Hij liep letterlijk een paar keer per ongeluk tegen de bal aan hèNijmegen0413 schreef: ↑za 01 feb 2025, 17:12Waar geef ik aan dat dit topbeleid is? En waar zijn de feiten dat Rober met tegenzin weer naar Nijmegen is gekomen? Overigens vond ik de transfer inclusief bedrag niet zo gek voor een speler die vorig jaar gemiddeld iedere 110 minuten direct bij een goal was betrokken. Alleen het feit dat hij op 10 werd geposteerd kan ik als fout betitelen.Jules schreef: ↑za 01 feb 2025, 16:12Als de feiten niet in je straatje passen, is dat vervelend voor je, maar laat je jezelf wel erg kennen als je dan maar op de man gaat spelen. Als jij dit topbeleid vindt, prima. Ik niet.Nijmegen0413 schreef: ↑za 01 feb 2025, 16:08Jij bent wel echt de koning van onderbuik gevoel omzetten in feiten als het jouw eigen mening versterkt he?
Rober González
-
- Contacteer:
Re: Rober González
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
Hoe langer z'n haatbaard groeide des te slechter hij ging voetballen.
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Ach hou op. Als je niet ziet dat die jongen vorig jaar heel erg belangrijk was met zijn goals en assist heb je niks gezien. En juist dat per ongeluk tegen een bal aan lopen is een kwaliteit.Wijchenunited schreef: ↑za 01 feb 2025, 18:20Hij liep letterlijk een paar keer per ongeluk tegen de bal aan hèNijmegen0413 schreef: ↑za 01 feb 2025, 17:12Waar geef ik aan dat dit topbeleid is? En waar zijn de feiten dat Rober met tegenzin weer naar Nijmegen is gekomen? Overigens vond ik de transfer inclusief bedrag niet zo gek voor een speler die vorig jaar gemiddeld iedere 110 minuten direct bij een goal was betrokken. Alleen het feit dat hij op 10 werd geposteerd kan ik als fout betitelen.Jules schreef: ↑za 01 feb 2025, 16:12Als de feiten niet in je straatje passen, is dat vervelend voor je, maar laat je jezelf wel erg kennen als je dan maar op de man gaat spelen. Als jij dit topbeleid vindt, prima. Ik niet.Nijmegen0413 schreef: ↑za 01 feb 2025, 16:08Jij bent wel echt de koning van onderbuik gevoel omzetten in feiten als het jouw eigen mening versterkt he?
Jules is een lieve knul.Nijmegen0413 schreef: ↑za 01 feb 2025, 16:08Jij bent wel echt de koning van onderbuik gevoel omzetten in feiten als het jouw eigen mening versterkt he?
-
- Contacteer:
16x in 1 seizoen?Wijchenunited schreef: ↑za 01 feb 2025, 18:20Hij liep letterlijk een paar keer per ongeluk tegen de bal aan hèNijmegen0413 schreef: ↑za 01 feb 2025, 17:12Waar geef ik aan dat dit topbeleid is? En waar zijn de feiten dat Rober met tegenzin weer naar Nijmegen is gekomen? Overigens vond ik de transfer inclusief bedrag niet zo gek voor een speler die vorig jaar gemiddeld iedere 110 minuten direct bij een goal was betrokken. Alleen het feit dat hij op 10 werd geposteerd kan ik als fout betitelen.Jules schreef: ↑za 01 feb 2025, 16:12Als de feiten niet in je straatje passen, is dat vervelend voor je, maar laat je jezelf wel erg kennen als je dan maar op de man gaat spelen. Als jij dit topbeleid vindt, prima. Ik niet.Nijmegen0413 schreef: ↑za 01 feb 2025, 16:08Jij bent wel echt de koning van onderbuik gevoel omzetten in feiten als het jouw eigen mening versterkt he?
-
- Contacteer:
Vind je?illestyl schreef: ↑za 01 feb 2025, 19:18Jules is een lieve knul.Nijmegen0413 schreef: ↑za 01 feb 2025, 16:08Jij bent wel echt de koning van onderbuik gevoel omzetten in feiten als het jouw eigen mening versterkt he?
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Fijne vent is hetillestyl schreef: ↑za 01 feb 2025, 19:18Jules is een lieve knul.Nijmegen0413 schreef: ↑za 01 feb 2025, 16:08Jij bent wel echt de koning van onderbuik gevoel omzetten in feiten als het jouw eigen mening versterkt he?
When Wilco talks, people listen!
Meerdere forummers plaatsten hier teksten als:
- Rober had zelf geen zin in een verlenging,blijkbaar was er verder geen interesse.Heeft uiteindelijk eieren voor zijn geld gekozen.
- Dan mag Aalbers het lichten van die optie wel in hoofdletters als miskoop op zijn cv bijschrijven.
- Hij had geen zin om naar Nijmegen te komen maar doordat er niet veel interesse was en druk vanuit Betis is het alsnog tot stand gekomen
Dan herhaal ik wat andere forummers schreven en in meerdere media te lezen is geweest
De inwoner van Extremadura geeft er de voorkeur aan zijn carrière in een ander land voort te zetten en heeft dit al aan NEC laten weten.
Bron: https://www.diariodesevilla.es/realbeti ... 09452.html
aangevuld met het laatste nieuws dat Rober wordt verhuurd (de rest is bekend)...
Dus hij had geen zin maar Betis bepaalde dat hij dan maar zin moest maken. Dat was voor Carlos een ideale gelegenheid om 1.2 miljoen neer te leggen voor een ongemotiveerde bankzitter. De rest is bekend.
en dan ineens komt Nijmegen0413 ineens te voorschijn om mij van onderbuigevoel te beschuldigen. Over selectieve verontwaardiging gesproken.
Jij bent wel echt de koning van onderbuik gevoel omzetten in feiten als het jouw eigen mening versterkt he?
In ieder geval schrijf ik geen respectloze teksten als:
I'll rest my case.Nijmegen0413 schreef: ↑zo 02 feb 2025, 01:13...Bij de eerste schakelt koffiejuffrouw Hoedemakers om op het tempo van een dooie...
Rober is vandaag gepresenteerd bij Racing.
Tijdens de presentatie o.a.:
Rober González: "I consider myself a vertical player, with goals, associative... I feel more comfortable playing inside, as a 10"
Tijdens de presentatie o.a.:
Rober González: "I consider myself a vertical player, with goals, associative... I feel more comfortable playing inside, as a 10"
Behalve dat hij het fysiek van een meisje heeft en het loopvermogen van een drol. Hij wordt weggeblazen op het middenveld.
Laten we hopen dat hij gemotiveerd is in het lekkere en warme Spanje. De pannen van het dak speelt en dat meerdere clubs tegen elkaar opbieden om hem uiteindelijk over te nemen voor 7 miljoen euro.
Dat hij zich comfortabel voelt op 10 hebben wij helaas toch echt niet gezien.
Rechtsbuiten of als 2e spits was hij meer dan prima. Voor hem is het beter - en evt transferwaarde voor ons - als hij zich op die posities richt. Getuigt niet van heel veel zelfkennis anders.
- De Kletskop
- Contacteer:
Hij was nergens meer dan prima. Hij was niets meer dan een prima aanvulling.Panucci schreef: ↑wo 05 feb 2025, 07:49Dat hij zich comfortabel voelt op 10 hebben wij helaas toch echt niet gezien.
Rechtsbuiten of als 2e spits was hij meer dan prima. Voor hem is het beter - en evt transferwaarde voor ons - als hij zich op die posities richt. Getuigt niet van heel veel zelfkennis anders.
Zelfs dat was hij de laatste wedstrijden niet. Met name zijn invalbeurt in Zwolle was beneden alle peil. Meer geluk dan wijsheid dat het niet 2-3 punten gekost heeft.De Kletskop schreef: ↑wo 05 feb 2025, 13:08Hij was nergens meer dan prima. Hij was niets meer dan een prima aanvulling.Panucci schreef: ↑wo 05 feb 2025, 07:49Dat hij zich comfortabel voelt op 10 hebben wij helaas toch echt niet gezien.