Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)
Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)
Stoeltjes zitten kloten. Erg amateuristisch dit.
Stoeltjes zijn hetzelfde als in De Kuip of niet zo aan het model te zien?
Laatst gewijzigd door Tyson op za 03 aug 2024, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Dan zal ik wel de enige zijn die de nieuwe stoeltjes wel oké vind. Ze moeten wel de rijnummers even opnieuw op het beton sjabloneren, die zijn bijna niet meer te lezen. Die leuningen op de trappen weet ik ook niet zo, maar zal voor oudere mensen misschien wel prettig zijn.
★★
Mensen moeten altijd wat te zeuren hebben... Nee het is geen bioscoopstoel maar we zijn in een voetbalstadion, stoeltjes zitten prima
- Super-Simr
- Contacteer:
Stoelen zitten gewoon klote.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!
- Bottendaal
- Contacteer:
Vermeld even je lengte en postuur als je een oordeel over de stoeltjes schrijft, dan hebben de medeforummers er ook wat aan!
19,5 cm en getraind. Stoeltje is prima.Bottendaal schreef: ↑za 03 aug 2024, 17:55Vermeld even je lengte en postuur als je een oordeel over de stoeltjes schrijft, dan hebben de medeforummers er ook wat aan!
Boeien, zit toch altijd op het puntje van mijn stoel.
- Bottendaal
- Contacteer:
E.B schreef: ↑za 03 aug 2024, 18:3419,5 cm en getraind. Stoeltje is prima.Bottendaal schreef: ↑za 03 aug 2024, 17:55Vermeld even je lengte en postuur als je een oordeel over de stoeltjes schrijft, dan hebben de medeforummers er ook wat aan!
Slap gelul
Precies dat. En ik ben nog geen 1,80!Mcel schreef: ↑za 03 aug 2024, 08:17Hier hetzelfde. Denk dat de stoeltjes uit Zuid-Europa komen en gemaakt zijn voor mensen van kleiner dan 1.80.
Ben zelf 1.90 en vond het een ramp.
De rugleuning duwt je naar voren, maar tegelijkertijd is het zitvlak korter geworden. Ik heb de hele tijd voorover moeten zitten. Rechtop/tegen de rugleuning is niet te doen.
Er is ook nog die optie dat ze even voor de goedkope en tijdelijke mogelijkheid kiezen.P. schreef: ↑za 03 aug 2024, 22:09Precies dat. En ik ben nog geen 1,80!Mcel schreef: ↑za 03 aug 2024, 08:17Hier hetzelfde. Denk dat de stoeltjes uit Zuid-Europa komen en gemaakt zijn voor mensen van kleiner dan 1.80.
De rugleuning duwt je naar voren, maar tegelijkertijd is het zitvlak korter geworden. Ik heb de hele tijd voorover moeten zitten. Rechtop/tegen de rugleuning is niet te doen.
Is het niet zo dat, naarmate de stoeltjes meer gebruikt zijn, ze ook comfortabeler worden?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- jackkreta
- Contacteer:
Stemt me somber...ik ben 1,99m en heb vorig jaar een hernia gehad.Mcel schreef: ↑za 03 aug 2024, 08:17Hier hetzelfde. Denk dat de stoeltjes uit Zuid-Europa komen en gemaakt zijn voor mensen van kleiner dan 1.80.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Kom ik goed weg met m’n 1.80 en (momenteel) weinig rugproblemen..jetipo schreef: ↑zo 04 aug 2024, 16:23Stemt me somber...ik ben 1,99m en heb vorig jaar een hernia gehad.Mcel schreef: ↑za 03 aug 2024, 08:17Hier hetzelfde. Denk dat de stoeltjes uit Zuid-Europa komen en gemaakt zijn voor mensen van kleiner dan 1.80.
Zit normaal overigens vrijwel de hele wedstrijd voorovergebogen en op m’n knieën leunend, dus ik zal er weinig last van hebben.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
We gaan het zien. Ik ben 1,78 en heb rugklachten, daar had ik op de oude stoeltjes relatief weinig last van. Dus na zaterdag kan ik laten weten wat mijn ervaring is.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
Als ik gedurende de seizoenen de opmerkingen van enkele forummers bekijk, dan moet het welhaast zo zijn dat zij normaal gesproken het grootste deel van de wedstrijd achterstevoren op hun stoel zitten. Ben benieuwd naar hun ervaringen met deze nieuwe stoelen.bertje schreef: ↑zo 04 aug 2024, 17:08Kom ik goed weg met m’n 1.80 en (momenteel) weinig rugproblemen..jetipo schreef: ↑zo 04 aug 2024, 16:23Stemt me somber...ik ben 1,99m en heb vorig jaar een hernia gehad.Mcel schreef: ↑za 03 aug 2024, 08:17Hier hetzelfde. Denk dat de stoeltjes uit Zuid-Europa komen en gemaakt zijn voor mensen van kleiner dan 1.80.P. schreef: ↑vr 02 aug 2024, 22:42Nou....Die stoeltjes zijn geen verbetering inderdaad. Ergonomisch onverantwoord.
Maar zit echt niet lekker, veel te veel naar voren en rugleuning zorgt ervoor dat je niet lekker naar achteren kunt zitten.
Zit normaal overigens vrijwel de hele wedstrijd voorovergebogen en op m’n knieën leunend, dus ik zal er weinig last van hebben.
-
- Contacteer:
Nuillllllllen
Onze nieuwe aanwinst vind het stadion en de stoeltjes erg mooi
Alles komt goed !!
Kan nooit slechter zijn dan in de Kuip