor zijn altijd goede inzet en nooit zeurende mentaliteit. Kijk samen nog een keer de wedstrijd tegen Cambuur en geniet, hij speelde een puike pot. Vertel hem erbij dat dit de norm is bij NEC.Ik ben geen fan, geen hater. Maar zoals het er nu naar uit ziet krijgt zijn carrière eerder een vergelijkbaar vervolg als dat van een Rik ten Voorde.
En hoe werd hij op handen gedragen in Tilburg…? Of zijn die supporters ook niet goed genoeg?Onwetende schreef: ↑zo 26 dec 2021, 13:26In 't pulletje vallen bij de gemiddelde nec-supporter zegt heel weinig over de kwaliteiten van een speler..... Voorbeelden te over... De tijd zal het leren.... de allerbeste wensen voor 2022 en dat nec zal gloreren!Tiel schreef: ↑zo 26 dec 2021, 12:21Ole heeft bewezen zelfs in de kkd weinig toe te voegen.E.B. schreef: ↑zo 26 dec 2021, 11:54bertje schreef: ↑zo 26 dec 2021, 11:10Met alle respect, maar waar bepaalde figuren erin slagen Romeny structureel af te branden krijg jij het voor elkaar om structureel tot aan je oksel in zijn reet te zitten. Van beide kampen breekt me nogal het zweet uit..Onwetende schreef: ↑za 25 dec 2021, 17:46Dat zou ik best willen maar ik ben bang dat hij niet weet wie er voor de deur staat... Hoewel ik onwetend ben heeft 2022 alles in zich om een fantastisch jaar te worden voor nec en hopelijk ook voor jou.....De Kletskop schreef: ↑za 25 dec 2021, 10:22
Zeg Opa Romeny, geef je kleinzoon mijn complimenten bij het kerstdiner voor zijn altijd goede inzet en nooit zeurende mentaliteit. Kijk samen nog een keer de wedstrijd tegen Cambuur en geniet, hij speelde een puike pot. Vertel hem erbij dat dit de norm is bij NEC.Ik ben geen fan, geen hater. Maar zoals het er nu naar uit ziet krijgt zijn carrière eerder een vergelijkbaar vervolg als dat van een Rik ten Voorde.
Wat moet je ermee? Laat die onruststokers wegblijven , dan heb ik het ook over zijn vader.
Die wil ik niet, want elke bal die hij op goal schiet die Sidney.
Da’s niet helemaal waar. https://youtu.be/4m8y2MPSBIw&t=8m30s, https://youtu.be/Akn8htDTvvI&t=3m5s. Hij heeft in ieder geval een betere trap dan onze vrijetrappennemer Schöne.Legendario schreef: ↑ma 27 dec 2021, 10:27Die wil ik niet, want elke bal die hij op goal schiet die Sidney.
1 ding niet vergeten, je krijgt Papa Pierre er ook nog eens bij ... en dat willen we liever niet.mschr schreef: ↑ma 27 dec 2021, 11:00Da’s niet helemaal waar. https://youtu.be/4m8y2MPSBIw&t=8m30s, https://youtu.be/Akn8htDTvvI&t=3m5s.Legendario schreef: ↑ma 27 dec 2021, 10:27Die wil ik niet, want elke bal die hij op goal schiet die Sidney.
Hij heeft in ieder geval een betere trap dan onze vrijetrappennemer Schöne.
Legendario schreef: ↑ma 27 dec 2021, 10:27Die wil ik niet, want elke bal die hij op goal schiet die Sidney.
Sorry.
Danilo zou een super spits zij maar ik hoop dat we ook iets ander type spits halen. Een fysiek sterke spits die bal ook even bij zich kan houden. Ik ken Danilo niet super goed behalve uit zijn tijd bij Twente en toen was het meer een counter spits
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten