Nieuwe spelers
Re: Nieuwe spelers
Zit er bij die binnenkort failliete inboedel aan de overkant niet nog wat gratis op te halen semitalent? Hoeven ze niet zo ver te fietsen naar de training en we zoeken vast nog sujetten voor de kleedkamerdienst.
Ik dacht dat Alireza in Italië een club had gevonden?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Gezien de stand op de ranglijst zou daar niet heel veel aan talent rondlopen
- Dirk Eijlander
- Contacteer:
Ik ook, kon bij Genoa tekenen volgens de media, maar dat is schijnbaar niks geworden dan.
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat ben ik!
-
- Contacteer:
Wellicht kunnen we een jong Nec in het leven roepen om de plek in de kkd over te nemenSandertjuh85 schreef: ↑di 05 nov 2024, 10:04Gezien de stand op de ranglijst zou daar niet heel veel aan talent rondlopen
Er is een Jong-NEC, dat is de O-21 maar die spelen in een te lage klasse (O-21 2e klasse). Als er al een extra jong team bijkomt (maar volgens mij zijn er afspraken over een maximum aan Jong-teams in de KKD) dan is het Jong Sparta, daar die van alle jong teams het hoogste spelen in de 2e divisie.
-
- Contacteer:
Dan nemen wij vitesse over en veranderen de naam in Jong NEC! Dat zou toch het ultieme zijn!!DR schreef: ↑di 05 nov 2024, 11:47Er is een Jong-NEC, dat is de O-21 maar die spelen in een te lage klasse (O-21 2e klasse). Als er al een extra jong team bijkomt (maar volgens mij zijn er afspraken over een maximum aan Jong-teams in de KKD) dan is het Jong Sparta, daar die van alle jong teams het hoogste spelen in de 2e divisie.
-
- Contacteer:
ik stel voor dat Boekie via 120 bv constructies het daar gaat overnemen.FC Hilversum schreef: ↑di 05 nov 2024, 13:02Dan nemen wij vitesse over en veranderen de naam in Jong NEC! Dat zou toch het ultieme zijn!!DR schreef: ↑di 05 nov 2024, 11:47Er is een Jong-NEC, dat is de O-21 maar die spelen in een te lage klasse (O-21 2e klasse). Als er al een extra jong team bijkomt (maar volgens mij zijn er afspraken over een maximum aan Jong-teams in de KKD) dan is het Jong Sparta, daar die van alle jong teams het hoogste spelen in de 2e divisie.
of vd kuit als stroman gebruiken
-
- Contacteer:
Niks anders te doen, Hilversum?FC Hilversum schreef: ↑di 05 nov 2024, 13:02Dan nemen wij vitesse over en veranderen de naam in Jong NEC! Dat zou toch het ultieme zijn!!DR schreef: ↑di 05 nov 2024, 11:47Er is een Jong-NEC, dat is de O-21 maar die spelen in een te lage klasse (O-21 2e klasse). Als er al een extra jong team bijkomt (maar volgens mij zijn er afspraken over een maximum aan Jong-teams in de KKD) dan is het Jong Sparta, daar die van alle jong teams het hoogste spelen in de 2e divisie.
Qua failliete boedels had NEC beter bij Achilles '29 kunnen shoppen.
Dan hadden we nu een beloftenteam in de pyramide en een vrouwenteam in de eredivisie.
NEC heeft zero interesse in het vrouwenvoetbal.... ik btw ook, maar het lijkt me inmiddels wel een achterhaald statement gezien het feit dat er nu serieus geld naartoe lijkt te gaan.
En ik btw ook vind dat de jonge meiden die onze club steunen ook voorbeelden nodig hebben.
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
Definitief, gaat z'n conditie op peil houden tot einde van t seizoen.E.B schreef: ↑di 05 nov 2024, 08:14Gewoon een bijzonder verhaal dat er zoveel interesse zou zijn en je uitkomt op een proefperiode bij Heerenveen. Het is november en je bent nog clubloos. Is de interesse dan zo belabberd geweest, viel de interesse wel mee of heb je opmerkelijke eisen? Bij dat laatste zou je niet bij Heerenveen uitkomen.Nummer 9 schreef: ↑di 05 nov 2024, 07:20Gevalletje gegokt en verloren. Het is niet meer de Jahanbahkhs van de periode NEC en AZ. En tuurlijk had hij hier best wat kunnen toevoegen, maar hij wilde liever meer geld en wachten. Ik ben blij dat Aalbers is doorgeschakeld naar Van Crooij. Jonger en heeft ook veel meer honger naar voetbal dan Ali, anders had die laatste echt wel eerder een club gehad. Dit zegt ook wel iets over zijn mentaliteit.də 'kʁitikʏs schreef: ↑ma 04 nov 2024, 19:48Goed dat Jahanbaksh waarschijnlijk naar Heerenveen gaat > en vooral dat hij dus niet naar ons gaat.
Verder eens wat betreft van Crooij.
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst
-
- Contacteer:
Recent een potje van de O19 gezien tegen PSV, daar missen we weinig aan hoor ;-).FC Hilversum schreef: ↑di 05 nov 2024, 13:02Dan nemen wij vitesse over en veranderen de naam in Jong NEC! Dat zou toch het ultieme zijn!!DR schreef: ↑di 05 nov 2024, 11:47Er is een Jong-NEC, dat is de O-21 maar die spelen in een te lage klasse (O-21 2e klasse). Als er al een extra jong team bijkomt (maar volgens mij zijn er afspraken over een maximum aan Jong-teams in de KKD) dan is het Jong Sparta, daar die van alle jong teams het hoogste spelen in de 2e divisie.
Nijmegen, al vele jaren ver weg maar in mijn hart altijd dichtbij. Vak Z.
Hoeveel salaris zou een Linssen willen? Is toch wel een andere spits als Koki die je aanvallend wat opties geeft als het niet werkt.
Zonder NEC geen Nijmegen!
-
- Contacteer:
ik zou een 34 jarige Linssen nooit halen als je shiogai hebt.Voornamelijk bankzitter met 4 goals in 2 seizoenen.
Kom op man,de ambities van NEC liggen veel hoger dan Linssen.
NAC had interesse ,prima.
Eens!zoete aardbei schreef: ↑zo 10 nov 2024, 15:28ik zou een 34 jarige Linssen nooit halen als je shiogai hebt.Voornamelijk bankzitter met 4 goals in 2 seizoenen.
Kom op man,de ambities van NEC liggen veel hoger dan Linssen.
NAC had interesse ,prima.
Wij hebben maar behoefte aan 1 versterking in de winterstop en dat is een dynamische 10
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
Is vooral eenzelfde soort aanvaller als Kento.
Kabouter met snelle beentjes.
Aalbers gaat vanaf nu hopelijk voor lengte.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Kento een kabouter? Die gast is een meter tachtig.
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Goed idee
Zelfs nu komt ie niet aan de bak bij PSV,maar wie weet is er weer wat loos op het “discipline” vlak,wel vaker bij die gasten.
- Super-Simr
- Contacteer:
5 miljoen + Babadi voor Sano.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!
-
- Contacteer:
Dat kereltje die in de KKD geen potten kan breken en bij PSV 1 de 8e keuze is? Als Babadi niet uit Nijmegen kwam vraag ik me af of hij genoemd zou worden.
Hij is gehaald als spits he?
Zet hem eens naast een normale stopper zoals Nutinck.
Dan is hij gewoon een kabouter.
We hebben al meer dan genoeg dwergjes in ons team.
Het gebrek aan een stormram - een spits met lengte - heeft ons niet geholpen in wedstrijden waarbij een opening geforceerd moest worden.
Tevens de reden dat Bram regelmatig als stormram moest fungeren dit seizoen.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.