Die bevriende zaakwaarnemert kost ons dus ook nog eens flinke sommen met geld ... fijn is dat [not]Legendario schreef: ↑do 05 sep 2024, 05:54Dat ligt inderdaad aan jou. Dit gaat onmiskenbaar over pzpktr. Weet je welke de deals we allemaal misgelopen zijn deze transferzomer,
dankzij het voortijdig uitlekken door de bevriende zaakwaarnemers? Ik heb het even op een rijtje gezet:
Alireza
Kasanwirjo
Bassette
Bullaude
Jason van Duiven
Romeny
Een Spaanse spits
Lidberg
Van Hooijdonck
Alvaro Peña
Baas
Balikwisha
Rijkhof
Walemark
Een Ghanees
Haen
Alvaro Henry
Carlos Aalbers
Re: Carlos Aalbers
Alles komt goed !!
- Ron Delgado
- Contacteer:
Een samenwerking met Saoudi-Arabie? Is dat wat we willen?
Get up! Stay on the scene.
Nee dat zou je niet moeten willen iddRon Delgado schreef: ↑vr 06 sep 2024, 20:29Een samenwerking met Saoudi-Arabie? Is dat wat we willen?
- Keizerstad1994
- Contacteer:
https://www.gelderlander.nl/sport/carlo ... um=twitter
Goed en realistisch verhaal denk ik, al had ik er persoonlijk graag nog wel een extra speler voorin bij gehad. Staat heel veel talent op het veld, hopelijk haken de nieuwe jonge spelers snel aan. Ook mooi dat Carlos het heeft over die 20% die nooit tevreden is, die zijn idd het realisme wel een beetje kwijt.Na een transferperiode vol met juichmomenten én frustraties is technisch directeur Carlos Aalbers overtuigd van een zonnige toekomst voor NEC. De sportieve baas van de Nijmeegse eredivisionist gaat in op klachten van hem en zijn collega’s, de zoektocht naar een spits en Alireza Jahanbakhsh. ,,Dit is het. Dat is ook weleens goed om te horen, toch?”
Carlos Aalbers evalueerde woensdag in De Goffert samen met de overige directieleden van NEC nog kort de zomerse transferperiode. Daarna ging de technisch directeur naar huis om zijn koffer in te pakken. Donderdag stapte hij op het vliegtuig voor een vakantie. Na intensieve maanden heeft hij eindelijk even niets meer aan zijn hoofd.
,Een transferperiode is altijd zwaar, maar als ik deze vergelijk met die van vorig jaar, vond ik die zwaarder”, zegt Aalbers. ,,Toen hebben we volgens mij wel achttien transacties gedaan. Dat was gelukkig deze zomer wat minder. Alleen wat ik veel technisch directeuren van andere clubs ook heb horen zeggen: het was duwen en trekken met spelers. De transferwindow duurt gewoon veel te lang. Het slaat helemaal nergens meer op.”
De transferperiode in Nederland sloot dit jaar pas op 3 september. En net als in andere jaren was de piek van de drukte in de laatste paar dagen. Dat was bij NEC niet anders, waarin de belangrijkste dossiers (de zoektocht naar een spits en een rechtsback) werden afgerond met de komst van Kento Shiogai en Lefteris Lyratzis. Die laatste werd maandagavond enkele uren voor de deadline gehaald.
,,Misschien moeten we ons als technisch directeuren verenigen en een brief naar de FIFA schrijven dat deze periode erg slecht is voor onze gezondheid. Het welzijn van de mens wordt een steeds groter thema in de maatschappij. Hoe langer de transferperiode duurt, hoe meer stress. Als we de window inkorten, krijg je dezelfde hectiek in de slotfase, maar duurt het wel een maand minder lang en stel je het sportieve belang voorop.”
Bij NEC was het deze zomer over het algemeen rustiger dan verwacht. Het elftal dat vorig seizoen zo succesvol was met het bereiken van de bekerfinale en de play-offs om Europees voetbal is grotendeels bij elkaar gebleven, met alleen het vertrek van basisspelers Jasper Cillessen, Tjaronn Chery en Bart van Rooij. Daartegenover staat de komst van negen spelers.
,,Ik denk dat de selectie er goed voor staat. De uitgangspunten elke transferperiode is dat we structureel in het linkerrijtje van de eredivisie willen eindigen en nog meer waarde op het veld creëren. Deze ploeg is goed genoeg voor een plek in de top 9. En we hebben inmiddels tien spelers tussen de 18 en 23 jaar, waardoor we als het goed is financieel sterk staan.”
,,Ik ben er trots op wat we in een jaar tijd hebben bereikt. Toen ik hier eind 2022 begon, hadden we liefst zes belangrijke spelers met een aflopend contract. Nu hebben we niemand met een aflopend contract. Dat de ploeg nagenoeg intact is gebleven, zegt iets over hoe graag de spelers door willen bouwen op het succes van vorig seizoen. De top 6 is ver weg gezien de budgetten, maar laten we op FC Utrecht jagen.”
Als Ogawa over twee weken weer uitvalt, mag iedereen naar mij wijzen
Carlos Aalbers, Technisch directeur NEC
Spitspositie
Bij NEC ging het de hele zomer over de spitspositie. De club startte de competitie zelfs zonder echte aanvalsleider. De enige spits, Koki Ogawa, raakte geblesseerd in de voorbereiding en de Nijmeegse club slaagde er maar niet in iemand binnen te halen. Zo bedankte Sam Lammers, die de voorkeur gaf aan FC Twente. Uiteindelijk kwam dus Shiogai, die er ondanks zijn 19 jaar en de cultuurshock vanuit Japan meteen moet staan als tweede spits.
,,Toen Shiogai binnen was, was voor ons de noodzaak weg om nog een spits te halen. Hij wilde bij binnenkomst graag rugnummer 9 hebben, dat nog vrij was. Hij vond alles super spannend, maar na de eerste training stapte hij op me af en zei: I can compete. Ik zag opeens een heel ander gezicht bij hem. Ik reageerde met: ‘ja, daarom heb ik jou ook rugnummer 9 gegeven’. Onze visie is om jonge spelers een kans te geven.”
,,Ik heb wel overwogen om er iemand bij te nemen voor het geval Ogawa opnieuw geblesseerd zou raken. Maar dan zouden we drie spitsen hebben en we willen alle spelers perspectief op speeltijd bieden. Zo heb ik het aan Shiogai uitgelegd, maar ook aan zijn ouders, die natuurlijk willen dat hun zoon goed terechtkomt aan de andere kant van de wereld. Dan kan ik het niet over mijn hart verdragen opeens toch een derde spits te halen. Als Ogawa over twee weken weer uitvalt, mag iedereen naar mij wijzen.”
Wij komen in principe alleen nog in actie als we te maken krijgen met een blessure of iets dergelijks
Jahanbakhsh
NEC zou nog wel een transfervrije speler binnen kunnen halen. En dan doemt automatisch de naam van Alireza Jahanbakhsh op in Nijmegen. De aanvaller zit zonder club, nadat zijn aflopende contract bij Feyenoord niet werd verlengd. Aalbers haalde hem in 2013 vanuit Iran naar NEC tijdens zijn eerste periode bij de club als technisch directeur en Jahanbakhsh was in de twee jaar dat hij in De Goffert speelde enorm populair bij de NEC-fans.
,,Op dit moment gaan we Jahanbakhsh niet terughalen. We hebben hem er sportief gezien natuurlijk graag bij, maar hij zou een grote aanslag zijn op ons budget en daar zijn we net binnengebleven. Hij is onhaalbaar voor ons. Bovendien sprak ik na de bekerfinale nog even met hem en toen gaf hij aan dat hij zijn zinnen heeft gezet op een top 5-competitie. Hij heeft tot dusver niet te kennen gegeven dat NEC een optie voor hem is.”
,,Wij komen in principe alleen nog in actie als we te maken krijgen met een blessure of iets dergelijks. Dit is het. Dat is ook weleens goed om te horen, toch? Er is een heel mooi woord in het leven en dat is tevreden. Ik denk dat 80 procent van onze supporters content is over hoe het gaat. Er is ook een deel dat kritisch blijft, maar bij hen is het realisme weg. Ook wij willen altijd meer en beter, maar we zijn klaar voor weer een mooi seizoen.”
'Justice knows every mans number'
Ik vind het prima zo, zeker als we tegen de rand van ons budget aan zitten. Ik geloof wel in Shiogai, zou me echt niks verbazen als hij binnen de kortste keren zich al erin speelt.Keizerstad1994 schreef: ↑vr 06 sep 2024, 20:53https://www.gelderlander.nl/sport/carlo ... um=twitter
Goed en realistisch verhaal denk ik, al had ik er persoonlijk graag nog wel een extra speler voorin bij gehad. Staat heel veel talent op het veld, hopelijk haken de nieuwe jonge spelers snel aan. Ook mooi dat Carlos het heeft over die 20% die nooit tevreden is, die zijn idd het realisme wel een beetje kwijt.Na een transferperiode vol met juichmomenten én frustraties is technisch directeur Carlos Aalbers overtuigd van een zonnige toekomst voor NEC. De sportieve baas van de Nijmeegse eredivisionist gaat in op klachten van hem en zijn collega’s, de zoektocht naar een spits en Alireza Jahanbakhsh. ,,Dit is het. Dat is ook weleens goed om te horen, toch?”
Carlos Aalbers evalueerde woensdag in De Goffert samen met de overige directieleden van NEC nog kort de zomerse transferperiode. Daarna ging de technisch directeur naar huis om zijn koffer in te pakken. Donderdag stapte hij op het vliegtuig voor een vakantie. Na intensieve maanden heeft hij eindelijk even niets meer aan zijn hoofd.
,Een transferperiode is altijd zwaar, maar als ik deze vergelijk met die van vorig jaar, vond ik die zwaarder”, zegt Aalbers. ,,Toen hebben we volgens mij wel achttien transacties gedaan. Dat was gelukkig deze zomer wat minder. Alleen wat ik veel technisch directeuren van andere clubs ook heb horen zeggen: het was duwen en trekken met spelers. De transferwindow duurt gewoon veel te lang. Het slaat helemaal nergens meer op.”
De transferperiode in Nederland sloot dit jaar pas op 3 september. En net als in andere jaren was de piek van de drukte in de laatste paar dagen. Dat was bij NEC niet anders, waarin de belangrijkste dossiers (de zoektocht naar een spits en een rechtsback) werden afgerond met de komst van Kento Shiogai en Lefteris Lyratzis. Die laatste werd maandagavond enkele uren voor de deadline gehaald.
,,Misschien moeten we ons als technisch directeuren verenigen en een brief naar de FIFA schrijven dat deze periode erg slecht is voor onze gezondheid. Het welzijn van de mens wordt een steeds groter thema in de maatschappij. Hoe langer de transferperiode duurt, hoe meer stress. Als we de window inkorten, krijg je dezelfde hectiek in de slotfase, maar duurt het wel een maand minder lang en stel je het sportieve belang voorop.”
Bij NEC was het deze zomer over het algemeen rustiger dan verwacht. Het elftal dat vorig seizoen zo succesvol was met het bereiken van de bekerfinale en de play-offs om Europees voetbal is grotendeels bij elkaar gebleven, met alleen het vertrek van basisspelers Jasper Cillessen, Tjaronn Chery en Bart van Rooij. Daartegenover staat de komst van negen spelers.
,,Ik denk dat de selectie er goed voor staat. De uitgangspunten elke transferperiode is dat we structureel in het linkerrijtje van de eredivisie willen eindigen en nog meer waarde op het veld creëren. Deze ploeg is goed genoeg voor een plek in de top 9. En we hebben inmiddels tien spelers tussen de 18 en 23 jaar, waardoor we als het goed is financieel sterk staan.”
,,Ik ben er trots op wat we in een jaar tijd hebben bereikt. Toen ik hier eind 2022 begon, hadden we liefst zes belangrijke spelers met een aflopend contract. Nu hebben we niemand met een aflopend contract. Dat de ploeg nagenoeg intact is gebleven, zegt iets over hoe graag de spelers door willen bouwen op het succes van vorig seizoen. De top 6 is ver weg gezien de budgetten, maar laten we op FC Utrecht jagen.”
Als Ogawa over twee weken weer uitvalt, mag iedereen naar mij wijzen
Spitspositie
Bij NEC ging het de hele zomer over de spitspositie. De club startte de competitie zelfs zonder echte aanvalsleider. De enige spits, Koki Ogawa, raakte geblesseerd in de voorbereiding en de Nijmeegse club slaagde er maar niet in iemand binnen te halen. Zo bedankte Sam Lammers, die de voorkeur gaf aan FC Twente. Uiteindelijk kwam dus Shiogai, die er ondanks zijn 19 jaar en de cultuurshock vanuit Japan meteen moet staan als tweede spits.
,,Toen Shiogai binnen was, was voor ons de noodzaak weg om nog een spits te halen. Hij wilde bij binnenkomst graag rugnummer 9 hebben, dat nog vrij was. Hij vond alles super spannend, maar na de eerste training stapte hij op me af en zei: I can compete. Ik zag opeens een heel ander gezicht bij hem. Ik reageerde met: ‘ja, daarom heb ik jou ook rugnummer 9 gegeven’. Onze visie is om jonge spelers een kans te geven.”
,,Ik heb wel overwogen om er iemand bij te nemen voor het geval Ogawa opnieuw geblesseerd zou raken. Maar dan zouden we drie spitsen hebben en we willen alle spelers perspectief op speeltijd bieden. Zo heb ik het aan Shiogai uitgelegd, maar ook aan zijn ouders, die natuurlijk willen dat hun zoon goed terechtkomt aan de andere kant van de wereld. Dan kan ik het niet over mijn hart verdragen opeens toch een derde spits te halen. Als Ogawa over twee weken weer uitvalt, mag iedereen naar mij wijzen.”
Wij komen in principe alleen nog in actie als we te maken krijgen met een blessure of iets dergelijks
Jahanbakhsh
NEC zou nog wel een transfervrije speler binnen kunnen halen. En dan doemt automatisch de naam van Alireza Jahanbakhsh op in Nijmegen. De aanvaller zit zonder club, nadat zijn aflopende contract bij Feyenoord niet werd verlengd. Aalbers haalde hem in 2013 vanuit Iran naar NEC tijdens zijn eerste periode bij de club als technisch directeur en Jahanbakhsh was in de twee jaar dat hij in De Goffert speelde enorm populair bij de NEC-fans.
,,Op dit moment gaan we Jahanbakhsh niet terughalen. We hebben hem er sportief gezien natuurlijk graag bij, maar hij zou een grote aanslag zijn op ons budget en daar zijn we net binnengebleven. Hij is onhaalbaar voor ons. Bovendien sprak ik na de bekerfinale nog even met hem en toen gaf hij aan dat hij zijn zinnen heeft gezet op een top 5-competitie. Hij heeft tot dusver niet te kennen gegeven dat NEC een optie voor hem is.”
,,Wij komen in principe alleen nog in actie als we te maken krijgen met een blessure of iets dergelijks. Dit is het. Dat is ook weleens goed om te horen, toch? Er is een heel mooi woord in het leven en dat is tevreden. Ik denk dat 80 procent van onze supporters content is over hoe het gaat. Er is ook een deel dat kritisch blijft, maar bij hen is het realisme weg. Ook wij willen altijd meer en beter, maar we zijn klaar voor weer een mooi seizoen.”
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Bottendaal
- Contacteer:
Carlos is een heel goede TD, op nagenoeg alle vlakken scoort hij minimaal voldoende tot zeer goed.
Carlos lijkt alleen geen moreel kompas te hebben dat aansluit bij de publieke opinie. Deed zonder problemen zaken met de russen inzake LOL, en heult nu met de Saoedi-Arabië…
Carlos lijkt alleen geen moreel kompas te hebben dat aansluit bij de publieke opinie. Deed zonder problemen zaken met de russen inzake LOL, en heult nu met de Saoedi-Arabië…
hij houdt zich aan de regels toch? en wat mag hij presies niet dan? één of meerdere speler overnemen voor een gunstig bedrag uit saudi-arabië?
Ga gelijk even langs bij de KNVB, FIFA, en alle grote clubs met Emirates op hun shirt.Bottendaal schreef: ↑za 14 sep 2024, 11:27Carlos is een heel goede TD, op nagenoeg alle vlakken scoort hij minimaal voldoende tot zeer goed.
Zonder NEC geen Nijmegen!
Carlos redde LOL van de Russen. Onze eigen Oskar Schindler, zo kun je het ook zien.Bottendaal schreef: ↑za 14 sep 2024, 11:27Carlos is een heel goede TD, op nagenoeg alle vlakken scoort hij minimaal voldoende tot zeer goed.
-
- Contacteer:
dat heeft weinig met onze club te maken.Aalbers snapt blijkbaar niet dat als je dit serieus gaat onderzoeken je de hele publieke opinie tegen je gaat krijgen.Necnmegen schreef: ↑za 14 sep 2024, 11:57Ga gelijk even langs bij de KNVB, FIFA, en alle grote clubs met Emirates op hun shirt.Bottendaal schreef: ↑za 14 sep 2024, 11:27Carlos is een heel goede TD, op nagenoeg alle vlakken scoort hij minimaal voldoende tot zeer goed.
Als hem dit wordt ingefluisterd door marketing goeroe Tielbeke dan moeten we ook maar eens overwegen of we die nog moeten raadplegen.
Men gaat ons prima imago van de laatste jaren volledig aan diggelen gooien met deze actie.
wat een onzin.. we doen niks verkeerd..zoete aardbei schreef: ↑za 14 sep 2024, 12:15dat heeft weinig met onze club te maken.Aalbers snapt blijkbaar niet dat als je dit serieus gaat onderzoeken je de hele publieke opinie tegen je gaat krijgen.Necnmegen schreef: ↑za 14 sep 2024, 11:57Ga gelijk even langs bij de KNVB, FIFA, en alle grote clubs met Emirates op hun shirt.Bottendaal schreef: ↑za 14 sep 2024, 11:27Carlos is een heel goede TD, op nagenoeg alle vlakken scoort hij minimaal voldoende tot zeer goed.
Als hem dit wordt ingefluisterd door marketing goeroe Tielbeke dan moeten we ook maar eens overwegen of we die nog moeten raadplegen.
Men gaat ons prima imago van de laatste jaren volledig aan diggelen gooien met deze actie.
jallah schreef: ↑za 14 sep 2024, 13:05wat een onzin.. we doen niks verkeerd..zoete aardbei schreef: ↑za 14 sep 2024, 12:15dat heeft weinig met onze club te maken.Aalbers snapt blijkbaar niet dat als je dit serieus gaat onderzoeken je de hele publieke opinie tegen je gaat krijgen.Necnmegen schreef: ↑za 14 sep 2024, 11:57Ga gelijk even langs bij de KNVB, FIFA, en alle grote clubs met Emirates op hun shirt.Bottendaal schreef: ↑za 14 sep 2024, 11:27Carlos is een heel goede TD, op nagenoeg alle vlakken scoort hij minimaal voldoende tot zeer goed.
Overdreven reacties allemaal!
- Bottendaal
- Contacteer:
Jullie snappen het niet. Het gaat er niet om of het mag, of kosjer is, het gaat erom dat dit je goede naam schaadt, omdat je weet dat de samenleving dit niet pruimt. Dit is de meest eenvoudige manier voor (clickbait) journalisten om te scoren.Tyson schreef: ↑za 14 sep 2024, 13:18jallah schreef: ↑za 14 sep 2024, 13:05wat een onzin.. we doen niks verkeerd..zoete aardbei schreef: ↑za 14 sep 2024, 12:15dat heeft weinig met onze club te maken.Aalbers snapt blijkbaar niet dat als je dit serieus gaat onderzoeken je de hele publieke opinie tegen je gaat krijgen.Necnmegen schreef: ↑za 14 sep 2024, 11:57Ga gelijk even langs bij de KNVB, FIFA, en alle grote clubs met Emirates op hun shirt.Bottendaal schreef: ↑za 14 sep 2024, 11:27Carlos is een heel goede TD, op nagenoeg alle vlakken scoort hij minimaal voldoende tot zeer goed.
- Bottendaal
- Contacteer:
Als je dit niet ziet heb je totaal geen idee wat er in de samenleving speelt.zoete aardbei schreef: ↑za 14 sep 2024, 12:15dat heeft weinig met onze club te maken.Aalbers snapt blijkbaar niet dat als je dit serieus gaat onderzoeken je de hele publieke opinie tegen je gaat krijgen.Necnmegen schreef: ↑za 14 sep 2024, 11:57Ga gelijk even langs bij de KNVB, FIFA, en alle grote clubs met Emirates op hun shirt.Bottendaal schreef: ↑za 14 sep 2024, 11:27Carlos is een heel goede TD, op nagenoeg alle vlakken scoort hij minimaal voldoende tot zeer goed.
Lekker boeiend wat de samenleving vindBottendaal schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:23Jullie snappen het niet. Het gaat er niet om of het mag, of kosjer is, het gaat erom dat dit je goede naam schaadt, omdat je weet dat de samenleving dit niet pruimt. Dit is de meest eenvoudige manier voor (clickbait) journalisten om te scoren.Tyson schreef: ↑za 14 sep 2024, 13:18jallah schreef: ↑za 14 sep 2024, 13:05wat een onzin.. we doen niks verkeerd..zoete aardbei schreef: ↑za 14 sep 2024, 12:15dat heeft weinig met onze club te maken.Aalbers snapt blijkbaar niet dat als je dit serieus gaat onderzoeken je de hele publieke opinie tegen je gaat krijgen.Necnmegen schreef: ↑za 14 sep 2024, 11:57Ga gelijk even langs bij de KNVB, FIFA, en alle grote clubs met Emirates op hun shirt.Bottendaal schreef: ↑za 14 sep 2024, 11:27Carlos is een heel goede TD, op nagenoeg alle vlakken scoort hij minimaal voldoende tot zeer goed.
- Bottendaal
- Contacteer:
Veel dommer wordt het niet. Mijn hemel, wat een schrijnende kortzichtigheid.Tyson schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:27Lekker boeiend wat de samenleving vindBottendaal schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:23Jullie snappen het niet. Het gaat er niet om of het mag, of kosjer is, het gaat erom dat dit je goede naam schaadt, omdat je weet dat de samenleving dit niet pruimt. Dit is de meest eenvoudige manier voor (clickbait) journalisten om te scoren.Tyson schreef: ↑za 14 sep 2024, 13:18jallah schreef: ↑za 14 sep 2024, 13:05wat een onzin.. we doen niks verkeerd..zoete aardbei schreef: ↑za 14 sep 2024, 12:15dat heeft weinig met onze club te maken.Aalbers snapt blijkbaar niet dat als je dit serieus gaat onderzoeken je de hele publieke opinie tegen je gaat krijgen.
Dat jij je wat aantrekt van andere prima mij intresseert het niks wat andere denken/vinden!Bottendaal schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:32Veel dommer wordt het niet. Mijn hemel, wat een schrijnende kortzichtigheid.Tyson schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:27Lekker boeiend wat de samenleving vindBottendaal schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:23Jullie snappen het niet. Het gaat er niet om of het mag, of kosjer is, het gaat erom dat dit je goede naam schaadt, omdat je weet dat de samenleving dit niet pruimt. Dit is de meest eenvoudige manier voor (clickbait) journalisten om te scoren.Tyson schreef: ↑za 14 sep 2024, 13:18jallah schreef: ↑za 14 sep 2024, 13:05wat een onzin.. we doen niks verkeerd..zoete aardbei schreef: ↑za 14 sep 2024, 12:15
dat heeft weinig met onze club te maken.Aalbers snapt blijkbaar niet dat als je dit serieus gaat onderzoeken je de hele publieke opinie tegen je gaat krijgen.
Wil je geen scc meer daardoor prima er zijn 5000 wachtende je moet het niet moeilijker maken dan het is dat hypocrite gedoe allemaal tegenwoordig
- Bottendaal
- Contacteer:
Ja, je hebt al bewezen er werklijk niks van te snappen, dat hoef je echt niet nog te verduidelijken hoor.Tyson schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:35Dat jij je wat aantrekt van andere prima mij intresseert het niks wat andere denken/vinden!Bottendaal schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:32Veel dommer wordt het niet. Mijn hemel, wat een schrijnende kortzichtigheid.Tyson schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:27Lekker boeiend wat de samenleving vindBottendaal schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:23Jullie snappen het niet. Het gaat er niet om of het mag, of kosjer is, het gaat erom dat dit je goede naam schaadt, omdat je weet dat de samenleving dit niet pruimt. Dit is de meest eenvoudige manier voor (clickbait) journalisten om te scoren.
Wil je geen scc meer daardoor prima er zijn 5000 wachtende je moet het niet moeilijker maken dan het is dat hypocrite gedoe allemaal tegenwoordig
draai het eens om.. kan jou het een reet boeien als bijvoorbeeld heracles een paar goedkope saudi's krijgt van de saudische bond? wat een gelul zeg.. we hebben trouwens net van crooij gehaald, komt ook net terug uit saudi-arabië dus je kan al beginnen met je protest actie..Bottendaal schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:37Ja, je hebt al bewezen er werklijk niks van te snappen, dat hoef je echt niet nog te verduidelijken hoor.Tyson schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:35Dat jij je wat aantrekt van andere prima mij intresseert het niks wat andere denken/vinden!Bottendaal schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:32Veel dommer wordt het niet. Mijn hemel, wat een schrijnende kortzichtigheid.Tyson schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:27Lekker boeiend wat de samenleving vindBottendaal schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:23Jullie snappen het niet. Het gaat er niet om of het mag, of kosjer is, het gaat erom dat dit je goede naam schaadt, omdat je weet dat de samenleving dit niet pruimt. Dit is de meest eenvoudige manier voor (clickbait) journalisten om te scoren.
Hypocrisie is precies wat ze NEC zullen verwijten, je profileren als maatschappelijk verantwoorde organisatie en dan voor een paar knaken in zee gaan met zo’n regime…..Heel stoer dat jij je van niemand iets aantrekt maar hoop dat ze bij NEC eerst goed nadenken of dit het waard je goede naam te grabbel te gooienTyson schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:35Dat jij je wat aantrekt van andere prima mij intresseert het niks wat andere denken/vinden!Bottendaal schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:32Veel dommer wordt het niet. Mijn hemel, wat een schrijnende kortzichtigheid.Tyson schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:27Lekker boeiend wat de samenleving vindBottendaal schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:23Jullie snappen het niet. Het gaat er niet om of het mag, of kosjer is, het gaat erom dat dit je goede naam schaadt, omdat je weet dat de samenleving dit niet pruimt. Dit is de meest eenvoudige manier voor (clickbait) journalisten om te scoren.
Je moet dit niet doen als NEC. Maar boycot dan ook lekker het WK. Heel NL hangt straks de oranjevlaggetjes aan het huis en kijkt massaal naar de poppenkast in Saudi-Arabië zoals met het WK in Qatar gebeurde. Ook sportswashing, evengoed hypocriet.Zico schreef: ↑za 14 sep 2024, 19:27Hypocrisie is precies wat ze NEC zullen verwijten, je profileren als maatschappelijk verantwoorde organisatie en dan voor een paar knaken in zee gaan met zo’n regime…..Heel stoer dat jij je van niemand iets aantrekt maar hoop dat ze bij NEC eerst goed nadenken of dit het waard je goede naam te grabbel te gooienTyson schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:35Dat jij je wat aantrekt van andere prima mij intresseert het niks wat andere denken/vinden!Bottendaal schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:32Veel dommer wordt het niet. Mijn hemel, wat een schrijnende kortzichtigheid.Tyson schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:27Lekker boeiend wat de samenleving vindBottendaal schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:23Jullie snappen het niet. Het gaat er niet om of het mag, of kosjer is, het gaat erom dat dit je goede naam schaadt, omdat je weet dat de samenleving dit niet pruimt. Dit is de meest eenvoudige manier voor (clickbait) journalisten om te scoren.
ik heb nog niks negatiefs gelezen over de berichten over de plannen van aalbers.. ook niet over larsen trouwens.. ook niet over spelers die in saudi-arabië hebben gespeeld en naar de eredivisie zijn gekomen. enige negativisme komt uit eigen hoek..Zico schreef: ↑za 14 sep 2024, 19:27Hypocrisie is precies wat ze NEC zullen verwijten, je profileren als maatschappelijk verantwoorde organisatie en dan voor een paar knaken in zee gaan met zo’n regime…..Heel stoer dat jij je van niemand iets aantrekt maar hoop dat ze bij NEC eerst goed nadenken of dit het waard je goede naam te grabbel te gooienTyson schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:35Dat jij je wat aantrekt van andere prima mij intresseert het niks wat andere denken/vinden!Bottendaal schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:32Veel dommer wordt het niet. Mijn hemel, wat een schrijnende kortzichtigheid.Tyson schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:27Lekker boeiend wat de samenleving vindBottendaal schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:23Jullie snappen het niet. Het gaat er niet om of het mag, of kosjer is, het gaat erom dat dit je goede naam schaadt, omdat je weet dat de samenleving dit niet pruimt. Dit is de meest eenvoudige manier voor (clickbait) journalisten om te scoren.
Dat tekent de NEC supporter,alles maar dan ook alles doen om maar niet met die losers uit Arnhem te worden vergeleken!
En terecht
En terecht
Waarom zullen we als het westen een ander land met andere normen en waarden willen veranderen?Zico schreef: ↑za 14 sep 2024, 19:27Hypocrisie is precies wat ze NEC zullen verwijten, je profileren als maatschappelijk verantwoorde organisatie en dan voor een paar knaken in zee gaan met zo’n regime…..Heel stoer dat jij je van niemand iets aantrekt maar hoop dat ze bij NEC eerst goed nadenken of dit het waard je goede naam te grabbel te gooienTyson schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:35Dat jij je wat aantrekt van andere prima mij intresseert het niks wat andere denken/vinden!Bottendaal schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:32Veel dommer wordt het niet. Mijn hemel, wat een schrijnende kortzichtigheid.Tyson schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:27Lekker boeiend wat de samenleving vindBottendaal schreef: ↑za 14 sep 2024, 17:23Jullie snappen het niet. Het gaat er niet om of het mag, of kosjer is, het gaat erom dat dit je goede naam schaadt, omdat je weet dat de samenleving dit niet pruimt. Dit is de meest eenvoudige manier voor (clickbait) journalisten om te scoren.
Er word ook volop (sympathie) uitgesproken tijdens demonstraties voor terroristen en moordenaars uit Palestina in dit land...