Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door mschr »

Polleke schreef: Nee, hij heeft gelijk.

De gemeente wil niet bijdragen aan een uitbreiding van het stadion. Die uitbreiding is noodzakelijk om te overleven op de lange termijn. Dat zijn feiten. Enige oplossing is dat NEC het stadion koopt en zelf de uitbreiding gaat financieeren. Ook dat is een feit.

Daarvoor heeft NEC investeerders nodig want de club krijgt momenteel geen lening of hypotheek om het stadion te kopen (en dat heb ik het niet eens over het uitbreiden). En de investeerders zullen dat best willen doen, maar alleen als er groei en winst mogelijk is. En door de ligging van het stadion is elke uitbreiding omstreden en zal elke uitbreiding heel onzeker worden.

Dus heb je simpel twee keuzes: blijven in de Goffert met de wetenschap dat je het stadion niet kan kopen en uitbreiden (en daarmee zeg je vaarwel op de lange termijn tegen eredivisievoetbal), of een nieuw stadion elders die je wel kan uitbreiden. Twente, Roda, ADO, Ajax, Schalke, zijn voorbeelden waar het ook is gebeurd.

Ik wil in De Goffert blijven en daar groeien. Maar ik wil ook dat NEC blijft doorgroeien en blijft ontwikkelen. Het blijkt nu dat beide niet samen kunnen gaan. Dus als Swart dat zegt dat alles bekeken moet worden heeft hij helemaal gelijk.
Compleet en voor 100% mee eens. En de Goffert als historische grond is ook maar betrekkelijk. NEC werd vlak na WO II gedwongen om te verkassen naar De Goffert. Veel liever was men aan de Hazenkampseweg gebleven.

NR 7
Berichten: 350
Lid geworden op: do 04 okt 2007, 22:46

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door NR 7 »

Bleum schreef:Als dit en als dan... ik lees zelfs dat uitbreiden al niet meer kan op de goffert, waar gaat dit over?

Uitbreiding in de goffert is gewoon mogelijk, mits ze in de raadszaal eens gaan beseffen welke belangen er op het spel staan. Als je een twee ringen stadion kunt bouwen op een fabrieksterrein, kan dat ook in de Goffert, mits de "boomgrensjes-TIP laten vallen-NEC laten vallen-afschuivende" gemeenteraad eens een pro-NEC en vooral pro-Goffert houding gaat aannemen. Ze hebben een motie aangenomen van notabene de SP dat NEC in de Goffert moest blijven, dan moet je die woorden ook waarmaken en je daarvoor inspannen!
Hier schuift iedereen lekker oppotinistisch mee. Gemeente nee, nou dan maar Bijsterhuizen. Alsof het allemaal heel logisch en normaal is. Normaal en logisch is nog steeds dat NEC gaat uitbreiden op de Goffert. Daar hoort NEC, niet op Bijsterhuizen. Zo'n aftandse fabrieksplek komt pas als allerlaatste optie als echt niks anders meer mogelijk is.
Op facebook las ik al dat er supporters zijn die actie willen voeren tegen de besluiteloosheid van de gemeente. Lijkt mij een eerste stap die logischer is, dan een schop in de grond zetten op Bijsterhuizen.
Beste Bleum, weet jij nou nog niet hoe de politiek in elkaar zit :???:
Die SP is net zo onbetrouwbaar als ALLE andere partijen, ze besluiten alleen als ze er voordeel uit halen voor zichzelf. Gaan met andere partijen pas meedoen als ze elkaar steunen in andere situaties. Zo werkt politiek. En mocht er ooit een besluit komen, dan leven we in een democratisch land waarin IEDEREEN bezwaar kan maken en tijd kan rekken. Dus droom maar lekker verder :lol:

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Bleum »

mschr schreef:
Polleke schreef: Nee, hij heeft gelijk.

De gemeente wil niet bijdragen aan een uitbreiding van het stadion. Die uitbreiding is noodzakelijk om te overleven op de lange termijn. Dat zijn feiten. Enige oplossing is dat NEC het stadion koopt en zelf de uitbreiding gaat financieeren. Ook dat is een feit.

Daarvoor heeft NEC investeerders nodig want de club krijgt momenteel geen lening of hypotheek om het stadion te kopen (en dat heb ik het niet eens over het uitbreiden). En de investeerders zullen dat best willen doen, maar alleen als er groei en winst mogelijk is. En door de ligging van het stadion is elke uitbreiding omstreden en zal elke uitbreiding heel onzeker worden.

Dus heb je simpel twee keuzes: blijven in de Goffert met de wetenschap dat je het stadion niet kan kopen en uitbreiden (en daarmee zeg je vaarwel op de lange termijn tegen eredivisievoetbal), of een nieuw stadion elders die je wel kan uitbreiden. Twente, Roda, ADO, Ajax, Schalke, zijn voorbeelden waar het ook is gebeurd.

Ik wil in De Goffert blijven en daar groeien. Maar ik wil ook dat NEC blijft doorgroeien en blijft ontwikkelen. Het blijkt nu dat beide niet samen kunnen gaan. Dus als Swart dat zegt dat alles bekeken moet worden heeft hij helemaal gelijk.
Compleet en voor 100% mee eens. En de Goffert als historische grond is ook maar betrekkelijk. NEC werd vlak na WO II gedwongen om te verkassen naar De Goffert. Veel liever was men aan de Hazenkampseweg gebleven.
Dat laatste klopt, maar simpel rekensommetje laat zien dat NEC al ruim 65 jaar op deze plek zit en dat is echt, zelfs historisch gezien, een lange tijd. Daarmee zit je in de top van de eredivisie wat historische grond betreft.

Doorgroeien kan ook op de Goffert, mits het besef er komt bij de gemeente wat de waarde is van NEC voor de stad en omgeving. Aan een leeg Goffertstadion heeft Nijmegen ook helemaal niets. Dat is pas kapitaalvernietiging. Als 52 degrees boven de boomgrens mag, moet een nieuw stadion dat ook kunnen. Ik snap dat Jacco met het B-woord komt, logisch dat hij alle opties gaat bekijken, maar NEC uit de Goffert zou de grootste nederlaag van de club zijn.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

trouwehond

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door trouwehond »

Hadden we het laatst niet over cultuurbewaking .....
Jacco Swart :pukeface:

NiMMA_024
Berichten: 6739
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door NiMMA_024 »

Verhuizen naar een andere locatie is echt niet nodig.
Het TIP zou veel meer ruimte in beslag nemen dan alleen de uitbreiding van het stadion.
Dat zal het probleem niet kunnen zijn!
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Bleum »

NR 7 schreef:
Bleum schreef:Als dit en als dan... ik lees zelfs dat uitbreiden al niet meer kan op de goffert, waar gaat dit over?

Uitbreiding in de goffert is gewoon mogelijk, mits ze in de raadszaal eens gaan beseffen welke belangen er op het spel staan. Als je een twee ringen stadion kunt bouwen op een fabrieksterrein, kan dat ook in de Goffert, mits de "boomgrensjes-TIP laten vallen-NEC laten vallen-afschuivende" gemeenteraad eens een pro-NEC en vooral pro-Goffert houding gaat aannemen. Ze hebben een motie aangenomen van notabene de SP dat NEC in de Goffert moest blijven, dan moet je die woorden ook waarmaken en je daarvoor inspannen!
Hier schuift iedereen lekker oppotinistisch mee. Gemeente nee, nou dan maar Bijsterhuizen. Alsof het allemaal heel logisch en normaal is. Normaal en logisch is nog steeds dat NEC gaat uitbreiden op de Goffert. Daar hoort NEC, niet op Bijsterhuizen. Zo'n aftandse fabrieksplek komt pas als allerlaatste optie als echt niks anders meer mogelijk is.
Op facebook las ik al dat er supporters zijn die actie willen voeren tegen de besluiteloosheid van de gemeente. Lijkt mij een eerste stap die logischer is, dan een schop in de grond zetten op Bijsterhuizen.
Beste Bleum, weet jij nou nog niet hoe de politiek in elkaar zit :???:
Die SP is net zo onbetrouwbaar als ALLE andere partijen, ze besluiten alleen als ze er voordeel uit halen voor zichzelf. Gaan met andere partijen pas meedoen als ze elkaar steunen in andere situaties. Zo werkt politiek. En mocht er ooit een besluit komen, dan leven we in een democratisch land waarin IEDEREEN bezwaar kan maken en tijd kan rekken. Dus droom maar lekker verder :lol:
En dat is nou het mooie..jij praat als een politicus en hebt geen dromen en idealen meer waar je voor wil vechten. Ik volg de Nijmeegse politiek en weet ook dat er tussen de harde anti NEC lijn ook wel eens dealtjes zijn gesloten die zeer gunstig zijn geweest voor de club. 2 jaar geleden zijn we nog gered door de gemeente, anders hadden we deze discussie hier niet eens hoeven te voeren. Soms zijn politici net mensen. De SP mag volgens haar landelijke visie geen voetbalclub redden, maar waarom zouden ze geen cultuur-historisch erfgoed mogen redden? Inzetten op behoud en aanpassing van de Goffert in plaats van lening aan NEC en het kan opeens weer helemaal anders zijn. DAT noemens ze nou politiek!
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Frans »

check ook Jacco's column op nec-nijmegen.nl hierover.
http://www.nec-nijmegen.nl/bibliotheek/ ... -verwerken
NECTheBest

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door valkhof »

de politiek gaat gewoon niet beseffen wat voor waarde nec voor nijmegen heeft op de goffert.
dat gaan ze pas doen als nec besloten heeft om weg te gaan.
die boomgrens gaan ze echt nooit niet verhogen, dat doen ze gewoon niet. alle inspanningen van supporters en nec ten spijt.
de politiek zal ook na 20 jaar lobbieen gewoon niet in zien dat nec gewoon hoort op de goffert, ze moesten notabene van dezelfde politiek naar de ghoffert toe, en dat forse uitbreidingen daar ook gewoon kunnen zonder dat het park erbij moet inleveren.

Gebruikersavatar
Paddock
Berichten: 571
Lid geworden op: vr 13 feb 2009, 22:54
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Paddock »

Weg met dat sentimentele gedoe.
Het Goffertpark houdt ons gevangen in de onderste regionen van de eredivisie met hier en daar een uitschieter.
Verhuizen dus naar een andere locatie, met moderne voorzieningen, nu het nog kan...
Een oneindige lijst van clubs op historisch plaatsen is ons voorgegaan.

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Samnec »

Ik heb hier echt de ballen verstand van... Kan iemand wij uitleggen waarom we per sé een grote stadion nodig hebben?
Het is toch onzin dat wanneer we een stadion van 20.000 hebben, we ineens meedoen om plaats 5 t'm 9? Breid dit stadion een beetje uit, met die 1500, en het is prima.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Don Corleone »

Samnec schreef:Ik heb hier echt de ballen verstand van... Kan iemand wij uitleggen waarom we per sé een grote stadion nodig hebben?
Het is toch onzin dat wanneer we een stadion van 20.000 hebben, we ineens meedoen om plaats 5 t'm 9? Breid dit stadion een beetje uit, met die 1500, en het is prima.
het geld komt niet van jan met de pet, maar de sponsoren.
daar is ook de uitberiging voor nodig

jij betaal pakweg 200 euro voor een stoel, zij een veelvoud voor een stoeltje.
daar verwachten ze dan ook service voor ed en daar ontbreekt het een beetje aan nu
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Samnec »

Don Corleone schreef:
Samnec schreef:Ik heb hier echt de ballen verstand van... Kan iemand wij uitleggen waarom we per sé een grote stadion nodig hebben?
Het is toch onzin dat wanneer we een stadion van 20.000 hebben, we ineens meedoen om plaats 5 t'm 9? Breid dit stadion een beetje uit, met die 1500, en het is prima.
het geld komt niet van jan met de pet, maar de sponsoren.
daar is ook de uitberiging voor nodig

jij betaal pakweg 200 euro voor een stoel, zij een veelvoud voor een stoeltje.
daar verwachten ze dan ook service voor ed en daar ontbreekt het een beetje aan nu
Ja dat snap ik! Maar is daar een nieuw stadion voor nodig? Op een plek waar alle NEC-supporters een slappe zak van krijgen?
Het is ook mogelijk om die luxe in ons eigen stadion te bouwen!

Gebruikersavatar
Veugel
Berichten: 1164
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 18:21
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Veugel »

Het is verschrikkelijk om weg te gaan uit de Goffert. Daar toe moet echt pas voor worden gekozen als er echt niks anders meer mogelijk is in de huidige locatie maar dan echt als laatste optie in mijn ogen. Maar ik speel toch wel liever eredivisievoetbal op een andere locatie dan 1e divisievoetbal in de goffert

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Samnec »

Veugel schreef:Het is verschrikkelijk om weg te gaan uit de Goffert. Daar toe moet echt pas voor worden gekozen als er echt niks anders meer mogelijk is in de huidige locatie maar dan echt als laatste optie in mijn ogen. Maar ik speel toch wel liever eredivisievoetbal op een andere locatie dan 1e divisievoetbal in de goffert
Dus eigenlijk zeg je dat eredivisie alleen haalbaar is als we een nieuw stadion krijgen? Waarom in godsnaam?

Henkiepenkie
Berichten: 6990
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Henkiepenkie »

Samnec schreef:
Veugel schreef:Het is verschrikkelijk om weg te gaan uit de Goffert. Daar toe moet echt pas voor worden gekozen als er echt niks anders meer mogelijk is in de huidige locatie maar dan echt als laatste optie in mijn ogen. Maar ik speel toch wel liever eredivisievoetbal op een andere locatie dan 1e divisievoetbal in de goffert
Dus eigenlijk zeg je dat eredivisie alleen haalbaar is als we een nieuw stadion krijgen? Waarom in godsnaam?
Omdat de rest niet stilstaat.

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Samnec »

Henkiepenkie schreef:
Samnec schreef:
Veugel schreef:Het is verschrikkelijk om weg te gaan uit de Goffert. Daar toe moet echt pas voor worden gekozen als er echt niks anders meer mogelijk is in de huidige locatie maar dan echt als laatste optie in mijn ogen. Maar ik speel toch wel liever eredivisievoetbal op een andere locatie dan 1e divisievoetbal in de goffert
Dus eigenlijk zeg je dat eredivisie alleen haalbaar is als we een nieuw stadion krijgen? Waarom in godsnaam?
Omdat de rest niet stilstaat.
NAC, Roda, Utrecht, Heracles, Graafschap? Ik noem maar wat voorbeelden die ook niet gaan uitbreiden... Ondanks dat ze vast wel willen. Die staan ook stil!

Gebruikersavatar
Hatert NEC
Berichten: 1044
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 15:28
Locatie: Nijmegen, Hatert
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Hatert NEC »

Samnec schreef:
Henkiepenkie schreef:
Samnec schreef:
Veugel schreef:Het is verschrikkelijk om weg te gaan uit de Goffert. Daar toe moet echt pas voor worden gekozen als er echt niks anders meer mogelijk is in de huidige locatie maar dan echt als laatste optie in mijn ogen. Maar ik speel toch wel liever eredivisievoetbal op een andere locatie dan 1e divisievoetbal in de goffert
Dus eigenlijk zeg je dat eredivisie alleen haalbaar is als we een nieuw stadion krijgen? Waarom in godsnaam?
Omdat de rest niet stilstaat.
NAC, Roda, Utrecht, Heracles, Graafschap? Ik noem maar wat voorbeelden die ook niet gaan uitbreiden... Ondanks dat ze vast wel willen. Die staan ook stil!
dat hebben ze al gedaan, of gaan ze doen slimmerik :jestera:
Pound for pound best hooligans in the world!

Undici
Berichten: 587
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Undici »

Hatert NEC schreef:
Samnec schreef:
Henkiepenkie schreef:
Samnec schreef:
Veugel schreef:Het is verschrikkelijk om weg te gaan uit de Goffert. Daar toe moet echt pas voor worden gekozen als er echt niks anders meer mogelijk is in de huidige locatie maar dan echt als laatste optie in mijn ogen. Maar ik speel toch wel liever eredivisievoetbal op een andere locatie dan 1e divisievoetbal in de goffert
Dus eigenlijk zeg je dat eredivisie alleen haalbaar is als we een nieuw stadion krijgen? Waarom in godsnaam?
Omdat de rest niet stilstaat.
NAC, Roda, Utrecht, Heracles, Graafschap? Ik noem maar wat voorbeelden die ook niet gaan uitbreiden... Ondanks dat ze vast wel willen. Die staan ook stil!
dat hebben ze al gedaan, of gaan ze doen slimmerik :jestera:
:withstupid: NAC, roda en utrecht hebben al een groter stadion en heracles en de graafschap hebben concrete plannen om uit te breiden....

jbnmgn

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door jbnmgn »

We hebben het er al vaker over gehad, en ook ik ben nog steeds van mening dat de Goffert (NEC) op de huidige locatie het mooiste is. Maar als dat de groei van NEC tegehoudt dan moeten we verkassen. Je moet of met de tijd meegaan of stil blijven staan (en dat betekent achteruitgang).

Nogmaals, ik zou gruwelijk balen als we daar weg moeten, maar dat moet dan maar.
Ik hoop alleen dat ALS het zover komt, er dan een waardiger afscheid van het stadion en de locatie komt dan het afscheid vanhet oude stadion (tegen Fortuna).

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door SanderNEC »

Hehe, we worden wakker. NEC moet groeien, dat kan helaas niet in De Goffert. Het is de mooiste locatie ja, maar ook de lastigste. Je kunt er verder niks. Maar welke locatie dan wel?
ForzaNEC.nl

NiMMA_024
Berichten: 6739
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door NiMMA_024 »

SanderNEC schreef:Hehe, we worden wakker. NEC moet groeien, dat kan helaas niet in De Goffert. Het is de mooiste locatie ja, maar ook de lastigste. Je kunt er verder niks. Maar welke locatie dan wel?
Als het in de TIP plannen kon, dan kan het zonder TIP ook!
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
fr@nk
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:06
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door fr@nk »

jbnmgn schreef:We hebben het er al vaker over gehad, en ook ik ben nog steeds van mening dat de Goffert (NEC) op de huidige locatie het mooiste is. Maar als dat de groei van NEC tegehoudt dan moeten we verkassen. Je moet of met de tijd meegaan of stil blijven staan (en dat betekent achteruitgang).

Nogmaals, ik zou gruwelijk balen als we daar weg moeten, maar dat moet dan maar.
Ik hoop alleen dat ALS het zover komt, er dan een waardiger afscheid van het stadion en de locatie komt dan het afscheid vanhet oude stadion (tegen Fortuna).
Helemaal mee eens!

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Samnec »

Undici schreef:
Hatert NEC schreef:
Samnec schreef:
Henkiepenkie schreef:
Samnec schreef:
Veugel schreef:Het is verschrikkelijk om weg te gaan uit de Goffert. Daar toe moet echt pas voor worden gekozen als er echt niks anders meer mogelijk is in de huidige locatie maar dan echt als laatste optie in mijn ogen. Maar ik speel toch wel liever eredivisievoetbal op een andere locatie dan 1e divisievoetbal in de goffert
Dus eigenlijk zeg je dat eredivisie alleen haalbaar is als we een nieuw stadion krijgen? Waarom in godsnaam?
Omdat de rest niet stilstaat.
NAC, Roda, Utrecht, Heracles, Graafschap? Ik noem maar wat voorbeelden die ook niet gaan uitbreiden... Ondanks dat ze vast wel willen. Die staan ook stil!
dat hebben ze al gedaan, of gaan ze doen slimmerik :jestera:
:withstupid: NAC, roda en utrecht hebben al een groter stadion en heracles en de graafschap hebben concrete plannen om uit te breiden....
Ja en kijk waar ze allemaal staan! Nou ja, het zal wel aan mij liggen. Ik bemoei me wel met het voetbal :biggrin:

Gebruikersavatar
Paddock
Berichten: 571
Lid geworden op: vr 13 feb 2009, 22:54
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Paddock »

Samnec schreef:
Henkiepenkie schreef:
Samnec schreef:
Veugel schreef:Het is verschrikkelijk om weg te gaan uit de Goffert. Daar toe moet echt pas voor worden gekozen als er echt niks anders meer mogelijk is in de huidige locatie maar dan echt als laatste optie in mijn ogen. Maar ik speel toch wel liever eredivisievoetbal op een andere locatie dan 1e divisievoetbal in de goffert
Dus eigenlijk zeg je dat eredivisie alleen haalbaar is als we een nieuw stadion krijgen? Waarom in godsnaam?
Omdat de rest niet stilstaat.
NAC, Roda, Utrecht, Heracles, Graafschap? Ik noem maar wat voorbeelden die ook niet gaan uitbreiden... Ondanks dat ze vast wel willen. Die staan ook stil!
Grappig, je noemt bijna allemaal clubs op die dus de stap om te verhuizen van historische locaties al gemaakt hebben en nu veel grotere stadions hebben dan we in de goffert kunnen realiseren.
Die doen het dit jaar wat minder, maar gemiddeld gezien doen ze het beter dan NEC.

NAC (19000) van de Beatrix straat naar de A16
Roda (20000) van Kaalheide naar een industrie terein
Utrecht (21000), gesteund door de lokale politiek konden ze uitbreiden. Het oude stadion hebben de supporters zelf vakkundig afgebroken.
Heracles (15000 met doorgroei naar 20000), gaat naar andere locatie
Graafschap had plannen om te verhuizen http://www.youtube.com/watch?v=Lao1pvIYEeg maar hebben besloten om voorlopig niet uit te breiden en dus in de eerste divisie te blijven spelen.

Ik blijf ook liever, maar als het niet anders kan...
Vanuit google earth zie ik genoeg ruimte in het park, maar ja de boompjes en de grassprietjes he.

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Samnec »

Paddock schreef:
Samnec schreef:
Henkiepenkie schreef:
Samnec schreef:
Veugel schreef:Het is verschrikkelijk om weg te gaan uit de Goffert. Daar toe moet echt pas voor worden gekozen als er echt niks anders meer mogelijk is in de huidige locatie maar dan echt als laatste optie in mijn ogen. Maar ik speel toch wel liever eredivisievoetbal op een andere locatie dan 1e divisievoetbal in de goffert
Dus eigenlijk zeg je dat eredivisie alleen haalbaar is als we een nieuw stadion krijgen? Waarom in godsnaam?
Omdat de rest niet stilstaat.
NAC, Roda, Utrecht, Heracles, Graafschap? Ik noem maar wat voorbeelden die ook niet gaan uitbreiden... Ondanks dat ze vast wel willen. Die staan ook stil!
Grappig, je noemt bijna allemaal clubs op die dus de stap om te verhuizen van historische locaties al gemaakt hebben en nu veel grotere stadions hebben dan we in de goffert kunnen realiseren.
Die doen het dit jaar wat minder, maar gemiddeld gezien doen ze het beter dan NEC.

NAC (19000) van de Beatrix straat naar de A16
Roda (20000) van Kaalheide naar een industrie terein
Utrecht (21000), gesteund door de lokale politiek konden ze uitbreiden. Het oude stadion hebben de supporters zelf vakkundig afgebroken.
Heracles (15000 met doorgroei naar 20000), gaat naar andere locatie
Graafschap had plannen om te verhuizen http://www.youtube.com/watch?v=Lao1pvIYEeg maar hebben besloten om voorlopig niet uit te breiden en dus in de eerste divisie te blijven spelen.

Ik blijf ook liever, maar als het niet anders kan...
Vanuit google earth zie ik genoeg ruimte in het park, maar ja de boompjes en de grassprietjes he.
Ja, leuk dat je de veranderingen laat zien. Maar wij presteren de laatste jaren hetzelfde... De clubs die je noemt zijn de laatste jaren allemaal middenmoot, met hier en daar uitschieters net als wij. En de uitbreiding van Heracles en Graafschap, die wachten net als wij al jaren. Ik snap dat je een grotere begroting krijgt, maar de Eredivisie is zo dat de begroting bijna niet uitmaakt. Het klinkt raar, maar ik bedoel ermee te zeggen dat volgend jaar Feyenoord weer 9e staat, VVV 6e en Groningen 13e. En Bovendien, Apoel Nicosia heeft een zelfde begroting als wij. Niks aan de hand dus :wink: :biggrin:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dennistd en 19 gasten