Dat kan ik je uitleggen. Mijn voorkeur gaat altijd uit naar een links en een rechtspoot in het centrum. Verdonk is niks minder dan souf. Voordeel is dat je kramer, sandler en Verdonk al op elkaar kan laten inspelen zonder dat je in mijn ogen erop achteruit gaat. Bart is een ander verhaal inderdaad omdat daar geen passende, gelijkwaardige vervanger voor is op dit moment.TT schreef: ↑vr 17 mar 2023, 13:05En toch vind ik dat altijd onzin. Waarom zou je niet met je sterkte elf beginnen?beeros schreef: ↑vr 17 mar 2023, 12:34Denk dat er vanuit nec naar de mogelijkheden prima aanbiedingen liggen. Alle 3 zijn vervangbaar waarvan 2 je al een opvolger op de bank heb zitten. Als ze niet bijtekenen alle 3 direct op de bank.hoMer schreef: ↑vr 17 mar 2023, 11:25Ik denk dat je ze alledrie kwijtraakt, tenzij Carlos bij een van de spelers een contract voor de neus legt dat de speler in kwestie tot status Schøne/Tannane/Cillessen optilt, waarmee hij zegt: jij wordt een van onze grote meneren en daarom hebben we Marcel even gebeld. Anders zijn het drie uitstekende eredivisie-krachten die met hun transfervrije status elders veel beter kunnen verdienen. En ik ben eigenlijk groot fan van alledrie de spelers en heb supportersgevoelens waardoor ik ze het liefst alledrie zo'n contract zou zien tekenen, maar als je eerlijk bent zijn ze dat geld niet waard in de huidige markt. Bij Marquez zou je nog kunnen zeggen dat hij naast zijn verdedigende kwaliteiten ook een bepaalde winnaarsmentaliteit aan het team geeft, maar ja: NEC speelt eigenlijk elke week gelijk en lijkt daar doorgaans redelijk tevreden mee, dus zo goed brengt ie dat nou ook weer niet over.
Carlos Aalbers
Re: Carlos Aalbers
Helemaal mee eens, die gasten hebben een contract voor dit jaar en ik zou niet weten waarom ze dat niet gewoon zouden uitdienen. Alleen als er een gelijkwaardige vervanger op de bank zit die volgend seizoen er ook nog bij zit, wat je bij El Karouani nog zou kunnen stellen, vind ik dat je het niet naar de supporters kunt maken om te wisselen. Het is jammer als ze geen geld opleveren, maar die gasten hebben genoeg betekend voor NEC met hun promotie, het is hun goedrecht om als ze hun contract hebben uitgediend ergens anders te tekenen.TT schreef: ↑vr 17 mar 2023, 13:05En toch vind ik dat altijd onzin. Waarom zou je niet met je sterkte elf beginnen?beeros schreef: ↑vr 17 mar 2023, 12:34Denk dat er vanuit nec naar de mogelijkheden prima aanbiedingen liggen. Alle 3 zijn vervangbaar waarvan 2 je al een opvolger op de bank heb zitten. Als ze niet bijtekenen alle 3 direct op de bank.hoMer schreef: ↑vr 17 mar 2023, 11:25Ik denk dat je ze alledrie kwijtraakt, tenzij Carlos bij een van de spelers een contract voor de neus legt dat de speler in kwestie tot status Schøne/Tannane/Cillessen optilt, waarmee hij zegt: jij wordt een van onze grote meneren en daarom hebben we Marcel even gebeld. Anders zijn het drie uitstekende eredivisie-krachten die met hun transfervrije status elders veel beter kunnen verdienen. En ik ben eigenlijk groot fan van alledrie de spelers en heb supportersgevoelens waardoor ik ze het liefst alledrie zo'n contract zou zien tekenen, maar als je eerlijk bent zijn ze dat geld niet waard in de huidige markt. Bij Marquez zou je nog kunnen zeggen dat hij naast zijn verdedigende kwaliteiten ook een bepaalde winnaarsmentaliteit aan het team geeft, maar ja: NEC speelt eigenlijk elke week gelijk en lijkt daar doorgaans redelijk tevreden mee, dus zo goed brengt ie dat nou ook weer niet over.
Daar doet hoMer dus niet aan mee
Nouja, op het moment dat je op zo'n plek staat waar niks meer te winnen valt kan je met oog op volgend seizoen natuurlijk wel Kramer en Verdonk laten spelen. Die doen ook niet zo verschrikkelijk veel onder voor Marquez en Souf. Echter spelen we nu nog wel voor de Play Offs, dus dan moet je sowieso met je sterkste 11 spelen.hoMer schreef: ↑vr 17 mar 2023, 15:32Helemaal mee eens, die gasten hebben een contract voor dit jaar en ik zou niet weten waarom ze dat niet gewoon zouden uitdienen. Alleen als er een gelijkwaardige vervanger op de bank zit die volgend seizoen er ook nog bij zit, wat je bij El Karouani nog zou kunnen stellen, vind ik dat je het niet naar de supporters kunt maken om te wisselen. Het is jammer als ze geen geld opleveren, maar die gasten hebben genoeg betekend voor NEC met hun promotie, het is hun goedrecht om als ze hun contract hebben uitgediend ergens anders te tekenen.TT schreef: ↑vr 17 mar 2023, 13:05En toch vind ik dat altijd onzin. Waarom zou je niet met je sterkte elf beginnen?beeros schreef: ↑vr 17 mar 2023, 12:34Denk dat er vanuit nec naar de mogelijkheden prima aanbiedingen liggen. Alle 3 zijn vervangbaar waarvan 2 je al een opvolger op de bank heb zitten. Als ze niet bijtekenen alle 3 direct op de bank.hoMer schreef: ↑vr 17 mar 2023, 11:25Ik denk dat je ze alledrie kwijtraakt, tenzij Carlos bij een van de spelers een contract voor de neus legt dat de speler in kwestie tot status Schøne/Tannane/Cillessen optilt, waarmee hij zegt: jij wordt een van onze grote meneren en daarom hebben we Marcel even gebeld. Anders zijn het drie uitstekende eredivisie-krachten die met hun transfervrije status elders veel beter kunnen verdienen. En ik ben eigenlijk groot fan van alledrie de spelers en heb supportersgevoelens waardoor ik ze het liefst alledrie zo'n contract zou zien tekenen, maar als je eerlijk bent zijn ze dat geld niet waard in de huidige markt. Bij Marquez zou je nog kunnen zeggen dat hij naast zijn verdedigende kwaliteiten ook een bepaalde winnaarsmentaliteit aan het team geeft, maar ja: NEC speelt eigenlijk elke week gelijk en lijkt daar doorgaans redelijk tevreden mee, dus zo goed brengt ie dat nou ook weer niet over.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
bertje schreef: ↑vr 17 mar 2023, 15:36Nouja, op het moment dat je op zo'n plek staat waar niks meer te winnen valt kan je met oog op volgend seizoen natuurlijk wel Kramer en Verdonk laten spelen. Die doen ook niet zo verschrikkelijk veel onder voor Marquez en Souf. Echter spelen we nu nog wel voor de Play Offs, dus dan moet je sowieso met je sterkste 11 spelen.hoMer schreef: ↑vr 17 mar 2023, 15:32Helemaal mee eens, die gasten hebben een contract voor dit jaar en ik zou niet weten waarom ze dat niet gewoon zouden uitdienen. Alleen als er een gelijkwaardige vervanger op de bank zit die volgend seizoen er ook nog bij zit, wat je bij El Karouani nog zou kunnen stellen, vind ik dat je het niet naar de supporters kunt maken om te wisselen. Het is jammer als ze geen geld opleveren, maar die gasten hebben genoeg betekend voor NEC met hun promotie, het is hun goedrecht om als ze hun contract hebben uitgediend ergens anders te tekenen.TT schreef: ↑vr 17 mar 2023, 13:05En toch vind ik dat altijd onzin. Waarom zou je niet met je sterkte elf beginnen?beeros schreef: ↑vr 17 mar 2023, 12:34Denk dat er vanuit nec naar de mogelijkheden prima aanbiedingen liggen. Alle 3 zijn vervangbaar waarvan 2 je al een opvolger op de bank heb zitten. Als ze niet bijtekenen alle 3 direct op de bank.hoMer schreef: ↑vr 17 mar 2023, 11:25Ik denk dat je ze alledrie kwijtraakt, tenzij Carlos bij een van de spelers een contract voor de neus legt dat de speler in kwestie tot status Schøne/Tannane/Cillessen optilt, waarmee hij zegt: jij wordt een van onze grote meneren en daarom hebben we Marcel even gebeld. Anders zijn het drie uitstekende eredivisie-krachten die met hun transfervrije status elders veel beter kunnen verdienen. En ik ben eigenlijk groot fan van alledrie de spelers en heb supportersgevoelens waardoor ik ze het liefst alledrie zo'n contract zou zien tekenen, maar als je eerlijk bent zijn ze dat geld niet waard in de huidige markt. Bij Marquez zou je nog kunnen zeggen dat hij naast zijn verdedigende kwaliteiten ook een bepaalde winnaarsmentaliteit aan het team geeft, maar ja: NEC speelt eigenlijk elke week gelijk en lijkt daar doorgaans redelijk tevreden mee, dus zo goed brengt ie dat nou ook weer niet over.

En zetten ze zich volgens mij gewoon vol in voor de club, mocht er iemand duidelijk met z'n hooft niet meer bij zijn, logisch om te wisselen. Anders lekker laten staan.
-
- Contacteer:
Dat sommige mensen hier El Karouani nog steeds veel beter vinden dan Verdonk..
Ik ben heel benieuwd waar beide backs over 3 jaar zullen spelen.
-
- Contacteer:
Dat zegt toch bijna niemand, meesten geven aan Verdonk een prima vervanger te vinden?zoete aardbei schreef: ↑vr 17 mar 2023, 16:47Dat sommige mensen hier El Karouani nog steeds veel beter vinden dan Verdonk..
beeros schreef: ↑vr 17 mar 2023, 13:17Dat kan ik je uitleggen. Mijn voorkeur gaat altijd uit naar een links en een rechtspoot in het centrum. Verdonk is niks minder dan souf. Voordeel is dat je kramer, sandler en Verdonk al op elkaar kan laten inspelen zonder dat je in mijn ogen erop achteruit gaat. Bart is een ander verhaal inderdaad omdat daar geen passende, gelijkwaardige vervanger voor is op dit moment.TT schreef: ↑vr 17 mar 2023, 13:05En toch vind ik dat altijd onzin. Waarom zou je niet met je sterkte elf beginnen?beeros schreef: ↑vr 17 mar 2023, 12:34Denk dat er vanuit nec naar de mogelijkheden prima aanbiedingen liggen. Alle 3 zijn vervangbaar waarvan 2 je al een opvolger op de bank heb zitten. Als ze niet bijtekenen alle 3 direct op de bank.hoMer schreef: ↑vr 17 mar 2023, 11:25Ik denk dat je ze alledrie kwijtraakt, tenzij Carlos bij een van de spelers een contract voor de neus legt dat de speler in kwestie tot status Schøne/Tannane/Cillessen optilt, waarmee hij zegt: jij wordt een van onze grote meneren en daarom hebben we Marcel even gebeld. Anders zijn het drie uitstekende eredivisie-krachten die met hun transfervrije status elders veel beter kunnen verdienen. En ik ben eigenlijk groot fan van alledrie de spelers en heb supportersgevoelens waardoor ik ze het liefst alledrie zo'n contract zou zien tekenen, maar als je eerlijk bent zijn ze dat geld niet waard in de huidige markt. Bij Marquez zou je nog kunnen zeggen dat hij naast zijn verdedigende kwaliteiten ook een bepaalde winnaarsmentaliteit aan het team geeft, maar ja: NEC speelt eigenlijk elke week gelijk en lijkt daar doorgaans redelijk tevreden mee, dus zo goed brengt ie dat nou ook weer niet over.

El Karouani is veel beter dan Verdonk. En Verdonk zal over drie jaar ergens op de bank zitten. Net zoals hij dat de afgelopen drie jaar gedaan heeft.zoete aardbei schreef: ↑vr 17 mar 2023, 16:47Dat sommige mensen hier El Karouani nog steeds veel beter vinden dan Verdonk..
Schizofreen?beeros schreef: ↑vr 17 mar 2023, 22:15beeros schreef: ↑vr 17 mar 2023, 13:17Dat kan ik je uitleggen. Mijn voorkeur gaat altijd uit naar een links en een rechtspoot in het centrum. Verdonk is niks minder dan souf. Voordeel is dat je kramer, sandler en Verdonk al op elkaar kan laten inspelen zonder dat je in mijn ogen erop achteruit gaat. Bart is een ander verhaal inderdaad omdat daar geen passende, gelijkwaardige vervanger voor is op dit moment.TT schreef: ↑vr 17 mar 2023, 13:05En toch vind ik dat altijd onzin. Waarom zou je niet met je sterkte elf beginnen?beeros schreef: ↑vr 17 mar 2023, 12:34Denk dat er vanuit nec naar de mogelijkheden prima aanbiedingen liggen. Alle 3 zijn vervangbaar waarvan 2 je al een opvolger op de bank heb zitten. Als ze niet bijtekenen alle 3 direct op de bank.hoMer schreef: ↑vr 17 mar 2023, 11:25Ik denk dat je ze alledrie kwijtraakt, tenzij Carlos bij een van de spelers een contract voor de neus legt dat de speler in kwestie tot status Schøne/Tannane/Cillessen optilt, waarmee hij zegt: jij wordt een van onze grote meneren en daarom hebben we Marcel even gebeld. Anders zijn het drie uitstekende eredivisie-krachten die met hun transfervrije status elders veel beter kunnen verdienen. En ik ben eigenlijk groot fan van alledrie de spelers en heb supportersgevoelens waardoor ik ze het liefst alledrie zo'n contract zou zien tekenen, maar als je eerlijk bent zijn ze dat geld niet waard in de huidige markt. Bij Marquez zou je nog kunnen zeggen dat hij naast zijn verdedigende kwaliteiten ook een bepaalde winnaarsmentaliteit aan het team geeft, maar ja: NEC speelt eigenlijk elke week gelijk en lijkt daar doorgaans redelijk tevreden mee, dus zo goed brengt ie dat nou ook weer niet over.![]()
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Volgens mij niet de eerste keer, dus laat de DSM5 er maar op losbertje schreef: ↑za 18 mar 2023, 08:17Schizofreen?beeros schreef: ↑vr 17 mar 2023, 22:15beeros schreef: ↑vr 17 mar 2023, 13:17Dat kan ik je uitleggen. Mijn voorkeur gaat altijd uit naar een links en een rechtspoot in het centrum. Verdonk is niks minder dan souf. Voordeel is dat je kramer, sandler en Verdonk al op elkaar kan laten inspelen zonder dat je in mijn ogen erop achteruit gaat. Bart is een ander verhaal inderdaad omdat daar geen passende, gelijkwaardige vervanger voor is op dit moment.TT schreef: ↑vr 17 mar 2023, 13:05En toch vind ik dat altijd onzin. Waarom zou je niet met je sterkte elf beginnen?beeros schreef: ↑vr 17 mar 2023, 12:34Denk dat er vanuit nec naar de mogelijkheden prima aanbiedingen liggen. Alle 3 zijn vervangbaar waarvan 2 je al een opvolger op de bank heb zitten. Als ze niet bijtekenen alle 3 direct op de bank.hoMer schreef: ↑vr 17 mar 2023, 11:25Ik denk dat je ze alledrie kwijtraakt, tenzij Carlos bij een van de spelers een contract voor de neus legt dat de speler in kwestie tot status Schøne/Tannane/Cillessen optilt, waarmee hij zegt: jij wordt een van onze grote meneren en daarom hebben we Marcel even gebeld. Anders zijn het drie uitstekende eredivisie-krachten die met hun transfervrije status elders veel beter kunnen verdienen. En ik ben eigenlijk groot fan van alledrie de spelers en heb supportersgevoelens waardoor ik ze het liefst alledrie zo'n contract zou zien tekenen, maar als je eerlijk bent zijn ze dat geld niet waard in de huidige markt. Bij Marquez zou je nog kunnen zeggen dat hij naast zijn verdedigende kwaliteiten ook een bepaalde winnaarsmentaliteit aan het team geeft, maar ja: NEC speelt eigenlijk elke week gelijk en lijkt daar doorgaans redelijk tevreden mee, dus zo goed brengt ie dat nou ook weer niet over.![]()

bertje schreef: ↑za 18 mar 2023, 08:17Schizofreen?beeros schreef: ↑vr 17 mar 2023, 22:15beeros schreef: ↑vr 17 mar 2023, 13:17Dat kan ik je uitleggen. Mijn voorkeur gaat altijd uit naar een links en een rechtspoot in het centrum. Verdonk is niks minder dan souf. Voordeel is dat je kramer, sandler en Verdonk al op elkaar kan laten inspelen zonder dat je in mijn ogen erop achteruit gaat. Bart is een ander verhaal inderdaad omdat daar geen passende, gelijkwaardige vervanger voor is op dit moment.TT schreef: ↑vr 17 mar 2023, 13:05En toch vind ik dat altijd onzin. Waarom zou je niet met je sterkte elf beginnen?beeros schreef: ↑vr 17 mar 2023, 12:34Denk dat er vanuit nec naar de mogelijkheden prima aanbiedingen liggen. Alle 3 zijn vervangbaar waarvan 2 je al een opvolger op de bank heb zitten. Als ze niet bijtekenen alle 3 direct op de bank.hoMer schreef: ↑vr 17 mar 2023, 11:25Ik denk dat je ze alledrie kwijtraakt, tenzij Carlos bij een van de spelers een contract voor de neus legt dat de speler in kwestie tot status Schøne/Tannane/Cillessen optilt, waarmee hij zegt: jij wordt een van onze grote meneren en daarom hebben we Marcel even gebeld. Anders zijn het drie uitstekende eredivisie-krachten die met hun transfervrije status elders veel beter kunnen verdienen. En ik ben eigenlijk groot fan van alledrie de spelers en heb supportersgevoelens waardoor ik ze het liefst alledrie zo'n contract zou zien tekenen, maar als je eerlijk bent zijn ze dat geld niet waard in de huidige markt. Bij Marquez zou je nog kunnen zeggen dat hij naast zijn verdedigende kwaliteiten ook een bepaalde winnaarsmentaliteit aan het team geeft, maar ja: NEC speelt eigenlijk elke week gelijk en lijkt daar doorgaans redelijk tevreden mee, dus zo goed brengt ie dat nou ook weer niet over.![]()

- Bottendaal
- Contacteer:
El K is ook veel beter dan Verdonk. Die laatste heeft altijd 20 overtredingen nodig om dezelfde verdedigende resultaat te bewerkstelligen als Souf.zoete aardbei schreef: ↑vr 17 mar 2023, 16:47Dat sommige mensen hier El Karouani nog steeds veel beter vinden dan Verdonk..
-
- Contacteer:
Dit meen jij? De Verdonk die letterlijk in zijn hele carrière een half jaar op het hoogste seizoen constant heeft gepresteerd vind jij niet minder dan Souf? Voor jouw beeld; Souf is jonger, presteert nu al beter en constanter op het hoogste niveau en heeft veel meer doorgroeimogelijkheden. Gokje; Verdonk zit over 3 jaar op de bank bij Heerenveen en Souf speelt verdienstelijk in de basis bij een middenmoter in de Ligue 1.zoete aardbei schreef: ↑vr 17 mar 2023, 16:47Dat sommige mensen hier El Karouani nog steeds veel beter vinden dan Verdonk..
-
- Contacteer:
Ik denk dat Verdonk hier volgend seizoen in de basis staat.Als Soufian niet bijtekent.Nijmegen0413 schreef: ↑zo 19 mar 2023, 19:04Dit meen jij? De Verdonk die letterlijk in zijn hele carrière een half jaar op het hoogste seizoen constant heeft gepresteerd vind jij niet minder dan Souf? Voor jouw beeld; Souf is jonger, presteert nu al beter en constanter op het hoogste niveau en heeft veel meer doorgroeimogelijkheden. Gokje; Verdonk zit over 3 jaar op de bank bij Heerenveen en Souf speelt verdienstelijk in de basis bij een middenmoter in de Ligue 1.zoete aardbei schreef: ↑vr 17 mar 2023, 16:47Dat sommige mensen hier El Karouani nog steeds veel beter vinden dan Verdonk..
Ik denk dat er op rechts meer moet gebeuren.
Bottendaal schreef: ↑zo 19 mar 2023, 14:42El K is ook veel beter dan Verdonk.zoete aardbei schreef: ↑vr 17 mar 2023, 16:47Dat sommige mensen hier El Karouani nog steeds veel beter vinden dan Verdonk..
Die laatste heeft altijd 20 overtredingen nodig om dezelfde verdedigende resultaat te bewerkstelligen als Souf.

Alles komt goed !!