Behalve Helene Hendriks danSandertjuh85 schreef: ↑vr 02 jun 2023, 10:26Nou ik mag toch hopen dat zelfs mensen op feesboek snappen dat je vrouwen niet serieus moet nemen als het over voetbal gaat.E.B schreef: ↑vr 02 jun 2023, 09:57Correct!TT schreef: ↑vr 02 jun 2023, 09:54Dan weet ik wel welke vrouw je bedoelt...Met een best lange achternaam.E.B schreef: ↑vr 02 jun 2023, 09:33Onderschat Feesboek niet. Daar zitten een paar figuren bij die onder elk bericht alleen maar azijn kunnen zeiken. Vooral 1 vrouw heeft er een handje van.Johnny schreef: ↑vr 02 jun 2023, 08:56Dit forum wordt beheerst en overstemd door een kleine groep supporters die over het algemeen negatief zijn. Gelukkig denkt de overgrote meerderheid er anders over.Demtsjenko schreef: ↑vr 02 jun 2023, 08:50
Meijer staat helemaal niet onder een vergrootglas… dat vinden jk, een paar andere supporters en bijma… heel veel anderen hebben een totaal andere mening over meijer, waaronder aalbers… datzelfde geldt voor cillessen… meer dan prima keeper die alleen de laatste weken flinke steken heeft laten vallen… en hoe dat komt lijkt me vrij duidelijk… teleurstelling op teleurstelling, klap op klap… uiteindelijk krijg je dan teveel mentale tikken om nog goed te presteren… ik ga ervan uit dat cillessen deze zomer weer de rust vindt en komend seizoen weer goed staat te keepen…
Alleen de Gelderlander snapt dat nog niet met zijn vaak negatieve berichtgeving gebasseerd op die paar negatievelingen op dit forum.
Jasper Cillessen
Re: Jasper Cillessen
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
Klopt het dat Branderhorst nog steeds niet getekend heeft bij FC Utrecht?
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Misschien speelt er iets rond Cillessen en blijft hij misschien toch hier
Je zal zo'n Courtois maar in je team hebben.
En dan noemen ze Cillesen een naar mannetje.
En dan noemen ze Cillesen een naar mannetje.
Alles is nog mogelijk. Misschien dat Cillessen nog wel weggekocht wordt. Zou je niet verbazen. Dat geldt bv ook voor Proper.Sandertjuh85 schreef: ↑wo 21 jun 2023, 07:29Misschien speelt er iets rond Cillessen en blijft hij misschien toch hier
-
- Contacteer:
Dat laatste zou mij verbazen.Daar lijkt hij mij te slim voor.Een jaar extra met betere stats,dan kan hij die stap wel maken.jetipo schreef: ↑wo 21 jun 2023, 12:51Alles is nog mogelijk. Misschien dat Cillessen nog wel weggekocht wordt. Zou je niet verbazen. Dat geldt bv ook voor Proper.Sandertjuh85 schreef: ↑wo 21 jun 2023, 07:29Misschien speelt er iets rond Cillessen en blijft hij misschien toch hier
Eens, maar het kan raar lopen.zoete aardbei schreef: ↑wo 21 jun 2023, 15:22Dat laatste zou mij verbazen.Daar lijkt hij mij te slim voor.Een jaar extra met betere stats,dan kan hij die stap wel maken.jetipo schreef: ↑wo 21 jun 2023, 12:51Alles is nog mogelijk. Misschien dat Cillessen nog wel weggekocht wordt. Zou je niet verbazen. Dat geldt bv ook voor Proper.Sandertjuh85 schreef: ↑wo 21 jun 2023, 07:29Misschien speelt er iets rond Cillessen en blijft hij misschien toch hier
Lucille Werner?jetipo schreef: ↑wo 21 jun 2023, 15:34Eens, maar het kan raar lopen.zoete aardbei schreef: ↑wo 21 jun 2023, 15:22Dat laatste zou mij verbazen.Daar lijkt hij mij te slim voor.Een jaar extra met betere stats,dan kan hij die stap wel maken.jetipo schreef: ↑wo 21 jun 2023, 12:51Alles is nog mogelijk. Misschien dat Cillessen nog wel weggekocht wordt. Zou je niet verbazen. Dat geldt bv ook voor Proper.Sandertjuh85 schreef: ↑wo 21 jun 2023, 07:29Misschien speelt er iets rond Cillessen en blijft hij misschien toch hier
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Kan natuurlijk niet, maar leukste opmerking in maandenbertje schreef: ↑wo 21 jun 2023, 15:46Lucille Werner?jetipo schreef: ↑wo 21 jun 2023, 15:34Eens, maar het kan raar lopen.zoete aardbei schreef: ↑wo 21 jun 2023, 15:22Dat laatste zou mij verbazen.Daar lijkt hij mij te slim voor.Een jaar extra met betere stats,dan kan hij die stap wel maken.jetipo schreef: ↑wo 21 jun 2023, 12:51Alles is nog mogelijk. Misschien dat Cillessen nog wel weggekocht wordt. Zou je niet verbazen. Dat geldt bv ook voor Proper.Sandertjuh85 schreef: ↑wo 21 jun 2023, 07:29Misschien speelt er iets rond Cillessen en blijft hij misschien toch hier
- jackkreta
- Contacteer:
https://youtu.be/eCLp7zodUiIjetipo schreef: ↑wo 21 jun 2023, 15:34Eens, maar het kan raar lopen.zoete aardbei schreef: ↑wo 21 jun 2023, 15:22Dat laatste zou mij verbazen.Daar lijkt hij mij te slim voor.Een jaar extra met betere stats,dan kan hij die stap wel maken.jetipo schreef: ↑wo 21 jun 2023, 12:51Alles is nog mogelijk. Misschien dat Cillessen nog wel weggekocht wordt. Zou je niet verbazen. Dat geldt bv ook voor Proper.Sandertjuh85 schreef: ↑wo 21 jun 2023, 07:29Misschien speelt er iets rond Cillessen en blijft hij misschien toch hier
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
- jackkreta
- Contacteer:
bertje schreef: ↑wo 21 jun 2023, 15:46Lucille Werner?jetipo schreef: ↑wo 21 jun 2023, 15:34Eens, maar het kan raar lopen.zoete aardbei schreef: ↑wo 21 jun 2023, 15:22Dat laatste zou mij verbazen.Daar lijkt hij mij te slim voor.Een jaar extra met betere stats,dan kan hij die stap wel maken.jetipo schreef: ↑wo 21 jun 2023, 12:51Alles is nog mogelijk. Misschien dat Cillessen nog wel weggekocht wordt. Zou je niet verbazen. Dat geldt bv ook voor Proper.Sandertjuh85 schreef: ↑wo 21 jun 2023, 07:29Misschien speelt er iets rond Cillessen en blijft hij misschien toch hier
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
-
- Contacteer:
Ministry of silly walks, amazing!jackkreta schreef: ↑wo 21 jun 2023, 15:54https://youtu.be/eCLp7zodUiIjetipo schreef: ↑wo 21 jun 2023, 15:34Eens, maar het kan raar lopen.zoete aardbei schreef: ↑wo 21 jun 2023, 15:22Dat laatste zou mij verbazen.Daar lijkt hij mij te slim voor.Een jaar extra met betere stats,dan kan hij die stap wel maken.jetipo schreef: ↑wo 21 jun 2023, 12:51Alles is nog mogelijk. Misschien dat Cillessen nog wel weggekocht wordt. Zou je niet verbazen. Dat geldt bv ook voor Proper.Sandertjuh85 schreef: ↑wo 21 jun 2023, 07:29Misschien speelt er iets rond Cillessen en blijft hij misschien toch hier
Nijmegen, al vele jaren ver weg maar in mijn hart altijd dichtbij. Vak Z.
Blijft geniaal! In Londen hebben ze er een gang naar een metrostation mee beschilderd.jackkreta schreef: ↑wo 21 jun 2023, 15:54https://youtu.be/eCLp7zodUiIjetipo schreef: ↑wo 21 jun 2023, 15:34Eens, maar het kan raar lopen.zoete aardbei schreef: ↑wo 21 jun 2023, 15:22Dat laatste zou mij verbazen.Daar lijkt hij mij te slim voor.Een jaar extra met betere stats,dan kan hij die stap wel maken.jetipo schreef: ↑wo 21 jun 2023, 12:51Alles is nog mogelijk. Misschien dat Cillessen nog wel weggekocht wordt. Zou je niet verbazen. Dat geldt bv ook voor Proper.Sandertjuh85 schreef: ↑wo 21 jun 2023, 07:29Misschien speelt er iets rond Cillessen en blijft hij misschien toch hier
Voor beide geldt dat ze onder hun niveau spelen. Voor Jasper is een feit dat hij richting einde carriere gaat. Ik denk dat geld niet echt meer een rol speelt bij hem. Wel dat hij zich nog wil laten zien. Dus ik denk dat Jasper alleen gaat als hij ergens echt kan cashen en tevens eerste keeper is.jetipo schreef: ↑wo 21 jun 2023, 19:01Blijft geniaal! In Londen hebben ze er een gang naar een metrostation mee beschilderd.jackkreta schreef: ↑wo 21 jun 2023, 15:54https://youtu.be/eCLp7zodUiIjetipo schreef: ↑wo 21 jun 2023, 15:34Eens, maar het kan raar lopen.zoete aardbei schreef: ↑wo 21 jun 2023, 15:22Dat laatste zou mij verbazen.Daar lijkt hij mij te slim voor.Een jaar extra met betere stats,dan kan hij die stap wel maken.jetipo schreef: ↑wo 21 jun 2023, 12:51Alles is nog mogelijk. Misschien dat Cillessen nog wel weggekocht wordt. Zou je niet verbazen. Dat geldt bv ook voor Proper.Sandertjuh85 schreef: ↑wo 21 jun 2023, 07:29
Misschien speelt er iets rond Cillessen en blijft hij misschien toch hier
Proper is een ander verhaal. Ik heb geen enkel probleem met een vertrek van Proper. Mits hij een keuze maakt van spelen. Ik gun hem een top carriere. Ik denk dat hij vooral moet spelen en dat kan bij ons. Maar als Proper blijft, dan maximaal nog één jaar. Dan moeten wij cashen en hij een stap zetten.
Polleke schreef: ↑do 22 jun 2023, 01:25Voor beide geldt dat ze onder hun niveau spelen. Voor Jasper is een feit dat hij richting einde carriere gaat. Ik denk dat geld niet echt meer een rol speelt bij hem. Wel dat hij zich nog wil laten zien. Dus ik denk dat Jasper alleen gaat als hij ergens echt kan cashen en tevens eerste keeper is.jetipo schreef: ↑wo 21 jun 2023, 19:01Blijft geniaal! In Londen hebben ze er een gang naar een metrostation mee beschilderd.jackkreta schreef: ↑wo 21 jun 2023, 15:54https://youtu.be/eCLp7zodUiIjetipo schreef: ↑wo 21 jun 2023, 15:34Eens, maar het kan raar lopen.zoete aardbei schreef: ↑wo 21 jun 2023, 15:22Dat laatste zou mij verbazen.Daar lijkt hij mij te slim voor.Een jaar extra met betere stats,dan kan hij die stap wel maken.
Proper is een ander verhaal. Ik heb geen enkel probleem met een vertrek van Proper. Mits hij een keuze maakt van spelen. Ik gun hem een top carriere. Ik denk dat hij vooral moet spelen en dat kan bij ons. Maar als Proper blijft, dan maximaal nog één jaar. Dan moeten wij cashen en hij een stap zetten.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 4169322488
Gewoon de nummer 8 keeper in de top 7 competities op gebied van het aantal reddingen.
Gewoon de nummer 8 keeper in de top 7 competities op gebied van het aantal reddingen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Volgens mij betekent dit lijstje vooral dat onze verdediging vrij ruk was (slechter dan dat we zelf denken in ieder geval).bertje schreef: ↑di 27 jun 2023, 14:29https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 4169322488
いつでも戦える
- Demtsjenko
- Contacteer:
logisch... eerste driekwart van het seizoen was Cillessen onpasseerbaar... we stonden niet voor niets lang op een derde plek met minste aantal tegendoelpunten...bertje schreef: ↑di 27 jun 2023, 14:29https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 4169322488
Vooral als je het daadwerkelijke aantal tegengoals erbij pakt zie je dat Jasper het helemaal niet slecht doet, ondanks het beroerde einde van het seizoen. Als je dat legt naast de andere kornuiten uit de eredivisie die daar hoog in staan zie je dat goed. Van Gassel 71 tegen en 170 reddingen, reddingspercentage van 70,5%. Stankovic 71 tegen en 140 reddingen, reddingspercentage van 66,4%. Vaessen 64 tegen en 135 reddingen, reddingspercentage van 67,8%. Cillessen 45 tegen en 137 reddingen, reddingspercentage van 75,3%. Daaruit blijkt ook dat we organisatorisch/defensief een stuk beter waren dan die teams. RKC kreeg 199 ballen op doel, Volendam 211 en Excelsior zelfs 241. Wij bij NEC 182, dat is wel beduidend minder.Nummer 9 schreef: ↑di 27 jun 2023, 15:00Volgens mij betekent dit lijstje vooral dat onze verdediging vrij ruk was (slechter dan dat we zelf denken in ieder geval).bertje schreef: ↑di 27 jun 2023, 14:29https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 4169322488
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... ldeal.html
Krijgen wij dan ook niet nog een deel als opleidingsvergoeding?
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Valencia krijgt juist geld terug. Dus in feite hoeven ze met terugwerkende kracht minder voor Cillessen te betalen dan destijds. Als er gevolgen voor ons zijn, zal dat eerder terugbetaling zijn dan extra geld krijgen. Maar denk niet dat wij hier iets mee hoeven.bertje schreef: ↑vr 07 jul 2023, 14:48https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... ldeal.html
When Wilco talks, people listen!
Hij staat vrij prominent in de top-10. Alleen Hobi Verhulst komt een beetje in de buurt. https://youtu.be/yLAWEa0nvRM
- Demtsjenko
- Contacteer:
En nu even een compilatie zoeken van alle reddingen de eerste driekwart van het seizoen… of past dat niet in je plaatje?
En de kruistocht continues!mschr schreef: ↑do 13 jul 2023, 08:56Hij staat vrij prominent in de top-10. Alleen Hobi Verhulst komt een beetje in de buurt. https://youtu.be/yLAWEa0nvRM