Jack de Gier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Jack de Gier

Bericht door flipsen »

Gerrie001 schreef:
do 15 nov 2018, 13:44
+ Hij komt hier uit de buurt dus hij zal toch wel enige binding met de club hebben?
ik denk het niet , hij zal best wel eens gepolst zijn om hier trainer te worden en dat heeft hij ook nooit gedaan..
Risus abundat in ore stultorum

Gerrie001
Berichten: 49
Lid geworden op: vr 21 sep 2018, 20:58
Locatie: Groesbeek
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gerrie001 »

flipsen schreef:
do 15 nov 2018, 13:46
Gerrie001 schreef:
do 15 nov 2018, 13:44
+ Hij komt hier uit de buurt dus hij zal toch wel enige binding met de club hebben?
ik denk het niet , hij zal best wel eens gepolst zijn om hier trainer te worden en dat heeft hij ook nooit gedaan..
Als je al redelijk snel bij clubs als Twente destijds en Schalke terecht bent gekomen lijkt het me ook niet echt aantrekkelijk om naar NEC te komen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

Rutten als veldtrainer ,prima.Als coach bijna overal heibel in de tent,nooit aan beginnen.
Ik zou Verbeek tot het eind van het seizoen aanstellen en daarna verder kijken.
Dan heb je een fitte selectie en iemand die ook mensen rustig terugzet naar Jong.Als je ziet hoe een Darri traint,waarom zet Jack die niet terug naar Jong?

Gerrie001
Berichten: 49
Lid geworden op: vr 21 sep 2018, 20:58
Locatie: Groesbeek
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gerrie001 »

zuurpruim schreef:
do 15 nov 2018, 14:33
Rutten als veldtrainer ,prima.Als coach bijna overal heibel in de tent,nooit aan beginnen.
Ik zou Verbeek tot het eind van het seizoen aanstellen en daarna verder kijken.
Dan heb je een fitte selectie en iemand die ook mensen rustig terugzet naar Jong.Als je ziet hoe een Darri traint,waarom zet Jack die niet terug naar Jong?
Ik zie Rutten ook niet als coach, maar als man die met zijn voetbalverstand en ervaring De Gier kan bijstaan tot het eind van het seizoen.
En ik dacht dat Verbeek juist de man was die alles zelf het beste weet en alles zelf wil bepalen en zo iedereen tegen zich in het harnas jaagt. Dat is ook de reden waarom hij bijna overal slecht gepresteerd heeft.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3719
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Super-Simr »

Als iemand een (adviserende) rol bij FC Twente ambieert dan is het uitgesloten dat deze persoon ook een rol zou gaan spelen bij een concurrerende club. Einde verhaal Fred Rutten en NEC.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26894
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door De Kletskop »

Fred Rutten, Verbeek, het realisme is weer ver te zoeken hiero.

Gebruikersavatar
Beuningen
Berichten: 808
Lid geworden op: vr 17 apr 2015, 10:12
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Beuningen »

Been is de enige die wilt. Alleen gaat been het dan wel helemaal overnemen van de gier. Oooooh wat erg. :biggrin:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31791
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door vak Oost »

De Kletskop schreef:
do 15 nov 2018, 15:42
Fred Rutten, Verbeek, het realisme is weer ver te zoeken hiero.
Wellicht weet Louis zijn Truus wel te overtuigen :wink:
Alles komt goed !!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

De Kletskop schreef:
do 15 nov 2018, 15:42
Fred Rutten, Verbeek, het realisme is weer ver te zoeken hiero.
Op interim basis, waarom niet?En heeft Verbeek nog zoveel te eisen dan?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

zuurpruim schreef:
do 15 nov 2018, 17:45
De Kletskop schreef:
do 15 nov 2018, 15:42
Fred Rutten, Verbeek, het realisme is weer ver te zoeken hiero.
Op interim basis, waarom niet?En heeft Verbeek nog zoveel te eisen dan?
Ben helemaal niet zo'n Verbeek fan maar hij is precies het type trainer wat deze selectie nodig heeft.En als Jack er een half seizoen voor open wil staan,hij zal er niet slechter van worden.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11711
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door DJTEEF! »

Verbeek is niet verkeerd, maar lijkt me niet haalbaar. Ik zou eens een balletje opgooien bij Ricardo Moniz (recent opgestapt bij Trencin). Mocht dat niet lukken, dan zou ik voor een goede veldtrainer uit de opleiding van Ajax, PSV of een goede Duitse club gaan. Hyballa had een goede aanvulling geweest bvb. Lijnders ook.
Laatst gewijzigd door DJTEEF! op do 15 nov 2018, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5257
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door eniesee12 »

Verbeek gaat geen club meer trainen in Nederland.

Gerrie001
Berichten: 49
Lid geworden op: vr 21 sep 2018, 20:58
Locatie: Groesbeek
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gerrie001 »

DJTEEF! schreef:
do 15 nov 2018, 17:51
Verbeek is niet verkeerd, maar lijkt me niet haalbaar. Ik zou eens een balletje opgooien bij Ricardo Moniz (recent opgestapt bij Trencin). Mocht dat niet lukken, dan zou ik voor een goede veldtrainer uit de opleiding van Ajax, PSV of een goede Duitse club gaan. Hyballa had een goede aanvulling geweest bvb. Lijnders ook.
Ik zou er eerder een ervaren man neerzetten. Zoals Advocaat bij feyenoord.

Gerrie001
Berichten: 49
Lid geworden op: vr 21 sep 2018, 20:58
Locatie: Groesbeek
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gerrie001 »

Super-Simr schreef:
do 15 nov 2018, 15:30
Als iemand een (adviserende) rol bij FC Twente ambieert dan is het uitgesloten dat deze persoon ook een rol zou gaan spelen bij een concurrerende club. Einde verhaal Fred Rutten en NEC.
Dus als ik graag naar PSV wil mag ik niet bij feyenoord aan de slag als die mij willen?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

DJTEEF! schreef:
do 15 nov 2018, 17:51
Verbeek is niet verkeerd, maar lijkt me niet haalbaar. Ik zou eens een balletje opgooien bij Ricardo Moniz (recent opgestapt bij Trencin). Mocht dat niet lukken, dan zou ik voor een goede veldtrainer uit de opleiding van Ajax, PSV of een goede Duitse club gaan. Hyballa had een goede aanvulling geweest bvb. Lijnders ook.
Een goede veldtrainer is ook gewoon een meer dan prima optie.Als De Gier en Pothuizen dan gewoon hun huiswerk doen kunnen ze daar veel profijt van hebben.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Jack de Gier

Bericht door flipsen »

eniesee12 schreef:
do 15 nov 2018, 17:53
Verbeek gaat geen club meer trainen in Nederland.
Gelukkig maar , overal gefaald dus nooit halen..
Risus abundat in ore stultorum

Voorwaarts
Berichten: 4180
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Voorwaarts »

zuurpruim schreef:
do 15 nov 2018, 17:50
zuurpruim schreef:
do 15 nov 2018, 17:45
De Kletskop schreef:
do 15 nov 2018, 15:42
Fred Rutten, Verbeek, het realisme is weer ver te zoeken hiero.
Op interim basis, waarom niet?En heeft Verbeek nog zoveel te eisen dan?
Ben helemaal niet zo'n Verbeek fan maar hij is precies het type trainer wat deze selectie nodig heeft.En als Jack er een half seizoen voor open wil staan,hij zal er niet slechter van worden.
Ik weet niet wat en hoe Jack als trainer is en of hij er voor open staat. Van Hyballa verwachtte ik het wel en die weigerde pertinent. We wachten wel af.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Legendario »

zuurpruim schreef:
do 15 nov 2018, 14:33
Rutten als veldtrainer ,prima.Als coach bijna overal heibel in de tent,nooit aan beginnen.
Ik zou Verbeek tot het eind van het seizoen aanstellen en daarna verder kijken.
Dan heb je een fitte selectie en iemand die ook mensen rustig terugzet naar Jong.Als je ziet hoe een Darri traint,waarom zet Jack die niet terug naar Jong?
Buiten het feit dat ze beiden natuurlijk onhaalbaar zijn, is het nogal vreemd om Rutten af te schilderen als iemand die overal heibel had en vervolgens met Verbeek aan te komen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Vespared »

Voorwaarts schreef:
do 15 nov 2018, 19:39
zuurpruim schreef:
do 15 nov 2018, 17:50
zuurpruim schreef:
do 15 nov 2018, 17:45
De Kletskop schreef:
do 15 nov 2018, 15:42
Fred Rutten, Verbeek, het realisme is weer ver te zoeken hiero.
Op interim basis, waarom niet?En heeft Verbeek nog zoveel te eisen dan?
Ben helemaal niet zo'n Verbeek fan maar hij is precies het type trainer wat deze selectie nodig heeft.En als Jack er een half seizoen voor open wil staan,hij zal er niet slechter van worden.
Ik weet niet wat en hoe Jack als trainer is en of hij er voor open staat. Van Hyballa verwachtte ik het wel en die weigerde pertinent. We wachten wel af.
als hij weigert is het "dossier" opbouw om er nog goed van af te komen................

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17926
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Demtsjenko »

Onzin... dossieropbouw gaat over een langere periode. In het voetbal is het bovendien relatief makkelijk om van iemand af te komen... gentlemens’ agreements zijn aan de orde van de dag...

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door JBNMGN »

Verbeek = trammelant
Ritten niet haalbaar
Lijneers zal nooit assistent onder de Gier willen zijn
Hyballa zal nooit meer terug willen
Been zou wel willen maar wie gaat dat betalen
Bogaers de leiding weer geven het niet lukken

Ergo.....wachten en de rust bewaren
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Vespared »

JBNMGN schreef:
do 15 nov 2018, 22:59
Verbeek = trammelant
Ritten niet haalbaar
Lijneers zal nooit assistent onder de Gier willen zijn
Hyballa zal nooit meer terug willen
Been zou wel willen maar wie gaat dat betalen
Bogaers de leiding weer geven het niet lukken

Ergo.....wachten en de rust bewaren
Ben nu niet direct een voorstander van Mario Been (tijd is geweest), maar de opmerking "Wie gaat dat betalen?", lijkt me een onderwerp voor een discussie. We hebben nu ongeveer 7 jaar voor een paar dubbeltjes op de eerste rang willen zitten (Hyballa - Pastoor - Faber - Lijnders - Anton Jansen- onze Jack). Geweldig dat je zulke jonge volbloed trainers een kans wilt geven, maar de praktijk wijst uit dat hier goedkoop echt duurkoop is geweest. Trainers als Ruud Brood en Wiljan Vloet brachten rust in de tent en brachten in de praktijk hoe een team goed kan presteren. Kijk naar onze bovenbuurman Vitesse, altijd geroutineerde trainers, natuurlijk hebben wij er veel kritiek op, maar spelen al jaren met gemak eredivisie. Jonge trainers met alle respect, branden bijna altijd af (Keizer Ajax - De Jong Utrecht - danny Buijs? Groningen) Geef ons dan maar Ron Jans of Erwin Koeman of Peter Bosz. Misschien hadden onze talenten dan ook meer opgebracht. Weegt gemakkelijk op tegen de meerprijs van de trainer.

Gerrie001
Berichten: 49
Lid geworden op: vr 21 sep 2018, 20:58
Locatie: Groesbeek
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gerrie001 »

JBNMGN schreef:
do 15 nov 2018, 22:59
Verbeek = trammelant
Ritten niet haalbaar
Lijneers zal nooit assistent onder de Gier willen zijn
Hyballa zal nooit meer terug willen
Been zou wel willen maar wie gaat dat betalen
Bogaers de leiding weer geven het niet lukken

Ergo.....wachten en de rust bewaren
Hoezo zou rutten onhaalbaar zijn als mentor/adviseur? Ik heb geen idee of hij enige binding met NEC heeft maar als dat zo zou zijn zou hij er toch zeker wel voor open staan op De Gier en NEC uit dit slop te trekken.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Vespared »

Gerrie001 schreef:
do 15 nov 2018, 23:57
JBNMGN schreef:
do 15 nov 2018, 22:59
Verbeek = trammelant
Ritten niet haalbaar
Lijneers zal nooit assistent onder de Gier willen zijn
Hyballa zal nooit meer terug willen
Been zou wel willen maar wie gaat dat betalen
Bogaers de leiding weer geven het niet lukken

Ergo.....wachten en de rust bewaren
Hoezo zou rutten onhaalbaar zijn als mentor/adviseur? Ik heb geen idee of hij enige binding met NEC heeft maar als dat zo zou zijn zou hij er toch zeker wel voor open staan op De Gier en NEC uit dit slop te trekken.
Niet zo bescheiden..... Gewoon Rutten als trainer !!!!! Jongen uit de buurt, wat willen we nog meer? De Gier heeft zijn kans verprutst.....

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14536
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Bottendaal »

Vespared schreef:
do 15 nov 2018, 23:44
JBNMGN schreef:
do 15 nov 2018, 22:59
Verbeek = trammelant
Ritten niet haalbaar
Lijneers zal nooit assistent onder de Gier willen zijn
Hyballa zal nooit meer terug willen
Been zou wel willen maar wie gaat dat betalen
Bogaers de leiding weer geven het niet lukken

Ergo.....wachten en de rust bewaren
Ben nu niet direct een voorstander van Mario Been (tijd is geweest), maar de opmerking "Wie gaat dat betalen?", lijkt me een onderwerp voor een discussie. We hebben nu ongeveer 7 jaar voor een paar dubbeltjes op de eerste rang willen zitten (Hyballa - Pastoor - Faber - Lijnders - Anton Jansen- onze Jack). Geweldig dat je zulke jonge volbloed trainers een kans wilt geven, maar de praktijk wijst uit dat hier goedkoop echt duurkoop is geweest. Trainers als Ruud Brood en Wiljan Vloet brachten rust in de tent en brachten in de praktijk hoe een team goed kan presteren. Kijk naar onze bovenbuurman Vitesse, altijd geroutineerde trainers, natuurlijk hebben wij er veel kritiek op, maar spelen al jaren met gemak eredivisie. Jonge trainers met alle respect, branden bijna altijd af (Keizer Ajax - De Jong Utrecht - danny Buijs? Groningen) Geef ons dan maar Ron Jans of Erwin Koeman of Peter Bosz. Misschien hadden onze talenten dan ook meer opgebracht. Weegt gemakkelijk op tegen de meerprijs van de trainer.
En De Boer Ajax, Cocu PSV, Van Bronckhorst Feyenoord, die hebben hun club allemaal kampioen gemaakt. Bij hun eerste klus, dus dat hoeft niets te zeggen (in NL).
Maar types als Bosz, Jans en Koeman komen hier echt niet zomaar heen. Die achten zichzelf tot meer in staat dan het leiden van een middelmatig KKD clubje.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Onderbuik, Undici en 10 gasten