Was niet sterk inderdaad, met zo’n volle 16
Jasper Cillessen
- Bottendaal
- Contacteer:
Re: Jasper Cillessen
Schone liet zijn man lopen ( pedersen) en Jasper probeerde druk te zetten aangezien er geen enkele verdediger in de buurt was. En vervolgens kunnen 2 Feyenoorders intikken tussen vlgs mij Marquez en Sandler.
Schone had overigens ook het balverlies met matige pass naar Cissoko.
Ik had trouwens wel de indruk dat Cissoko Pedersen veelvuldig “maar liet lopen”. Ik weet niet of dat zijn instructie was, maar echt handig was dat iig niet..Jota schreef: ↑do 26 jan 2023, 07:20Schone liet zijn man lopen ( pedersen) en Jasper probeerde druk te zetten aangezien er geen enkele verdediger in de buurt was. En vervolgens kunnen 2 Feyenoorders intikken tussen vlgs mij Marquez en Sandler.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Die jongen is nog jong en speelt in een volle kuip tegen een veel betere tegenstander. Hij was echt dramatisch gister maar dat kan je hem moeilijk kwalijk nemen. Hij liep vaak niet mee met zn man maar dat was volgens mij niet echt onwil maar meer dat je hem rond zag kijken van “wat moet ik doen”bertje schreef: ↑do 26 jan 2023, 10:17Ik had trouwens wel de indruk dat Cissoko Pedersen veelvuldig “maar liet lopen”. Ik weet niet of dat zijn instructie was, maar echt handig was dat iig niet..Jota schreef: ↑do 26 jan 2023, 07:20Schone liet zijn man lopen ( pedersen) en Jasper probeerde druk te zetten aangezien er geen enkele verdediger in de buurt was. En vervolgens kunnen 2 Feyenoorders intikken tussen vlgs mij Marquez en Sandler.
-
- Contacteer:
Sandertjuh85 schreef: ↑do 26 jan 2023, 10:25Die jongen is nog jong en speelt in een volle kuip tegen een veel betere tegenstander. Hij was echt dramatisch gister maar dat kan je hem moeilijk kwalijk nemen. Hij liep vaak niet mee met zn man maar dat was volgens mij niet echt onwil maar meer dat je hem rond zag kijken van “wat moet ik doen”bertje schreef: ↑do 26 jan 2023, 10:17Ik had trouwens wel de indruk dat Cissoko Pedersen veelvuldig “maar liet lopen”. Ik weet niet of dat zijn instructie was, maar echt handig was dat iig niet..Jota schreef: ↑do 26 jan 2023, 07:20Schone liet zijn man lopen ( pedersen) en Jasper probeerde druk te zetten aangezien er geen enkele verdediger in de buurt was. En vervolgens kunnen 2 Feyenoorders intikken tussen vlgs mij Marquez en Sandler.

was er verder toch ook 1 of 2 keer wel mooi langs, zit echt wel wat in Cissoko, hier leert hij alleen maar van.
Oh helemaal eens met beiden hoor. Hier leert hij alleen maar van en ik heb liever dat hij in de Kuip deze fouten maakt dan tegen een concurrent of laagvlieger waar je de punten moet pakken. Het viel me alleen wel op tijdens de wedstrijd.WijchenNEC schreef: ↑do 26 jan 2023, 10:30Sandertjuh85 schreef: ↑do 26 jan 2023, 10:25Die jongen is nog jong en speelt in een volle kuip tegen een veel betere tegenstander. Hij was echt dramatisch gister maar dat kan je hem moeilijk kwalijk nemen. Hij liep vaak niet mee met zn man maar dat was volgens mij niet echt onwil maar meer dat je hem rond zag kijken van “wat moet ik doen”bertje schreef: ↑do 26 jan 2023, 10:17Ik had trouwens wel de indruk dat Cissoko Pedersen veelvuldig “maar liet lopen”. Ik weet niet of dat zijn instructie was, maar echt handig was dat iig niet..Jota schreef: ↑do 26 jan 2023, 07:20Schone liet zijn man lopen ( pedersen) en Jasper probeerde druk te zetten aangezien er geen enkele verdediger in de buurt was. En vervolgens kunnen 2 Feyenoorders intikken tussen vlgs mij Marquez en Sandler.
Schone had overigens ook het balverlies met matige pass naar Cissoko.![]()
was er verder toch ook 1 of 2 keer wel mooi langs, zit echt wel wat in Cissoko, hier leert hij alleen maar van.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Als je als cillissen zo’n slecht trackrecord hebt mbt penalty’s , dan zou ik er voor zorgen dat ik er beter uit zag tijdens penalty momenten als dat cillissen nu doet.
Ik zou dan altijd met volle overtuiging een hoek kiezen, en niet net als gisteren, als een lulletje Lampe katoen in de midden blijven staan
Ik zou dan altijd met volle overtuiging een hoek kiezen, en niet net als gisteren, als een lulletje Lampe katoen in de midden blijven staan
Het blijft toch je club.
-
- Contacteer:
Er zijn gewoon een aantal keuzes die je als keeper kunt maken, maar het meest vernederende is een balletje door het midden. Ik had verwacht dat hij hem in de andere hoek zou schieten, als Jasper die gekozen had was het ook niets geworden. Had hij wel de goede gekozen, had hij deze waarschijnlijk ook niet gehad, was gewoon hard en voldoende geplaatst.karlo schreef: ↑do 26 jan 2023, 19:03Als je als cillissen zo’n slecht trackrecord hebt mbt penalty’s , dan zou ik er voor zorgen dat ik er beter uit zag tijdens penalty momenten als dat cillissen nu doet.
Het is de beste keeper van Nederland, maar we weten dat hij dit gewoon niet goed kan, beste remedie is om te zorgen dat hij niet in deze situatie komt.
Ik had het idee dat hij voor zijn rechterhoek wilde gaan, en stopte toen hij zag dat de bal richting linkerhoek ging..Me..Goal schreef: ↑do 26 jan 2023, 19:14Er zijn gewoon een aantal keuzes die je als keeper kunt maken, maar het meest vernederende is een balletje door het midden. Ik had verwacht dat hij hem in de andere hoek zou schieten, als Jasper die gekozen had was het ook niets geworden. Had hij wel de goede gekozen, had hij deze waarschijnlijk ook niet gehad, was gewoon hard en voldoende geplaatst.karlo schreef: ↑do 26 jan 2023, 19:03Als je als cillissen zo’n slecht trackrecord hebt mbt penalty’s , dan zou ik er voor zorgen dat ik er beter uit zag tijdens penalty momenten als dat cillissen nu doet.
Het is de beste keeper van Nederland, maar we weten dat hij dit gewoon niet goed kan, beste remedie is om te zorgen dat hij niet in deze situatie komt.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Meer door het midden dan links, maar je zag hem een lichte beweging maken naar rechts en toen de realisatie dagen dat de bal de andere kant op vloog.
Ik dacht eigenlijk dat ie een panenka verwachtteMark Ariaans schreef: ↑do 26 jan 2023, 19:36Meer door het midden dan links, maar je zag hem een lichte beweging maken naar rechts en toen de realisatie dagen dat de bal de andere kant op vloog.
- Bottendaal
- Contacteer:
Ik dacht eigenlijk: kut, 2-0 achter en met 10 man.Curva schreef: ↑do 26 jan 2023, 20:03Ik dacht eigenlijk dat ie een panenka verwachtteMark Ariaans schreef: ↑do 26 jan 2023, 19:36Meer door het midden dan links, maar je zag hem een lichte beweging maken naar rechts en toen de realisatie dagen dat de bal de andere kant op vloog.
Dat was pas minuten later na ingrijpen van de VAR, chronologieverziekerBottendaal schreef: ↑do 26 jan 2023, 20:16Ik dacht eigenlijk: kut, 2-0 achter en met 10 man.Curva schreef: ↑do 26 jan 2023, 20:03Ik dacht eigenlijk dat ie een panenka verwachtteMark Ariaans schreef: ↑do 26 jan 2023, 19:36Meer door het midden dan links, maar je zag hem een lichte beweging maken naar rechts en toen de realisatie dagen dat de bal de andere kant op vloog.

- Bottendaal
- Contacteer:
Was de pingel genomen toen de scheids naar het scherm ging?Curva schreef: ↑do 26 jan 2023, 20:27Dat was pas minuten later na ingrijpen van de VAR, chronologieverziekerBottendaal schreef: ↑do 26 jan 2023, 20:16Ik dacht eigenlijk: kut, 2-0 achter en met 10 man.Curva schreef: ↑do 26 jan 2023, 20:03Ik dacht eigenlijk dat ie een panenka verwachtteMark Ariaans schreef: ↑do 26 jan 2023, 19:36Meer door het midden dan links, maar je zag hem een lichte beweging maken naar rechts en toen de realisatie dagen dat de bal de andere kant op vloog.![]()
Haha...sorry, moet die domibo gaan overslaan....Bottendaal schreef: ↑do 26 jan 2023, 20:47Was de pingel genomen toen de scheids naar het scherm ging?Curva schreef: ↑do 26 jan 2023, 20:27Dat was pas minuten later na ingrijpen van de VAR, chronologieverziekerBottendaal schreef: ↑do 26 jan 2023, 20:16Ik dacht eigenlijk: kut, 2-0 achter en met 10 man.Curva schreef: ↑do 26 jan 2023, 20:03Ik dacht eigenlijk dat ie een panenka verwachtteMark Ariaans schreef: ↑do 26 jan 2023, 19:36Meer door het midden dan links, maar je zag hem een lichte beweging maken naar rechts en toen de realisatie dagen dat de bal de andere kant op vloog.![]()
Ik snap Jasper soms niet met penalty's. Kijk.. elke speler heeft zijn kwaliteiten en die van Jasper staan buiten elke discussie. Opbouwend sterk, weergaloze reflex en vaak goed opgesteld.
Maar er is ook al 10 jaar een discussie gaande betreffende zijn kwaliteiten qua penalty's en in deze situatie kan je er weer over praten. De penal was weergaloos ingeschoten, maar Jasper stond ook als een soort zoutzak op die lijn.
Hij kan ook een hoekje kiezen op goed geluk bv.
Maar er is ook al 10 jaar een discussie gaande betreffende zijn kwaliteiten qua penalty's en in deze situatie kan je er weer over praten. De penal was weergaloos ingeschoten, maar Jasper stond ook als een soort zoutzak op die lijn.
- Bottendaal
- Contacteer:
Dat deed hij, maar zag al voor hij dook dat hij de verkeerde hoek had gekozen. Dan alsnog duiken slaat ook nergens op.Polleke schreef: ↑do 26 jan 2023, 22:52Ik snap Jasper soms niet met penalty's. Kijk.. elke speler heeft zijn kwaliteiten en die van Jasper staan buiten elke discussie. Opbouwend sterk, weergaloze reflex en vaak goed opgesteld.
Bottendaal schreef: ↑vr 27 jan 2023, 05:09Dat deed hij, maar zag al voor hij dook dat hij de verkeerde hoek had gekozen. Dan alsnog duiken slaat ook nergens op.Polleke schreef: ↑do 26 jan 2023, 22:52Ik snap Jasper soms niet met penalty's. Kijk.. elke speler heeft zijn kwaliteiten en die van Jasper staan buiten elke discussie. Opbouwend sterk, weergaloze reflex en vaak goed opgesteld.

Dat is dan ook meteen het gebrek van Jasper tijdens een penalty. Als hij nog kan blijven staan omdat hij ziet dat hij de verkeerde hoek heeft gekozen, betekend dat hij zijn 'beweging' te laat in zet. Dan ben je ook structureel te laat in de hoek als je wel de juiste kant hebt gekozen.Bottendaal schreef: ↑vr 27 jan 2023, 05:09Dat deed hij, maar zag al voor hij dook dat hij de verkeerde hoek had gekozen. Dan alsnog duiken slaat ook nergens op.Polleke schreef: ↑do 26 jan 2023, 22:52Ik snap Jasper soms niet met penalty's. Kijk.. elke speler heeft zijn kwaliteiten en die van Jasper staan buiten elke discussie. Opbouwend sterk, weergaloze reflex en vaak goed opgesteld.
Als de speler de bal raakt, zou Jasper zich af moeten zetten. Die actie gaat zo snel, dat je dan nooit op zo'n manier kan blijven staan. Jasper reageert dus te laat en is daarom altijd te laat in de hoek.
- Bottendaal
- Contacteer:
Uhm, het commentaar is altijd dat hij al tegen de paal ligt als de nemer de bal nog neer moet leggen…ARoelofs schreef: ↑vr 27 jan 2023, 10:44Dat is dan ook meteen het gebrek van Jasper tijdens een penalty. Als hij nog kan blijven staan omdat hij ziet dat hij de verkeerde hoek heeft gekozen, betekend dat hij zijn 'beweging' te laat in zet. Dan ben je ook structureel te laat in de hoek als je wel de juiste kant hebt gekozen.Bottendaal schreef: ↑vr 27 jan 2023, 05:09Dat deed hij, maar zag al voor hij dook dat hij de verkeerde hoek had gekozen. Dan alsnog duiken slaat ook nergens op.Polleke schreef: ↑do 26 jan 2023, 22:52Ik snap Jasper soms niet met penalty's. Kijk.. elke speler heeft zijn kwaliteiten en die van Jasper staan buiten elke discussie. Opbouwend sterk, weergaloze reflex en vaak goed opgesteld.
Als de speler de bal raakt, zou Jasper zich af moeten zetten. Die actie gaat zo snel, dat je dan nooit op zo'n manier kan blijven staan. Jasper reageert dus te laat en is daarom altijd te laat in de hoek.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Idd, commentaar was altijd dat hij te vroeg een hoek koos. Nou blijft hij een keer lang staan en is het nog niet goed. Het feit blijft dat als een pingel goed wordt ingeschoten, een keeper op voorhand kansloos is.
https://www.soccernews.nl/news/jasper-c ... en-hebben/
En de volgende kennisloze vieze rioolrat is opgestaan.
deze lulhannes is ontslagen ooit bij de Telegraaf om plagiaat .....Curva schreef: ↑vr 27 jan 2023, 17:48https://www.soccernews.nl/news/jasper-c ... en-hebben/
Risus abundat in ore stultorum
Verbaast me niks. Dit stuk is ook één-en-al papegaaien. De knurft is alleen wel te laat. Voor het WK was het "in" om Jasper te bashen.flipsen schreef: ↑vr 27 jan 2023, 18:07deze lulhannes is ontslagen ooit bij de Telegraaf om plagiaat .....Curva schreef: ↑vr 27 jan 2023, 17:48https://www.soccernews.nl/news/jasper-c ... en-hebben/
Kansloos stuk ja. 0,0 inhoud en vooral frustratie.Curva schreef: ↑vr 27 jan 2023, 17:48https://www.soccernews.nl/news/jasper-c ... en-hebben/
En diezelfde avond is Schreuder ontslagen dus het artikeltje sneeuwt lekker onder omdat alles nu over Ajax gaat