Jasper Cillessen
Re: Jasper Cillessen
Sterrenspoter van Gaal en zijn squad zullen wel gedacht hebben, als we nou zorgen dat die Noppert opgehypte word door de landeijke media. Ik hem daarna mee neem naar het WK en opstel. En hij vervolgens een transfer maakt heb ik de ondekking van het decennium gedaan.
Maarja Noppert blijft lekker in Heerenveen want hij kan er niks van.
Ik zou het Noppert wel gunnen, maar heb wel het gevoel dat hij gebruikt is door van Gaal en Hoek om hun stempel op hem te drukken. Als dat lukt heb je alleen maar winnaars. Als het niet lukt een leuke ervaring, maar misschien uiteindelijk ook wat teleurstelling (Noppert). De vogels zelf zijn al gevlogen natuurlijk.DRS schreef: ↑ma 28 aug 2023, 17:32Sterrenspoter van Gaal en zijn squad zullen wel gedacht hebben, als we nou zorgen dat die Noppert opgehypte word door de landeijke media. Ik hem daarna mee neem naar het WK en opstel. En hij vervolgens een transfer maakt heb ik de ondekking van het decennium gedaan.
Noppert deed wat hij moest doen op het WK, de ballen tegenhouden die je tegen moet houden. Niet meer dan dat. Gewoon een leuke clubkeeper, geen topper.DRS schreef: ↑ma 28 aug 2023, 17:32Sterrenspoter van Gaal en zijn squad zullen wel gedacht hebben, als we nou zorgen dat die Noppert opgehypte word door de landeijke media. Ik hem daarna mee neem naar het WK en opstel. En hij vervolgens een transfer maakt heb ik de ondekking van het decennium gedaan.
Jasper samen met Mattsson geselecteerd in elftal van de week.
Terecht
Terecht
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
- Demtsjenko
- Contacteer:
Heeft nu niemand door dat meneer van Gaal bij elk tournooi met een speler een soort conflict had. De geselecteerde werelden een groep, de media had het daar over en van Gaal was de wijze meester die het als enigste goed zag.
Psychologie van de kleuterschool
Psychologie van de kleuterschool
Jasper is klaar, als je gepasseerd wordt ten faveure van Flekken, Noppert en Olij ( die Verbruggen ken ik niet ) dan kan ie beter op het fietsje stappen naar Hertog Hengelsport en een fijne hengel gaan uitzoeken
-
- Contacteer:
Dat was toch al langere tijd duidelijk?
Een sterke pot tegen PSV is gewoon niet goed genoeg meer.
Eerst maar eens zijn niveau vasthouden en dan weer naar Oranje kijken,maar ik denk dat het verhaal NL Elftal over is
Prima. Kan hij zich mooi op NEC blijven focussen. Olij keept al een langere periode goed, dus mooi dat hij een kans krijgt.
denk dat dat niet selecteren ook te maken heeft met leeftijd...ook al is het maar 4/6 jaar verschil (met verbruggen iets meer), ik denk dat Koeman kiest voor de "jongere" keepers en niet persé voor de betere keepers
Als Jasper op niveau blijft en Noppert wat terugvalt, kan Jasper misschien nog wel mee naar het EK. Alleen niet als eerste keeper. Meer als mentor en voor de ervaring. Denk dat Jasper zo`n rol misschien dan ook geen probleem (meer) vindt?TT schreef: ↑vr 22 sep 2023, 15:48Kwestie van tijd voor Noppert ook weer een keer bedankt wordt, hoop ik. Die is iets teveel in zichzelf gaan geloven ook.
- Bottendaal
- Contacteer:
Zo’n rol past Jasper niet. Hij is namelijk een einzelgänger, naar mannetje en kan niet op de bank zitten!RW1985 schreef: ↑vr 22 sep 2023, 17:17Als Jasper op niveau blijft en Noppert wat terugvalt, kan Jasper misschien nog wel mee naar het EK. Alleen niet als eerste keeper. Meer als mentor en voor de ervaring. Denk dat Jasper zo`n rol misschien dan ook geen probleem (meer) vindt?TT schreef: ↑vr 22 sep 2023, 15:48Kwestie van tijd voor Noppert ook weer een keer bedankt wordt, hoop ik. Die is iets teveel in zichzelf gaan geloven ook.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Bottendaal schreef: ↑vr 22 sep 2023, 18:51Zo’n rol past Jasper niet. Hij is namelijk een einzelgänger, naar mannetje en kan niet op de bank zitten!RW1985 schreef: ↑vr 22 sep 2023, 17:17Als Jasper op niveau blijft en Noppert wat terugvalt, kan Jasper misschien nog wel mee naar het EK. Alleen niet als eerste keeper. Meer als mentor en voor de ervaring. Denk dat Jasper zo`n rol misschien dan ook geen probleem (meer) vindt?TT schreef: ↑vr 22 sep 2023, 15:48Kwestie van tijd voor Noppert ook weer een keer bedankt wordt, hoop ik. Die is iets teveel in zichzelf gaan geloven ook.

When Wilco talks, people listen!
Hij kan nog altijd penaltytrainer worden bij Oranje. Oranje speelt niet in de eredivisie en alleen daar heeft hij het penaltysyndroom.Bottendaal schreef: ↑vr 22 sep 2023, 18:51Zo’n rol past Jasper niet. Hij is namelijk een einzelgänger, naar mannetje en kan niet op de bank zitten!RW1985 schreef: ↑vr 22 sep 2023, 17:17Als Jasper op niveau blijft en Noppert wat terugvalt, kan Jasper misschien nog wel mee naar het EK. Alleen niet als eerste keeper. Meer als mentor en voor de ervaring. Denk dat Jasper zo`n rol misschien dan ook geen probleem (meer) vindt?TT schreef: ↑vr 22 sep 2023, 15:48Kwestie van tijd voor Noppert ook weer een keer bedankt wordt, hoop ik. Die is iets teveel in zichzelf gaan geloven ook.
-
- Contacteer:
Noppert wat terugvalt? Die man is geen schim van wat hij was. Vondhet überhaupt geen bijzondere doelman. Heeft die paar wedstrijden in NL gedaan wat een keeper moet doen, maar niet geëxcelleerd. Vind het niet terecht dat hij er nog bij zit. Cillessen is iig zeker niets minder!RW1985 schreef: ↑vr 22 sep 2023, 17:17Als Jasper op niveau blijft en Noppert wat terugvalt, kan Jasper misschien nog wel mee naar het EK. Alleen niet als eerste keeper. Meer als mentor en voor de ervaring. Denk dat Jasper zo`n rol misschien dan ook geen probleem (meer) vindt?TT schreef: ↑vr 22 sep 2023, 15:48Kwestie van tijd voor Noppert ook weer een keer bedankt wordt, hoop ik. Die is iets teveel in zichzelf gaan geloven ook.
Vergeet niet dat Jasper uit een diep dal komt.D. Fernández Artola schreef: ↑za 23 sep 2023, 11:00Noppert wat terugvalt? Die man is geen schim van wat hij was. Vondhet überhaupt geen bijzondere doelman. Heeft die paar wedstrijden in NL gedaan wat een keeper moet doen, maar niet geëxcelleerd. Vind het niet terecht dat hij er nog bij zit. Cillessen is iig zeker niets minder!RW1985 schreef: ↑vr 22 sep 2023, 17:17Als Jasper op niveau blijft en Noppert wat terugvalt, kan Jasper misschien nog wel mee naar het EK. Alleen niet als eerste keeper. Meer als mentor en voor de ervaring. Denk dat Jasper zo`n rol misschien dan ook geen probleem (meer) vindt?TT schreef: ↑vr 22 sep 2023, 15:48Kwestie van tijd voor Noppert ook weer een keer bedankt wordt, hoop ik. Die is iets teveel in zichzelf gaan geloven ook.
Hij zal eerst enkele maanden zijn topniveau aan moeten tikken voordat Koeman hem weer als serieuze optie zal gaan zien.
Jasper zal niet alleen koeman moeten overtuigen, maar ook Lodewijks en alle zogenoemde kenners in voetballand + aantoonbaar beter moeten zijn dan zijn concurrenten.
We hebben namelijk 2 handen vol met keepers die qua niveau redelijk aan elkaar gewaagd zijn en Jasper oproepen zal toch extra media aandacht opwekken.
Ik denk persoonlijk dat het boek Oranje dicht is, hoezeer ik dat ook betreur.
Laatst gewijzigd door Jeffry74 op za 23 sep 2023, 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Jeffry74 schreef: ↑za 23 sep 2023, 13:47Vergeet niet dat Jasper uit een diep dal komt.D. Fernández Artola schreef: ↑za 23 sep 2023, 11:00Noppert wat terugvalt? Die man is geen schim van wat hij was. Vondhet überhaupt geen bijzondere doelman. Heeft die paar wedstrijden in NL gedaan wat een keeper moet doen, maar niet geëxcelleerd. Vind het niet terecht dat hij er nog bij zit. Cillessen is iig zeker niets minder!RW1985 schreef: ↑vr 22 sep 2023, 17:17Als Jasper op niveau blijft en Noppert wat terugvalt, kan Jasper misschien nog wel mee naar het EK. Alleen niet als eerste keeper. Meer als mentor en voor de ervaring. Denk dat Jasper zo`n rol misschien dan ook geen probleem (meer) vindt?TT schreef: ↑vr 22 sep 2023, 15:48Kwestie van tijd voor Noppert ook weer een keer bedankt wordt, hoop ik. Die is iets teveel in zichzelf gaan geloven ook.
Hij zal eerst enkele maanden zijn topniveau aan moeten tikken voordat Koeman hem weer als serieuze optie zal gaan zien.
We hebben namelijk 2 handen vol met keepers die qua niveau redelijk aan elkaar gewaagd zijn.
Een topkeeper is er op dit moment helaas niet.

Als er niet veel verschil zit tussen de keepers en dat zit er mijn inziens niet,
Waarom zit iemand met 80 interlands, wk en ek ervaring, nooit het ned elftal in de steek gelaten,
Niet in de voorselectie ?
Waarom zit iemand met 80 interlands, wk en ek ervaring, nooit het ned elftal in de steek gelaten,
Niet in de voorselectie ?
Het blijft toch je club.
Omdat de andere keepers jonger zijn is ook kul. Pasveer en iets langer terug Stekelenburg werden ook opgeroepen als keepers op hogere leeftijd. De beste moeten gewoon geselecteerd worden.
Net weer in vorm aan het raken en dan de blessure. Het ongeluk hangt aan zijn kont.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
En als nu ook nog Roefs een paar wedstrijden op rij uitstekend keept dan verliest ie z'n basisplaats nog ook. Dan is het drama helemaal compleet en gaat z'n carrière als een nachtkaars uit. Dat gun ik hem niet, al hoop ik natuurlijk wel dat Roefs een prima serie neerzet.
When Wilco talks, people listen!
Ik denk dat hij dat ergens ook wel kan waarderen. Zo is hij ook begonnen na Babos natuurlijk. Cirkeltje rond.Gerard Lopez schreef: ↑za 23 sep 2023, 19:49En als nu ook nog Roefs een paar wedstrijden op rij uitstekend keept dan verliest ie z'n basisplaats nog ook. Dan is het drama helemaal compleet en gaat z'n carrière als een nachtkaars uit. Dat gun ik hem niet, al hoop ik natuurlijk wel dat Roefs een prima serie neerzet.