Meijer staat helemaal niet onder een vergrootglas… dat vinden jk, een paar andere supporters en bijma… heel veel anderen hebben een totaal andere mening over meijer, waaronder aalbers… datzelfde geldt voor cillessen… meer dan prima keeper die alleen de laatste weken flinke steken heeft laten vallen… en hoe dat komt lijkt me vrij duidelijk… teleurstelling op teleurstelling, klap op klap… uiteindelijk krijg je dan teveel mentale tikken om nog goed te presteren… ik ga ervan uit dat cillessen deze zomer weer de rust vindt en komend seizoen weer goed staat te keepen…
Dit forum wordt beheerst en overstemd door een kleine groep supporters die over het algemeen negatief zijn. Gelukkig denkt de overgrote meerderheid er anders over.
Alleen de Gelderlander snapt dat nog niet met zijn vaak negatieve berichtgeving gebasseerd op die paar negatievelingen op dit forum.
Onderschat Feesboek niet. Daar zitten een paar figuren bij die onder elk bericht alleen maar azijn kunnen zeiken. Vooral 1 vrouw heeft er een handje van.
Dan weet ik wel welke vrouw je bedoelt...Met een best lange achternaam.
Correct!
Nou ik mag toch hopen dat zelfs mensen op feesboek snappen dat je vrouwen niet serieus moet nemen als het over voetbal gaat.
Behalve Helene Hendriks dan
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
Blijft geniaal! In Londen hebben ze er een gang naar een metrostation mee beschilderd.
Voor beide geldt dat ze onder hun niveau spelen. Voor Jasper is een feit dat hij richting einde carriere gaat. Ik denk dat geld niet echt meer een rol speelt bij hem. Wel dat hij zich nog wil laten zien. Dus ik denk dat Jasper alleen gaat als hij ergens echt kan cashen en tevens eerste keeper is.
Proper is een ander verhaal. Ik heb geen enkel probleem met een vertrek van Proper. Mits hij een keuze maakt van spelen. Ik gun hem een top carriere. Ik denk dat hij vooral moet spelen en dat kan bij ons. Maar als Proper blijft, dan maximaal nog één jaar. Dan moeten wij cashen en hij een stap zetten.
Blijft geniaal! In Londen hebben ze er een gang naar een metrostation mee beschilderd.
Voor beide geldt dat ze onder hun niveau spelen. Voor Jasper is een feit dat hij richting einde carriere gaat. Ik denk dat geld niet echt meer een rol speelt bij hem. Wel dat hij zich nog wil laten zien. Dus ik denk dat Jasper alleen gaat als hij ergens echt kan cashen en tevens eerste keeper is.
Proper is een ander verhaal. Ik heb geen enkel probleem met een vertrek van Proper. Mits hij een keuze maakt van spelen. Ik gun hem een top carriere. Ik denk dat hij vooral moet spelen en dat kan bij ons. Maar als Proper blijft, dan maximaal nog één jaar. Dan moeten wij cashen en hij een stap zetten.
Gewoon de nummer 8 keeper in de top 7 competities op gebied van het aantal reddingen.
logisch... eerste driekwart van het seizoen was Cillessen onpasseerbaar... we stonden niet voor niets lang op een derde plek met minste aantal tegendoelpunten...
Gewoon de nummer 8 keeper in de top 7 competities op gebied van het aantal reddingen.
Volgens mij betekent dit lijstje vooral dat onze verdediging vrij ruk was (slechter dan dat we zelf denken in ieder geval).
Vooral als je het daadwerkelijke aantal tegengoals erbij pakt zie je dat Jasper het helemaal niet slecht doet, ondanks het beroerde einde van het seizoen. Als je dat legt naast de andere kornuiten uit de eredivisie die daar hoog in staan zie je dat goed. Van Gassel 71 tegen en 170 reddingen, reddingspercentage van 70,5%. Stankovic 71 tegen en 140 reddingen, reddingspercentage van 66,4%. Vaessen 64 tegen en 135 reddingen, reddingspercentage van 67,8%. Cillessen 45 tegen en 137 reddingen, reddingspercentage van 75,3%. Daaruit blijkt ook dat we organisatorisch/defensief een stuk beter waren dan die teams. RKC kreeg 199 ballen op doel, Volendam 211 en Excelsior zelfs 241. Wij bij NEC 182, dat is wel beduidend minder.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Krijgen wij dan ook niet nog een deel als opleidingsvergoeding?
Valencia krijgt juist geld terug. Dus in feite hoeven ze met terugwerkende kracht minder voor Cillessen te betalen dan destijds. Als er gevolgen voor ons zijn, zal dat eerder terugbetaling zijn dan extra geld krijgen. Maar denk niet dat wij hier iets mee hoeven.