beeros schreef: ↑vr 10 jan 2025, 13:52Ik vind het ook jammer. Vind het een typische nec spits namelijkhupie schreef: ↑vr 10 jan 2025, 11:53Vind je?
Ik denk dat hij in de rest van het seizoen er meer gaat scoren dan al die Japanners bij elkaar. Ik had hem graag hier gezien, al was het maar voor de vrije trappen. Was ook nog transfervrij. En wij nog maar steeds wachten op die nummer 10. Waarvan ik zelf verwacht dat dat niet gaat lukken deze winter, omdat dit probleem al vanaf begin seizoen speelt.
Het gaat afzien worden voor ons supporters, vrees ik, de rest van het seizoen..
.
Nieuwe spelers
-
- Contacteer:
Re: Nieuwe spelers
Niet haalbaar? Hij moet weg bij Utrecht. Dan is toch een club als NEC een logische vervolgstap?Nijmegen0413 schreef: ↑vr 10 jan 2025, 08:49Anders ook niet haalbaar. Lijkt me een interessante speler.
Daarnaast kost hij maar 2 miljoen. Schijntje voor boekhoorn.
Come on Wilfried Bony!
-
- Contacteer:
Ik reageer op een post waarin gezegd word dat hij vaak geblesseerd is. Waarop ik reageer dat hij anders niet haalbaar zou zijn voor NEC. Lezen blijf lastig haha.Napoleon schreef: ↑vr 10 jan 2025, 18:42Niet haalbaar? Hij moet weg bij Utrecht. Dan is toch een club als NEC een logische vervolgstap?Nijmegen0413 schreef: ↑vr 10 jan 2025, 08:49Anders ook niet haalbaar. Lijkt me een interessante speler.
Niemand minder dan Doelen wil dat Babadi naar ons komt.
Klinkt waarschijnlijkNEC zou ik heen gaan. Nee, niet naar Heracles. Nijmegen is ook wat dichterbij en een schitterende stad. NEC is een prachtige club en ze doen het ook goed”, aldus Björn van der Doelen over de aanstaande verhuurperiode van Isaac Babadi.
★★
Ben benieuwd!H-Zenkamp schreef: ↑vr 10 jan 2025, 19:41Niemand minder dan Doelen wil dat Babadi naar ons komt.
Klinkt waarschijnlijkNEC zou ik heen gaan. Nee, niet naar Heracles. Nijmegen is ook wat dichterbij en een schitterende stad. NEC is een prachtige club en ze doen het ook goed”, aldus Björn van der Doelen over de aanstaande verhuurperiode van Isaac Babadi.
Bjorn VD Doelen, wat een passie had die vent. Lang geleden dat we zijn nummer “Nijmegen” in de Goffert gehoord hebben trouwens.
als Babadi komt moeten we Doelen ook maar weer eens uitnodigenPanucci schreef: ↑vr 10 jan 2025, 19:42Ben benieuwd!H-Zenkamp schreef: ↑vr 10 jan 2025, 19:41Niemand minder dan Doelen wil dat Babadi naar ons komt.
Bjorn VD Doelen, wat een passie had die vent. Lang geleden dat we zijn nummer “Nijmegen” in de Goffert gehoord hebben trouwens.
★★
Je kan 'm toch op 2 manieren lezen aap.Nijmegen0413 schreef: ↑vr 10 jan 2025, 19:29Ik reageer op een post waarin gezegd word dat hij vaak geblesseerd is. Waarop ik reageer dat hij anders niet haalbaar zou zijn voor NEC. Lezen blijf lastig haha.Napoleon schreef: ↑vr 10 jan 2025, 18:42Niet haalbaar? Hij moet weg bij Utrecht. Dan is toch een club als NEC een logische vervolgstap?Nijmegen0413 schreef: ↑vr 10 jan 2025, 08:49Anders ook niet haalbaar. Lijkt me een interessante speler.
Blijf lastig haha.
Come on Wilfried Bony!
- TheRealTricolores
- Contacteer:
Doeluuh! Jaa maar ik zei het al in mijn vorige post. Waarom zou babadi naar een andere club willen dan NEC? Ik neem aan dat hij zelf een NEC supporter is hij komt uit Nijmegen Hatert.H-Zenkamp schreef: ↑vr 10 jan 2025, 19:46als Babadi komt moeten we Doelen ook maar weer eens uitnodigenPanucci schreef: ↑vr 10 jan 2025, 19:42Ben benieuwd!H-Zenkamp schreef: ↑vr 10 jan 2025, 19:41Niemand minder dan Doelen wil dat Babadi naar ons komt.
Als die niet komt dan zal die wel niet weg mogen. En als hij ergens anders heen gaat dan heeft aAlbers echt gefaald...
donderdag 29 mei 2003
Zondag 18 mei 2008
Zondag 23 mei 2021
Zondag 18 mei 2008
Zondag 23 mei 2021
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Nuytinck (34), Marquez (30), Sandler (27), Verdonk (27), Ouwejan (28), Schone (38), Hoedemakers (26), Van Crooij (28), Ogawa (27) en Linssen (34).
Ik vind niet dat je van Meijer mag verwachten dat ie met deze jonge groep kan opboksen tegen ervaren concurrenten als Zwolle, Heracles, Groningen en Fortuna.
Carlos, geef die arme man er nog minimaal 2 ervaren spelers bij, want dit is onbegonnen werk!
Ik vind niet dat je van Meijer mag verwachten dat ie met deze jonge groep kan opboksen tegen ervaren concurrenten als Zwolle, Heracles, Groningen en Fortuna.
Carlos, geef die arme man er nog minimaal 2 ervaren spelers bij, want dit is onbegonnen werk!
When Wilco talks, people listen!
Gerard Lopez schreef: ↑za 11 jan 2025, 00:55Nuytinck (34), Marquez (30), Sandler (27), Verdonk (27), Ouwejan (28), Schone (38), Hoedemakers (26), Van Crooij (28), Ogawa (27) en Linssen (34).
- Bottendaal
- Contacteer:
Heerlijk, op basis van eigen aannames iemand op voorhand de zwarte piet toeschuiven…TheRealTricolores schreef: ↑vr 10 jan 2025, 21:14Doeluuh! Jaa maar ik zei het al in mijn vorige post. Waarom zou babadi naar een andere club willen dan NEC? Ik neem aan dat hij zelf een NEC supporter is hij komt uit Nijmegen Hatert.H-Zenkamp schreef: ↑vr 10 jan 2025, 19:46als Babadi komt moeten we Doelen ook maar weer eens uitnodigenPanucci schreef: ↑vr 10 jan 2025, 19:42Ben benieuwd!H-Zenkamp schreef: ↑vr 10 jan 2025, 19:41Niemand minder dan Doelen wil dat Babadi naar ons komt.
Als die niet komt dan zal die wel niet weg mogen. En als hij ergens anders heen gaat dan heeft aAlbers echt gefaald...
- De Kletskop
- Contacteer:
Dit is een beetje zoals de man op een verjaardag doe en mop verteld die niet aanslaat, maar de clue nog 3x herhaald omdat ie bang is dat niemand hem begrijpt. Heel gênant wordt het.Gerard Lopez schreef: ↑za 11 jan 2025, 00:55Nuytinck (34), Marquez (30), Sandler (27), Verdonk (27), Ouwejan (28), Schone (38), Hoedemakers (26), Van Crooij (28), Ogawa (27) en Linssen (34).
de reden waarom je zorgt dat je er op tijd bent, zodat je niet naast hem hoeft te zittenDe Kletskop schreef: ↑za 11 jan 2025, 09:36Dit is een beetje zoals de man op een verjaardag doe en mop verteld die niet aanslaat, maar de clue nog 3x herhaald omdat ie bang is dat niemand hem begrijpt. Heel gênant wordt het.Gerard Lopez schreef: ↑za 11 jan 2025, 00:55Nuytinck (34), Marquez (30), Sandler (27), Verdonk (27), Ouwejan (28), Schone (38), Hoedemakers (26), Van Crooij (28), Ogawa (27) en Linssen (34).
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Tja, als de spelers ophouden in elk interview te benoemen dat we zo'n jonge groep hebben, dan hou ik ook op met deze grap.
Las op Forza dat Nuytinck het gisteren weer gezegd heeft, zelfs met Linssen er al bij.
Las op Forza dat Nuytinck het gisteren weer gezegd heeft, zelfs met Linssen er al bij.
-
- Contacteer:
Maak gewoon geen grappenGerard Lopez schreef: ↑za 11 jan 2025, 10:26Tja, als de spelers ophouden in elk interview te benoemen dat we zo'n jonge groep hebben, dan hou ik ook op met deze grap.
Want je bent totaal niet grappig
Meer irritant eigenlijk
-
- Contacteer:
Cupfighter schreef: ↑za 11 jan 2025, 10:48Maak gewoon geen grappenGerard Lopez schreef: ↑za 11 jan 2025, 10:26Tja, als de spelers ophouden in elk interview te benoemen dat we zo'n jonge groep hebben, dan hou ik ook op met deze grap.
Want je bent totaal niet grappig
Meer irritant eigenlijk
Het is toch ook gewoon beide waar. Je hebt inderdaad een hele groep ervaren spelers, maar ook een hele groep nog erg jonge spelers. En die jeugdigheid heeft een effect op zo'n groep, zelfs als de ervaring van de andere spelers ook helpen om dat sneller op te lossen en daarin sneller te groeien.Gerard Lopez schreef: ↑za 11 jan 2025, 10:26Tja, als de spelers ophouden in elk interview te benoemen dat we zo'n jonge groep hebben, dan hou ik ook op met deze grap.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Het is totaal irrelevant. De hele Eredivisie heeft selecties die minimaal voor de helft bestaan uit spelers van 24 en jonger.Gijscoman schreef: ↑za 11 jan 2025, 11:20Het is toch ook gewoon beide waar. Je hebt inderdaad een hele groep ervaren spelers, maar ook een hele groep nog erg jonge spelers. En die jeugdigheid heeft een effect op zo'n groep, zelfs als de ervaring van de andere spelers ook helpen om dat sneller op te lossen en daarin sneller te groeien.Gerard Lopez schreef: ↑za 11 jan 2025, 10:26Tja, als de spelers ophouden in elk interview te benoemen dat we zo'n jonge groep hebben, dan hou ik ook op met deze grap.
Wat een onzin. Dit is een zeer uitgebalanceerde groep.Gijscoman schreef: ↑za 11 jan 2025, 11:20Het is toch ook gewoon beide waar. Je hebt inderdaad een hele groep ervaren spelers, maar ook een hele groep nog erg jonge spelers. En die jeugdigheid heeft een effect op zo'n groep, zelfs als de ervaring van de andere spelers ook helpen om dat sneller op te lossen en daarin sneller te groeien.Gerard Lopez schreef: ↑za 11 jan 2025, 10:26Tja, als de spelers ophouden in elk interview te benoemen dat we zo'n jonge groep hebben, dan hou ik ook op met deze grap.
- Super-Simr
- Contacteer:
In de Gelderlander vandaag:
En dus moet er deze maand door NEC worden ingegrepen op de winterse transfermarkt. Met de transfervrije Bryan Linssen werd vorige week al een brok aan ervaring aangetrokken. De spits kan tegen PEC Zwolle meteen debuteren, maar begint waarschijnlijk op de bank. NEC wil zich ook nog versterken met een nummer 10, waar Meijer al het hele seizoen zoekende is. De club heeft zijn zinnen gezet op het huren van oude bekende Isaac Babadi van PSV. De 19-jarige middenvelder was een paar jaar actief in de jeugdopleiding van NEC.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!
De eredivisie heeft waarschijnlijk de laagste gemiddelde leeftijd in Europa (ik weet niet hoe betrouwbaar dit lijstje is):Gerard Lopez schreef: ↑za 11 jan 2025, 11:41Het is totaal irrelevant. De hele Eredivisie heeft selecties die minimaal voor de helft bestaan uit spelers van 24 en jonger.Gijscoman schreef: ↑za 11 jan 2025, 11:20Het is toch ook gewoon beide waar. Je hebt inderdaad een hele groep ervaren spelers, maar ook een hele groep nog erg jonge spelers. En die jeugdigheid heeft een effect op zo'n groep, zelfs als de ervaring van de andere spelers ook helpen om dat sneller op te lossen en daarin sneller te groeien.Gerard Lopez schreef: ↑za 11 jan 2025, 10:26Tja, als de spelers ophouden in elk interview te benoemen dat we zo'n jonge groep hebben, dan hou ik ook op met deze grap.
15. Engeland – Premier League – 26.5 jaar
14. Rusland – Premier Liga – 26.5 jaar
13. Spanje – La Liga – 26.1 jaar
12. Italië – Serie A – 26.0 jaar
11. Oekraïne – Premier Liga – 25.9 jaar
10. Tsjechië – Synot Liga – 25.4 jaar
09. Portugal – Primeira Liga – 25.2 jaar
08. Turkije – Süper Lig – 25.1 jaar
07. Frankrijk – Ligue 1 – 24.9 jaar
06. Zwitserland – Raiffeisen Super League – 24.8 jaar
05. Griekenland – Super League – 24.5 jaar
04. Duitsland – 1. Bundesliga – 24.5 jaar
03. België – Jupiler Pro League – 23.8 jaar
02. Oostenrijk – Bundesliga – 23.7 jaar
01. Nederland – Eredivisie – 23.1 jaar
Ajax heeft de laagste gemiddelde leeftijd (22,7) en NAC de hoogste (26,1). Volgens Transfermarkt.nl is de gemiddelde leeftijd bij NEC 25,1.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Amrabat is transfervrij,Aalbers opletten dit is jou categorie!
- De Kletskop
- Contacteer:
Het gelul over jonge groep komt me ook mijn keel uit. Maar benoem dat gewoon ipv grappig te willen zijn, want daar heb je zichtbaar geen talent voor.Gerard Lopez schreef: ↑za 11 jan 2025, 10:26Tja, als de spelers ophouden in elk interview te benoemen dat we zo'n jonge groep hebben, dan hou ik ook op met deze grap.
Op zich een logische naam en hier ook al verscheidende keren genoemd. Nadeel is dat ie net geopereerd is en ff afwachten is hoe snel en goed hij herstelt.Super-Simr schreef: ↑za 11 jan 2025, 12:15In de Gelderlander vandaag:En dus moet er deze maand door NEC worden ingegrepen op de winterse transfermarkt. Met de transfervrije Bryan Linssen werd vorige week al een brok aan ervaring aangetrokken. De spits kan tegen PEC Zwolle meteen debuteren, maar begint waarschijnlijk op de bank. NEC wil zich ook nog versterken met een nummer 10, waar Meijer al het hele seizoen zoekende is. De club heeft zijn zinnen gezet op het huren van oude bekende Isaac Babadi van PSV. De 19-jarige middenvelder was een paar jaar actief in de jeugdopleiding van NEC.
-
- Contacteer:
Als je Babadi gaat huren dan voor anderhalf jaar.Ook volgend seizoen gaat hij weinig kansen krijgen bij PSV.En hij zal tijd nodig hebben dus ik vraag mij af of hij al heel snel beslissend zal zijn.Pieros schreef: ↑za 11 jan 2025, 13:56Op zich een logische naam en hier ook al verscheidende keren genoemd. Nadeel is dat ie net geopereerd is en ff afwachten is hoe snel en goed hij herstelt.Super-Simr schreef: ↑za 11 jan 2025, 12:15In de Gelderlander vandaag:En dus moet er deze maand door NEC worden ingegrepen op de winterse transfermarkt. Met de transfervrije Bryan Linssen werd vorige week al een brok aan ervaring aangetrokken. De spits kan tegen PEC Zwolle meteen debuteren, maar begint waarschijnlijk op de bank. NEC wil zich ook nog versterken met een nummer 10, waar Meijer al het hele seizoen zoekende is. De club heeft zijn zinnen gezet op het huren van oude bekende Isaac Babadi van PSV. De 19-jarige middenvelder was een paar jaar actief in de jeugdopleiding van NEC.