Selectie 2012/2013

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16586
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door jackkreta »

Ik ben al blij als we Zeefuik, Szelesi en Vadocz kunnen behouden.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4298
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door Napoleon »

flipsen schreef:
Napoleon schreef:
Sandertjuh85 schreef:
Keizerstad1994 schreef:Ik zou eerder voor Alberg gaan. Zit nog heel veel rek in en kan denk ik goed samenspelen met Zeefuik. Nee, hij is niet transfervrij, maar gezien zijn 1-jarige contract en de degradatie van Excelsior zal ie niet veel moeten kosten. Dan heb je voor relatief weinig geld er een speler met veel potentie bij.

Bruins vind ik eerlijk gezegd ook een risico-geval.
Leuk voor hem dat hij goed samen kan spelen met Zeefuik, maruhhhhhh die gaat ook weg he.
Volgens de laatste berichtgeving probeert NEC Zeefuik over te nemen. Of is dat nu officieel van de baan?
laat Zeefuik maar gaan , hij kan een bal vasthouden maar scorend vermogen heeft hij niet
Mwoah, ik vind dat hij een belangrijk onderdeel was in het goede spel van NEC dit seizoen. Komt bij dat hij pas 21, 22 jaar is. Dus er zit nog genoeg rek in om hem meer doelgericht te maken.
Come on Wilfried Bony!

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door flipsen »

Napoleon schreef:
flipsen schreef:
Napoleon schreef:
Sandertjuh85 schreef:
Keizerstad1994 schreef:Ik zou eerder voor Alberg gaan. Zit nog heel veel rek in en kan denk ik goed samenspelen met Zeefuik. Nee, hij is niet transfervrij, maar gezien zijn 1-jarige contract en de degradatie van Excelsior zal ie niet veel moeten kosten. Dan heb je voor relatief weinig geld er een speler met veel potentie bij.

Bruins vind ik eerlijk gezegd ook een risico-geval.
Leuk voor hem dat hij goed samen kan spelen met Zeefuik, maruhhhhhh die gaat ook weg he.
Volgens de laatste berichtgeving probeert NEC Zeefuik over te nemen. Of is dat nu officieel van de baan?
laat Zeefuik maar gaan , hij kan een bal vasthouden maar scorend vermogen heeft hij niet
Mwoah, ik vind dat hij een belangrijk onderdeel was in het goede spel van NEC dit seizoen. Komt bij dat hij pas 21, 22 jaar is. Dus er zit nog genoeg rek in om hem meer doelgericht te maken.
in zijn shirt zit genoeg rek
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door ApophisEire »

jackameland schreef:Ik ben al blij als we Zeefuik, Szelesi en Vadocz kunnen behouden.
Ik niet :biggrin:
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door illestyl »

Allereerst de selectie zoals die er nu uitziet voor aankomend seizoen.

Babos/Smits

Will/Grootfaam - Cmovs/vEijden/Nuytinck - Conboy/Amieux

Roorda/Koolwijk/deLooyer/Loen

Foor

vdVelden/Foor - tenVoorde/Meiracker/Platje - George/Latupeirissa


Dit zijn 20 spelers. NEC streeft naar een selectie met 16 volwaardig eredivisie spelers (die dicht bij elkaar zitten qua niveau) aangevuld met ongeveer 8 tot 10 talenten/jonge spelers. Voorlopig hebben we 13 volwaardige eredivisie spelers en 7 'talenten'. Als ik TD zou zijn bij NEC (prima optie :wink: ) en ik verwacht dat Aalbers op ongeveer dezelfde manier denkt, dan zijn er 3 posities waar versterking moet komen. Dit is de rechtsback positie, op 10 en in de spits of linksbuiten. Will is een redelijke speler, maar je dient wel een concurrent voor de rechtsback positie te halen aangezien Grootfaam de enige back-up is en verbetering t.o.v. Will niet onmogelijk is te vinden. Op de 10 positie hebben we eigenlijk niemand, omdat ik Foor als rechtsbuiten beschouw, aangezien ik hem nog niet klaar acht om als 10 te spelen in de eredivisie. De meest cruciale positie is die van de spits. Ga je voor ten Voorde als spits met vd Meiracker en Platje als back up dan dien je een nieuwe buitenspeler te halen. Ga je voor een nieuwe spits, dan is tenVoorde een optie voor de vleugels (zoals bij RKC).

Buiten deze 3 posities, dienen er nog enkele reserves gehaald te worden. Bijvoorbeeld een reserve keeper en een centrale verdediger.

De spelers die ik zou halen zijn Szelesi (Rechtsback probleem opgelost, tevens een back-up voor centraal), de Winter (Back-up voor Babos en wellicht zijn opvolger), Stijn Wuytens (Back-up voor de verdedigende middenvelder positie, multifunctionele jongen), Alberg, De Leeuw en Schet.

Te financieren door: (o.a. Platje transfervrij te laten vertrekken)

Szelesi (Verlengen onder dezelfde voorwaarden voor een jaar of lagere voorwaarden voor 2 jaar)
de Winter (3ton, salariskosten van Pauwe en van Duijn komen vrij)
Wuytens (Transfervrij, salariskosten Vadocz)
Alberg (Transfervrij, salariskosten Goossens)
de Leeuw (clausule 3 tot 4 ton, salariskosten Schöne)
Schet (Transfervrij, salariskosten Zeefuik)

Roorda en de Looyer worden betaald uit de salariskosten van Nijland, Wellenberg, Stadhouders, Ibrahim, Platje en het overschot dat je krijgt van Schöne/Goossens t.o.v. Alber/deLeeuw die goedkoper zijn. Wat je hier dan aan overhoudt kun je bijleggen bij de te betalen transferbedragen.

Wat je krijgt (Dikgedrukt is basis):

Babos/de Winter/Smits/Keeper A1

Szelesi/Will/Grootfaam - vEijden/Nutyinck/Cmovs/Szelesi - Conboy/Amieux

Roorda/Koolwijk/Wuytens/deLooyer/Loen

Alberg/deLeeuw/

Foor/vdVelden/Schet - tenVoorde/vdMeiracker - George/Schet/Latupeirissa



Waarbij Conboy eventueel centraal kan, Foor eventueel op 10, vdVelden op 10/verdedigend middenveld en waar de Leeuw eventueel in de spits kan. Daarnaast is concurrentie voor George in de vorm van Schet ook niet onaardig. Mocht dit lukken, ik denk dat dit realistisch is, dan zie ik een 7e a 8e plaats weer binnen handbereik.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door LT »

Goede uiteenzetting en vrij realistisch ook. Denk alleen dat NEC niet zoveel spelers wil halen, mede met het oog dat niet al het geld opnieuw kan worden geïnvesteerd met het oog op de bezuinigingen. Toch zijn het allemaal nuttige jongens, maar denk dat dan de keuze ligt op (bijv.) Alberg óf De Leeuw, in plaats van allebei.

hupie
Berichten: 1684
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door hupie »

Goede analyse, maar je vergeet onze beide Zweden!

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door illestyl »

hupie schreef:Goede analyse, maar je vergeet onze beide Zweden!
Bajrovic, met enig geluk zit hij bij de selectie. Het is waarschijnlijker dat hij voornamelijk speelt bij de A1, invalt bij Jong NEC/Oss en bij blessures speelt bij Jong NEC/Oss. Ik verwacht dat we Fejzullahu niet meer in een NEC shirt gaan zien, hij zal voor relatief weinig verkocht gaan worden of in het ergste geval verhuurd gaan worden/ontbinding.

@LT; Hmm, we hebben nu ook 26 spelers.. Maar idd, ik denk niet dat Alberg en de Leeuw gehaald gaan worden. Ik hoop wel dat Aalbers inziet dat Koolwijk en de blessuregevoelige Roorda niet genoeg zijn voor de 2 verdedigende posities op het middenveld, Wuytens of bijvoorbeeld iemand van het rijtje Sno (Dan kun je sowieso alleen Alberg of de Leeuw halen, maar Sno is wellicht te duur), Reijnen (AZ), Mokotjo (Huur) en Blind (Huur) is dan broodnodig.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door SanderNEC »

Sno zou echt top zijn om te halen. Ben echter bang dat ie naar Roda gaat.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door illestyl »

SanderNEC schreef:Sno zou echt top zijn om te halen. Ben echter bang dat ie naar Roda gaat.
Ik zou, objectief gezien, NEC boven Roda kiezen. Leuker stadion dat (wel) altijd vol zit, mooiere trainingsomgeving, warmere club, veel Nederlandse jongens, betere/goede doorgroeimogelijkheden naar de (sub)top, grotere stad, leukere leefomgeving en een leefomgeving die veel stedelijker is dan Kerkrade (niet onbelangrijk voor jongens uit het westen).

Maar idd, hij gaat wss met de trainer mee naar Roda.

Henkiepenkie
Berichten: 6990
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door Henkiepenkie »

Als Pastoor hetzelfde spelletje wilt hanteren voor volgend seizoen, waarin een bal vaste spits noodzakelijk is, dan moet er iemand in de spits bijkomen. Al eerder aangegeven dat Ten Voorde dan niet in dit systeem past.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door LT »

DJTEEF! schreef:
LT schreef:Armenteros en Duarte zijn niet te halen.
Daar was ik al bang voor. Wat vind je van de rest?
Op Voetbalzone:

Armenteros geldt als een alternatief, maar ook hij is op dit moment te duur voor AZ: "Bij Heracles kon je nog weleens winkelen met drie of vier ton, nu vragen ze twee miljoen voor Samuel Armenteros en een godsvermogen voor Everton", baalt Verbeek. "Ze mogen dat doen, hoor. Maar wij gaan het niet betalen. Dat kunnen we ook niet."

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3171
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door denniesee »

Aalbers praat verder met Szélesi en Vadócz
Geplaatst op: 17-05-12 om: 12:10 door:
Door: Jeroen

Na de wedstrijd tegen RKC Waalwijk kregen ze beiden een boeket aangeboden van Carlos Aalbers, maar het is allerminst zeker dat ze vertrekken bij NEC. Carlos Aalbers is nog steeds in gesprek met Zoltán Szélesi en Krisztián Vadócz.

NEC zit op korte termijn om de tafel met de Hongaren. "Het zal een oriënterend gesprek zijn", zegt technisch directeur Carlos Aalbers tegen Voetbal International. "Wat kunnen wij financieel en wat willen zij?" Szélesi (30) en Vadócz (27) spelen sinds dit seizoen in Nijmegen en kwamen tot respectievelijk zestien en 29 competitieduels. "We zijn tevreden over deze beide spelers, maar het is nog te vroeg om te stellen dat ze zeker ook komend seizoen bij NEC voetballen."

Bron: ForzaNEC.nl

:tu:
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door TT »

denniesee schreef:Aalbers praat verder met Szélesi en Vadócz
Geplaatst op: 17-05-12 om: 12:10 door:
Door: Jeroen

Na de wedstrijd tegen RKC Waalwijk kregen ze beiden een boeket aangeboden van Carlos Aalbers, maar het is allerminst zeker dat ze vertrekken bij NEC. Carlos Aalbers is nog steeds in gesprek met Zoltán Szélesi en Krisztián Vadócz.

NEC zit op korte termijn om de tafel met de Hongaren. "Het zal een oriënterend gesprek zijn", zegt technisch directeur Carlos Aalbers tegen Voetbal International. "Wat kunnen wij financieel en wat willen zij?" Szélesi (30) en Vadócz (27) spelen sinds dit seizoen in Nijmegen en kwamen tot respectievelijk zestien en 29 competitieduels. "We zijn tevreden over deze beide spelers, maar het is nog te vroeg om te stellen dat ze zeker ook komend seizoen bij NEC voetballen."

Bron: ForzaNEC.nl

:tu:
Goede zaak als Vadocz blijft. Szelesi ben ik nog altijd niet echt kapot van....als back bedoel ik dan.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door Demtsjenko »

Demtsjenko schreef:-----------------------------------------babos------------------------------------------
will-----------------------van eijden--------nuytinck-----------------------conboy
---------------van der velden-------------------------koolwijk----------------------
foor-----------------------------------roorda----------------------------------george
--------------------------------------ten voorde---------------------------------------

op basis van wat we nu hebben...
als sno echt tekent: op de plek van van der velden...

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15961
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door pjottr »

als rechstbuiten :eek:

Gebruikersavatar
Harold1973
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 21 mei 2012, 08:59
Locatie: Vught
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door Harold1973 »

Ik ben bang dat Sno naar Kerkrade verkast, heb zo mijn bronnen.
Ook Brabanders houden van ROOD ZWART en GROEN!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38478
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door mschr »

Harold1973 schreef:Ik ben bang dat Sno naar Kerkrade verkast, heb zo mijn bronnen.
Bang? Dolblij zul je bedoelen... We hebben een vleugelspits nodig. Geen trage middenvelder.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door SanderNEC »

mschr schreef:
Harold1973 schreef:Ik ben bang dat Sno naar Kerkrade verkast, heb zo mijn bronnen.
Bang? Dolblij zul je bedoelen... We hebben een vleugelspits nodig. Geen trage middenvelder.
Ja jouw negatieve reacties kennen we zo onderhand wel.

Wel grappig dat de ene uit zijn bronnen opmaakt dat ie naar Kerkrade gaat en weer een ander zijn 'bronnen' heeft die zeggen dat ie int CWZ is gekeurd...
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Harold1973
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 21 mei 2012, 08:59
Locatie: Vught
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door Harold1973 »

mschr schreef:
Harold1973 schreef:Ik ben bang dat Sno naar Kerkrade verkast, heb zo mijn bronnen.
Bang? Dolblij zul je bedoelen... We hebben een vleugelspits nodig. Geen trage middenvelder.
Als je in Sno alleen trage middenvelder ziet, dan heb je afgelopen seizoen met je ogen dicht voetbal zitten kijken. :lol:
Ook Brabanders houden van ROOD ZWART en GROEN!

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door rooie »

Sno gespot in CWZ hoorde ik viavia, medische controle?
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Gebruikersavatar
Harold1973
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 21 mei 2012, 08:59
Locatie: Vught
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door Harold1973 »

rooie schreef:Sno gespot in CWZ hoorde ik viavia, medische controle?
Samen met Brood.
Ook Brabanders houden van ROOD ZWART en GROEN!

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door SanderNEC »

Harold1973 schreef:
rooie schreef:Sno gespot in CWZ hoorde ik viavia, medische controle?
Samen met Brood.
Nee broodje, uit de kantine.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Harold1973
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 21 mei 2012, 08:59
Locatie: Vught
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door Harold1973 »

SanderNEC schreef:
Harold1973 schreef:
rooie schreef:Sno gespot in CWZ hoorde ik viavia, medische controle?
Samen met Brood.
Nee broodje, uit de kantine.
Maar zonder dollen, zou mooi zijn als hij echt komt.
Ook Brabanders houden van ROOD ZWART en GROEN!

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door SanderNEC »

Harold1973 schreef:Maar zonder dollen, zou mooi zijn als hij echt komt.
Dat zou zeker mooi zijn, goede speler.
ForzaNEC.nl

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Justian, necnmgn en 50 gasten