Carlos Aalbers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Carlos Aalbers

Bericht door Frans »

Discussies over de 100 pagina's kosten nogal wat verkeer en inlaadtijd, vandaar dat we deze sluiten en opnieuw starten in een vervolgdeel.

In deze discussie kan worden gediscussieerd over Carlos Aalbers, de technisch directeur van N.E.C.
NECTheBest

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers (deel 2)

Bericht door bertje »

Nou juul, kom er maar in..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Carlos Aalbers (deel 2)

Bericht door Juul »

Ok, kom ik:
Eniesee schreef:we??? ik vindt edman een prima linksback en daar zit ik zeker wel op te wachten
Ik had ook niet anders verwacht.

Voor de duidelijkheid: NEC heeft behoefte aan creatieve buitenspelers en een centrale verdediger. Aalbers stuurt El Akchsiou naar huis en haalt niet 1 maar 2 linksbacks. Dus straks heeft NEC 2 gehuurde linksbacks en 0 linksbuitens en jij vindt het allemaal logisch.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers (deel 2)

Bericht door Arjan van Hout »

Juul schreef:Ok, kom ik:
Eniesee schreef:we??? ik vindt edman een prima linksback en daar zit ik zeker wel op te wachten
Ik had ook niet anders verwacht.

Voor de duidelijkheid: NEC heeft behoefte aan creatieve buitenspelers en een centrale verdediger. Aalbers stuurt El Akchsiou naar huis en haalt niet 1 maar 2 linksbacks. Dus straks heeft NEC 2 gehuurde linksbacks en 0 linksbuitens en jij vindt het allemaal logisch.
ja dat is weer een heel ander verhaal, het ging erom of we op hem zitten te wachten, en gezien het feit dat el ak vertrekt:JA
maarja jij probeert het toch altijd zo te draaien dat aalbers het gedaan heeft en naar argumenten die voor hem spreken luister je niet, dan houd het op !
(overigens ben ik niet helemaal pro aalbers maar ik irriteer me aan de hetze die sommige tegen hem voeren en dan ben ik graag het tegengeluid)

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers (deel 2)

Bericht door Mark Ariaans »

Juul schreef:Aalbers stuurt El Akchsiou naar huis en haalt niet 1 maar 2 linksbacks.
hoezo? Heubach komt tot het eind van dit seizoen, en dan evt Edman (al geloof ik nooit dat die naar ons komt) vanaf seizoen 2010-2011. Dat zit elkaar toch helemaal niet in het vaarwater? Of moet Aalbers meteen maar helemaal stoppen met vooruitkijken en zich puur en alleen beperken tot de komende 4 maanden, waarin toch al niks meer mag en kan omdat er geen geld is?

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Carlos Aalbers (deel 2)

Bericht door Juul »

Mark Ariaans schreef:t Edman (al geloof ik nooit dat die naar ons komt) vanaf seizoen 2010-2011.
Ok, ik las dat hij nu al zou komen. Verkeerd gelezen. Dat zou wel erg belachelijk zijn geweest. Maar de essentie is nog steeds dat Aalbers het team niet heeft versterkt op posities waar dat nodig is. Dat betekent dus dat we met een verdedigingscentrum met of kroegtijger Pothuizen of paniekvoetballer vd Eijden en zonder een linksbenige aanvaller van de 17de plek af moeten zien te komen.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Demtsjenko »

sarpong kan zowel met links als met rechts het nodige...

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers (deel 2)

Bericht door Mark Ariaans »

Juul schreef:Ok, ik las dat hij nu al zou komen. Verkeerd gelezen. Dat zou wel erg belachelijk zijn geweest. Maar de essentie is nog steeds dat Aalbers het team niet heeft versterkt op posities waar dat nodig is. Dat betekent dus dat we met een verdedigingscentrum met of kroegtijger Pothuizen of paniekvoetballer vd Eijden en zonder een linksbenige aanvaller van de 17de plek af moeten zien te komen.
Dat sowieso, Aalbers zei 2-3 versterkingen erbij, en nu hebben we pas 1 versterking en 1 vervanging. Dus ofwel Otten maakt veel meer progressie dan wij denken, ofwel Nuytinck heeft ineens veel meer krediet, ofwel Aalbers heeft zich weer eens verrekend. Maar met Pothuizen en V.Eijden als enige opties centraal gaan we echt nog problemen krijgen.

knipping jean
Berichten: 588
Lid geworden op: ma 14 sep 2009, 08:51
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door knipping jean »

Zelfs hier ontregeld die Aalbers de boel.

Gebruikersavatar
Jantje007
Berichten: 144
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 20:56
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers (deel 2)

Bericht door Jantje007 »

Mark Ariaans schreef:
Juul schreef:Ok, ik las dat hij nu al zou komen. Verkeerd gelezen. Dat zou wel erg belachelijk zijn geweest. Maar de essentie is nog steeds dat Aalbers het team niet heeft versterkt op posities waar dat nodig is. Dat betekent dus dat we met een verdedigingscentrum met of kroegtijger Pothuizen of paniekvoetballer vd Eijden en zonder een linksbenige aanvaller van de 17de plek af moeten zien te komen.
Dat sowieso, Aalbers zei 2-3 versterkingen erbij, en nu hebben we pas 1 versterking en 1 vervanging. Dus ofwel Otten maakt veel meer progressie dan wij denken, ofwel Nuytinck heeft ineens veel meer krediet, ofwel Aalbers heeft zich weer eens verrekend. Maar met Pothuizen en V.Eijden als enige opties centraal gaan we echt nog problemen krijgen.
Ik zit inderdaad ook nog te wachten op de extra centrale verdediger. Van Mark Otten mag je niet verwachten dat hij op korte termijn weer gelijk staat, hij is er bijna 2 jaar uitgeweest. Ze hebben iemand nodig die leiding geeft aan de verdediging.

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door rooie »

knipping jean schreef:Zelfs hier ontregeld die Aalbers de boel.
Hou nou eens een keer je grote mond man... Nutteloze simpele ziel
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Kees Kick
Berichten: 138
Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 16:29
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Kees Kick »

Rooie :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :tu: :tu: :tu: :tu: :tu:
Heel GOED

Pikkie
Berichten: 530
Lid geworden op: di 10 nov 2009, 16:01
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Pikkie »

Rooie en Kick; over simpele zielen gesproken!

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door SamSam »

Nu gaan jullie maar weer vrolijk verder? :zzz:
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door rooie »

Pikkie schreef:Rooie en Kick; over simpele zielen gesproken!
Ik wil met iedereen de discussie aan gaan, het maakt niet uit met wat voor'n standpunten en argumenten er op tafel komen maar wat Meneer Knipping op het forum zet is gewoon (vaak) vervuiling van het forum.. Ik word er gewoon zo moe van dat hij uberhaupt nog mag reageren op het forum. En ja sorry de enige mening die ik op basis van mijn interpretaties van de posts van Knipping heb is dat het een simpele ziel is die niks liever doet dat paniekzaaien.

Ow en trouwens, je kunt nu mij een simpele ziel noemen omdat ik iemand anders zou noem maar wat maakt jou dan :wink: Denk daar maar eens overna
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers (deel 2)

Bericht door Demtsjenko »

Mark Ariaans schreef:
Juul schreef:Ok, ik las dat hij nu al zou komen. Verkeerd gelezen. Dat zou wel erg belachelijk zijn geweest. Maar de essentie is nog steeds dat Aalbers het team niet heeft versterkt op posities waar dat nodig is. Dat betekent dus dat we met een verdedigingscentrum met of kroegtijger Pothuizen of paniekvoetballer vd Eijden en zonder een linksbenige aanvaller van de 17de plek af moeten zien te komen.
Dat sowieso, Aalbers zei 2-3 versterkingen erbij, en nu hebben we pas 1 versterking en 1 vervanging. Dus ofwel Otten maakt veel meer progressie dan wij denken, ofwel Nuytinck heeft ineens veel meer krediet, ofwel Aalbers heeft zich weer eens verrekend. Maar met Pothuizen en V.Eijden als enige opties centraal gaan we echt nog problemen krijgen.
zolang el-akchaoui niet weg is, is heubach een versterking... gaat el-ak, dan is huebach pas een vervanger... dus 2-3 versterkingen klopt met de werkelijkheid... :wink:

Pikkie
Berichten: 530
Lid geworden op: di 10 nov 2009, 16:01
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Pikkie »

rooie schreef:
Pikkie schreef:Rooie en Kick; over simpele zielen gesproken!
Ik wil met iedereen de discussie aan gaan, het maakt niet uit met wat voor'n standpunten en argumenten er op tafel komen maar wat Meneer Knipping op het forum zet is gewoon (vaak) vervuiling van het forum.. Ik word er gewoon zo moe van dat hij uberhaupt nog mag reageren op het forum. En ja sorry de enige mening die ik op basis van mijn interpretaties van de posts van Knipping heb is dat het een simpele ziel is die niks liever doet dat paniekzaaien.

Ow en trouwens, je kunt nu mij een simpele ziel noemen omdat ik iemand anders zou noem maar wat maakt jou dan :wink: Denk daar maar eens overna
Ten eerste betreft het hier een komisch bedoelde opmerking van Jean en ten tweede word ik niet beledigend ten op zichte van iemand op dit forum die een andere mening heeft

ernie

Re: Carlos Aalbers

Bericht door ernie »

Goed, Carlos Aalbers.

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door rooie »

Pikkie schreef:
rooie schreef:
Pikkie schreef:Rooie en Kick; over simpele zielen gesproken!
Ik wil met iedereen de discussie aan gaan, het maakt niet uit met wat voor'n standpunten en argumenten er op tafel komen maar wat Meneer Knipping op het forum zet is gewoon (vaak) vervuiling van het forum.. Ik word er gewoon zo moe van dat hij uberhaupt nog mag reageren op het forum. En ja sorry de enige mening die ik op basis van mijn interpretaties van de posts van Knipping heb is dat het een simpele ziel is die niks liever doet dat paniekzaaien.

Ow en trouwens, je kunt nu mij een simpele ziel noemen omdat ik iemand anders zou noem maar wat maakt jou dan :wink: Denk daar maar eens overna
Ten eerste betreft het hier een komisch bedoelde opmerking van Jean en ten tweede word ik niet beledigend ten op zichte van iemand op dit forum die een andere mening heeft
Als jij dit komisch vindt zegt dat ook gelijk wat over jou... Ik persoonlijk vind het weer een typisch voorbeeld van Jean om iemand weer eens lekker negatief neer te zetten. En dat ben ik spuugzat en ja ik weet dat ik dan beter niet kan reageren maar soms doe je het dan toch..

Ik noem Jean een simpele ziel omdat hij weer eens een ongenuaceerde opmerking maakt die nergens op slaat. jij noemt mij een simpele ziel omdat ik een opmerking maak over jean... Dat lijkt mij toch behoorlijk het zelfde. Maargoed even goede vrienden

laten we het hebben over Carlos
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Demtsjenko »

de simpele ziel... :biggrin:

knipping jean
Berichten: 588
Lid geworden op: ma 14 sep 2009, 08:51
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door knipping jean »

Rooie, goh wat ben jij een zielig aftreksel van je vriend Aalbers. Geef eens normaal antwoord op stellingen en laat eens zien dat je ook een paar hersencellen hebt.

Kick, wat heb ik een medelijden met jou, dat jij in de herfst van je leven zo aan het afglijden bent.

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door rooie »

knipping jean schreef:Rooie, goh wat ben jij een zielig aftreksel van je vriend Aalbers. Geef eens normaal antwoord op stellingen en laat eens zien dat je ook een paar hersencellen hebt.
Ik ben helemaal geen vriend van Aalbers, ik ben zelfs zeer kritisch op Aalbers. Vooral in zijn optreden rond El Ak.
En op welke stelling rond Aalbers moet ik antwoord voor je geven :wink:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door Super-Simr »

Meisjes is het nu klaar?
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

knipping jean
Berichten: 588
Lid geworden op: ma 14 sep 2009, 08:51
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door knipping jean »

Geef mij 1 goede reden waarom jij Aalbers zo verdedigd als ik de persoon neer sabel, op mijn geheel eigen wijze, die onze club naar de klote helpt. Ik doe dat op mijn manier en jij op de jouwe. Maar dan moet je niet persoonlijk gaan worden als je het niet eens bent met mijn schijfstijl, dan moet je mij gewoon negeren.

knipping jean
Berichten: 588
Lid geworden op: ma 14 sep 2009, 08:51
Contacteer:

Re: Carlos Aalbers

Bericht door knipping jean »

Wat betreft el akchoui is het enige goede wat Aalbers heeft gedaan de afgelopen twee jaar. Deze jongen was de grote rotte appel binnen de selectie.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten