Supportersavond!

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Bleum »

Gerard Lopez schreef:
ma 21 jan 2019, 23:17
Bleum schreef:
ma 21 jan 2019, 23:07
Het was behoorlijk druk, brasserie zat goed vol. Ook gewoon harde kern aanwezig.
Persoonlijk vond ik deze opzet niet fijn. Eerst een gesprek aan tafel met gerry, van eijden, de gier en van schaijk op basis van stellingen waar supporters middels hun mobiel op konden reageren, daarna kwamen spelers, staf en directie in een soort carrousel vorm steeds aanschuiven bij een tafel om in gesprek te gaan met supporters.

Probleem is dat je niet meekrijgt wat er aan de andere tafels besproken werd en belangrijker er is geen ruimte voor het collectief, daardoor werd het een hele matte avond. Je kon alles vragen hoor, maar deze opzet is leuk voor de naborrel.
Deze opzet komt hen wel lekker uit denk ik. Je bent face to face toch net wat minder hard dan dat je via microfoon achterin een zaal een kritische vraag kan stellen.
:withstupid:
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door zuurpruim »

Bottendaal schreef:
ma 21 jan 2019, 23:21
Wat een zwaktebod weer van De Gier zeg. Het ligt uiteraard niet aan zijn tactiek, maar dit keer zijn het de inividuele fouten.... en dan met een voorbeeld komen waar uitgerekend door zijn tactiek alle vertrouwen uit het elftal geperst is. Mijn god wat een simpele.
Veel erger,ik lees nergens wat de goede man van plan is om het om te draaien.Hij heeft werkelijk geen idee.Winnen is het beste medicijn...Tja,dat hoor je in de kleedkamer van het 3e van Groesbeekse Boys ook.Zolang er geen serie nederlagen aankomt zullen ze hem wel laten zitten en dan aan het eind van het seizoen wieberen.Staat wat netter.

Jorrit77
Berichten: 2413
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Jorrit77 »

zuurpruim schreef:
ma 21 jan 2019, 23:52
Bottendaal schreef:
ma 21 jan 2019, 23:21
Wat een zwaktebod weer van De Gier zeg. Het ligt uiteraard niet aan zijn tactiek, maar dit keer zijn het de inividuele fouten.... en dan met een voorbeeld komen waar uitgerekend door zijn tactiek alle vertrouwen uit het elftal geperst is. Mijn god wat een simpele.
Veel erger,ik lees nergens wat de goede man van plan is om het om te draaien.Hij heeft werkelijk geen idee.Winnen is het beste medicijn...Tja,dat hoor je in de kleedkamer van het 3e van Groesbeekse Boys ook.Zolang er geen serie nederlagen aankomt zullen ze hem wel laten zitten en dan aan het eind van het seizoen wieberen.Staat wat netter.
Ik geloof daar niet meer in. En dan denk ik dat het te laat is voor heel veel kaarthouders. Er moet voor die tijd wat gebeuren, en jammer maar waar, Jack en consorten hebben daar niet de capaciteiten voor. Daar hoeft niemand geheimzinnig over te doen want het zijn gewoon keiharde feiten. Ik wil dat er voor het einde van het seizoen beweging komt in de club, anders denk ik niet dat mijn gevoel sterk genoeg is om toch maar weer op de tribune te gaan zitten aankomend seizoen. Er is geen koers, niemand stapt naar voren en doet zijn bek open. Er zijn steeds minder mensen die er van wakker liggen. Let wel, zo voel ik het en zo hoor ik de geluiden om me heen. Helaas.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Polleke »

Hij heeft in één punt gelijk: winnen is belangrijk. Maar hij heeft zero idee hoe dat te bereiken.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Tiel »

Polleke schreef:
di 22 jan 2019, 00:46
Hij heeft in één punt gelijk: winnen is belangrijk. Maar hij heeft zero idee hoe dat te bereiken.
Het aantal persoonlijke fouten ligt ook DRAMATISCH hoog dit seizoen daar heeft hij gewoon gelijk in.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door pjottr »

Dat heeft alles met vertrouwen te maken.
Resultaat geeft vertrouwen, maar ook vastigheden in opstellling en taktiek geven een speler vertrouwen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
di 22 jan 2019, 07:31
Polleke schreef:
di 22 jan 2019, 00:46
Hij heeft in één punt gelijk: winnen is belangrijk. Maar hij heeft zero idee hoe dat te bereiken.
Het aantal persoonlijke fouten ligt ook DRAMATISCH hoog dit seizoen daar heeft hij gewoon gelijk in.
Maar die komen wel ergens vandaan, of de betreffende spelers kunnen er geen klote van, of de taktiek klopt niet.
De Gier schreef: De tweede stelling was namelijk dat het onvoldoende merkbaar was met welk tactisch plan NEC de wedstrijden ingaat. De Gier sprak dit tegen, maar begreep wel dat fans dat gevoel hebben. De trainer gaf aan dat de tegendoelpunten juist te vaak vallen door persoonlijke fouten bij omschakelmomenten of spelhervattingen en dat dat niet zo veel met tactiek te maken heeft.
Ok, tegendoelpunten komen door persoonlijke fouten.
uitleggen waarom we geen kans creëren en niet tot een fatsoenlijke aanval komen doet ie dan weer niet.
De man is een tactisch onbenul, en lult zich er met wartaal onderuit.
De Gier schreef: TOP Oss

De Gier nam de pijnlijke thuiswedstrijd tegen TOP Oss (1-5) als voorbeeld. “Het eerste half uur was er niets aan de hand, hadden we 75 procent balbezit. Een van onze spelers hielp de ander, uit goede wil, maar dat had hij eigenlijk niet moeten doen omdat zijn man daardoor ruimte kreeg. Dat was Bryan Smeets. Er lag ruimte op rechts, er kwam een crosspass, de bal kwam bij Smeets en die rondde af.”

“In de rust hebben we dingen afgesproken. We wilden meer focussen op de rechterkant, daar lag veel ruimte voor Guus Joppen. We deden twee wissels en binnen een minuut was het 0-2 en na 10 minuten 0-3. Toen zei ik tegen Adrie en Patrick: ‘Dan gaan we maar helemaal kapot tegen dat Oss. Dan maar met 0-6 eraf en met de billen bloot.’ Die steek ik dan in mijn zak. Toen was het open huis. Oss scoorde vijf keer, maar had dat wel zeven of acht keer kunnen doen.”
Wow 75% balbezit. Heeft ie ook verteld wat we ermee gedaan hebben?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door mschr »

Bleum schreef:
ma 21 jan 2019, 23:07
Het was behoorlijk druk, brasserie zat goed vol. Ook gewoon harde kern aanwezig.
Persoonlijk vond ik deze opzet niet fijn. Eerst een gesprek aan tafel met gerry, van eijden, de gier en van schaijk op basis van stellingen waar supporters middels hun mobiel op konden reageren, daarna kwamen spelers, staf en directie in een soort carrousel vorm steeds aanschuiven bij een tafel om in gesprek te gaan met supporters.

Probleem is dat je niet meekrijgt wat er aan de andere tafels besproken werd en belangrijker er is geen ruimte voor het collectief, daardoor werd het een hele matte avond. Je kon alles vragen hoor, maar deze opzet is leuk voor de naborrel.
met 80 belangstellenden en 4 tafels stonden er 20 belangstellen rond 1 tafel?

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door DJTEEF! »

De Kletskop schreef:
di 22 jan 2019, 09:04
Tiel schreef:
di 22 jan 2019, 07:31
Polleke schreef:
di 22 jan 2019, 00:46
Hij heeft in één punt gelijk: winnen is belangrijk. Maar hij heeft zero idee hoe dat te bereiken.
Het aantal persoonlijke fouten ligt ook DRAMATISCH hoog dit seizoen daar heeft hij gewoon gelijk in.
Maar die komen wel ergens vandaan, of de betreffende spelers kunnen er geen klote van, of de taktiek klopt niet.
De Gier schreef: De tweede stelling was namelijk dat het onvoldoende merkbaar was met welk tactisch plan NEC de wedstrijden ingaat. De Gier sprak dit tegen, maar begreep wel dat fans dat gevoel hebben. De trainer gaf aan dat de tegendoelpunten juist te vaak vallen door persoonlijke fouten bij omschakelmomenten of spelhervattingen en dat dat niet zo veel met tactiek te maken heeft.
Ok, tegendoelpunten komen door persoonlijke fouten.
uitleggen waarom we geen kans creëren en niet tot een fatsoenlijke aanval komen doet ie dan weer niet.
De man is een tactisch onbenul, en lult zich er met wartaal onderuit.
De Gier schreef: TOP Oss

De Gier nam de pijnlijke thuiswedstrijd tegen TOP Oss (1-5) als voorbeeld. “Het eerste half uur was er niets aan de hand, hadden we 75 procent balbezit. Een van onze spelers hielp de ander, uit goede wil, maar dat had hij eigenlijk niet moeten doen omdat zijn man daardoor ruimte kreeg. Dat was Bryan Smeets. Er lag ruimte op rechts, er kwam een crosspass, de bal kwam bij Smeets en die rondde af.”

“In de rust hebben we dingen afgesproken. We wilden meer focussen op de rechterkant, daar lag veel ruimte voor Guus Joppen. We deden twee wissels en binnen een minuut was het 0-2 en na 10 minuten 0-3. Toen zei ik tegen Adrie en Patrick: ‘Dan gaan we maar helemaal kapot tegen dat Oss. Dan maar met 0-6 eraf en met de billen bloot.’ Die steek ik dan in mijn zak. Toen was het open huis. Oss scoorde vijf keer, maar had dat wel zeven of acht keer kunnen doen.”
Wow 75% balbezit. Heeft ie ook verteld wat we ermee gedaan hebben?
:withstupid: :withstupid: :withstupid:

Laat me raden: De Gier sprak tegen dat NEC zonder tactisch plan wedstrijden in gaat, maar kon niet uitleggen wat het tactisch plan is?

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door bertje »

Tiel schreef:
di 22 jan 2019, 07:31
Polleke schreef:
di 22 jan 2019, 00:46
Hij heeft in één punt gelijk: winnen is belangrijk. Maar hij heeft zero idee hoe dat te bereiken.
Het aantal persoonlijke fouten ligt ook DRAMATISCH hoog dit seizoen daar heeft hij gewoon gelijk in.
Dat was vorig jaar minimaal net zo hoog hoor. Hoe Delle, Dijkstra (die het dit seizoen veel beter doet), Golla, Sturing, Tedje, Heinloth en nog meer aan het blunderen waren was echt onvoorstelbaar, dat vind ik dit seizoen minder opvallen zelfs. Nu is het vooral dat door de tactiek er allerlei gaten vallen die niet te belopen zijn, daar is maar 1 man verantwoordelijk voor. Die lul op de bank die overal de schuld zoekt behalve bij zichzelf, ik ben die vent echt meer dan kotsbeu..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Voorwaarts »

Jorrit77 schreef:
di 22 jan 2019, 00:09
zuurpruim schreef:
ma 21 jan 2019, 23:52
Bottendaal schreef:
ma 21 jan 2019, 23:21
Wat een zwaktebod weer van De Gier zeg. Het ligt uiteraard niet aan zijn tactiek, maar dit keer zijn het de inividuele fouten.... en dan met een voorbeeld komen waar uitgerekend door zijn tactiek alle vertrouwen uit het elftal geperst is. Mijn god wat een simpele.
Veel erger,ik lees nergens wat de goede man van plan is om het om te draaien.Hij heeft werkelijk geen idee.Winnen is het beste medicijn...Tja,dat hoor je in de kleedkamer van het 3e van Groesbeekse Boys ook.Zolang er geen serie nederlagen aankomt zullen ze hem wel laten zitten en dan aan het eind van het seizoen wieberen.Staat wat netter.
Ik geloof daar niet meer in. En dan denk ik dat het te laat is voor heel veel kaarthouders. Er moet voor die tijd wat gebeuren, en jammer maar waar, Jack en consorten hebben daar niet de capaciteiten voor. Daar hoeft niemand geheimzinnig over te doen want het zijn gewoon keiharde feiten. Ik wil dat er voor het einde van het seizoen beweging komt in de club, anders denk ik niet dat mijn gevoel sterk genoeg is om toch maar weer op de tribune te gaan zitten aankomend seizoen. Er is geen koers, niemand stapt naar voren en doet zijn bek open. Er zijn steeds minder mensen die er van wakker liggen. Let wel, zo voel ik het en zo hoor ik de geluiden om me heen. Helaas.
Ik heb dat besluit twee seizoenen geleden al genomen. Ik ben altijd paraat om gelijk kaartjes of een (halve) seizoenskaart te kopen. Ik ben al te vaak teleurgesteld door het spel. Maar moet wel het gevoel hebben en zien dat het spel vooruit gaat en leuk is om naar te kijken.
Eerst bewijzen en dan pas geloven. Ipv de grootspraak in het begin van het seizoen als waarheid te zien. Leuk hoor, die praatjes van nieuwe spelers, HvDelft, trainers, bestuursleden.
Eerst zien dan geloven.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door mschr »

De Kletskop schreef:
di 22 jan 2019, 09:04

Ok, tegendoelpunten komen door persoonlijke fouten.
Dat klopt. Maar onze goals komen ook vaak voort uit persoonlijke fouten bij de tegenstander. Dat heb je met voetbal: als niemand fouten maakt, wordt er niet gescoord.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14451
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Bottendaal »

Tiel schreef:
di 22 jan 2019, 07:31
Polleke schreef:
di 22 jan 2019, 00:46
Hij heeft in één punt gelijk: winnen is belangrijk. Maar hij heeft zero idee hoe dat te bereiken.
Het aantal persoonlijke fouten ligt ook DRAMATISCH hoog dit seizoen daar heeft hij gewoon gelijk in.
Persoonlijke fouten, zoals F. De Boer er iedere wedstrijd een maakte. Die man die kampioenschappen, bekers, CL, wereldbeker etc heeft gewonnen?!
Persoonlijke fouten worden toch op elk niveau gemaakt, alleen als de ploeg goed staat kunnen ze 9/10x opgevangen worden waardoor ze niet allemaal catastrofaal zijn.
Die persoonlijke fouten waar Jack het over heeft kun je toch weer voor 90% de technische staf verwijten.
Tactiek en vertrouwen (iets wat ook groeit met de juiste tactiek).

Gebruikersavatar
Schreeuwert uut L
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 01 aug 2018, 11:50
Locatie: Vakkie L
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Schreeuwert uut L »

Bottendaal schreef:
di 22 jan 2019, 10:48
Tiel schreef:
di 22 jan 2019, 07:31
Polleke schreef:
di 22 jan 2019, 00:46
Hij heeft in één punt gelijk: winnen is belangrijk. Maar hij heeft zero idee hoe dat te bereiken.
Het aantal persoonlijke fouten ligt ook DRAMATISCH hoog dit seizoen daar heeft hij gewoon gelijk in.
Persoonlijke fouten, zoals F. De Boer er iedere wedstrijd een maakte. Die man die kampioenschappen, bekers, CL, wereldbeker etc heeft gewonnen?!
Persoonlijke fouten worden toch op elk niveau gemaakt, alleen als de ploeg goed staat kunnen ze 9/10x opgevangen worden waardoor ze niet allemaal catastrofaal zijn.
Die persoonlijke fouten waar Jack het over heeft kun je toch weer voor 90% de technische staf verwijten.
Tactiek en vertrouwen (iets wat ook groeit met de juiste tactiek).
:withstupid:
Dat ziet zelfs een blinde nog!

https://youtu.be/Q8Tiz6INF7I
:bier:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
di 22 jan 2019, 10:37
De Kletskop schreef:
di 22 jan 2019, 09:04

Ok, tegendoelpunten komen door persoonlijke fouten.
Dat klopt. Maar onze goals komen ook vaak voort uit persoonlijke fouten bij de tegenstander. Dat heb je met voetbal: als niemand fouten maakt, wordt er niet gescoord.
WOW, eens :eek:

Zico
Berichten: 982
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Zico »

Volgens de Gier komen de tegengoals door persoonlijke fouten bij spelhervatting en omschakelmomenten, dus dat is waar je constant op zou moeten trainen, want als je kiest voor een systeem met vier aanvallers weet je dat er veel omschakelmomenten zullen komen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door burp »

Zico schreef:
di 22 jan 2019, 13:24
Volgens de Gier komen de tegengoals door persoonlijke fouten bij spelhervatting en omschakelmomenten, dus dat is waar je constant op zou moeten trainen, want als je kiest voor een systeem met vier aanvallers weet je dat er veel omschakelmomenten zullen komen.
dat is al vanaf het begin van het seizoen het geval. Dat dat een half jaar later nog precies hetzelfde is, dat mag De Gier zich best aantrekken ipv het op persoonlijke fouten (van anderen dus) te schuiven.

Zico
Berichten: 982
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Zico »

burp schreef:
di 22 jan 2019, 14:26
Zico schreef:
di 22 jan 2019, 13:24
Volgens de Gier komen de tegengoals door persoonlijke fouten bij spelhervatting en omschakelmomenten, dus dat is waar je constant op zou moeten trainen, want als je kiest voor een systeem met vier aanvallers weet je dat er veel omschakelmomenten zullen komen.
dat is al vanaf het begin van het seizoen het geval. Dat dat een half jaar later nog precies hetzelfde is, dat mag De Gier zich best aantrekken ipv het op persoonlijke fouten (van anderen dus) te schuiven.
Dat is mijn punt inderdaad. Het is een typische trainer onder druk die de verantwoordelijkheid bij anderen legt, en daarbij ook niet schroomt een jong talent daarvoor te slachtofferen

NECRulez
Berichten: 579
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:26
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door NECRulez »

In het kader van beter laat dan nooit: mijn bevindingen van de supportersavond. Ben het deels met Bleum eens, maar ten dele ook niet.

Ik vond de opzet met de stellingen namelijk juist wél geslaagd. Het zorgde voor meer structuur en geen oeverloos gezwets en door elkaar heen schreeuwende fans. En de stellingen waren echt wel prikkelend. Gerry leidde de boel tot slot prima.

Dan inhoudelijk: tja, dat was dan weer wat minder. De Gier kwam wat opgefokt over, maar nam wel de moeite overal op in te gaan. Van Eijden zat er voor spek en bonen mij en had werkelijk niets te melden. Het leek hem ook allemaal geen fluit te interesseren. Wat is er met hem gebeurd? Het beste uit zijn woorden kwam natuurlijk Van Schaik, maar daarbij is uiteraard de vraag hoe oprecht alles is. In ieder geval klonk hij wél strijdvaardig.

Blijft tot slot raar dat de HKN met een absoluut lulverhaal opriep tot een boycot en vervolgens zelf wel braaf kwam opdraven.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door zuurpruim »

NECRulez schreef:
di 22 jan 2019, 15:03
In het kader van beter laat dan nooit: mijn bevindingen van de supportersavond. Ben het deels met Bleum eens, maar ten dele ook niet.

Ik vond de opzet met de stellingen namelijk juist wél geslaagd. Het zorgde voor meer structuur en geen oeverloos gezwets en door elkaar heen schreeuwende fans. En de stellingen waren echt wel prikkelend. Gerry leidde de boel tot slot prima.

Dan inhoudelijk: tja, dat was dan weer wat minder. De Gier kwam wat opgefokt over, maar nam wel de moeite overal op in te gaan. Van Eijden zat er voor spek en bonen mij en had werkelijk niets te melden. Het leek hem ook allemaal geen fluit te interesseren. Wat is er met hem gebeurd? Het beste uit zijn woorden kwam natuurlijk Van Schaik, maar daarbij is uiteraard de vraag hoe oprecht alles is. In ieder geval klonk hij wél strijdvaardig.

Blijft tot slot raar dat de HKN met een absoluut lulverhaal opriep tot een boycot en vervolgens zelf wel braaf kwam opdraven.
Ik zie ook al een tijdje dat Rens er een beetje klaar mee is,maakt een totaal afwezige indruk.Hij gelooft het allemaal wel zo lijkt het.Ik zou zeggen neem dan een nieuwe aanvoerder want dit is beschamend.En de HKN,die zijn helemaal gedecimeerd,niks meer van over,nog wat gasten van 40+ en dat was het.hebben de moed om een nieuwe plek/kroeg te vinden ook al opgegeven.Bruls heeft ze helemaal in de tang.

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door albatros »

Rens kan beter met pensioen gaan. En jack duldt geen tegenspraak in welke situatie dan ook

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door JBNMGN »

Bleum schreef:
ma 21 jan 2019, 23:07
Het was behoorlijk druk, brasserie zat goed vol. Ook gewoon harde kern aanwezig.
Persoonlijk vond ik deze opzet niet fijn. Eerst een gesprek aan tafel met gerry, van eijden, de gier en van schaijk op basis van stellingen waar supporters middels hun mobiel op konden reageren, daarna kwamen spelers, staf en directie in een soort carrousel vorm steeds aanschuiven bij een tafel om in gesprek te gaan met supporters.

Probleem is dat je niet meekrijgt wat er aan de andere tafels besproken werd en belangrijker er is geen ruimte voor het collectief, daardoor werd het een hele matte avond. Je kon alles vragen hoor, maar deze opzet is leuk voor de naborrel.
Als je een avond organiseert waarin vragen gesteld kunnen worden aan gasten aan tafel dan wordt er vaak (helaas) doorheen geschreeuwd, en dat maakt zo'n avond dan nutteloos.
De opzet deze keer was wel aardig maar kwam niet uit de verf met die rondo's van 2 man die elke 10 minuten van tafel wisselden.
De oplossing voor een volgende keer? Geen idee.
Misschien a la 2e kamer een microfoon centraal waar men een vraag kan stellen, wel met dien verstande dat de rest dan netjes stil blijft.
En niet vragen vooraf in laten sturen dat heeft geen zin, die worden 9 van de 10 keer toch niet behandeld omdat ze te kritisch zijn.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door JBNMGN »

albatros schreef:
di 22 jan 2019, 17:34
Rens kan beter met pensioen gaan. En jack duldt geen tegenspraak in welke situatie dan ook
Wat Rens aangaat :withstupid:

Wat Jack aangaat: Tegenspraak duldt hij wel, maar ik heb gisteren met Jack gesproken en hem rechtstreeks gevraagd naar het incident met Achahbar en Darri en of het wel noodzaak was om die 2 terug te zetten omdat we ze misschien nog hard nodig hebben.
Zijn antwoord: Ik zal je dit zeggen, als ik nu dezelfde opmerkingen tegen jou zeg krijg ik gegarandeerd een knal voor mijn harses van je. Dat zei hij zo stellig dat ik hem daarin zeker geloof. Dus dat moet wel wat geweest zijn.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door JBNMGN »

zuurpruim schreef:
di 22 jan 2019, 16:52
NECRulez schreef:
di 22 jan 2019, 15:03
In het kader van beter laat dan nooit: mijn bevindingen van de supportersavond. Ben het deels met Bleum eens, maar ten dele ook niet.

Ik vond de opzet met de stellingen namelijk juist wél geslaagd. Het zorgde voor meer structuur en geen oeverloos gezwets en door elkaar heen schreeuwende fans. En de stellingen waren echt wel prikkelend. Gerry leidde de boel tot slot prima.

Dan inhoudelijk: tja, dat was dan weer wat minder. De Gier kwam wat opgefokt over, maar nam wel de moeite overal op in te gaan. Van Eijden zat er voor spek en bonen mij en had werkelijk niets te melden. Het leek hem ook allemaal geen fluit te interesseren. Wat is er met hem gebeurd? Het beste uit zijn woorden kwam natuurlijk Van Schaik, maar daarbij is uiteraard de vraag hoe oprecht alles is. In ieder geval klonk hij wél strijdvaardig.

Blijft tot slot raar dat de HKN met een absoluut lulverhaal opriep tot een boycot en vervolgens zelf wel braaf kwam opdraven.
Ik zie ook al een tijdje dat Rens er een beetje klaar mee is,maakt een totaal afwezige indruk.Hij gelooft het allemaal wel zo lijkt het.Ik zou zeggen neem dan een nieuwe aanvoerder want dit is beschamend.En de HKN,die zijn helemaal gedecimeerd,niks meer van over,nog wat gasten van 40+ en dat was het.hebben de moed om een nieuwe plek/kroeg te vinden ook al opgegeven.Bruls heeft ze helemaal in de tang.
De antwoorden van Rens waren ook zo lamlendig als zijn spel op het veld. Van die schoolantwoordjes als "tja dat weet ik niet precies" enz.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door albatros »

Zulke voetballers als Rens moeten hun zakken nog blijven vullen. Met zo'n houding zou de leiding toch een stevig gesprek met hem moeten voeren. Dat doet elke zichzelf respecterende werkgever.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten