Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)
Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)
Vind tweede ring stadions wel mooi, Kuip en bv euroborg
Kwa grootte en de opzet van de business seats..zou verder niet weten wat er echt anders is als ons huidige stadion..een ovaal stadion met dichte hoeken.
- Super-Simr
- Contacteer:
Het zou gaaf zijn wanneer wij niet een dertien in een dozijn stadion gaan krijgen. Ik hoop echt dat Boekhoorn (flink) wil bijspringen om er een bijzonder bouwwerk van te maken.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!
dan krijg je meer dat "samen" gevoel dan met een 2e ring
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
Dat ontwerp van het volgelnest was/is perfectSuper-Simr schreef: ↑wo 04 sep 2024, 12:45Het zou gaaf zijn wanneer wij niet een dertien in een dozijn stadion gaan krijgen. Ik hoop echt dat Boekhoorn (flink) wil bijspringen om er een bijzonder bouwwerk van te maken.
https://www.google.com/url?sa=i&url=htt ... AdAAAAABAE
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
Nu het geen appartementen wordenJBNMGN schreef: ↑wo 04 sep 2024, 13:52Dat ontwerp van het volgelnest was/is perfectSuper-Simr schreef: ↑wo 04 sep 2024, 12:45Het zou gaaf zijn wanneer wij niet een dertien in een dozijn stadion gaan krijgen. Ik hoop echt dat Boekhoorn (flink) wil bijspringen om er een bijzonder bouwwerk van te maken.
Ben je weleens in Euroborg geweest? Wat een gedrocht is dat zeg. Een combinatie tussen fabriekshal en gevangenis. Ik vind kleine stadions met een tweede ring behoorlijk treurig overkomen, met als beste voorbeeld het stadion van Heracles. Met 18.000 man moet je dat echt niet willen, als het al zo groot wordt.
いつでも戦える
Als je zin hebt om wat stadions op te zoeken die echt wat voor ons zijn qua looks en bouw:
Madejski Stadium in Reading
MKM Stadium in Hull
Dit zijn twee schitterende moderne stadions met tribunes totaan het veld, compact etc.
Madejski Stadium in Reading
MKM Stadium in Hull
Dit zijn twee schitterende moderne stadions met tribunes totaan het veld, compact etc.
Ze hebben beiden veel weg van het AFAS Stadion van AZ?
Dan kan je ipv woningen er een andere bestemming aan geven, zoals de eerder genoemde congres of hotels functie.E.B schreef: ↑wo 04 sep 2024, 14:26Nu het geen appartementen wordenJBNMGN schreef: ↑wo 04 sep 2024, 13:52Dat ontwerp van het volgelnest was/is perfectSuper-Simr schreef: ↑wo 04 sep 2024, 12:45Het zou gaaf zijn wanneer wij niet een dertien in een dozijn stadion gaan krijgen. Ik hoop echt dat Boekhoorn (flink) wil bijspringen om er een bijzonder bouwwerk van te maken.
Alles komt goed !!
Die heeft geen gracht, maar is niet aangesloten tot het veld. Daarom kunnen mensen daar lopen. Dat is het enige verschil en niet mooi. Maar als je dat weglaat is het een prima stadion wat lijkt op jouw 2 voorbeelden.Polleke schreef: ↑wo 04 sep 2024, 18:15Afas stadion heeft een gracht, de andere twee niet.
Een van de hoofdeisen is dat de tribune doorloopt naar het veld. Daar heb ik deze stadions op geselecteerd (dus als je juist op dát punt een stadion kiest ter vergelijking die dit niet heeft), en op de grootte: het zijn geen mega stadions. Ik vind AFAS stadion verschrikkelijk. Er zit geen enkele sfeer in, het heeft eigenlijk 'open hoeken' met die enorme gaten daar, het is daardoor superwinderig en koud. Ik snap mensen niet die enthousiast worden van dit stadion.E.B schreef: ↑wo 04 sep 2024, 18:28Die heeft geen gracht, maar is niet aangesloten tot het veld. Daarom kunnen mensen daar lopen. Dat is het enige verschil en niet mooi. Maar als je dat weglaat is het een prima stadion wat lijkt op jouw 2 voorbeelden.Polleke schreef: ↑wo 04 sep 2024, 18:15Afas stadion heeft een gracht, de andere twee niet.
Dus nee, ik vind het van binnen niet op elkaar lijken. Van buiten misschien wel, maar dat vind ik super oninterresant. Van mij hoeven we geen enorm mooi stadion te hebben van buiten, ik heb het liefst dat het zoveel mogelijk wegvalt tegen het park.
Open hoeken zoals wij nu ook hebben bedoel je? Had het veld 2 meter hoger gelegen hadden zij net als ons een gracht. Dat het een sfeerloos stadion is heeft niks met het stadion te maken. Verder is het van binnen ook vergelijkbaar met de door jou genoemde stadions. Prima stadions hoor. De basis komt veelal overeen. Waar je nu over valt zijn details die je in een nieuw stadion anders kan doen.Polleke schreef: ↑wo 04 sep 2024, 20:10Een van de hoofdeisen is dat de tribune doorloopt naar het veld. Daar heb ik deze stadions op geselecteerd (dus als je juist op dát punt een stadion kiest ter vergelijking die dit niet heeft), en op de grootte: het zijn geen mega stadions. Ik vind AFAS stadion verschrikkelijk. Er zit geen enkele sfeer in, het heeft eigenlijk 'open hoeken' met die enorme gaten daar, het is daardoor superwinderig en koud. Ik snap mensen niet die enthousiast worden van dit stadion.E.B schreef: ↑wo 04 sep 2024, 18:28Die heeft geen gracht, maar is niet aangesloten tot het veld. Daarom kunnen mensen daar lopen. Dat is het enige verschil en niet mooi. Maar als je dat weglaat is het een prima stadion wat lijkt op jouw 2 voorbeelden.
Dus nee, ik vind het van binnen niet op elkaar lijken. Van buiten misschien wel, maar dat vind ik super oninterresant. Van mij hoeven we geen enorm mooi stadion te hebben van buiten, ik heb het liefst dat het zoveel mogelijk wegvalt tegen het park.
Het is btw heel gek dat jij stadions die ik mooi vind erg vind lijken op een stadion wat ik erg lelijk en sfeerloos vind. Schijnbaar gaat het bij mij juist om die details om een stadion mooi te vinden of niet.E.B schreef: ↑wo 04 sep 2024, 21:18Open hoeken zoals wij nu ook hebben bedoel je? Had het veld 2 meter hoger gelegen hadden zij net als ons een gracht. Dat het een sfeerloos stadion is heeft niks met het stadion te maken. Verder is het van binnen ook vergelijkbaar met de door jou genoemde stadions. Prima stadions hoor. De basis komt veelal overeen. Waar je nu over valt zijn details die je in een nieuw stadion anders kan doen.
Ik wil een rond stadion (ik bedoel dus met volledig dichte hoeken), stijle Engelse tribunes. Liefste geen tweede ring. Direct aangesloten op het veld, met de horeca etc onder/achter de tribunes. Ik hoop dat het stadion zo diep mogelijk komt te liggen, zodat het echt een bloed'kuil' blijft.
Sluit ik me helemaal bij aan.Polleke schreef: ↑wo 04 sep 2024, 21:28Het is btw heel gek dat jij stadions die ik mooi vind erg vind lijken op een stadion wat ik erg lelijk en sfeerloos vind. Schijnbaar gaat het bij mij juist om die details om een stadion mooi te vinden of niet.E.B schreef: ↑wo 04 sep 2024, 21:18Open hoeken zoals wij nu ook hebben bedoel je? Had het veld 2 meter hoger gelegen hadden zij net als ons een gracht. Dat het een sfeerloos stadion is heeft niks met het stadion te maken. Verder is het van binnen ook vergelijkbaar met de door jou genoemde stadions. Prima stadions hoor. De basis komt veelal overeen. Waar je nu over valt zijn details die je in een nieuw stadion anders kan doen.
Ik wil een rond stadion (ik bedoel dus met volledig dichte hoeken), stijle Engelse tribunes. Liefste geen tweede ring. Direct aangesloten op het veld, met de horeca etc onder/achter de tribunes. Ik hoop dat het stadion zo diep mogelijk komt te liggen, zodat het echt een bloed'kuil' blijft.
Ik ook..E.B schreef: ↑wo 04 sep 2024, 21:32Sluit ik me helemaal bij aan.Polleke schreef: ↑wo 04 sep 2024, 21:28Het is btw heel gek dat jij stadions die ik mooi vind erg vind lijken op een stadion wat ik erg lelijk en sfeerloos vind. Schijnbaar gaat het bij mij juist om die details om een stadion mooi te vinden of niet.E.B schreef: ↑wo 04 sep 2024, 21:18Open hoeken zoals wij nu ook hebben bedoel je? Had het veld 2 meter hoger gelegen hadden zij net als ons een gracht. Dat het een sfeerloos stadion is heeft niks met het stadion te maken. Verder is het van binnen ook vergelijkbaar met de door jou genoemde stadions. Prima stadions hoor. De basis komt veelal overeen. Waar je nu over valt zijn details die je in een nieuw stadion anders kan doen.
Ik vind het stadion van KRC Genk (weliswaar iets groter dan wij nodig hebben) een voorbeeld van lelijk van buiten, meer dan prima van binnen.
Alemannia Aachen evenzo.
Alemannia Aachen evenzo.
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad
Genk is redelijk mooi van binnen ja, maar tribunes tever van het veld helaas. Tivoli Stadion, Allemannia Aachen doet me pijn aan de ogen. Geen idee wat de reden is
Ik ook. Het MKM Stadium van HullJeroenmgn schreef: ↑wo 04 sep 2024, 21:47Ik ook..E.B schreef: ↑wo 04 sep 2024, 21:32Sluit ik me helemaal bij aan.Polleke schreef: ↑wo 04 sep 2024, 21:28Het is btw heel gek dat jij stadions die ik mooi vind erg vind lijken op een stadion wat ik erg lelijk en sfeerloos vind. Schijnbaar gaat het bij mij juist om die details om een stadion mooi te vinden of niet.E.B schreef: ↑wo 04 sep 2024, 21:18Open hoeken zoals wij nu ook hebben bedoel je? Had het veld 2 meter hoger gelegen hadden zij net als ons een gracht. Dat het een sfeerloos stadion is heeft niks met het stadion te maken. Verder is het van binnen ook vergelijkbaar met de door jou genoemde stadions. Prima stadions hoor. De basis komt veelal overeen. Waar je nu over valt zijn details die je in een nieuw stadion anders kan doen.
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
Zolang het maar zeer authentiek is, wat lastig is. Corinthias Stadium, Olympiastadium Berlijn etc. Laat de architect maar goed z'n best gaan doen.Jeroenmgn schreef: ↑wo 04 sep 2024, 21:47Ik ook..E.B schreef: ↑wo 04 sep 2024, 21:32Sluit ik me helemaal bij aan.Polleke schreef: ↑wo 04 sep 2024, 21:28Het is btw heel gek dat jij stadions die ik mooi vind erg vind lijken op een stadion wat ik erg lelijk en sfeerloos vind. Schijnbaar gaat het bij mij juist om die details om een stadion mooi te vinden of niet.E.B schreef: ↑wo 04 sep 2024, 21:18Open hoeken zoals wij nu ook hebben bedoel je? Had het veld 2 meter hoger gelegen hadden zij net als ons een gracht. Dat het een sfeerloos stadion is heeft niks met het stadion te maken. Verder is het van binnen ook vergelijkbaar met de door jou genoemde stadions. Prima stadions hoor. De basis komt veelal overeen. Waar je nu over valt zijn details die je in een nieuw stadion anders kan doen.
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst