Carlos Aalbers
- Frans
- Beheerder
- Contacteer:
Carlos Aalbers
Discussies over de 100 pagina's kosten nogal wat verkeer en inlaadtijd, vandaar dat we deze sluiten en opnieuw starten in een vervolgdeel.
In deze discussie kan worden gediscussieerd over Carlos Aalbers, de technisch directeur van N.E.C.
In deze discussie kan worden gediscussieerd over Carlos Aalbers, de technisch directeur van N.E.C.
NECTheBest
Re: Carlos Aalbers (deel 2)
Nou juul, kom er maar in..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Ok, kom ik:
Voor de duidelijkheid: NEC heeft behoefte aan creatieve buitenspelers en een centrale verdediger. Aalbers stuurt El Akchsiou naar huis en haalt niet 1 maar 2 linksbacks. Dus straks heeft NEC 2 gehuurde linksbacks en 0 linksbuitens en jij vindt het allemaal logisch.
Ik had ook niet anders verwacht.Eniesee schreef:we??? ik vindt edman een prima linksback en daar zit ik zeker wel op te wachten
Voor de duidelijkheid: NEC heeft behoefte aan creatieve buitenspelers en een centrale verdediger. Aalbers stuurt El Akchsiou naar huis en haalt niet 1 maar 2 linksbacks. Dus straks heeft NEC 2 gehuurde linksbacks en 0 linksbuitens en jij vindt het allemaal logisch.
- Arjan van Hout
- Contacteer:
ja dat is weer een heel ander verhaal, het ging erom of we op hem zitten te wachten, en gezien het feit dat el ak vertrekt:JAJuul schreef:Ok, kom ik:
Ik had ook niet anders verwacht.Eniesee schreef:we??? ik vindt edman een prima linksback en daar zit ik zeker wel op te wachten
maarja jij probeert het toch altijd zo te draaien dat aalbers het gedaan heeft en naar argumenten die voor hem spreken luister je niet, dan houd het op !
(overigens ben ik niet helemaal pro aalbers maar ik irriteer me aan de hetze die sommige tegen hem voeren en dan ben ik graag het tegengeluid)
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
hoezo? Heubach komt tot het eind van dit seizoen, en dan evt Edman (al geloof ik nooit dat die naar ons komt) vanaf seizoen 2010-2011. Dat zit elkaar toch helemaal niet in het vaarwater? Of moet Aalbers meteen maar helemaal stoppen met vooruitkijken en zich puur en alleen beperken tot de komende 4 maanden, waarin toch al niks meer mag en kan omdat er geen geld is?Juul schreef:Aalbers stuurt El Akchsiou naar huis en haalt niet 1 maar 2 linksbacks.
Ok, ik las dat hij nu al zou komen. Verkeerd gelezen. Dat zou wel erg belachelijk zijn geweest. Maar de essentie is nog steeds dat Aalbers het team niet heeft versterkt op posities waar dat nodig is. Dat betekent dus dat we met een verdedigingscentrum met of kroegtijger Pothuizen of paniekvoetballer vd Eijden en zonder een linksbenige aanvaller van de 17de plek af moeten zien te komen.Mark Ariaans schreef:t Edman (al geloof ik nooit dat die naar ons komt) vanaf seizoen 2010-2011.
- Demtsjenko
- Contacteer:
Re: Carlos Aalbers
sarpong kan zowel met links als met rechts het nodige...
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Dat sowieso, Aalbers zei 2-3 versterkingen erbij, en nu hebben we pas 1 versterking en 1 vervanging. Dus ofwel Otten maakt veel meer progressie dan wij denken, ofwel Nuytinck heeft ineens veel meer krediet, ofwel Aalbers heeft zich weer eens verrekend. Maar met Pothuizen en V.Eijden als enige opties centraal gaan we echt nog problemen krijgen.Juul schreef:Ok, ik las dat hij nu al zou komen. Verkeerd gelezen. Dat zou wel erg belachelijk zijn geweest. Maar de essentie is nog steeds dat Aalbers het team niet heeft versterkt op posities waar dat nodig is. Dat betekent dus dat we met een verdedigingscentrum met of kroegtijger Pothuizen of paniekvoetballer vd Eijden en zonder een linksbenige aanvaller van de 17de plek af moeten zien te komen.
-
- Contacteer:
Zelfs hier ontregeld die Aalbers de boel.
Ik zit inderdaad ook nog te wachten op de extra centrale verdediger. Van Mark Otten mag je niet verwachten dat hij op korte termijn weer gelijk staat, hij is er bijna 2 jaar uitgeweest. Ze hebben iemand nodig die leiding geeft aan de verdediging.Mark Ariaans schreef:Dat sowieso, Aalbers zei 2-3 versterkingen erbij, en nu hebben we pas 1 versterking en 1 vervanging. Dus ofwel Otten maakt veel meer progressie dan wij denken, ofwel Nuytinck heeft ineens veel meer krediet, ofwel Aalbers heeft zich weer eens verrekend. Maar met Pothuizen en V.Eijden als enige opties centraal gaan we echt nog problemen krijgen.Juul schreef:Ok, ik las dat hij nu al zou komen. Verkeerd gelezen. Dat zou wel erg belachelijk zijn geweest. Maar de essentie is nog steeds dat Aalbers het team niet heeft versterkt op posities waar dat nodig is. Dat betekent dus dat we met een verdedigingscentrum met of kroegtijger Pothuizen of paniekvoetballer vd Eijden en zonder een linksbenige aanvaller van de 17de plek af moeten zien te komen.
Hou nou eens een keer je grote mond man... Nutteloze simpele zielknipping jean schreef:Zelfs hier ontregeld die Aalbers de boel.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Rooie
Heel GOED

Heel GOED
Rooie en Kick; over simpele zielen gesproken!
Nu gaan jullie maar weer vrolijk verder? 

- Chuck Norris counted to infinity - twice.
Chuck Norris can tie his shoes with his feet.
Chuck Norris can tie his shoes with his feet.
Ik wil met iedereen de discussie aan gaan, het maakt niet uit met wat voor'n standpunten en argumenten er op tafel komen maar wat Meneer Knipping op het forum zet is gewoon (vaak) vervuiling van het forum.. Ik word er gewoon zo moe van dat hij uberhaupt nog mag reageren op het forum. En ja sorry de enige mening die ik op basis van mijn interpretaties van de posts van Knipping heb is dat het een simpele ziel is die niks liever doet dat paniekzaaien.Pikkie schreef:Rooie en Kick; over simpele zielen gesproken!
Ow en trouwens, je kunt nu mij een simpele ziel noemen omdat ik iemand anders zou noem maar wat maakt jou dan

We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
- Demtsjenko
- Contacteer:
zolang el-akchaoui niet weg is, is heubach een versterking... gaat el-ak, dan is huebach pas een vervanger... dus 2-3 versterkingen klopt met de werkelijkheid...Mark Ariaans schreef:Dat sowieso, Aalbers zei 2-3 versterkingen erbij, en nu hebben we pas 1 versterking en 1 vervanging. Dus ofwel Otten maakt veel meer progressie dan wij denken, ofwel Nuytinck heeft ineens veel meer krediet, ofwel Aalbers heeft zich weer eens verrekend. Maar met Pothuizen en V.Eijden als enige opties centraal gaan we echt nog problemen krijgen.Juul schreef:Ok, ik las dat hij nu al zou komen. Verkeerd gelezen. Dat zou wel erg belachelijk zijn geweest. Maar de essentie is nog steeds dat Aalbers het team niet heeft versterkt op posities waar dat nodig is. Dat betekent dus dat we met een verdedigingscentrum met of kroegtijger Pothuizen of paniekvoetballer vd Eijden en zonder een linksbenige aanvaller van de 17de plek af moeten zien te komen.

Ten eerste betreft het hier een komisch bedoelde opmerking van Jean en ten tweede word ik niet beledigend ten op zichte van iemand op dit forum die een andere mening heeftrooie schreef:Ik wil met iedereen de discussie aan gaan, het maakt niet uit met wat voor'n standpunten en argumenten er op tafel komen maar wat Meneer Knipping op het forum zet is gewoon (vaak) vervuiling van het forum.. Ik word er gewoon zo moe van dat hij uberhaupt nog mag reageren op het forum. En ja sorry de enige mening die ik op basis van mijn interpretaties van de posts van Knipping heb is dat het een simpele ziel is die niks liever doet dat paniekzaaien.Pikkie schreef:Rooie en Kick; over simpele zielen gesproken!
Ow en trouwens, je kunt nu mij een simpele ziel noemen omdat ik iemand anders zou noem maar wat maakt jou danDenk daar maar eens overna
Als jij dit komisch vindt zegt dat ook gelijk wat over jou... Ik persoonlijk vind het weer een typisch voorbeeld van Jean om iemand weer eens lekker negatief neer te zetten. En dat ben ik spuugzat en ja ik weet dat ik dan beter niet kan reageren maar soms doe je het dan toch..Pikkie schreef:Ten eerste betreft het hier een komisch bedoelde opmerking van Jean en ten tweede word ik niet beledigend ten op zichte van iemand op dit forum die een andere mening heeftrooie schreef:Ik wil met iedereen de discussie aan gaan, het maakt niet uit met wat voor'n standpunten en argumenten er op tafel komen maar wat Meneer Knipping op het forum zet is gewoon (vaak) vervuiling van het forum.. Ik word er gewoon zo moe van dat hij uberhaupt nog mag reageren op het forum. En ja sorry de enige mening die ik op basis van mijn interpretaties van de posts van Knipping heb is dat het een simpele ziel is die niks liever doet dat paniekzaaien.Pikkie schreef:Rooie en Kick; over simpele zielen gesproken!
Ow en trouwens, je kunt nu mij een simpele ziel noemen omdat ik iemand anders zou noem maar wat maakt jou danDenk daar maar eens overna
Ik noem Jean een simpele ziel omdat hij weer eens een ongenuaceerde opmerking maakt die nergens op slaat. jij noemt mij een simpele ziel omdat ik een opmerking maak over jean... Dat lijkt mij toch behoorlijk het zelfde. Maargoed even goede vrienden
laten we het hebben over Carlos
- Demtsjenko
- Contacteer:
de simpele ziel... 

-
- Contacteer:
Rooie, goh wat ben jij een zielig aftreksel van je vriend Aalbers. Geef eens normaal antwoord op stellingen en laat eens zien dat je ook een paar hersencellen hebt.
Kick, wat heb ik een medelijden met jou, dat jij in de herfst van je leven zo aan het afglijden bent.
Kick, wat heb ik een medelijden met jou, dat jij in de herfst van je leven zo aan het afglijden bent.
Ik ben helemaal geen vriend van Aalbers, ik ben zelfs zeer kritisch op Aalbers. Vooral in zijn optreden rond El Ak.knipping jean schreef:Rooie, goh wat ben jij een zielig aftreksel van je vriend Aalbers. Geef eens normaal antwoord op stellingen en laat eens zien dat je ook een paar hersencellen hebt.
En op welke stelling rond Aalbers moet ik antwoord voor je geven

- Super-Simr
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Geef mij 1 goede reden waarom jij Aalbers zo verdedigd als ik de persoon neer sabel, op mijn geheel eigen wijze, die onze club naar de klote helpt. Ik doe dat op mijn manier en jij op de jouwe. Maar dan moet je niet persoonlijk gaan worden als je het niet eens bent met mijn schijfstijl, dan moet je mij gewoon negeren.
-
- Contacteer:
Wat betreft el akchoui is het enige goede wat Aalbers heeft gedaan de afgelopen twee jaar. Deze jongen was de grote rotte appel binnen de selectie.