Wie hebben het ontkent dan? Een verdwaald meisje?zoete aardbei schreef: ↑za 21 jan 2023, 21:18dank je
Dirk Proper
- Bottendaal
- Contacteer:
Re: Dirk Proper
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Net op tijd verlengt, was vandaag echt heel goed. Gaat ongetwijfeld interesse voor komen als ie zo doorgaat.
Justice knows every mans number
Superdirk!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Graag gedaanzoete aardbei schreef: ↑za 21 jan 2023, 21:18dank je
Proper 5,5
Dirk Proper speelde met 11-tegen-11 een hele verdienstelijke wedstrijd, maar daarna was de lol er wel vanaf.
Kan iemand me dit uitleggen?
Dirk Proper speelde met 11-tegen-11 een hele verdienstelijke wedstrijd, maar daarna was de lol er wel vanaf.
Kan iemand me dit uitleggen?
- Bottendaal
- Contacteer:
- De Kletskop
- Contacteer:
hele simpele uitleg.
Degene die dit schreef heeft óf het voetbalverstand van een ventieldopje, of heeft het restant van de wedstrijd binnen aan het buffet gezeten.
-
- Contacteer:
Eens, obv de eerste helft moet Dirk, en ook Lasse trouwens, een hoger cijfer krijgen. 2e helft viel geen eer aan te behalen.De Kletskop schreef: ↑vr 27 jan 2023, 07:57hele simpele uitleg.
Degene die dit schreef heeft óf het voetbalverstand van een ventieldopje, of heeft het restant van de wedstrijd binnen aan het buffet gezeten.
Inderdaad, Proper was de beste speler op het veld!De Kletskop schreef: ↑vr 27 jan 2023, 07:57hele simpele uitleg.
De Kletskop schreef: ↑vr 27 jan 2023, 07:57hele simpele uitleg.

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Ja, dat bedoel ik dus. Hij speelde een prima eerste helft. Echt supergoed niveau. Daarna in de tweede helft wordt het hele elftal overlopen, er zijn geen aanspeelpunten meer voorin en daardoor gaat je cijfer naar een 5,5? Serieus.... wie verzint dit?WijchenNEC schreef: ↑vr 27 jan 2023, 08:07Eens, obv de eerste helft moet Dirk, en ook Lasse trouwens, een hoger cijfer krijgen. 2e helft viel geen eer aan te behalen.De Kletskop schreef: ↑vr 27 jan 2023, 07:57hele simpele uitleg.
- Legendario
- Contacteer:
- Tim Janssen
- Contacteer:
MotM speeld goed de laatste tijd
Wat een wedstrijd! Jammer dat hij die kans niet maakte maar wat heerste hij met spelverdelen zeg! De nieuwe Lasse.
Ik neem ForzaNEC al amper serieus met de cijfers... maar als deze gozer geen weergaloos cijfer krijgt morgen.... dan kan je al die cijfers niet meer serieus nemen.
En btw.. als ze die kans als reden gebruiken. Proper deed alles goed, die keeper kwam gewoon weergaloos uit.
Maakt een uitstekende ontwikkeling door. Waar die in het verleden gezien zijn kwaliteiten nog regelmatig slordig was in balbezit, is die de laatste weken nauwelijks op balverlies te betrappen. Misschien dat de contractverlenging ook wel bevrijdend werkt.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
-
- Contacteer:
Wat is hij fan-tas-tisch zeg! Een geweldenaar, als hij de lijn zo doortrekt, zijn we hem sowieso kwijt van de zomer. Een club met verstand kaapt hem al weg.
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."
-
- Contacteer:
Ontzettend goed gespeeld. Het enige wat hij nog moet doen is wat doelpunten maken als middenverlder
Ja, maar hij deed niks verkeerd bij die actie...... ik hoop dat hij daarom heeft bijgetekend. Dat hij bij NEC die stap kan zetten.FC Hilversum schreef: ↑za 28 jan 2023, 22:34Ontzettend goed gespeeld. Het enige wat hij nog moet doen is wat doelpunten maken als middenverlder
Wat een topper inderdaad. Belangrijkste speler heeft bijgetekend gelukkig. Deed niks fout verder alles klasse. Had wel moeten scoren, bal laag intikken/schieten dan had de keeper niks meer kunnen doen.Polleke schreef: ↑za 28 jan 2023, 22:35Ja, maar hij deed niks verkeerd bij die actie...... ik hoop dat hij daarom heeft bijgetekend. Dat hij bij NEC die stap kan zetten.FC Hilversum schreef: ↑za 28 jan 2023, 22:34Ontzettend goed gespeeld. Het enige wat hij nog moet doen is wat doelpunten maken als middenverlder
En een hoek kiezen. Schoot op de keepers lichaam.hupie schreef: ↑za 28 jan 2023, 22:41Wat een topper inderdaad. Belangrijkste speler heeft bijgetekend gelukkig. Deed niks fout verder alles klasse. Had wel moeten scoren, bal laag intikken/schieten dan had de keeper niks meer kunnen doen.Polleke schreef: ↑za 28 jan 2023, 22:35Ja, maar hij deed niks verkeerd bij die actie...... ik hoop dat hij daarom heeft bijgetekend. Dat hij bij NEC die stap kan zetten.FC Hilversum schreef: ↑za 28 jan 2023, 22:34Ontzettend goed gespeeld. Het enige wat hij nog moet doen is wat doelpunten maken als middenverlder