Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)
Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Nieuw seizoen, nieuwe kansen. Op naar een hopelijk mooi seizoen 

wat is het nut ervan ?
Risus abundat in ore stultorum
- De Kletskop
- Contacteer:
ohh vandaar .....

En beter voor mensen met aambeien.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Zet er dan maar lekker wijven in dat vak !
Alles komt goed !!
Oh een vrouwenvak. Goed idee
Past eigenlijk best in de huidige tijdsgeest.
Nee, je wilt niet dat mannelijke supporters er dan op aangekeken worden dat ze een voor vrouwen onveilige support omgeving gecreëerd hebben.
Gewoon een eigen fanatieke vrouwenvak;
Femina Noviomagensis.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Juist niet! Wat een schandalige opmerking! Mannen en vrouwen zijn gelijk, ze verdienen een gezamenlijk toilet en dus zeker ook een gezamenlijk vak. Dit dit nog kan in 2023!!!!
When Wilco talks, people listen!
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Dat zijn waarschijnlijk stiekeme gelijkspel rukkers. Die net zoals Rogier een stijve krijgen van nul-nulletjes en een-eentjes.E.B schreef: ↑ma 17 apr 2023, 13:47De toiletten zijn een drama. Dan mogen we nog van geluk spreken dat er pispalen zijn geplaatst. Maar rustig even een potje poepen is er niet bij. Iedereen moet blijkbaar altijd poepen, want ze zijn constant bezet.nathan3gb schreef: ↑ma 17 apr 2023, 13:44Ik vind niet echt dat er zaken zijn verbeterd. Ja die snelle taps zijn wel iets beter. Maar de toiletten is een drama, overal lekt het, zowel in de gracht als op de tribune, kachels weggehaald enz.Gijscoman schreef: ↑ma 17 apr 2023, 11:49Pinstoring is klote, maar kan je niks aan doen. En dat verklaart dan die lange rij.nathan3gb schreef: ↑ma 17 apr 2023, 11:29In de schup was het gister ook weer goed georganiseerd, gigantische rijen om een pilsje te halen en volgens mij was er ook nog een pin storing.
Ben toen maar naar de eendracht gelopen om bier te halen.
En dan sta je in de rust in de gracht, gigantische rijen voor de wc, overal lekt het water naar beneden vanaf de tribune. De zoveelste thuiswedstrijd die niet om aan te gluren was, maar Wilco blijft wel met stalen ballen de prijzen verhogen met zijn marketing verhaaltjes en classy filmpjes vol met slap gelul.
Situatie in het stadion is nog niet geweldig, maar echt wel verbeterd.
En volgens mij komt er niet weer een buitensporige prijsverhoging aan. Misschien heel beperkt met de inflatie mee.
When Wilco talks, people listen!
- De Kletskop
- Contacteer:
en in het vak een groot scherm aan de achterkant plaatsen en een romantische drama film afspelen .....De Kletskop schreef: ↑do 20 apr 2023, 08:01Wat zal het lekker schoon zijn in dat vak.
Maar het grootste probleem voorzie ik als ze allemaal ook met de auto komen.
Wie stuurt er een mailtje naar onze Wilco?burp schreef: ↑wo 19 apr 2023, 23:21Nee, je wilt niet dat mannelijke supporters er dan op aangekeken worden dat ze een voor vrouwen onveilige support omgeving gecreëerd hebben.
Gewoon een eigen fanatieke vrouwenvak;
Femina Noviomagensis.
Alles komt goed !!
en wie gaat die vrouwen de buitenspelregel uitleggen elke keer .....Gerard Lopez schreef: ↑do 20 apr 2023, 04:40Juist niet! Wat een schandalige opmerking! Mannen en vrouwen zijn gelijk, ze verdienen een gezamenlijk toilet en dus zeker ook een gezamenlijk vak. Dit dit nog kan in 2023!!!!
Maar dan wel ook toples

Is er al iemand die juridisch advies heeft ingewonnen?

derom domme reactie, maar dat zijn we wel gewend van jou. Ik vraag dat namelijk omdat het misschien wel zo is dat NEC iet zomaar eenzijdig een verbintenis kan/mag wijzigen.
Maar dat snap jij niet

Welke verbintenis? Het verandert toch niet dit seizoen, maar volgend seizoen. En daarvoor heb je nog geen verbintenis geslotenJBNMGN schreef: ↑do 20 apr 2023, 14:45derom domme reactie, maar dat zijn we wel gewend van jou. Ik vraag dat namelijk omdat het misschien wel zo is dat NEC iet zomaar eenzijdig een verbintenis kan/mag wijzigen.
Maar dat snap jij niet
- De Kletskop
- Contacteer:
wij snappen dat niet, das lees je toch.Gijscoman schreef: ↑do 20 apr 2023, 14:47Welke verbintenis? Het verandert toch niet dit seizoen, maar volgend seizoen. En daarvoor heb je nog geen verbintenis geslotenJBNMGN schreef: ↑do 20 apr 2023, 14:45derom domme reactie, maar dat zijn we wel gewend van jou. Ik vraag dat namelijk omdat het misschien wel zo is dat NEC iet zomaar eenzijdig een verbintenis kan/mag wijzigen.
Maar dat snap jij niet
Zal JB tegen zijn vrouw ook zo tekeer gaan als ze een vraag stelt , vraag ik me dan altijd af. Die mevrouw moet me toch een super zwaar leven hebben dan.
Gijscoman schreef: ↑do 20 apr 2023, 14:47Welke verbintenis? Het verandert toch niet dit seizoen, maar volgend seizoen. En daarvoor heb je nog geen verbintenis geslotenJBNMGN schreef: ↑do 20 apr 2023, 14:45derom domme reactie, maar dat zijn we wel gewend van jou. Ik vraag dat namelijk omdat het misschien wel zo is dat NEC iet zomaar eenzijdig een verbintenis kan/mag wijzigen.
Maar dat snap jij niet

Vraag zelf dan juridisch advies JB als je blijkbaar je juridisch benadeeld voelt. In de stad zit het Juridisch Loket, misschien kunnen ze het je daar uitleggen..
Gijscoman schreef: ↑do 20 apr 2023, 14:47Welke verbintenis? Het verandert toch niet dit seizoen, maar volgend seizoen. En daarvoor heb je nog geen verbintenis geslotenJBNMGN schreef: ↑do 20 apr 2023, 14:45derom domme reactie, maar dat zijn we wel gewend van jou. Ik vraag dat namelijk omdat het misschien wel zo is dat NEC iet zomaar eenzijdig een verbintenis kan/mag wijzigen.
Maar dat snap jij niet

je hoeft geen seizoenkaart te kopen of te verlengen....je kan het jammer vinden net zoals dat je het jammer kan vinden dat het spookslot is verdwenen maar om daarvoor nu tegen de efteling te gaan procederen omdat je er volgend jaar een keer naar toe wilde gaan lijkt me een vrij kansloze zaak.P. schreef: ↑vr 21 apr 2023, 10:11Gijscoman schreef: ↑do 20 apr 2023, 14:47Welke verbintenis? Het verandert toch niet dit seizoen, maar volgend seizoen. En daarvoor heb je nog geen verbintenis geslotenJBNMGN schreef: ↑do 20 apr 2023, 14:45derom domme reactie, maar dat zijn we wel gewend van jou. Ik vraag dat namelijk omdat het misschien wel zo is dat NEC iet zomaar eenzijdig een verbintenis kan/mag wijzigen.
Maar dat snap jij niet![]()