Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
DRS
Berichten: 1578
Lid geworden op: do 22 jun 2017, 22:12
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door DRS »

E.B schreef:
za 04 mar 2023, 06:20
Zodra het stadion bezit is van de club is de volgende hobbel er: De locatie. De omgeving en 1 specifieke Nijmegenaar zullen constant een bezwaar aantekenen omdat ze geen uitbreiding willen. Dan heb je ook nog het stikstof verhaal m.b.t. bouwen.
Er hoeven geen problemen te zijn, de omgeving moet beseffen dat ze in een stad wonen en ook nog eens langs een voetbalclub.
Je kan dan niet verwachten dat alles en iedereen om je heen zich aanpast aan jou en je flatje, je kan die bal gewoon terug kaatsen.
Hun willen geen uitbreiding, hun zijn tegen het creëren van woonruimte(wachttijd voor sociale huur is inmiddels al boven de 20 jaar).
Je bent gewoon triest als je alles en iedereen maar wilt blokkeren omdat je er zelf niet op voorruit gaat.
Dan moeten hun maar vertrekken, NEC is al veel langer bewoner van de omgeving.
Tja, dat stikstof is volgens mij gewoon een papieren probleem. Waar ik zelf verder geen verstand van heb, en ook me niet in ga verdiepen. Want het is toch een grote willekeur zwendel waarschijnlijk.

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9881
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door E.B »

DRS schreef:
za 04 mar 2023, 11:40
E.B schreef:
za 04 mar 2023, 06:20
Zodra het stadion bezit is van de club is de volgende hobbel er: De locatie. De omgeving en 1 specifieke Nijmegenaar zullen constant een bezwaar aantekenen omdat ze geen uitbreiding willen. Dan heb je ook nog het stikstof verhaal m.b.t. bouwen.
Er hoeven geen problemen te zijn, de omgeving moet beseffen dat ze in een stad wonen en ook nog eens langs een voetbalclub.
Je kan dan niet verwachten dat alles en iedereen om je heen zich aanpast aan jou en je flatje, je kan die bal gewoon terug kaatsen.
Hun willen geen uitbreiding, hun zijn tegen het creëren van woonruimte(wachttijd voor sociale huur is inmiddels al boven de 20 jaar).
Je bent gewoon triest als je alles en iedereen maar wilt blokkeren omdat je er zelf niet op voorruit gaat.
Dan moeten hun maar vertrekken, NEC is al veel langer bewoner van de omgeving.
Tja, dat stikstof is volgens mij gewoon een papieren probleem. Waar ik zelf verder geen verstand van heb, en ook me niet in ga verdiepen. Want het is toch een grote willekeur zwendel waarschijnlijk.
Ik begrijp wat je bedoeld maar zo werkt het niet. Er zullen genoeg bezwaren volgen en daarmee vertragingen. Je hebt het kunnen met basisschool de Buut. Er worden appartementen gebouwd naast een basisschool en er komen klachten van geluidsoverlast. 3 keer raden wie er gewonnen heeft..

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31803
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door vak Oost »

E.B schreef:
za 04 mar 2023, 13:18
DRS schreef:
za 04 mar 2023, 11:40
E.B schreef:
za 04 mar 2023, 06:20
Zodra het stadion bezit is van de club is de volgende hobbel er: De locatie. De omgeving en 1 specifieke Nijmegenaar zullen constant een bezwaar aantekenen omdat ze geen uitbreiding willen. Dan heb je ook nog het stikstof verhaal m.b.t. bouwen.
Er hoeven geen problemen te zijn, de omgeving moet beseffen dat ze in een stad wonen en ook nog eens langs een voetbalclub.
Je kan dan niet verwachten dat alles en iedereen om je heen zich aanpast aan jou en je flatje, je kan die bal gewoon terug kaatsen.
Hun willen geen uitbreiding, hun zijn tegen het creëren van woonruimte(wachttijd voor sociale huur is inmiddels al boven de 20 jaar).
Je bent gewoon triest als je alles en iedereen maar wilt blokkeren omdat je er zelf niet op voorruit gaat.
Dan moeten hun maar vertrekken, NEC is al veel langer bewoner van de omgeving.
Tja, dat stikstof is volgens mij gewoon een papieren probleem. Waar ik zelf verder geen verstand van heb, en ook me niet in ga verdiepen.
Want het is toch een grote willekeur zwendel waarschijnlijk.
Ik begrijp wat je bedoeld maar zo werkt het niet. Er zullen genoeg bezwaren volgen en daarmee vertragingen.
Je hebt het kunnen met basisschool de Buut.
Er worden appartementen gebouwd naast een basisschool en er komen klachten van geluidsoverlast. 3 keer raden wie er gewonnen heeft..
De clubje links draaiende boom knuffelaars zullen wel weer vanuit hun geitenwollen dekbedjes komen kruipen als er 1 boompje moet wijken.
En dat geluid overlast zal ook wel meevallen, het valt in het niet van een concertje op de goffertweide met een miljoenmiljard decibellen.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9881
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door E.B »

vak Oost schreef:
za 04 mar 2023, 20:25
E.B schreef:
za 04 mar 2023, 13:18
DRS schreef:
za 04 mar 2023, 11:40
E.B schreef:
za 04 mar 2023, 06:20
Zodra het stadion bezit is van de club is de volgende hobbel er: De locatie. De omgeving en 1 specifieke Nijmegenaar zullen constant een bezwaar aantekenen omdat ze geen uitbreiding willen. Dan heb je ook nog het stikstof verhaal m.b.t. bouwen.
Er hoeven geen problemen te zijn, de omgeving moet beseffen dat ze in een stad wonen en ook nog eens langs een voetbalclub.
Je kan dan niet verwachten dat alles en iedereen om je heen zich aanpast aan jou en je flatje, je kan die bal gewoon terug kaatsen.
Hun willen geen uitbreiding, hun zijn tegen het creëren van woonruimte(wachttijd voor sociale huur is inmiddels al boven de 20 jaar).
Je bent gewoon triest als je alles en iedereen maar wilt blokkeren omdat je er zelf niet op voorruit gaat.
Dan moeten hun maar vertrekken, NEC is al veel langer bewoner van de omgeving.
Tja, dat stikstof is volgens mij gewoon een papieren probleem. Waar ik zelf verder geen verstand van heb, en ook me niet in ga verdiepen.
Want het is toch een grote willekeur zwendel waarschijnlijk.
Ik begrijp wat je bedoeld maar zo werkt het niet. Er zullen genoeg bezwaren volgen en daarmee vertragingen.
Je hebt het kunnen met basisschool de Buut.
Er worden appartementen gebouwd naast een basisschool en er komen klachten van geluidsoverlast. 3 keer raden wie er gewonnen heeft..
De clubje links draaiende boom knuffelaars zullen wel weer vanuit hun geitenwollen dekbedjes komen kruipen als er 1 boompje moet wijken.
En dat geluid overlast zal ook wel meevallen, het valt in het niet van een concertje op de goffertweide met een miljoenmiljard decibellen.
Gaat in deze niet om geluidsoverlast. Ik ben net zo goed van: Ga je vlakbij de Goffert wonen dan deal met de overlast. Alleen zo werkt het juridisch dus niet. Dat zagen we bij mijn voorbeeld.

Daarnaast vertraagd het alleen maar alles, ook al krijg je als club op alle punten gelijk of je zin.

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door DR »

Afbeelding

Op woensdag 12 oktober jl. heeft de gespreksronde ‘Tijdige kaderstelling NEC’
plaatsgevonden. Tijdens de gespreksronde is u toegezegd om u in het eerste kwartaal van
2023 te informeren over de laatste stand van zaken met betrekking tot het dossier
‘Verkoop en herontwikkeling Goffertstadion’. Dat doen we met deze brief.
Begin tweede kwartaal 2023 definitief voorkeursscenario van de initiatiefnemers
Met de toevoeging van functies aan het stadion kan NEC mogelijk de aankoop van het
Goffertstadion, zoals voorzien in de koopoptie die in 2018 tussen beide partijen is
afgesloten, financieren. Daarnaast verwacht NEC hierdoor extra inkomsten te genereren
waarmee zij, met het oog op verlaging van de structurele jaarlasten en verhoging van de
structurele inkomsten, toe kan werken naar een duurzaam (financieel) stabiele
Eredivisieclub. Naast een renovatie en modernisering van het Goffertstadion, denkt NEC
met haar partner KlokGroep na over een vergroting van het aantal zitplaatsen (van 12.000
naar 15.000 met een toekomstige uitbreidingscapaciteit naar 17.500), extra business seats,
toevoeging van dag horeca en voorzieningen en de bouw van circa 200 huurwoningen
(waarvan ca. 2/3 betaalbaar (sociaal en middeldure huur) en 1/3 vrije sector huurwoningen
conform woonbeleid).
Het beoogde programma is in drie stedenbouwkundige scenario’s voor de
moderniseringsplannen uitgewerkt. Deze scenario’s zijn op hoofdlijnen aan de grofmazige
kaders, die door de gemeente zijn meegegeven bij de tweede verlenging van de koopoptie,
getoetst. Op 7 en 8 maart 2022 zijn deze tijdens twee participatiebijeenkomsten door NEC
en KlokGroep in het Goffertstadion gepresenteerd aan bewoners, omwonenden en
ondernemers. Doel daarvan was om de stad mee te laten denken over de verdere
planontwikkeling. NEC en KlokGroep ontwikkelen/werken op basis hiervan aan een
financieel haalbaar project.

Na de participatieronde is gebleken dat variant A (de twee appartementengebouwen,
naast elkaar gelegen, aan de parkzijde van het Goffertstadion) en variant C (twee
appartementengebouwen, geïntegreerd aan de kopse kanten van het Goffertstadion) het
meest voor de hand liggend zijn om verder te verkennen. Vanwege onder andere de
onzekere situatie door de oorlog in Oekraïne en daardoor forse bouw- en
rentekostenstijgingen hebben de initiatiefnemers tot op heden nog geen definitieve
keuze/variant aan de gemeente voorgelegd. Het onderzoek naar een haalbaar project
duurt voort, waarbij ook andere varianten en functies dan in A en C bekeken worden. NEC
en KlokGroep verwachten begin tweede kwartaal een definitief voorkeursscenario aan de
gemeente voor te leggen voor een eerste reactie. Afhankelijk hiervan start hierna het
formele ruimtelijk ordeningstraject met mogelijk bestemmingsplanwijziging. Het College is
voornemens om het voorstel vanuit NEC/KlokGroep daarna naast de grofmazige kaders te
leggen en dit aan uw Raad voor te leggen.
Financiële afwikkeling met NEC n.a.v. instorting tribune-element en verdere financiële relatie
met betrekking tot het Goffertstadion
De afgelopen periode is ambtelijk met NEC gesproken over de financiële verdeling van de
kosten van de instorting van het tribune-element. NEC heeft immers kosten gemaakt om
het stadion te herstellen en gemeente Nijmegen heeft onderzoekskosten gemaakt om te
achterhalen wat de oorzaak was van de instorting. Gedurende deze besprekingen heeft
NEC nog een tweetal langlopende betalingsregelingen ter sprake gebracht:
(1) Betaling restant huur coronaperiode:
Op 29 juni 2021 heeft de gemeente het besluit genomen over huurkorting voor NEC in
verband met corona. Voor het overige deel geldt een betalingsregeling. De laatste termijn
van de betalingsregeling moet in 2043 aan de gemeente voldaan zijn.
(2) Betaling restant huur Jupiler League 2014-2015:
Op grond van de betalingsregeling betaalt NEC de huur over het seizoen 2014-1015 in
termijnen aan de gemeente. Aan de betalingsregeling ligt een overeenkomst van 18 juni
2015 ten grondslag. Op grond van deze overeenkomst lost NEC jaarlijks af op de hoofdsom
en is een rentevergoeding verschuldigd van 2% per jaar. De laatste termijn van de
betalingsregeling moet in 2043 aan de gemeente voldaan zijn.
De laatste twee onderwerpen zijn door NEC ingebracht met als doel om deze langlopende
regelingen, indien juridisch en financieel haalbaar, gecombineerd met de verkoop van het
Goffertstadion, direct op te lossen. Dit sluit aan bij de lijn van de motie uit 2012 om de
financiële relatie tussen beide partijen bij verkoop van het Goffertstadion zoveel als
mogelijk te verbreken. Wanneer over wordt gegaan tot verkoop van het Goffertstadion
volgt definitieve besluitvorming over de financiële afwikkeling van deze componenten. De
financiële afwikkeling is onder voorbehoud van juridische toetsing én wordt enkel en
alleen geëffectueerd indien NEC het Goffertstadion koopt.

De initiatiefnemers hebben aangegeven begin tweede kwartaal een definitief scenario aan
de gemeente voor te kunnen leggen. Financiële afwikkeling van de instorting, evenals
afwikkeling van de verdere financiële regelingen met NEC die betrekking hebben op het
Goffertstadion, worden afgewikkeld bij de definitieve verkoop van het Goffertstadion.
Mocht verkoop überhaupt geen doorgang vinden, dan wordt de huurovereenkomst
ongewijzigd voortgezet.
Hoogachtend,
Het college van burgemeester en wethouders van Nijmegen

bron: https://nijmegen.bestuurlijkeinformatie ... fc76ed320a

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9353
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Polleke »

Dan ga ik toch liever voor plan A nu, als je het zij-aanzicht bekijkt van het stadion aan de park-zijde.

zoete aardbei
Berichten: 7872
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door zoete aardbei »

Wat ik niet begrijp ,nu eerst 15.000 en daarna evt 17.000?
Lijkt me dat je dan 2 keer kosten maakt,die 2000 man maakt toch ook niet uit?
Maak er dan in een keer 17 van.

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9881
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door E.B »

In de stadionplannen houdt ‘Ons Nest’ rekening met 15.000 stoelen en 20 logeboxen. Wat is hier de reden van?
Het geregistreerde aantal supporters in de database van N.E.C. én de wachtrij voor wat betreft logeboxen geeft aan dat er ruimte is voor groei. Om die reden heeft de club een inschatting gemaakt tot het uitbreiden van plaatsen en logeboxen in het stadion. Het voorzien van nóg meer plaatsen en logeboxen geeft een grotere kans op lege plaatsen, wat de sfeer in het Goffertstadion niet bevordert. We denken op deze manier een ideale middenweg te hebben gevonden.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14545
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Bottendaal »

AUB variant A!!!!!!

Een stadion verstopt in een appartementengebouw, dan haast nog liever op een industrieterrein.

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9881
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door E.B »

Bottendaal schreef:
di 07 mar 2023, 20:54
AUB variant A!!!!!!

Een stadion verstopt in een appartementengebouw, dan haast nog liever op een industrieterrein.
:withstupid: Nu blijft het stadion een stadion. En dan wonen erbij.

Mij lijkt B ook meer overlast geven aan de bewoners.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11731
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door DJTEEF! »

Ik ben ook voor A.

Ik wil dat NEC in een stadion voetbalt, niet in een appartementencomplex.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door burp »

Tsja het staat op de agenda.
Meer nieuws zie ik er eigenlijk niet in.
Heel concreet is het ook niet

En alles met woningen zal toch wel op een hoop tegengeluid kunnen rekenen.

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door DR »

Ik zie toch liever C, oogt toch meer dan een geheel. A komt meer over als, oh ja we moeten er nog wat woningen bijbouwen dus plempen we er maar wat flats naast. En A zal veel meer tegenstand krijgen van de omwonenden schat ik zo in. Maar goed NEC en de Klokgroep gaan in Q2 de definitieve keuze voorstellen.

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9881
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door E.B »

DR schreef:
wo 08 mar 2023, 09:00
Ik zie toch liever C, oogt toch meer dan een geheel. A komt meer over als, oh ja we moeten er nog wat woningen bijbouwen dus plempen we er maar wat flats naast. En A zal veel meer tegenstand krijgen van de omwonenden schat ik zo in. Maar goed NEC en de Klokgroep gaan in Q2 de definitieve keuze voorstellen.
Tegenstand gaat er sowieso komen, ongeacht het ontwerp. Dan maar het beste voor NEC kiezen. Alle 3 de ontwerpen zullen worden afgeschoten.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door flipsen »

E.B schreef:
wo 08 mar 2023, 09:16
DR schreef:
wo 08 mar 2023, 09:00
Ik zie toch liever C, oogt toch meer dan een geheel. A komt meer over als, oh ja we moeten er nog wat woningen bijbouwen dus plempen we er maar wat flats naast. En A zal veel meer tegenstand krijgen van de omwonenden schat ik zo in. Maar goed NEC en de Klokgroep gaan in Q2 de definitieve keuze voorstellen.
Tegenstand gaat er sowieso komen, ongeacht het ontwerp. Dan maar het beste voor NEC kiezen. Alle 3 de ontwerpen zullen worden afgeschoten.
als ze er nu een AZC neerzetten gaat morgen de schop nog in de grond en staan de pluizen al te zingen .....
Risus abundat in ore stultorum

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door DR »

E.B schreef:
wo 08 mar 2023, 09:16
DR schreef:
wo 08 mar 2023, 09:00
Ik zie toch liever C, oogt toch meer dan een geheel. A komt meer over als, oh ja we moeten er nog wat woningen bijbouwen dus plempen we er maar wat flats naast. En A zal veel meer tegenstand krijgen van de omwonenden schat ik zo in. Maar goed NEC en de Klokgroep gaan in Q2 de definitieve keuze voorstellen.
Tegenstand gaat er sowieso komen, ongeacht het ontwerp. Dan maar het beste voor NEC kiezen. Alle 3 de ontwerpen zullen worden afgeschoten.
Gemeente heeft 'grofmazige' kaders gesteld en de voorstellen kunnen er vooralsnog mee door. Ze geven tevens aan dat omwonenden al betrokken zijn geweest. Verder is men bij NEC slim genoeg om woningbouw erbij te betrekken, daar heeft de gemeente grote behoefte aan. Ik verwacht dus wel dat een van deze voorstellen, wellicht in wat aangepast vorm uitgewerkt en gebouwd gaat worden.

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Janssen »

Polleke schreef:
di 07 mar 2023, 17:29
Dan ga ik toch liever voor plan A nu, als je het zij-aanzicht bekijkt van het stadion aan de park-zijde.
Plan A zal waarschijnlijk ook een stuk goedkoper zijn!

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9881
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door E.B »

Janssen schreef:
wo 08 mar 2023, 22:30
Polleke schreef:
di 07 mar 2023, 17:29
Dan ga ik toch liever voor plan A nu, als je het zij-aanzicht bekijkt van het stadion aan de park-zijde.
Plan A zal waarschijnlijk ook een stuk goedkoper zijn!
Dat zou je wel denken inderdaad. Ik hoop van harte dat het geen plan C. We lachen om het theater / glasbak in Arnhem, maar spelen zelf dan in een binnentuin van een appartementencomplex. Het stadion moet gewoon een stadion zijn.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12602
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Curva »

E.B schreef:
do 09 mar 2023, 07:12
Janssen schreef:
wo 08 mar 2023, 22:30
Polleke schreef:
di 07 mar 2023, 17:29
Dan ga ik toch liever voor plan A nu, als je het zij-aanzicht bekijkt van het stadion aan de park-zijde.
Plan A zal waarschijnlijk ook een stuk goedkoper zijn!
Dat zou je wel denken inderdaad. Ik hoop van harte dat het geen plan C. We lachen om het theater / glasbak in Arnhem, maar spelen zelf dan in een binnentuin van een appartementencomplex. Het stadion moet gewoon een stadion zijn.
:withstupid:
C ziet er van buitenaf mooier uit maar dan moeten het geen appartementen zijn.
Lijkt me een hoop gezeik geven.

Johnny
Berichten: 2202
Lid geworden op: zo 12 sep 2021, 20:49
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Johnny »

Denk je echt dat ze nog met A, B en C bezig zijn?
Plannen D en E liggen echt al op tafel, wat die ook zijn.
Door de gewijzigde prijzen, bouw eisen, vergunningen, energie eisen lijkt me dat A, B en C allang van tafel zijn.

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9881
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door E.B »

Johnny schreef:
do 09 mar 2023, 08:34
Denk je echt dat ze nog met A, B en C bezig zijn?
Plannen D en E liggen echt al op tafel, wat die ook zijn.
Door de gewijzigde prijzen, bouw eisen, vergunningen, energie eisen lijkt me dat A, B en C allang van tafel zijn.
Waarom zou dat? NEC heeft woningbouw nodig om het stadion een upgrade te geven. Dat vegen ze niet zomaar van tafel.

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door DR »

Curva schreef:
do 09 mar 2023, 08:27
E.B schreef:
do 09 mar 2023, 07:12
Janssen schreef:
wo 08 mar 2023, 22:30
Polleke schreef:
di 07 mar 2023, 17:29
Dan ga ik toch liever voor plan A nu, als je het zij-aanzicht bekijkt van het stadion aan de park-zijde.
Plan A zal waarschijnlijk ook een stuk goedkoper zijn!
Dat zou je wel denken inderdaad. Ik hoop van harte dat het geen plan C. We lachen om het theater / glasbak in Arnhem, maar spelen zelf dan in een binnentuin van een appartementencomplex. Het stadion moet gewoon een stadion zijn.
:withstupid:
C ziet er van buitenaf mooier uit maar dan moeten het geen appartementen zijn.
Lijkt me een hoop gezeik geven.
Je bedoelt bewoners die de politie gaan bellen tijdens een thuiswedstrijd vanwege herrie bij de buren? Lijkt me toch dat je dit weet en accepteert als je een krabbel voor een woning daar zet.

Johnny
Berichten: 2202
Lid geworden op: zo 12 sep 2021, 20:49
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Johnny »

E.B schreef:
do 09 mar 2023, 09:06
Johnny schreef:
do 09 mar 2023, 08:34
Denk je echt dat ze nog met A, B en C bezig zijn?
Plannen D en E liggen echt al op tafel, wat die ook zijn.
Door de gewijzigde prijzen, bouw eisen, vergunningen, energie eisen lijkt me dat A, B en C allang van tafel zijn.
Waarom zou dat? NEC heeft woningbouw nodig om het stadion een upgrade te geven. Dat vegen ze niet zomaar van tafel.
Plannen D en E kunnen nog steeds woningen/winkels bevatten. Alleen andere opzet, andere fasering, .....

Johnny
Berichten: 2202
Lid geworden op: zo 12 sep 2021, 20:49
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Johnny »

E.B schreef:
do 09 mar 2023, 07:12
Janssen schreef:
wo 08 mar 2023, 22:30
Polleke schreef:
di 07 mar 2023, 17:29
Dan ga ik toch liever voor plan A nu, als je het zij-aanzicht bekijkt van het stadion aan de park-zijde.
Plan A zal waarschijnlijk ook een stuk goedkoper zijn!
Dat zou je wel denken inderdaad. Ik hoop van harte dat het geen plan C. We lachen om het theater / glasbak in Arnhem, maar spelen zelf dan in een binnentuin van een appartementencomplex. Het stadion moet gewoon een stadion zijn.
Dit heeft Boekhoorn ook precies zo gezegd op een meeting met de sponsoren. Dat vogelnest gaat echt niet door, ook omdat het veel te duur is.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12602
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Curva »

DR schreef:
do 09 mar 2023, 09:37
Curva schreef:
do 09 mar 2023, 08:27
E.B schreef:
do 09 mar 2023, 07:12
Janssen schreef:
wo 08 mar 2023, 22:30
Polleke schreef:
di 07 mar 2023, 17:29
Dan ga ik toch liever voor plan A nu, als je het zij-aanzicht bekijkt van het stadion aan de park-zijde.
Plan A zal waarschijnlijk ook een stuk goedkoper zijn!
Dat zou je wel denken inderdaad. Ik hoop van harte dat het geen plan C. We lachen om het theater / glasbak in Arnhem, maar spelen zelf dan in een binnentuin van een appartementencomplex. Het stadion moet gewoon een stadion zijn.
:withstupid:
C ziet er van buitenaf mooier uit maar dan moeten het geen appartementen zijn.
Lijkt me een hoop gezeik geven.
Je bedoelt bewoners die de politie gaan bellen tijdens een thuiswedstrijd vanwege herrie bij de buren? Lijkt me toch dat je dit weet en accepteert als je een krabbel voor een woning daar zet.
Zie het voorbeeld hieronder....niks verbaast mij nog...
https://www.gelderlander.nl/nijmegen/ba ... ~ac93daf2/

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: VakkieM81! en 17 gasten