Nieuwe spelers
Re: Nieuwe spelers
Zeker in een tijd als deze. Waar moeten we het anders over hebben. 
-
- Contacteer:
Ik heb een hond en die heet geen Daisy.
Gemiste kans.
eens een nec-er, altijd een nec-er
- Legendario
- Contacteer:
Ik denk dat dat van Sjek in het huisdierentopic moet.

Maar dat mag je hier niet zeggen.
- De Kletskop
- Contacteer:
Het blijft wel erg stil.
En we zitten al bijna op de helft van de voorbereiding.
En we zitten al bijna op de helft van de voorbereiding.
Ja en de rest van de teams hebben al een volledige en opgetrainde selectie. En Slaapbers maar lekker bakken in Marbella. De eerste 8 wedstrijden kunnen we al weer op ons buik schrijven.
Dan ben ik wel benieuwd hoe N.E.C. erin staat. Die zal wel alle stranden in Europa afspeuren om Faalbers een schop onder z'n hol te geven..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- De Kletskop
- Contacteer:

roefs naar derby voor 4.1 miljoen pond? https://www.derbytelegraph.co.uk/sport/ ... 24-9398424
Aldus een simulatie in Football Manager 2024...jallah schreef: ↑wo 10 jul 2024, 14:34roefs naar derby voor 4.1 miljoen pond? https://www.derbytelegraph.co.uk/sport/ ... 24-9398424
schrok alTT schreef: ↑wo 10 jul 2024, 14:36Aldus een simulatie in Football Manager 2024...jallah schreef: ↑wo 10 jul 2024, 14:34roefs naar derby voor 4.1 miljoen pond? https://www.derbytelegraph.co.uk/sport/ ... 24-9398424

- jackkreta
- Contacteer:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
door goudmijn kan in ieder geval wel al een streep gezet worden
Ja die wordt de aankomende jaren door verslaggevers aangeduid als Goldmine.
Hopelijk wordt hij een beetje succesvol daar, want anders heeft hij ook een achternaam die makkelijk bespot kan worden.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Rare stap voor zijn carrière. Overigens denk ik dat NEC nooit serieus is geweest voor hem. Is niet een positie waar we versterkingen zoeken.
いつでも戦える
Nu het NL-elftal uitgespeeld is komt hopelijk de markt goed op gang.
Aankomende oefenwedstrijd zijn we nog verre van op oorlogssterkte. Daarna nog maar 3 partijen om ingespeeld te raken.
Nieuwe spelers hebben logischerwijs tijd nodig om te wennen, en huidige spelers aan hen. Dus hoe eerder hoe beter. Dit is overigens geen verwijt aan Aalbers, die ie echt hard aan het werk en zeker niet op vakantie zoals ik wel eens lees. Maar zou toch graag op korte termijn wat meer nieuws horen.
Aankomende oefenwedstrijd zijn we nog verre van op oorlogssterkte. Daarna nog maar 3 partijen om ingespeeld te raken.
Nieuwe spelers hebben logischerwijs tijd nodig om te wennen, en huidige spelers aan hen. Dus hoe eerder hoe beter. Dit is overigens geen verwijt aan Aalbers, die ie echt hard aan het werk en zeker niet op vakantie zoals ik wel eens lees. Maar zou toch graag op korte termijn wat meer nieuws horen.
In tegenstelling tot vorig jaar is de basis zo goed als compleet. Nieuwe versterkingen zullen vooral voor de breedte en buitenkansjes zijn. Vorig jaar moesten er veel meer nieuwe spelers worden ingepast, dus de situatie is wezenlijk anders.Panucci schreef: ↑do 11 jul 2024, 12:03Nu het NL-elftal uitgespeeld is komt hopelijk de markt goed op gang.
いつでも戦える
-
- Contacteer:
De Kletskop schreef: ↑wo 10 jul 2024, 13:23![]()
Looijen out!

-
- Contacteer:
Nummer 9 schreef: ↑do 11 jul 2024, 12:07In tegenstelling tot vorig jaar is de basis zo goed als compleet. Nieuwe versterkingen zullen vooral voor de breedte en buitenkansjes zijn. Vorig jaar moesten er veel meer nieuwe spelers worden ingepast, dus de situatie is wezenlijk anders.Panucci schreef: ↑do 11 jul 2024, 12:03Nu het NL-elftal uitgespeeld is komt hopelijk de markt goed op gang.

Precies, tov vorig jaar zijn we nu al veel verder. Het enige wat hopelijk wel meer aandacht krijgt is het conditionele stuk want dat was vorig seizoen (zeker in het begin) echt om te jankenNummer 9 schreef: ↑do 11 jul 2024, 12:07In tegenstelling tot vorig jaar is de basis zo goed als compleet. Nieuwe versterkingen zullen vooral voor de breedte en buitenkansjes zijn. Vorig jaar moesten er veel meer nieuwe spelers worden ingepast, dus de situatie is wezenlijk anders.Panucci schreef: ↑do 11 jul 2024, 12:03Nu het NL-elftal uitgespeeld is komt hopelijk de markt goed op gang.
Helemaal mee eens, de basis staat inderdaad. Verdedigend zijn we wel erg kwetsbaar. Het is ook nog onduidelijk of en binnen welk termijn Sandler terug is bv. Daar ligt wat mij betreft wel de hoogste prio om op korte termijn versterking binnen te gaan halen. De rest is voor de breedte en zou later kunnen invliegen.kdl schreef: ↑do 11 jul 2024, 13:11Precies, tov vorig jaar zijn we nu al veel verder. Het enige wat hopelijk wel meer aandacht krijgt is het conditionele stuk want dat was vorig seizoen (zeker in het begin) echt om te jankenNummer 9 schreef: ↑do 11 jul 2024, 12:07In tegenstelling tot vorig jaar is de basis zo goed als compleet. Nieuwe versterkingen zullen vooral voor de breedte en buitenkansjes zijn. Vorig jaar moesten er veel meer nieuwe spelers worden ingepast, dus de situatie is wezenlijk anders.Panucci schreef: ↑do 11 jul 2024, 12:03Nu het NL-elftal uitgespeeld is komt hopelijk de markt goed op gang.
Ik denk overigens dat veel clubs in dezelfde situatie zitten.Panucci schreef: ↑do 11 jul 2024, 15:13Helemaal mee eens, de basis staat inderdaad. Verdedigend zijn we wel erg kwetsbaar. Het is ook nog onduidelijk of en binnen welk termijn Sandler terug is bv. Daar ligt wat mij betreft wel de hoogste prio om op korte termijn versterking binnen te gaan halen. De rest is voor de breedte en zou later kunnen invliegen.kdl schreef: ↑do 11 jul 2024, 13:11Precies, tov vorig jaar zijn we nu al veel verder. Het enige wat hopelijk wel meer aandacht krijgt is het conditionele stuk want dat was vorig seizoen (zeker in het begin) echt om te jankenNummer 9 schreef: ↑do 11 jul 2024, 12:07In tegenstelling tot vorig jaar is de basis zo goed als compleet. Nieuwe versterkingen zullen vooral voor de breedte en buitenkansjes zijn. Vorig jaar moesten er veel meer nieuwe spelers worden ingepast, dus de situatie is wezenlijk anders.Panucci schreef: ↑do 11 jul 2024, 12:03Nu het NL-elftal uitgespeeld is komt hopelijk de markt goed op gang.