Maar wel de duurste
Carlos Aalbers
-
- Contacteer:
Re: Carlos Aalbers
Carlos moeten ze samen met Meijer lekker de deur uit zetten! Hebben allebei keihard gefaald. Maar bij onze club is meedoen belangrijker dan winnen. Worden er geen heilige huisjes omver geschopt en doen ze het af met wij houden ons hoofd koel.
En het AZ model van in de winter jonge spelers aankopen zodat ze een half jaar kunnen wennen hebben we ook alleen toegepast bij Ouaissa. Ik hoor verder van Aalbers vooral afgeketste deals. Dat kan pech zijn, maar voor mijn gevoel gaan we altijd voor een bepaalde speler en als die dan niet haalbaar blijkt hebben we geen optie B.
Als het maar fijn is onder elkaar. Geen topsportmentaliteit.FC Hilversum schreef: ↑zo 16 feb 2025, 18:02Carlos moeten ze samen met Meijer lekker de deur uit zetten! Hebben allebei keihard gefaald. Maar bij onze club is meedoen belangrijker dan winnen. Worden er geen heilige huisjes omver geschopt en doen ze het af met wij houden ons hoofd koel.
Boekhoorn moet toch ook bijkans gek worden als hij dit slappe zooitje aanschouwt?
Heb je ooit iets positiefs of opbouwends te melden? Wat ben je zielig en triest figuur op je zolderkamertje met je toetsenbordje.FC Hilversum schreef: ↑zo 16 feb 2025, 18:02Carlos moeten ze samen met Meijer lekker de deur uit zetten! Hebben allebei keihard gefaald. Maar bij onze club is meedoen belangrijker dan winnen. Worden er geen heilige huisjes omver geschopt en doen ze het af met wij houden ons hoofd koel.
Je zou nooit meer op dit forum komen..... wees een vent en rot ook echt op.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Misschien moet je zelf een wat minder grote mond hebben naar je mede-forummers.Johnny schreef: ↑ma 17 feb 2025, 15:28Heb je ooit iets positiefs of opbouwends te melden? Wat ben je zielig en triest figuur op je zolderkamertje met je toetsenbordje.FC Hilversum schreef: ↑zo 16 feb 2025, 18:02Carlos moeten ze samen met Meijer lekker de deur uit zetten! Hebben allebei keihard gefaald. Maar bij onze club is meedoen belangrijker dan winnen. Worden er geen heilige huisjes omver geschopt en doen ze het af met wij houden ons hoofd koel.
Johnny waarom ga jezelf niet weg hoef je ook niks "negatiefs" te lezen kun je lekker in je eigen bubbel blijven dat alles zo geweldig gaat met onze club!Johnny schreef: ↑ma 17 feb 2025, 15:28Heb je ooit iets positiefs of opbouwends te melden? Wat ben je zielig en triest figuur op je zolderkamertje met je toetsenbordje.FC Hilversum schreef: ↑zo 16 feb 2025, 18:02Carlos moeten ze samen met Meijer lekker de deur uit zetten! Hebben allebei keihard gefaald. Maar bij onze club is meedoen belangrijker dan winnen. Worden er geen heilige huisjes omver geschopt en doen ze het af met wij houden ons hoofd koel.
Nummer 11 schreef: ↑zo 16 feb 2025, 18:05En het AZ model van in de winter jonge spelers aankopen zodat ze een half jaar kunnen wennen hebben we ook alleen toegepast bij Ouaissa. Ik hoor verder van Aalbers vooral afgeketste deals. Dat kan pech zijn, maar voor mijn gevoel gaan we altijd voor een bepaalde speler en als die dan niet haalbaar blijkt hebben we geen optie B.

Na de transfer periode kun je van alles roepen we zijn al zo vaak dichtbij geweest en op het laatste moment ketst het telkens af het is toch niet te verifieren
-
- Contacteer:
Het gaat allemaal geweldig Carlos topgozer en zeer bekwaam

Ik denk als je individueel per speler af zou gaan dat ook nog best wel eens waar kan zijn. Als je alleen kijkt naar hoe het bij elkaar past als groep is de plank wel behoorlijk mis geslagen. Eigenlijk mis je simpel gezegd gewoon "domme krachten" die de beuk erin kunnen gooien als de wedstrijd erom vraagt. Zo'n Proper, Sandler, Hoedemakers, van Crooij, Ogawa, Roefs zijn allemaal best prima spelers als het loopt en draait, maar als dat het niet doet zijn het stuk voor stuk geen types die iets van hebben om op terug te vallen. Eigenlijk de enige spelers die dat enigszins hebben zijn Marquez, Linssen, Sano en een Shiogai vind ik dan nog wel onverstoorbaar. En dan mis je nu Sano, Linssen is nog alles behalve wedstrijdfit en Marquez is nu misschien ook geblesseerd. Enige voordeel is dat Meijer nu zijn ouderwetse catenaccio van stal kan halen en we daar nog best wel de spelers voor hebben ook..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Catenaccio was ie gisteren al mee begonnen maar ben het wel met je eens je moet nu de boel dichtgooien en hopen op een uitbraak,maar het is toch triest dat we dit moeten hopen met deze selectie en toch valt er meer uit te halen alleen krijgt Meijer het niet meer voor elkaar, daarom zou het beter zijn dat ie per direct vertrekt!bertje schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:09Ik denk als je individueel per speler af zou gaan dat ook nog best wel eens waar kan zijn. Als je alleen kijkt naar hoe het bij elkaar past als groep is de plank wel behoorlijk mis geslagen. Eigenlijk mis je simpel gezegd gewoon "domme krachten" die de beuk erin kunnen gooien als de wedstrijd erom vraagt. Zo'n Proper, Sandler, Hoedemakers, van Crooij, Ogawa, Roefs zijn allemaal best prima spelers als het loopt en draait, maar als dat het niet doet zijn het stuk voor stuk geen types die iets van hebben om op terug te vallen. Eigenlijk de enige spelers die dat enigszins hebben zijn Marquez, Linssen, Sano en een Shiogai vind ik dan nog wel onverstoorbaar. En dan mis je nu Sano, Linssen is nog alles behalve wedstrijdfit en Marquez is nu misschien ook geblesseerd. Enige voordeel is dat Meijer nu zijn ouderwetse catenaccio van stal kan halen en we daar nog best wel de spelers voor hebben ook..
Die hebben we al jaren niet. Al seizoenen lang missen we van die "klootzakken" op het veld, met name op het middenveld. Dat is voor 300% te danken aan Aalbers. Dat heeft hij in zijn vorige periode hier ook gepresteerd. Dat heeft uiteindelijk onze degradatie destijds ingeleid. Het treurige is nog wel dat men nu dacht op te lossen met alleen Linssen. Kijk wat er op de bank zit verder, alleen maar lieve voetballers.bertje schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:09Ik denk als je individueel per speler af zou gaan dat ook nog best wel eens waar kan zijn. Als je alleen kijkt naar hoe het bij elkaar past als groep is de plank wel behoorlijk mis geslagen. Eigenlijk mis je simpel gezegd gewoon "domme krachten" die de beuk erin kunnen gooien als de wedstrijd erom vraagt. Zo'n Proper, Sandler, Hoedemakers, van Crooij, Ogawa, Roefs zijn allemaal best prima spelers als het loopt en draait, maar als dat het niet doet zijn het stuk voor stuk geen types die iets van hebben om op terug te vallen. Eigenlijk de enige spelers die dat enigszins hebben zijn Marquez, Linssen, Sano en een Shiogai vind ik dan nog wel onverstoorbaar. En dan mis je nu Sano, Linssen is nog alles behalve wedstrijdfit en Marquez is nu misschien ook geblesseerd. Enige voordeel is dat Meijer nu zijn ouderwetse catenaccio van stal kan halen en we daar nog best wel de spelers voor hebben ook..
Heeft 0,0 zin, geef staf en spelers je positieve vertrouwen en aanmoedigingen. Maar dat gaat voor jou moeilijk omdat je dit niet je karakter is en je nooit in het stadion bent.Tyson schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:15Catenaccio was ie gisteren al mee begonnen maar ben het wel met je eens je moet nu de boel dichtgooien en hopen op een uitbraak,maar het is toch triest dat we dit moeten hopen met deze selectie en toch valt er meer uit te halen alleen krijgt Meijer het niet meer voor elkaar, daarom zou het beter zijn dat ie per direct vertrekt!bertje schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:09Ik denk als je individueel per speler af zou gaan dat ook nog best wel eens waar kan zijn. Als je alleen kijkt naar hoe het bij elkaar past als groep is de plank wel behoorlijk mis geslagen. Eigenlijk mis je simpel gezegd gewoon "domme krachten" die de beuk erin kunnen gooien als de wedstrijd erom vraagt. Zo'n Proper, Sandler, Hoedemakers, van Crooij, Ogawa, Roefs zijn allemaal best prima spelers als het loopt en draait, maar als dat het niet doet zijn het stuk voor stuk geen types die iets van hebben om op terug te vallen. Eigenlijk de enige spelers die dat enigszins hebben zijn Marquez, Linssen, Sano en een Shiogai vind ik dan nog wel onverstoorbaar. En dan mis je nu Sano, Linssen is nog alles behalve wedstrijdfit en Marquez is nu misschien ook geblesseerd. Enige voordeel is dat Meijer nu zijn ouderwetse catenaccio van stal kan halen en we daar nog best wel de spelers voor hebben ook..
Laten we wat teksten herschrijven dan.Johnny schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:20Heeft 0,0 zin, geef staf en spelers je positieve vertrouwen en aanmoedigingen. Maar dat gaat voor jou moeilijk omdat je dit niet je karakter is en je nooit in het stadion bent.Tyson schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:15Catenaccio was ie gisteren al mee begonnen maar ben het wel met je eens je moet nu de boel dichtgooien en hopen op een uitbraak,maar het is toch triest dat we dit moeten hopen met deze selectie en toch valt er meer uit te halen alleen krijgt Meijer het niet meer voor elkaar, daarom zou het beter zijn dat ie per direct vertrekt!bertje schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:09Ik denk als je individueel per speler af zou gaan dat ook nog best wel eens waar kan zijn. Als je alleen kijkt naar hoe het bij elkaar past als groep is de plank wel behoorlijk mis geslagen. Eigenlijk mis je simpel gezegd gewoon "domme krachten" die de beuk erin kunnen gooien als de wedstrijd erom vraagt. Zo'n Proper, Sandler, Hoedemakers, van Crooij, Ogawa, Roefs zijn allemaal best prima spelers als het loopt en draait, maar als dat het niet doet zijn het stuk voor stuk geen types die iets van hebben om op terug te vallen. Eigenlijk de enige spelers die dat enigszins hebben zijn Marquez, Linssen, Sano en een Shiogai vind ik dan nog wel onverstoorbaar. En dan mis je nu Sano, Linssen is nog alles behalve wedstrijdfit en Marquez is nu misschien ook geblesseerd. Enige voordeel is dat Meijer nu zijn ouderwetse catenaccio van stal kan halen en we daar nog best wel de spelers voor hebben ook..
"Ik zal mijn hele leven blijven gaan,
Ga het duel eens aan, voor ons NEC.
We willen strijd en geen plichtmatig spel,
Misschien winnen we dan wel.
En zijn wij tevree."
Nou, als dat niet gaat werken dan weet ik het ook niet.
E.B schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:23Laten we wat teksten herschrijven dan.Johnny schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:20Heeft 0,0 zin, geef staf en spelers je positieve vertrouwen en aanmoedigingen. Maar dat gaat voor jou moeilijk omdat je dit niet je karakter is en je nooit in het stadion bent.Tyson schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:15Catenaccio was ie gisteren al mee begonnen maar ben het wel met je eens je moet nu de boel dichtgooien en hopen op een uitbraak,maar het is toch triest dat we dit moeten hopen met deze selectie en toch valt er meer uit te halen alleen krijgt Meijer het niet meer voor elkaar, daarom zou het beter zijn dat ie per direct vertrekt!bertje schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:09Ik denk als je individueel per speler af zou gaan dat ook nog best wel eens waar kan zijn. Als je alleen kijkt naar hoe het bij elkaar past als groep is de plank wel behoorlijk mis geslagen. Eigenlijk mis je simpel gezegd gewoon "domme krachten" die de beuk erin kunnen gooien als de wedstrijd erom vraagt. Zo'n Proper, Sandler, Hoedemakers, van Crooij, Ogawa, Roefs zijn allemaal best prima spelers als het loopt en draait, maar als dat het niet doet zijn het stuk voor stuk geen types die iets van hebben om op terug te vallen. Eigenlijk de enige spelers die dat enigszins hebben zijn Marquez, Linssen, Sano en een Shiogai vind ik dan nog wel onverstoorbaar. En dan mis je nu Sano, Linssen is nog alles behalve wedstrijdfit en Marquez is nu misschien ook geblesseerd. Enige voordeel is dat Meijer nu zijn ouderwetse catenaccio van stal kan halen en we daar nog best wel de spelers voor hebben ook..
"Ik zal mijn hele leven blijven gaan,
Ga het duel eens aan, voor ons NEC.
We willen strijd en geen plichtmatig spel,
Misschien winnen we dan wel.
En zijn wij tevree."
Nou, als dat niet gaat werken dan weet ik het ook niet.

Voor NEC,
Trekken wij ten strijde,
Ook in slechte tijden,
Trots van onze stad!
Waarom alrijd zo oordelen over andere?Johnny schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:20Heeft 0,0 zin, geef staf en spelers je positieve vertrouwen en aanmoedigingen. Maar dat gaat voor jou moeilijk omdat je dit niet je karakter is en je nooit in het stadion bent.Tyson schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:15Catenaccio was ie gisteren al mee begonnen maar ben het wel met je eens je moet nu de boel dichtgooien en hopen op een uitbraak,maar het is toch triest dat we dit moeten hopen met deze selectie en toch valt er meer uit te halen alleen krijgt Meijer het niet meer voor elkaar, daarom zou het beter zijn dat ie per direct vertrekt!bertje schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:09Ik denk als je individueel per speler af zou gaan dat ook nog best wel eens waar kan zijn. Als je alleen kijkt naar hoe het bij elkaar past als groep is de plank wel behoorlijk mis geslagen. Eigenlijk mis je simpel gezegd gewoon "domme krachten" die de beuk erin kunnen gooien als de wedstrijd erom vraagt. Zo'n Proper, Sandler, Hoedemakers, van Crooij, Ogawa, Roefs zijn allemaal best prima spelers als het loopt en draait, maar als dat het niet doet zijn het stuk voor stuk geen types die iets van hebben om op terug te vallen. Eigenlijk de enige spelers die dat enigszins hebben zijn Marquez, Linssen, Sano en een Shiogai vind ik dan nog wel onverstoorbaar. En dan mis je nu Sano, Linssen is nog alles behalve wedstrijdfit en Marquez is nu misschien ook geblesseerd. Enige voordeel is dat Meijer nu zijn ouderwetse catenaccio van stal kan halen en we daar nog best wel de spelers voor hebben ook..
Ik wel best een keer met je afspreken in vak G(jaren een scc) of rond het stadion maar dat zul je wel niet willen/durfen he net zoals bij Jeroen Bijma die je vroeg een keer naar een training te komen?
Over toetsenbord held op je zolderkamertje gesproken

Als het kut is het kut en dat is onder Rogier wel vaker....
Gelukkig dat de overgrote stille meerderheid op mijn lijn zit. Die gaan niet mee als lamme schapen achter de Jeroentjes Paniek, etc. aan.Tyson schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:49Waarom alrijd zo oordelen over andere?Johnny schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:20Heeft 0,0 zin, geef staf en spelers je positieve vertrouwen en aanmoedigingen. Maar dat gaat voor jou moeilijk omdat je dit niet je karakter is en je nooit in het stadion bent.Tyson schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:15Catenaccio was ie gisteren al mee begonnen maar ben het wel met je eens je moet nu de boel dichtgooien en hopen op een uitbraak,maar het is toch triest dat we dit moeten hopen met deze selectie en toch valt er meer uit te halen alleen krijgt Meijer het niet meer voor elkaar, daarom zou het beter zijn dat ie per direct vertrekt!bertje schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:09Ik denk als je individueel per speler af zou gaan dat ook nog best wel eens waar kan zijn. Als je alleen kijkt naar hoe het bij elkaar past als groep is de plank wel behoorlijk mis geslagen. Eigenlijk mis je simpel gezegd gewoon "domme krachten" die de beuk erin kunnen gooien als de wedstrijd erom vraagt. Zo'n Proper, Sandler, Hoedemakers, van Crooij, Ogawa, Roefs zijn allemaal best prima spelers als het loopt en draait, maar als dat het niet doet zijn het stuk voor stuk geen types die iets van hebben om op terug te vallen. Eigenlijk de enige spelers die dat enigszins hebben zijn Marquez, Linssen, Sano en een Shiogai vind ik dan nog wel onverstoorbaar. En dan mis je nu Sano, Linssen is nog alles behalve wedstrijdfit en Marquez is nu misschien ook geblesseerd. Enige voordeel is dat Meijer nu zijn ouderwetse catenaccio van stal kan halen en we daar nog best wel de spelers voor hebben ook..
Ik wel best een keer met je afspreken in vak G(jaren een scc) of rond het stadion maar dat zul je wel niet willen/durfen he net zoals bij Jeroen Bijma die je vroeg een keer naar een training te komen?
Zie ook de trouwe honden:
Toeschouwers
In tegenstelling tot wat te lezen was in het verslag in De Gelderlander, was er van massaal uitfluiten of ‘Meijer rot op’ spreekkoren, geen sprake. De teleurstelling was natuurlijk wel groot.
Positief de spelers benaderen en steunen is het enige wat nu helpt.
Johnny schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:11Gelukkig dat de overgrote stille meerderheid op mijn lijn zit. Die gaan niet mee als lamme schapen achter de Jeroentjes Paniek, etc. aan.Tyson schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:49Waarom alrijd zo oordelen over andere?Johnny schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:20Heeft 0,0 zin, geef staf en spelers je positieve vertrouwen en aanmoedigingen. Maar dat gaat voor jou moeilijk omdat je dit niet je karakter is en je nooit in het stadion bent.Tyson schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:15Catenaccio was ie gisteren al mee begonnen maar ben het wel met je eens je moet nu de boel dichtgooien en hopen op een uitbraak,maar het is toch triest dat we dit moeten hopen met deze selectie en toch valt er meer uit te halen alleen krijgt Meijer het niet meer voor elkaar, daarom zou het beter zijn dat ie per direct vertrekt!bertje schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:09Ik denk als je individueel per speler af zou gaan dat ook nog best wel eens waar kan zijn. Als je alleen kijkt naar hoe het bij elkaar past als groep is de plank wel behoorlijk mis geslagen. Eigenlijk mis je simpel gezegd gewoon "domme krachten" die de beuk erin kunnen gooien als de wedstrijd erom vraagt. Zo'n Proper, Sandler, Hoedemakers, van Crooij, Ogawa, Roefs zijn allemaal best prima spelers als het loopt en draait, maar als dat het niet doet zijn het stuk voor stuk geen types die iets van hebben om op terug te vallen. Eigenlijk de enige spelers die dat enigszins hebben zijn Marquez, Linssen, Sano en een Shiogai vind ik dan nog wel onverstoorbaar. En dan mis je nu Sano, Linssen is nog alles behalve wedstrijdfit en Marquez is nu misschien ook geblesseerd. Enige voordeel is dat Meijer nu zijn ouderwetse catenaccio van stal kan halen en we daar nog best wel de spelers voor hebben ook..
Toeschouwers
In tegenstelling tot wat te lezen was in het verslag in De Gelderlander, was er van massaal uitfluiten of ‘Meijer rot op’ spreekkoren, geen sprake. De teleurstelling was natuurlijk wel groot.
Positief de spelers benaderen en steunen is het enige wat nu helpt.

Trainerswissels tijdens een seizoen werken ook erg goedTyson schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:21Johnny schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:11Gelukkig dat de overgrote stille meerderheid op mijn lijn zit. Die gaan niet mee als lamme schapen achter de Jeroentjes Paniek, etc. aan.Tyson schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:49Waarom alrijd zo oordelen over andere?Johnny schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:20Heeft 0,0 zin, geef staf en spelers je positieve vertrouwen en aanmoedigingen. Maar dat gaat voor jou moeilijk omdat je dit niet je karakter is en je nooit in het stadion bent.Tyson schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:15Catenaccio was ie gisteren al mee begonnen maar ben het wel met je eens je moet nu de boel dichtgooien en hopen op een uitbraak,maar het is toch triest dat we dit moeten hopen met deze selectie en toch valt er meer uit te halen alleen krijgt Meijer het niet meer voor elkaar, daarom zou het beter zijn dat ie per direct vertrekt!bertje schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:09
Ik denk als je individueel per speler af zou gaan dat ook nog best wel eens waar kan zijn. Als je alleen kijkt naar hoe het bij elkaar past als groep is de plank wel behoorlijk mis geslagen. Eigenlijk mis je simpel gezegd gewoon "domme krachten" die de beuk erin kunnen gooien als de wedstrijd erom vraagt. Zo'n Proper, Sandler, Hoedemakers, van Crooij, Ogawa, Roefs zijn allemaal best prima spelers als het loopt en draait, maar als dat het niet doet zijn het stuk voor stuk geen types die iets van hebben om op terug te vallen. Eigenlijk de enige spelers die dat enigszins hebben zijn Marquez, Linssen, Sano en een Shiogai vind ik dan nog wel onverstoorbaar. En dan mis je nu Sano, Linssen is nog alles behalve wedstrijdfit en Marquez is nu misschien ook geblesseerd. Enige voordeel is dat Meijer nu zijn ouderwetse catenaccio van stal kan halen en we daar nog best wel de spelers voor hebben ook..
Toeschouwers
Positief de spelers benaderen en steunen is het enige wat nu helpt.Meijer rot op, dat zou pas positief zijn als dat gebeurd!!

Vraag maar aan sparta

Slechter dan dit kan het niet worden,dus nu is het juiste moment alweerJohnny schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:27Trainerswissels tijdens een seizoen werken ook erg goedTyson schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:21Johnny schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:11Gelukkig dat de overgrote stille meerderheid op mijn lijn zit. Die gaan niet mee als lamme schapen achter de Jeroentjes Paniek, etc. aan.Tyson schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:49Waarom alrijd zo oordelen over andere?Johnny schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:20Heeft 0,0 zin, geef staf en spelers je positieve vertrouwen en aanmoedigingen. Maar dat gaat voor jou moeilijk omdat je dit niet je karakter is en je nooit in het stadion bent.Tyson schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:15
Catenaccio was ie gisteren al mee begonnen maar ben het wel met je eens je moet nu de boel dichtgooien en hopen op een uitbraak,maar het is toch triest dat we dit moeten hopen met deze selectie en toch valt er meer uit te halen alleen krijgt Meijer het niet meer voor elkaar, daarom zou het beter zijn dat ie per direct vertrekt!
Toeschouwers
Positief de spelers benaderen en steunen is het enige wat nu helpt.Meijer rot op, dat zou pas positief zijn als dat gebeurd!!
![]()
Vraag maar aan sparta![]()
- Legendario
- Contacteer:
Dat idee heb ik ook. Maar een nieuwe trainer voor de groep zetten met een programma waar je de eerste vijf wedstrijden hooguit 2 punten pakt is ook niet heel handig.Tyson schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:28Slechter dan dit kan het niet worden,dus nu is het juiste moment alweerJohnny schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:27Trainerswissels tijdens een seizoen werken ook erg goedTyson schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:21Johnny schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:11Gelukkig dat de overgrote stille meerderheid op mijn lijn zit. Die gaan niet mee als lamme schapen achter de Jeroentjes Paniek, etc. aan.Tyson schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:49Waarom alrijd zo oordelen over andere?
Toeschouwers
![]()
Maar dat mag je hier niet zeggen.
Juist wel want er is 0,0 verwachting er moet een frisse wind komen met andere ideeen dan de standaard dingen van MeijerLegendario schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:34Dat idee heb ik ook. Maar een nieuwe trainer voor de groep zetten met een programma waar je de eerste vijf wedstrijden hooguit 2 punten pakt is ook niet heel handig.Tyson schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:28Slechter dan dit kan het niet worden,dus nu is het juiste moment alweerJohnny schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:27Trainerswissels tijdens een seizoen werken ook erg goedTyson schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:21Johnny schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:11Gelukkig dat de overgrote stille meerderheid op mijn lijn zit. Die gaan niet mee als lamme schapen achter de Jeroentjes Paniek, etc. aan.Tyson schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:49
Waarom alrijd zo oordelen over andere?
Toeschouwers
![]()
Daarom hadden ze in de winterstop moeten ingrijpen. Dan had een nieuwe trainer meer tijd gehad om een en ander naar zijn hand te zetten.Legendario schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:34Dat idee heb ik ook. Maar een nieuwe trainer voor de groep zetten met een programma waar je de eerste vijf wedstrijden hooguit 2 punten pakt is ook niet heel handig.Tyson schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:28Slechter dan dit kan het niet worden,dus nu is het juiste moment alweerJohnny schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:27Trainerswissels tijdens een seizoen werken ook erg goedTyson schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:21Johnny schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:11Gelukkig dat de overgrote stille meerderheid op mijn lijn zit. Die gaan niet mee als lamme schapen achter de Jeroentjes Paniek, etc. aan.Tyson schreef: ↑ma 17 feb 2025, 16:49
Waarom alrijd zo oordelen over andere?
Toeschouwers
![]()
Nu ingrijpen is zinloos, het is te laat. Men heeft gegokt en gaat de rekening gepresenteerd krijgen.
In bezit van TC3 en VT2. 

Voornamelijk Aalbers heeft gegokt en verloren. Die heeft het boetekleed aangetrokken en dacht dat de disbalans in de selectie met alleen Linssen op te lossen was. Vervolgens laat hij Meijer met nagenoeg dezelfde selectie zitten.Jomano schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:41Daarom hadden ze in de winterstop moeten ingrijpen. Dan had een nieuwe trainer meer tijd gehad om een en ander naar zijn hand te zetten.Legendario schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:34Dat idee heb ik ook. Maar een nieuwe trainer voor de groep zetten met een programma waar je de eerste vijf wedstrijden hooguit 2 punten pakt is ook niet heel handig.Tyson schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:28Slechter dan dit kan het niet worden,dus nu is het juiste moment alweerJohnny schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:27Trainerswissels tijdens een seizoen werken ook erg goedTyson schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:21Johnny schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:11
Gelukkig dat de overgrote stille meerderheid op mijn lijn zit. Die gaan niet mee als lamme schapen achter de Jeroentjes Paniek, etc. aan.
Toeschouwers
![]()
Nu ingrijpen is zinloos, het is te laat. Men heeft gegokt en gaat de rekening gepresenteerd krijgen.
En oh ja, we hebben Olden Larsen teruggekregen. Ook zo'n speler die voorop in de strijd gaat en de tegenstander opvreet.
Nou Carlos, veel succes om iemand te halen uit dit rijtje. Of ze zijn te duur, of ze kunnen er niets van, of ze zitten in de gevangenis. We kunnen wel een blessing gebruiken. https://www.transfermarkt.nl/spieler/v ... &yt0=tonenE.B schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:54Voornamelijk Aalbers heeft gegokt en verloren. Die heeft het boetekleed aangetrokken en dacht dat de disbalans in de selectie met alleen Linssen op te lossen was. Vervolgens laat hij Meijer met nagenoeg dezelfde selectie zitten.Jomano schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:41Daarom hadden ze in de winterstop moeten ingrijpen. Dan had een nieuwe trainer meer tijd gehad om een en ander naar zijn hand te zetten.Legendario schreef: ↑ma 17 feb 2025, 17:34Dat idee heb ik ook. Maar een nieuwe trainer voor de groep zetten met een programma waar je de eerste vijf wedstrijden hooguit 2 punten pakt is ook niet heel handig.
En oh ja, we hebben Olden Larsen teruggekregen. Ook zo'n speler die voorop in de strijd gaat en de tegenstander opvreet.
いつでも戦える