Carlos Aalbers
-
- Contacteer:
Re: Carlos Aalbers
Het is wel echt bizar stil rondom NEC. Enerzijds een goed teken, maar het baart mij ergens toch ook wat zorgen. Een Olden Larsen gaat hier waarschijnlijk geen seconden spelen, een Darelas staat op 30 min en een Kas de Wit op 0. Hen onderbrengen is ook een taak van Carlos. Om over de talentvolle buitenkansjes die een half jaar kunnen aarden nog maar te zwijgen.
En dan heb je nog een bank met o.a. Ouwejan, van Crooij/Linssen en Nuytinck. Doorselecteren in de winter geen optie?
En dan heb je nog een bank met o.a. Ouwejan, van Crooij/Linssen en Nuytinck. Doorselecteren in de winter geen optie?
- De Kletskop
- Contacteer:
Nee, geen optie.
-
- Contacteer:
Waarom niet?
Dan zal je toch echt eerst spelers kwijt moeten raken. Daarbij zijn spelers in de winter duurder en (nagenoeg) nooit transfervrij.Nijmegen0413 schreef: ↑do 30 jan 2025, 15:25Waarom niet?
Er is toch al meermaals aangegeven dat er niks gaat gebeuren? Wat verwacht je nog meer vwb communicatie?
Communicatie die niet aanstaat wordt in 2025 vaak gezien als geen communicatie. Facebooktijdperk, populisme etc..kdl schreef: ↑do 30 jan 2025, 16:21Dan zal je toch echt eerst spelers kwijt moeten raken. Daarbij zijn spelers in de winter duurder en (nagenoeg) nooit transfervrij.Nijmegen0413 schreef: ↑do 30 jan 2025, 15:25Waarom niet?
Er is toch al meermaals aangegeven dat er niks gaat gebeuren? Wat verwacht je nog meer vwb communicatie?
-
- Contacteer:
Het maakt me geen reet uit of geruchten of dergelijke zijn, maar het gaat mij erom dat we straks een (te) brede en dure selectie hebben staan die niet volledig in balans is.kdl schreef: ↑do 30 jan 2025, 16:21Dan zal je toch echt eerst spelers kwijt moeten raken. Daarbij zijn spelers in de winter duurder en (nagenoeg) nooit transfervrij.Nijmegen0413 schreef: ↑do 30 jan 2025, 15:25Waarom niet?
Bernd schreef: ↑do 30 jan 2025, 17:57Communicatie die niet aanstaat wordt in 2025 vaak gezien als geen communicatie. Facebooktijdperk, populisme etc..kdl schreef: ↑do 30 jan 2025, 16:21Dan zal je toch echt eerst spelers kwijt moeten raken. Daarbij zijn spelers in de winter duurder en (nagenoeg) nooit transfervrij.Nijmegen0413 schreef: ↑do 30 jan 2025, 15:25Waarom niet?

Als er niemand weg gaat komt er ook niemand bij. Makkelijker dan dit wordt het niet, dat je het er niet mee eens bent is iets heel anders.Nijmegen0413 schreef: ↑do 30 jan 2025, 18:01Het maakt me geen reet uit of geruchten of dergelijke zijn, maar het gaat mij erom dat we straks een (te) brede en dure selectie hebben staan die niet volledig in balans is.kdl schreef: ↑do 30 jan 2025, 16:21Dan zal je toch echt eerst spelers kwijt moeten raken. Daarbij zijn spelers in de winter duurder en (nagenoeg) nooit transfervrij.Nijmegen0413 schreef: ↑do 30 jan 2025, 15:25Waarom niet?
-
- Contacteer:
Verkopen/onderbrengen van spelers hoort ook bij Carlos zijn taken. Daarin had ik op meer gehoopt.kdl schreef: ↑do 30 jan 2025, 18:29Als er niemand weg gaat komt er ook niemand bij. Makkelijker dan dit wordt het niet, dat je het er niet mee eens bent is iets heel anders.Nijmegen0413 schreef: ↑do 30 jan 2025, 18:01Het maakt me geen reet uit of geruchten of dergelijke zijn, maar het gaat mij erom dat we straks een (te) brede en dure selectie hebben staan die niet volledig in balans is.kdl schreef: ↑do 30 jan 2025, 16:21Dan zal je toch echt eerst spelers kwijt moeten raken. Daarbij zijn spelers in de winter duurder en (nagenoeg) nooit transfervrij.Nijmegen0413 schreef: ↑do 30 jan 2025, 15:25Waarom niet?
-
- Contacteer:
Nijmegen0413 schreef: ↑vr 31 jan 2025, 15:01Verkopen/onderbrengen van spelers hoort ook bij Carlos zijn taken. Daarin had ik op meer gehoopt.kdl schreef: ↑do 30 jan 2025, 18:29Als er niemand weg gaat komt er ook niemand bij. Makkelijker dan dit wordt het niet, dat je het er niet mee eens bent is iets heel anders.Nijmegen0413 schreef: ↑do 30 jan 2025, 18:01Het maakt me geen reet uit of geruchten of dergelijke zijn, maar het gaat mij erom dat we straks een (te) brede en dure selectie hebben staan die niet volledig in balans is.kdl schreef: ↑do 30 jan 2025, 16:21Dan zal je toch echt eerst spelers kwijt moeten raken. Daarbij zijn spelers in de winter duurder en (nagenoeg) nooit transfervrij.

Ik vind dat achteraf blijkt dat zo'n Rossen het best aardig doet bij Telstar.zoete aardbei schreef: ↑vr 31 jan 2025, 15:28Nijmegen0413 schreef: ↑vr 31 jan 2025, 15:01Verkopen/onderbrengen van spelers hoort ook bij Carlos zijn taken. Daarin had ik op meer gehoopt.kdl schreef: ↑do 30 jan 2025, 18:29Als er niemand weg gaat komt er ook niemand bij. Makkelijker dan dit wordt het niet, dat je het er niet mee eens bent is iets heel anders.Nijmegen0413 schreef: ↑do 30 jan 2025, 18:01Het maakt me geen reet uit of geruchten of dergelijke zijn, maar het gaat mij erom dat we straks een (te) brede en dure selectie hebben staan die niet volledig in balans is.het perspectief voor een jongen als De Wit lijkt nul komma nul.
Geld krijgt pas zijn werkelijke waarde als je er wat mee doet
-
- Contacteer:
zeker maar vergeet niet dat dat de club is met misschien wel de minste druk in het betaalde voetbal.nr_14 schreef: ↑vr 31 jan 2025, 15:35Ik vind dat achteraf blijkt dat zo'n Rossen het best aardig doet bij Telstar.zoete aardbei schreef: ↑vr 31 jan 2025, 15:28Nijmegen0413 schreef: ↑vr 31 jan 2025, 15:01Verkopen/onderbrengen van spelers hoort ook bij Carlos zijn taken. Daarin had ik op meer gehoopt.kdl schreef: ↑do 30 jan 2025, 18:29Als er niemand weg gaat komt er ook niemand bij. Makkelijker dan dit wordt het niet, dat je het er niet mee eens bent is iets heel anders.Nijmegen0413 schreef: ↑do 30 jan 2025, 18:01Het maakt me geen reet uit of geruchten of dergelijke zijn, maar het gaat mij erom dat we straks een (te) brede en dure selectie hebben staan die niet volledig in balans is.het perspectief voor een jongen als De Wit lijkt nul komma nul.
Daarom had hij volgens mij best baat gehad bij een verhuur aan Oss.zoete aardbei schreef: ↑vr 31 jan 2025, 16:01zeker maar vergeet niet dat dat de club is met misschien wel de minste druk in het betaalde voetbal.nr_14 schreef: ↑vr 31 jan 2025, 15:35Ik vind dat achteraf blijkt dat zo'n Rossen het best aardig doet bij Telstar.zoete aardbei schreef: ↑vr 31 jan 2025, 15:28Nijmegen0413 schreef: ↑vr 31 jan 2025, 15:01Verkopen/onderbrengen van spelers hoort ook bij Carlos zijn taken. Daarin had ik op meer gehoopt.kdl schreef: ↑do 30 jan 2025, 18:29Als er niemand weg gaat komt er ook niemand bij. Makkelijker dan dit wordt het niet, dat je het er niet mee eens bent is iets heel anders.Nijmegen0413 schreef: ↑do 30 jan 2025, 18:01
Het maakt me geen reet uit of geruchten of dergelijke zijn, maar het gaat mij erom dat we straks een (te) brede en dure selectie hebben staan die niet volledig in balans is.het perspectief voor een jongen als De Wit lijkt nul komma nul.
De Wit idem.
Maar die trainer doet daar tegenwoordig lastig op dat gebied.
-
- Contacteer:
Ultee toch? Kan het mij wel voorstellen.Dat laatste groepje uit de o21 dacht ik,dat heeft daar ook geen zoden aan de dijk gezet.Oss is het afvoerputje van NEC.burp schreef: ↑vr 31 jan 2025, 16:15Daarom had hij volgens mij best baat gehad bij een verhuur aan Oss.zoete aardbei schreef: ↑vr 31 jan 2025, 16:01zeker maar vergeet niet dat dat de club is met misschien wel de minste druk in het betaalde voetbal.nr_14 schreef: ↑vr 31 jan 2025, 15:35Ik vind dat achteraf blijkt dat zo'n Rossen het best aardig doet bij Telstar.zoete aardbei schreef: ↑vr 31 jan 2025, 15:28Nijmegen0413 schreef: ↑vr 31 jan 2025, 15:01Verkopen/onderbrengen van spelers hoort ook bij Carlos zijn taken. Daarin had ik op meer gehoopt.het perspectief voor een jongen als De Wit lijkt nul komma nul.
De Wit idem.
Maar die trainer doet daar tegenwoordig lastig op dat gebied.
Carlos Aalbers blikt terug op transferperiode NEC: ‘Veel gedoe en weinig concreets’
Naar buiten toe beleefde NEC een rustige transferperiode, maar intern gebeurde er van alles. Technisch directeur Carlos Aalbers blikt terug op een roerige maand, waarin transfers op het laatste moment afketsten en de Nijmeegse club de weg naar boven vond. ,,Er lag ontzettend veel druk op de eerste twee wedstrijden.”
Hoe kijkt u terug op de transferperiode van NEC?
,,Veel gedoe en weinig concreets.”
Wat bedoelt u daarmee?
,,Er is door clubs veel geïnformeerd naar onze spelers. Daar moesten we elke keer op anticiperen door in kaart te brengen wie de opvolger moest worden. Daar hebben we veel tijd ingestoken, maar dat is voor niets geweest.”
Is er een speler dicht bij een vertrek geweest?
,,Hansen is de enige speler over wie we hebben onderhandeld met een club. Ik zeg niet om welke club het gaat, maar we waren akkoord over alle voorwaarden van de transfer. De technisch directeur belde me op een vrijdagochtend op dat hij langs wilde komen en nog dezelfde avond hebben we tot 00.00 uur op mijn kantoor met elkaar gesproken.”
,,De volgende ochtend kwamen we opnieuw bij elkaar om de puntjes op de i te zetten, maar hij draaide volledig en stelde opeens heel andere eisen. Toen hebben wij de deal afgeblazen. Het ging om een mooie transfersom, maar voor dat bedrag kunnen we Hansen normaliter komende zomer ook verkopen.”
Zijn al jullie wensen ingewilligd in deze transferperiode?
,,We hadden ons idealiter nog versterkt met een middenvelder die als 8 of 10 kan spelen. Ook in dit geval hadden we die bijna te pakken. We hadden met die club overeenstemming bereikt over het huren van de speler met een optie tot koop. De speler wilde ook naar ons komen. Die club speelde vorige week nog Europees en uitgerekend op zijn positie raakten twee spelers geblesseerd. Dus hij mocht van de club toch niet vertrekken. Dat was balen.”
Heeft u zich vergist in die nummertienpositie? Aan het begin van het seizoen zei u dat u González als een geschikte opvolger van Chery ziet en hij is vorige week verhuurd aan Racing Santander.
,,Als je het zo zwart-wit bekijkt, dan heb je daar gelijk in. Maar dat is makkelijk praten achteraf. Volgens mij was mijn gedachte afgelopen zomer niet zo gek, omdat González vorig seizoen uitstekende statistieken overlegde als nummer tien of buitenspeler. Hij heeft die lijn dit seizoen helaas niet door kunnen trekken.”
,,Gelukkig doet Van Crooij het de laatste weken wel goed als nummer tien en we hebben mogelijkheden genoeg om die positie in te vullen. Ouaissa kan daar spelen, we kunnen met Linssen en Ogawa vlak achter elkaar spelen en we kunnen met de punt naar achteren spelen.”
U zei na de evaluatie van de teleurstellend verlopen eerste seizoenshelft dat u afgelopen zomer een inschattingsfout heeft gemaakt doordat u te veel heeft gekeken naar het binnenhalen van talentvolle spelers. Daardoor was de balans in de selectie niet goed. Heeft u dat probleem opgelost door alleen Linssen binnen te halen?
,,Die uitspraak is door de media uit zijn verband getrokken. Dit punt is eruit gepikt, maar er zijn heel veel factoren waarom we voor de winterstop niet naar verwachting hebben gepresteerd. Het ligt nooit aan één ding, zoals ik in dat bewuste interview heb verwoord.”
Maar u heeft wel toegegeven dat u een inschattingsfout heeft gemaakt en dan verwacht de buitenwacht wellicht meer actie op de transfermarkt.
,,Ik heb proberen uit te leggen dat de slechte periode niet alleen aan de trainer lag. Ik vind dat je ook altijd naar jezelf moet kijken wat jij niet goed hebt gedaan. Dragende spelers waren geblesseerd, er werden arbitrale fouten gemaakt en bepaalde onderdelen in het voetbal moesten beter. Maar als ik enkel dat had benoemd, had ik het lekker makkelijk extern neergelegd en was het van mijn bord af.”
,,Als ik vond dat het alleen aan het gebrek aan routine in de selectie lag, dan had ik in de transferperiode vier oudere spelers gehaald. Met de gemiddelde leeftijd van de groep is niets mis. We keken deze transferperiode vooral naar de korte termijn. We zochten iemand die meteen een impuls kon geven aan het team en om die reden kwamen we uit bij Linssen. Er lag ontzettend veel druk op de eerste twee wedstrijden na de winterstop.”
Druk voor de trainer?
,,Voor iedereen. We werken keihard met elkaar en doen veel dingen goed, maar uiteindelijk telt alleen winnen. Ik heb nooit getwijfeld of Meijer nog steeds de geschikte trainer voor ons is. Er moest wel een aantal punten verbeterd worden. Die gaan na de winterstop ook steeds beter.”
Moet NEC met deze selectie de play-offs om Europees voetbal halen?
,,We kunnen met deze selectie de play-offs halen. We hebben daar in elk geval de kwaliteit voor in huis, maar we zijn van heel veel factoren afhankelijk. Bijvoorbeeld of we gevrijwaard blijven van blessureleed. Ik heb geen glazen bol, maar heb er wel alle vertrouwen in dat we in het linkerrijtje eindigen.”
Naar buiten toe beleefde NEC een rustige transferperiode, maar intern gebeurde er van alles. Technisch directeur Carlos Aalbers blikt terug op een roerige maand, waarin transfers op het laatste moment afketsten en de Nijmeegse club de weg naar boven vond. ,,Er lag ontzettend veel druk op de eerste twee wedstrijden.”
Hoe kijkt u terug op de transferperiode van NEC?
,,Veel gedoe en weinig concreets.”
Wat bedoelt u daarmee?
,,Er is door clubs veel geïnformeerd naar onze spelers. Daar moesten we elke keer op anticiperen door in kaart te brengen wie de opvolger moest worden. Daar hebben we veel tijd ingestoken, maar dat is voor niets geweest.”
Is er een speler dicht bij een vertrek geweest?
,,Hansen is de enige speler over wie we hebben onderhandeld met een club. Ik zeg niet om welke club het gaat, maar we waren akkoord over alle voorwaarden van de transfer. De technisch directeur belde me op een vrijdagochtend op dat hij langs wilde komen en nog dezelfde avond hebben we tot 00.00 uur op mijn kantoor met elkaar gesproken.”
,,De volgende ochtend kwamen we opnieuw bij elkaar om de puntjes op de i te zetten, maar hij draaide volledig en stelde opeens heel andere eisen. Toen hebben wij de deal afgeblazen. Het ging om een mooie transfersom, maar voor dat bedrag kunnen we Hansen normaliter komende zomer ook verkopen.”
Zijn al jullie wensen ingewilligd in deze transferperiode?
,,We hadden ons idealiter nog versterkt met een middenvelder die als 8 of 10 kan spelen. Ook in dit geval hadden we die bijna te pakken. We hadden met die club overeenstemming bereikt over het huren van de speler met een optie tot koop. De speler wilde ook naar ons komen. Die club speelde vorige week nog Europees en uitgerekend op zijn positie raakten twee spelers geblesseerd. Dus hij mocht van de club toch niet vertrekken. Dat was balen.”
Heeft u zich vergist in die nummertienpositie? Aan het begin van het seizoen zei u dat u González als een geschikte opvolger van Chery ziet en hij is vorige week verhuurd aan Racing Santander.
,,Als je het zo zwart-wit bekijkt, dan heb je daar gelijk in. Maar dat is makkelijk praten achteraf. Volgens mij was mijn gedachte afgelopen zomer niet zo gek, omdat González vorig seizoen uitstekende statistieken overlegde als nummer tien of buitenspeler. Hij heeft die lijn dit seizoen helaas niet door kunnen trekken.”
,,Gelukkig doet Van Crooij het de laatste weken wel goed als nummer tien en we hebben mogelijkheden genoeg om die positie in te vullen. Ouaissa kan daar spelen, we kunnen met Linssen en Ogawa vlak achter elkaar spelen en we kunnen met de punt naar achteren spelen.”
U zei na de evaluatie van de teleurstellend verlopen eerste seizoenshelft dat u afgelopen zomer een inschattingsfout heeft gemaakt doordat u te veel heeft gekeken naar het binnenhalen van talentvolle spelers. Daardoor was de balans in de selectie niet goed. Heeft u dat probleem opgelost door alleen Linssen binnen te halen?
,,Die uitspraak is door de media uit zijn verband getrokken. Dit punt is eruit gepikt, maar er zijn heel veel factoren waarom we voor de winterstop niet naar verwachting hebben gepresteerd. Het ligt nooit aan één ding, zoals ik in dat bewuste interview heb verwoord.”
Maar u heeft wel toegegeven dat u een inschattingsfout heeft gemaakt en dan verwacht de buitenwacht wellicht meer actie op de transfermarkt.
,,Ik heb proberen uit te leggen dat de slechte periode niet alleen aan de trainer lag. Ik vind dat je ook altijd naar jezelf moet kijken wat jij niet goed hebt gedaan. Dragende spelers waren geblesseerd, er werden arbitrale fouten gemaakt en bepaalde onderdelen in het voetbal moesten beter. Maar als ik enkel dat had benoemd, had ik het lekker makkelijk extern neergelegd en was het van mijn bord af.”
,,Als ik vond dat het alleen aan het gebrek aan routine in de selectie lag, dan had ik in de transferperiode vier oudere spelers gehaald. Met de gemiddelde leeftijd van de groep is niets mis. We keken deze transferperiode vooral naar de korte termijn. We zochten iemand die meteen een impuls kon geven aan het team en om die reden kwamen we uit bij Linssen. Er lag ontzettend veel druk op de eerste twee wedstrijden na de winterstop.”
Druk voor de trainer?
,,Voor iedereen. We werken keihard met elkaar en doen veel dingen goed, maar uiteindelijk telt alleen winnen. Ik heb nooit getwijfeld of Meijer nog steeds de geschikte trainer voor ons is. Er moest wel een aantal punten verbeterd worden. Die gaan na de winterstop ook steeds beter.”
Moet NEC met deze selectie de play-offs om Europees voetbal halen?
,,We kunnen met deze selectie de play-offs halen. We hebben daar in elk geval de kwaliteit voor in huis, maar we zijn van heel veel factoren afhankelijk. Bijvoorbeeld of we gevrijwaard blijven van blessureleed. Ik heb geen glazen bol, maar heb er wel alle vertrouwen in dat we in het linkerrijtje eindigen.”
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
#incarloswetrust 

"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Prima uitleg. Ben benieuwd welke speler ze bijna binnen hadden gehaald.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Zal Babadi zijn. Mocht uiteindelijk niet weg van PSV vanwege blessures.
Dat dat bijna rond was met optie is wel opvallend.Mark Ariaans schreef: ↑vr 07 feb 2025, 20:40Zal Babadi zijn. Mocht uiteindelijk niet weg van PSV vanwege blessures.
Prima uitleg van Carlos over alles!
Geloof er niks van dat hij daar een optie tot koop had kunnen bedingen.Mark Ariaans schreef: ↑vr 07 feb 2025, 20:40Zal Babadi zijn. Mocht uiteindelijk niet weg van PSV vanwege blessures.
Onzin, hij was rond met Heerenveen voor een verhuur. Niet met nec...
Er zijn niet twee spelers op zijn positie geblesseerd geraakt. Het lijkt er ook op dat het gaat over de positie van een 8/10. Pepi is een spits, Tilman is dan wel weer een 10. Echter wilde PSV eerst een back en een spits voordat ze Babadi zouden laten gaan.beeros schreef: ↑vr 07 feb 2025, 21:06Geloof er niks van dat hij daar een optie tot koop had kunnen bedingen.Mark Ariaans schreef: ↑vr 07 feb 2025, 20:40Zal Babadi zijn. Mocht uiteindelijk niet weg van PSV vanwege blessures.
いつでも戦える
Denk ook dat het om een andere speler gaat. Maar wie ….
-
- Contacteer:
Met name Tillman ligt er ook al langer uit. De blessure golf bij Feyenoord strookt met het verhaal, maar ik zou niet weten over welke speler het dan gaat. ‘t Zand misschien?Nummer 9 schreef: ↑vr 07 feb 2025, 23:32Er zijn niet twee spelers op zijn positie geblesseerd geraakt. Het lijkt er ook op dat het gaat over de positie van een 8/10. Pepi is een spits, Tilman is dan wel weer een 10. Echter wilde PSV eerst een back en een spits voordat ze Babadi zouden laten gaan.beeros schreef: ↑vr 07 feb 2025, 21:06Geloof er niks van dat hij daar een optie tot koop had kunnen bedingen.Mark Ariaans schreef: ↑vr 07 feb 2025, 20:40Zal Babadi zijn. Mocht uiteindelijk niet weg van PSV vanwege blessures.
Kan uit t artikel niet halen of t om een Nederlands club gaat!