Jacco Swart weg bij NEC

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jacco Swart weg bij NEC

Bericht door SanderNEC »

Waar iedereen dat gebrek aan kwaliteit toch vandaan haalt... Ik zie toch liever Kalle dan de Babos van afgelopen seizoen en niemand kan mij vertellen dat Platje beter is dan Higdon... De selectie is alleen niet breed genoeg om blessures op te vangen, zoals Ophof zegt.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Jacco Swart weg bij NEC

Bericht door Demtsjenko »

kan zijn, maar je hebt ook ervaring nodig en die is natuurlijk wel met bosjes weggelopen: babos, van der velden, amieux en george... allemaal ouder dan 25...

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jacco Swart weg bij NEC

Bericht door SanderNEC »

Demtsjenko schreef:kan zijn, maar je hebt ook ervaring nodig en die is natuurlijk wel met bosjes weggelopen: babos, van der velden, amieux en george... allemaal ouder dan 25...
Klopt. Er is talent zat, ervaring is er bijna niet.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Jacco Swart weg bij NEC

Bericht door Demtsjenko »

en vaak zie je dat jonge elftallen zonder ervaring mentaal vaak niet heel erg weerbaar zijn... psv heeft ook een heel jong elftal, maar dat barst van de exeptionele talenten... dat heeft NEC dan weer niet...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jacco Swart weg bij NEC

Bericht door mschr »

... alsof Babos en Sinouh mentaal weerbaar waren. Van deze selectie kan elke trainer een lage middenmoter maken. Moet niet al te moeilijk zijn.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Jacco Swart weg bij NEC

Bericht door Demtsjenko »

dan kunnen we pastoor dus laten zitten...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jacco Swart weg bij NEC

Bericht door mschr »

Demtsjenko schreef:dan kunnen we pastoor dus laten zitten...
Een lage middenmoter zal aan het eind van de rit na 34 wedstrijden toch meer dan 3-4 punten moeten halen. En op dat aantal gaan we komen, als we dit gemiddelde doortrekken.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Jacco Swart weg bij NEC

Bericht door Demtsjenko »

statistisch gezien nauwelijks mogelijk...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jacco Swart weg bij NEC

Bericht door mschr »

Qua spel is het zeer wel mogelijk. We spelen onsamenhangend sinds februari 2013. Van onsamenhangende elftallen wordt gehakt gemaakt in de eredivisie. Zoals van ons gehakt gemaakt wordt sinds februari 2013.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jacco Swart weg bij NEC

Bericht door De Kletskop »

SanderNEC schreef:Waar iedereen dat gebrek aan kwaliteit toch vandaan haalt... Ik zie toch liever Kalle dan de Babos van afgelopen seizoen en niemand kan mij vertellen dat Platje beter is dan Higdon... De selectie is alleen niet breed genoeg om blessures op te vangen, zoals Ophof zegt.
Het probleem ligt hem mijn insziens in het onsamenhangende spel.
Wie weet in hemelsnaam wat de bedoeling is? Wil NEC inzakken en op de tegenaanval spelen, wil NEC opportunisme en voor de 2e bal gaan, wil NEC vroeg druk zetten en de tegenstander vast zetten? Mij is het een groot raadsel, en ik krijg het idee de spelers ook, want er wordt maar wat gedaan.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jacco Swart weg bij NEC

Bericht door mschr »

Compleet mee eens! Je zou toch verwachten dat men ergens op traint bij NEC? Ik kan in ieder geval niet afleiden uit het spel dat men überhaupt traint.

huib
Berichten: 67
Lid geworden op: wo 12 jun 2013, 09:38
Contacteer:

Re: Jacco Swart weg bij NEC

Bericht door huib »

mschr schreef:Compleet mee eens! Je zou toch verwachten dat men ergens op traint bij NEC? Ik kan in ieder geval niet afleiden uit het spel dat men überhaupt traint.

En de gevaarlijke vrije trappen en corners op maat dan. :wink:

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Jacco Swart weg bij NEC

Bericht door LT »

De Kletskop schreef:
SanderNEC schreef:Waar iedereen dat gebrek aan kwaliteit toch vandaan haalt... Ik zie toch liever Kalle dan de Babos van afgelopen seizoen en niemand kan mij vertellen dat Platje beter is dan Higdon... De selectie is alleen niet breed genoeg om blessures op te vangen, zoals Ophof zegt.
Het probleem ligt hem mijn insziens in het onsamenhangende spel.
Wie weet in hemelsnaam wat de bedoeling is? Wil NEC inzakken en op de tegenaanval spelen, wil NEC opportunisme en voor de 2e bal gaan, wil NEC vroeg druk zetten en de tegenstander vast zetten? Mij is het een groot raadsel, en ik krijg het idee de spelers ook, want er wordt maar wat gedaan.
Scherpe analyse. Met Higdon kies je voor een opportunistische spits, terwijl Pastoor oeverloos rondtikken als uitgangspunt heeft. Schreef afgelopen seizoen al: Pastoor is een prima trainer, maar past niet bij deze club qua spelopvatting. Nu heb je een spits die bij je publiek past, maar die past dan vanzelfsprekend weer niet bij de trainer. Het ontbreekt aan consistente, technische visie.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4828
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Jacco Swart weg bij NEC

Bericht door T.I.G.O. »

Higdon is pastoor in zijn maag gesplitst,die heeft liever een platje.
Het breiwerk van achteruit heeft geen nut als je spits in de zestien staat en geen gaten trekt voor opkomende middenvelders(lees zogenaamde vleugelspelers)
Alex moet zijn verstand gebruiken en ophouden met dat gedoe met 4-3-3(lees4-5-1)maar gewoon met twee spitsen gaan spelen,daar gedijt het hele 11tal beter mee.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jacco Swart weg bij NEC

Bericht door mschr »

huib schreef: En de gevaarlijke vrije trappen en corners op maat dan. :wink:
Jamaar, die worden getraind door onze Terminator Robert 'de python' Molenaar. De enige schoten en kopballen van NEC op doel komen via corners en vrije trappen. Da's de verdienste van de goddeloze kale. Dus dat betekent dat de bijdrage van de trainingen geleid door meneer Pastoor nul komma nul of zelfs negatief zijn.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Jacco Swart weg bij NEC

Bericht door Pol »

LT schreef:
De Kletskop schreef:
SanderNEC schreef:Waar iedereen dat gebrek aan kwaliteit toch vandaan haalt... Ik zie toch liever Kalle dan de Babos van afgelopen seizoen en niemand kan mij vertellen dat Platje beter is dan Higdon... De selectie is alleen niet breed genoeg om blessures op te vangen, zoals Ophof zegt.
Het probleem ligt hem mijn insziens in het onsamenhangende spel.
Wie weet in hemelsnaam wat de bedoeling is? Wil NEC inzakken en op de tegenaanval spelen, wil NEC opportunisme en voor de 2e bal gaan, wil NEC vroeg druk zetten en de tegenstander vast zetten? Mij is het een groot raadsel, en ik krijg het idee de spelers ook, want er wordt maar wat gedaan.
Scherpe analyse. Met Higdon kies je voor een opportunistische spits, terwijl Pastoor oeverloos rondtikken als uitgangspunt heeft. Schreef afgelopen seizoen al: Pastoor is een prima trainer, maar past niet bij deze club qua spelopvatting. Nu heb je een spits die bij je publiek past, maar die past dan vanzelfsprekend weer niet bij de trainer. Het ontbreekt aan consistente, technische visie.
Exact. Het hoeft allemaal niet onoverkomelijk te zijn als de trainer zich dan aanpast aan club en materiaal en zijn eigen visie geleidelijk er in brengt. Ik denk dat dit in essentie ook is waar de schoen wringt tussen leiding en trainer. Pastoor vraagt om meer kwaliteit, maar eigenlijk wil hij andere kwaliteit.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Jacco Swart weg bij NEC

Bericht door Jota »

Wat een nieuws hè...Jacco weg bij NEC.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Jacco Swart weg bij NEC

Bericht door Arjan van Hout »

Dat werd tijd, ben blij voor hem dat het achter de rug is.......

http://www.gelderlander.nl/sport/nec/ne ... mage_title

RO
Berichten: 273
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 09:20

Re: Jacco Swart weg bij NEC

Bericht door RO »

Sinds Jaco weg is, gaat het met nec bergaf. Jaco moet terug :lol:
dromen houdt ons wakker!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jacco Swart weg bij NEC

Bericht door burp »

Je kan er een lol bij zetten, maar sindsdien is het bestuurlijk wel een zootje geworden waarbij nog steeds volstrekt onduidelijk is wie waar nou verantwoordelijk voor is. En die 2 stromannen bepalen het beleid niet.

Maar goed, wel mooi dat dat nu afgehandeld is.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7121
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Jacco Swart weg bij NEC

Bericht door jetipo »

burp schreef:Je kan er een lol bij zetten, maar sindsdien is het bestuurlijk wel een zootje geworden waarbij nog steeds volstrekt onduidelijk is wie waar nou verantwoordelijk voor is. En die 2 stromannen bepalen het beleid niet.

Maar goed, wel mooi dat dat nu afgehandeld is.
:withstupid:

Geen beleid, geen strijd! Het is bestuurlijk nog steeds een puinhoop. Zolang er geen beleid is, zal het niet veel meer worden dan het nu is.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 gasten