mammoet bomen plaatsen? dan kunnen we over 15 jaar nog wat verder de hoogte in.Jomano schreef: ↑do 19 jun 2025, 12:50Weet ik...in 2018 een optie tot koop afgesloten. Sindsdien uitstel op uitstel op uitstel...Super-Simr schreef: ↑do 19 jun 2025, 12:26Het stuk is uit 2021... Ging om dat verhaal van de boomgrens. Het stadion mag dus niet boven de bomen uitkomen.Jomano schreef: ↑do 19 jun 2025, 11:43Uitstel op uitstel op uitstel....lijken gvd vitesse wel!Super-Simr schreef: ↑do 19 jun 2025, 10:31Zie hier:
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... i=89978449
Ze kunnen best nog wel een paar meter de lucht in hoor, zoals ik laatst op een foto liet zien,
Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)
Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)
Dan moeten ze de "General Sherman Tree" halen, de grootste boom en ruim 83 meter hoog. Dat moet genoeg zijn voor een 2e en later zelfs 3e ringjallah schreef: ↑do 19 jun 2025, 13:13mammoet bomen plaatsen? dan kunnen we over 15 jaar nog wat verder de hoogte in.Jomano schreef: ↑do 19 jun 2025, 12:50Weet ik...in 2018 een optie tot koop afgesloten. Sindsdien uitstel op uitstel op uitstel...Super-Simr schreef: ↑do 19 jun 2025, 12:26Het stuk is uit 2021... Ging om dat verhaal van de boomgrens. Het stadion mag dus niet boven de bomen uitkomen.Jomano schreef: ↑do 19 jun 2025, 11:43Uitstel op uitstel op uitstel....lijken gvd vitesse wel!Super-Simr schreef: ↑do 19 jun 2025, 10:31Zie hier:
Ze kunnen best nog wel een paar meter de lucht in hoor, zoals ik laatst op een foto liet zien,![]()

2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
Iets met invasieve exoten.....JBNMGN schreef: ↑do 19 jun 2025, 23:25Dan moeten ze de "General Sherman Tree" halen, de grootste boom en ruim 83 meter hoog. Dat moet genoeg zijn voor een 2e en later zelfs 3e ringjallah schreef: ↑do 19 jun 2025, 13:13mammoet bomen plaatsen? dan kunnen we over 15 jaar nog wat verder de hoogte in.Jomano schreef: ↑do 19 jun 2025, 12:50Weet ik...in 2018 een optie tot koop afgesloten. Sindsdien uitstel op uitstel op uitstel...Super-Simr schreef: ↑do 19 jun 2025, 12:26Het stuk is uit 2021... Ging om dat verhaal van de boomgrens. Het stadion mag dus niet boven de bomen uitkomen.Jomano schreef: ↑do 19 jun 2025, 11:43Uitstel op uitstel op uitstel....lijken gvd vitesse wel!Super-Simr schreef: ↑do 19 jun 2025, 10:31Zie hier:
Ze kunnen best nog wel een paar meter de lucht in hoor, zoals ik laatst op een foto liet zien,![]()
![]()

Zo moeilijk is dit allemaal toch niet... ze willen niet dat het stadion een enorme impact heeft op dit historische park. Het oude stadion had 30000+ plaatsen en zero impact (fysiek) op dat park. Vier lichtmasten, dat was het.JBNMGN schreef: ↑do 19 jun 2025, 23:25Dan moeten ze de "General Sherman Tree" halen, de grootste boom en ruim 83 meter hoog. Dat moet genoeg zijn voor een 2e en later zelfs 3e ringjallah schreef: ↑do 19 jun 2025, 13:13mammoet bomen plaatsen? dan kunnen we over 15 jaar nog wat verder de hoogte in.Jomano schreef: ↑do 19 jun 2025, 12:50Weet ik...in 2018 een optie tot koop afgesloten. Sindsdien uitstel op uitstel op uitstel...Super-Simr schreef: ↑do 19 jun 2025, 12:26Het stuk is uit 2021... Ging om dat verhaal van de boomgrens. Het stadion mag dus niet boven de bomen uitkomen.Jomano schreef: ↑do 19 jun 2025, 11:43Uitstel op uitstel op uitstel....lijken gvd vitesse wel!Super-Simr schreef: ↑do 19 jun 2025, 10:31Zie hier:
![]()
Dat is het.... het stadion mag groeien binnen dat.... en daar zijn echt wel opties voor.
Als je gewoon de afmetingen van het oude 30.000 man stadion gebruikt om een nieuw neer te zetten van zeg 20.000 heb je ook de ruimte voor de catering e.d moet toch niet al te moeilijk zijn... alleen ff financieel 

en Bikkels weer open!
Was altijd een mooie ontmoetingsplek met goed voer voor de lunch.
En het liefst een horecagelegenheid waar je kan eten (en zitten) voor de wedstrijd naast de mobiele friet- en vistent die nu de enige mogelijkheid zijn
Was altijd een mooie ontmoetingsplek met goed voer voor de lunch.
En het liefst een horecagelegenheid waar je kan eten (en zitten) voor de wedstrijd naast de mobiele friet- en vistent die nu de enige mogelijkheid zijn
Gewoon de oude Goffert herbouwen anno nu

★★
Misschien kunnen ze ook tribunes naar buitengericht bouwen met uitzicht op het park om tijdens wedstrijden de ogen niet constant gericht te hoeven hebben op het niveau dat afgelopen seizoen in sommige thuiswedstrijden gehaald werd.
The sky is the limit (hoewel...)Curva schreef: ↑vr 20 jun 2025, 10:12Misschien kunnen ze ook tribunes naar buitengericht bouwen met uitzicht op het park om tijdens wedstrijden de ogen niet constant gericht te hoeven hebben op het niveau dat afgelopen seizoen in sommige thuiswedstrijden gehaald werd.
★★
The treeborder is the limit (al bleek dat toch niet waar te zijn)H-Zenkamp schreef: ↑vr 20 jun 2025, 10:13The sky is the limit (hoewel...)Curva schreef: ↑vr 20 jun 2025, 10:12Misschien kunnen ze ook tribunes naar buitengericht bouwen met uitzicht op het park om tijdens wedstrijden de ogen niet constant gericht te hoeven hebben op het niveau dat afgelopen seizoen in sommige thuiswedstrijden gehaald werd.

Gewoon bomen op het dak zetten. Zit je altijd onder de boomgrens.jallah schreef: ↑do 19 jun 2025, 13:13mammoet bomen plaatsen? dan kunnen we over 15 jaar nog wat verder de hoogte in.Jomano schreef: ↑do 19 jun 2025, 12:50Weet ik...in 2018 een optie tot koop afgesloten. Sindsdien uitstel op uitstel op uitstel...Super-Simr schreef: ↑do 19 jun 2025, 12:26Het stuk is uit 2021... Ging om dat verhaal van de boomgrens. Het stadion mag dus niet boven de bomen uitkomen.Jomano schreef: ↑do 19 jun 2025, 11:43Uitstel op uitstel op uitstel....lijken gvd vitesse wel!Super-Simr schreef: ↑do 19 jun 2025, 10:31Zie hier:
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad
Curva schreef: ↑vr 20 jun 2025, 10:15The treeborder is the limit (al bleek dat toch niet waar te zijn)H-Zenkamp schreef: ↑vr 20 jun 2025, 10:13The sky is the limit (hoewel...)Curva schreef: ↑vr 20 jun 2025, 10:12Misschien kunnen ze ook tribunes naar buitengericht bouwen met uitzicht op het park om tijdens wedstrijden de ogen niet constant gericht te hoeven hebben op het niveau dat afgelopen seizoen in sommige thuiswedstrijden gehaald werd.![]()

★★
H-Zenkamp schreef: ↑vr 20 jun 2025, 11:08Curva schreef: ↑vr 20 jun 2025, 10:15The treeborder is the limit (al bleek dat toch niet waar te zijn)H-Zenkamp schreef: ↑vr 20 jun 2025, 10:13The sky is the limit (hoewel...)Curva schreef: ↑vr 20 jun 2025, 10:12Misschien kunnen ze ook tribunes naar buitengericht bouwen met uitzicht op het park om tijdens wedstrijden de ogen niet constant gericht te hoeven hebben op het niveau dat afgelopen seizoen in sommige thuiswedstrijden gehaald werd.![]()
ik ben heel benieuwd hoe het plan eruit gaat zien...

Hier zal Bikkel zich zeker thuisvoelen
In de oude Goffert stonden op de sintelbaan extra tribunes bjj topwedstrijden.
Dus oude contouren weer gebruiken in nieuw jasje.
Alleen kost dat jaren en bakken met geld. En dan nog moet er geld aan verdiend kunnen worden door de investeerders. Dus onmogelijk plan helaas
Er zijn altijd wel regionale investeerders met een dikke buidel.JBNMGN schreef: ↑vr 20 jun 2025, 12:00In de oude Goffert stonden op de sintelbaan extra tribunes bjj topwedstrijden.
Dus oude contouren weer gebruiken in nieuw jasje.
Alleen kost dat jaren en bakken met geld. En dan nog moet er geld aan verdiend kunnen worden door de investeerders. Dus onmogelijk plan helaas
Alles komt goed !!
En dat willen ze graag zo houden 

Zowel het stadion als het grond gaat gekocht worden de Verbouwing gaat nog jaren overheen!
Dit gaf Van Ooijen aan in een interview die te zien is op de site duurt 22min waarin andere zaken een keer worden belicht RVC,Boekhoorn,Coolen enz enz
Nu ook in de VI
https://www.vi.nl/nieuws/nec-neemt-goff ... e-nijmegen
Dit gaf Van Ooijen aan in een interview die te zien is op de site duurt 22min waarin andere zaken een keer worden belicht RVC,Boekhoorn,Coolen enz enz
Nu ook in de VI
Toch mooi als we bij het 150 jarig bestaan meteen de opening hebben van de hernieuwde stadion.Tyson schreef: ↑vr 20 jun 2025, 20:16Zowel het stadion als het grond gaat gekocht worden de Verbouwing gaat nog jaren overheen!
Nu ook in de VI
Over 25 jaar? Dan zou ik 98 zijn.E.B schreef: ↑vr 20 jun 2025, 21:03Toch mooi als we bij het 150 jarig bestaan meteen de opening hebben van de hernieuwde stadion.Tyson schreef: ↑vr 20 jun 2025, 20:16Zowel het stadion als het grond gaat gekocht worden de Verbouwing gaat nog jaren overheen!
Nu ook in de VI
Mag het ietsje eerder, bv over 5 jaar?

Van Schaijk had het nog over 3-5 jaar, en dan hield hij het nog ruim aan…JBNMGN schreef: ↑vr 20 jun 2025, 22:38Over 25 jaar? Dan zou ik 98 zijn.E.B schreef: ↑vr 20 jun 2025, 21:03Toch mooi als we bij het 150 jarig bestaan meteen de opening hebben van de hernieuwde stadion.Tyson schreef: ↑vr 20 jun 2025, 20:16Zowel het stadion als het grond gaat gekocht worden de Verbouwing gaat nog jaren overheen!
Nu ook in de VI
Mag het ietsje eerder, bv over 5 jaar?![]()
Stom genoeg heeft de Gelderlander blijkbaar dit nieuws nog niet opgepikt.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
-
- Contacteer:
Hoe ik het las, maar dat is misschien de wens van de gedachte, en uit eerdere interviews, is dat ze gelijk wel bezig gaan met wat dingen uitbreiden en dan in fases moet het binnen 3-5 jaar volledig zijn omgetoverd.Panucci schreef: ↑vr 20 jun 2025, 23:17Van Schaijk had het nog over 3-5 jaar, en dan hield hij het nog ruim aan…JBNMGN schreef: ↑vr 20 jun 2025, 22:38Over 25 jaar? Dan zou ik 98 zijn.E.B schreef: ↑vr 20 jun 2025, 21:03Toch mooi als we bij het 150 jarig bestaan meteen de opening hebben van de hernieuwde stadion.Tyson schreef: ↑vr 20 jun 2025, 20:16Zowel het stadion als het grond gaat gekocht worden de Verbouwing gaat nog jaren overheen!
Nu ook in de VI
Ja zo begreep ik het ook inderdaad. En die periode is nog te overzien, zolang ze maar wel direct ermee starten. In fases kan wellicht ook gewoon niet anders aangezien er ook gewoon gespeeld wordt en je niet alles in een zomervakantie ofzo kunt doen.Wijchenunited schreef: ↑za 21 jun 2025, 10:08Hoe ik het las, maar dat is misschien de wens van de gedachte, en uit eerdere interviews, is dat ze gelijk wel bezig gaan met wat dingen uitbreiden en dan in fases moet het binnen 3-5 jaar volledig zijn omgetoverd.Panucci schreef: ↑vr 20 jun 2025, 23:17Van Schaijk had het nog over 3-5 jaar, en dan hield hij het nog ruim aan…JBNMGN schreef: ↑vr 20 jun 2025, 22:38Over 25 jaar? Dan zou ik 98 zijn.E.B schreef: ↑vr 20 jun 2025, 21:03Toch mooi als we bij het 150 jarig bestaan meteen de opening hebben van de hernieuwde stadion.Tyson schreef: ↑vr 20 jun 2025, 20:16Zowel het stadion als het grond gaat gekocht worden de Verbouwing gaat nog jaren overheen!
Nu ook in de VI
Van Schaijk had het nog over 17k toeschouwers, nu hebben ze het over 18k, ben blij dat de plannen naar boven toe bijgesteld lijken te worden.
En een voordeel van fases, wellicht kun je later nog een beetje verder omhoog qua capaciteit als je merkt dat de vraagt blijft
-
- Contacteer:
Wellicht doen ze in de grachten van die Feyenoord tribunes, dat is volgens mij vrij snel te realiseren.Panucci schreef: ↑za 21 jun 2025, 10:41Ja zo begreep ik het ook inderdaad. En die periode is nog te overzien, zolang ze maar wel direct ermee starten. In fases kan wellicht ook gewoon niet anders aangezien er ook gewoon gespeeld wordt en je niet alles in een zomervakantie ofzo kunt doen.Wijchenunited schreef: ↑za 21 jun 2025, 10:08Hoe ik het las, maar dat is misschien de wens van de gedachte, en uit eerdere interviews, is dat ze gelijk wel bezig gaan met wat dingen uitbreiden en dan in fases moet het binnen 3-5 jaar volledig zijn omgetoverd.Panucci schreef: ↑vr 20 jun 2025, 23:17Van Schaijk had het nog over 3-5 jaar, en dan hield hij het nog ruim aan…JBNMGN schreef: ↑vr 20 jun 2025, 22:38Over 25 jaar? Dan zou ik 98 zijn.E.B schreef: ↑vr 20 jun 2025, 21:03Toch mooi als we bij het 150 jarig bestaan meteen de opening hebben van de hernieuwde stadion.Tyson schreef: ↑vr 20 jun 2025, 20:16Zowel het stadion als het grond gaat gekocht worden de Verbouwing gaat nog jaren overheen!
Nu ook in de VI
Van Schaijk had het nog over 17k toeschouwers, nu hebben ze het over 18k, ben blij dat de plannen naar boven toe bijgesteld lijken te worden.
En een voordeel van fases, wellicht kun je later nog een beetje verder omhoog qua capaciteit als je merkt dat de vraagt blijft