Precies, ONBEGRIJPELIJK!
Juist nu heb je nieuw elan nodig. Olden Larsen, Shiogai...gasten die wat te bewijzen hebben.
Gooi het in de rust om en neem een risico, slechter dan die eerste helft is nagenoeg onmogelijk.
Precies, ONBEGRIJPELIJK!
Ik denk graag in oplossingen en zie graag nieuw elan, maar LOL na 1 zijn eerste goede invalbeurt noemen
De oplossing is in ieder geval niet om de anti-voetballer van Crooij te laten staan, die kan gewoon niet voetballen. Sjokt overal achteraan, hij wint elke wedstrijd het spel verstoppertje en als hij de bal heeft lijkt het alsof hij de dozen nog om de schoenen heeft. Hij loopt alleen afentoe tegen een bal die erin vliegt. Maar hij maakt ons voetballend zoveel zwakker, je speelt echt met 10 man als hij meedoet.De Kletskop schreef: ↑ma 10 mar 2025, 16:22Ik denk graag in oplossingen en zie graag nieuw elan, maar LOL na 1 zijn eerste goede invalbeurt noemen![]()
Die heeft vooralsnog laten zien er helemaal geen klote van te kunnen.
Bij Önal vind ik het ook waan van de dag, maar daar zit tenminste nog wel potentie in.
Net als Van Crooij, met dit verschil dat LOL met drive het veld betreedt. Dat zie ik liever dan het plichtmatige gesjok van Van Crooij.De Kletskop schreef: ↑ma 10 mar 2025, 16:22Die heeft vooralsnog laten zien er helemaal geen klote van te kunnen.
Ik vond afgelopen wedstrijd juist de 1e waar van Crooij veel bedrijviger was dan alle andere wedstrijden bij elkaar. Al was het wel van een droevig niveau, maar zo kan ik er nog wel een stuk of 8 anderen opnoemennessaja schreef: ↑ma 10 mar 2025, 16:47De oplossing is in ieder geval niet om de anti-voetballer van Crooij te laten staan, die kan gewoon niet voetballen. Sjokt overal achteraan, hij wint elke wedstrijd het spel verstoppertje en als hij de bal heeft lijkt het alsof hij de dozen nog om de schoenen heeft. Hij loopt alleen afentoe tegen een bal die erin vliegt. Maar hij maakt ons voetballend zoveel zwakker, je speelt echt met 10 man als hij meedoet.De Kletskop schreef: ↑ma 10 mar 2025, 16:22Ik denk graag in oplossingen en zie graag nieuw elan, maar LOL na 1 zijn eerste goede invalbeurt noemen![]()
Die heeft vooralsnog laten zien er helemaal geen klote van te kunnen.
Bij Önal vind ik het ook waan van de dag, maar daar zit tenminste nog wel potentie in.
Vindt dit overigens ook grotendeels van Linssen, maar hij doet nog of hij inzet toont en spits spelen in dit elftal is al een straf opzich.
Het feit dat Olden Larsen nu wordt genoemd zegt alles. De man kan er niet zoveel van, maar hij heeft altijd hard gewerkt. En dat zijn spelers waar we nu op moeten hopen.Jules schreef: ↑ma 10 mar 2025, 16:49Net als Van Crooij, met dit verschil dat LOL met drive het veld betreedt. Dat zie ik liever dan het plichtmatige gesjok van Van Crooij.De Kletskop schreef: ↑ma 10 mar 2025, 16:22Die heeft vooralsnog laten zien er helemaal geen klote van te kunnen.
Het is LOL natuurlijk gegund maar eigenlijk slaat het nergens op dat ie een kans krijgt. Zet je dan Ouissa, Hansen of Onal op de bank voor hem? Of gaat Meijer de boel weer door elkaar schudden?
Van de 3 die je noemt spelen er zelden 3 tegelijk.Keizerstad1994 schreef: ↑do 13 mar 2025, 20:05Het is LOL natuurlijk gegund maar eigenlijk slaat het nergens op dat ie een kans krijgt. Zet je dan Ouissa, Hansen of Onal op de bank voor hem? Of gaat Meijer de boel weer door elkaar schudden?
Dat wordt vooral LOL voor de tegenstander.Me..Goal schreef: ↑do 13 mar 2025, 20:13Van de 3 die je noemt spelen er zelden 3 tegelijk.Keizerstad1994 schreef: ↑do 13 mar 2025, 20:05Het is LOL natuurlijk gegund maar eigenlijk slaat het nergens op dat ie een kans krijgt. Zet je dan Ouissa, Hansen of Onal op de bank voor hem? Of gaat Meijer de boel weer door elkaar schudden?
Ik denk dat ie LOL op 10 zet.
Blijf positie van LOL weer raar vinden. Zet hem dan op de flanken of hooguit op 10.
Een groot verwijt is juist vaak dat hij dat niet doet.Keizerstad1994 schreef: ↑do 13 mar 2025, 20:05Het is LOL natuurlijk gegund maar eigenlijk slaat het nergens op dat ie een kans krijgt. Zet je dan Ouissa, Hansen of Onal op de bank voor hem? Of gaat Meijer de boel weer door elkaar schudden?
ongelofelijk dat deze man gewoon in de basis start.Laat hem dan maar zijn eerste goede wedstrijd gaan spelenJota schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:21Blijf positie van LOL weer raar vinden. Zet hem dan op de flanken of hooguit op 10.
Maar wel eindelijk signaal naar onderpresterende selectie.
Blijf me wel storen dat Meijer steeds spelers neerzet ( mocht het kloppen op posities waar ze normaal niet spelen.
Hoop ook dat er een plan is om de aanvallende rol van El Karouani te beperken.
Hij speelde al oefenduels op die positie en niet onverdienstelijk. Bij Häcken dit seizoen speelde hij ook primair op het middenveld. I.t.t. zijn vorige periode aldaar.Jota schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:21Blijf positie van LOL weer raar vinden. Zet hem dan op de flanken of hooguit op 10.
Blijf me wel storen dat Meijer steeds spelers neerzet ( mocht het kloppen op posities waar ze normaal niet spelen.
Viel tegen Feyenoord toch sterk in?zoete aardbei schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:32ongelofelijk dat deze man gewoon in de basis start.Laat hem dan maar zijn eerste goede wedstrijd gaan spelenJota schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:21Blijf positie van LOL weer raar vinden. Zet hem dan op de flanken of hooguit op 10.
Eens. Hij gaat nu met de bezem er door. Dat had al veel eerder gemoeten.Bernd schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:29Een groot verwijt is juist vaak dat hij dat niet doet.Keizerstad1994 schreef: ↑do 13 mar 2025, 20:05Het is LOL natuurlijk gegund maar eigenlijk slaat het nergens op dat ie een kans krijgt. Zet je dan Ouissa, Hansen of Onal op de bank voor hem? Of gaat Meijer de boel weer door elkaar schudden?
Nee Hoedemakers en Proper zijn een feestzoete aardbei schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:32ongelofelijk dat deze man gewoon in de basis start.Laat hem dan maar zijn eerste goede wedstrijd gaan spelenJota schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:21Blijf positie van LOL weer raar vinden. Zet hem dan op de flanken of hooguit op 10.
cherry picking.Olden Larsen was bij Hacken een one day fly blijkbaar.Zelfs bij een terugkeer tijdens zijn verhuur bakte hij er weinig van. Leuk dat je weer opkomt voor een speler, die naar jouw beleving, hier te hard wordt aangepakt maar het raakt kant nog wal. LOL is een miskoop van jewelste gebleken.Gijscoman schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:36Viel tegen Feyenoord toch sterk in?zoete aardbei schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:32ongelofelijk dat deze man gewoon in de basis start.Laat hem dan maar zijn eerste goede wedstrijd gaan spelenJota schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:21Blijf positie van LOL weer raar vinden. Zet hem dan op de flanken of hooguit op 10.
Proper is na een krat schultenbrau nog beter dan LOL.Jota schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:45Nee Hoedemakers en Proper zijn een feestzoete aardbei schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:32ongelofelijk dat deze man gewoon in de basis start.Laat hem dan maar zijn eerste goede wedstrijd gaan spelenJota schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:21Blijf positie van LOL weer raar vinden. Zet hem dan op de flanken of hooguit op 10.
Zeker, je moet iedere strohalm aangrijpen. Hij bracht energie en had geldingsdrang en dat brengt bijna niemand op dit moment. Dat hij hier niets heeft laten zien is duidelijk maar een goede invalbeurt mag wat mij betreft best beloond worden in de huidige situatieGijscoman schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:36Viel tegen Feyenoord toch sterk in?zoete aardbei schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:32ongelofelijk dat deze man gewoon in de basis start.Laat hem dan maar zijn eerste goede wedstrijd gaan spelenJota schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:21Blijf positie van LOL weer raar vinden. Zet hem dan op de flanken of hooguit op 10.
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd.zoete aardbei schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:45cherry picking.Olden Larsen was bij Hacken een one day fly blijkbaar.Zelfs bij een terugkeer tijdens zijn verhuur bakte hij er weinig van. Leuk dat je weer opkomt voor een speler, die naar jouw beleving, hier te hard wordt aangepakt maar het raakt kant nog wal. LOL is een miskoop van jewelste gebleken.Gijscoman schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:36Viel tegen Feyenoord toch sterk in?zoete aardbei schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:32ongelofelijk dat deze man gewoon in de basis start.Laat hem dan maar zijn eerste goede wedstrijd gaan spelenJota schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:21Blijf positie van LOL weer raar vinden. Zet hem dan op de flanken of hooguit op 10.
Maar je zegt dat hij eerst een goede wedstrijd moet spelen en als ik dan wijs op een goede wedstrijd is dat cherry picking?zoete aardbei schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:45cherry picking.Olden Larsen was bij Hacken een one day fly blijkbaar.Zelfs bij een terugkeer tijdens zijn verhuur bakte hij er weinig van. Leuk dat je weer opkomt voor een speler, die naar jouw beleving, hier te hard wordt aangepakt maar het raakt kant nog wal. LOL is een miskoop van jewelste gebleken.Gijscoman schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:36Viel tegen Feyenoord toch sterk in?zoete aardbei schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:32ongelofelijk dat deze man gewoon in de basis start.Laat hem dan maar zijn eerste goede wedstrijd gaan spelenJota schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:21Blijf positie van LOL weer raar vinden. Zet hem dan op de flanken of hooguit op 10.
Gebruikers op dit forum: Gerard Lopez, RW1985 en 6 gasten