Voor het zingen het stadion uit.Tyson schreef: ↑ma 10 jun 2024, 22:05Polleke schreef: ↑ma 10 jun 2024, 21:42Ik hoop dat ze uitkijken als ze dichtbij het stadion in de bosjes gaan liggenE.B schreef: ↑ma 10 jun 2024, 19:56Je hebt geluk dat de transferperiode op beginnen staat, dan liggen er altijd een hoop in de bosjes en een paar laten bij het stadion de hond uit.![]()
![]()
Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)
- jackkreta
- Contacteer:
Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Dat is een taak van NEC, maar die laten het afwetenPolleke schreef: ↑ma 10 jun 2024, 19:55Is er niemand die ff langs het stadion kan fietsen een keer per week en wat foto’s kan uploaden![]()
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Langsfietsen is niet genoeg, je zal een drone de lucht in moeten latenPolleke schreef: ↑ma 10 jun 2024, 19:55Is er niemand die ff langs het stadion kan fietsen een keer per week en wat foto’s kan uploaden![]()
When Wilco talks, people listen!
Waar is de tiid dat een gezonde gozer een hekje over klom voor een paar spectaculaire foto’sGerard Lopez schreef: ↑di 11 jun 2024, 21:00Langsfietsen is niet genoeg, je zal een drone de lucht in moeten latenPolleke schreef: ↑ma 10 jun 2024, 19:55Is er niemand die ff langs het stadion kan fietsen een keer per week en wat foto’s kan uploaden![]()
Zit naar dat nieuwe Cambuur stadion te kijken, die vind ik wel erg mooi zeg. Tribunes tot het veld, en geen 2e ring oid. Zo zouden voor ons 15 duizend plaatsen er ook ongeveer uit kunnen zien.
Daar lijkt het traject toch redelijk probleemloos en geruisloos voltooid te zijn. Hoop zo dat het ons ook nog gaat lukken. Erg leuk nieuwe stoelen, maar was meer noodzaak.
Iemand enig idee wanneer de onafhankelijke taxateur de waarde bepaald heeft? Vanaf daar kunnen we hopelijk eindelijk plannen verder brengen.
Daar lijkt het traject toch redelijk probleemloos en geruisloos voltooid te zijn. Hoop zo dat het ons ook nog gaat lukken. Erg leuk nieuwe stoelen, maar was meer noodzaak.
Iemand enig idee wanneer de onafhankelijke taxateur de waarde bepaald heeft? Vanaf daar kunnen we hopelijk eindelijk plannen verder brengen.
Ook daar heeft het wat voeten in aarde gehad. Het heeft 10 jaar geduurd alvorens de 1e paal geslagen werd. Vervolgens is de oplevering 2 keer uitgesteld. Dat is nog altijd sneller dan wij zijn, maar in principe liepen zij al 23 jaar achter. Gezien het stadion wat ze hadden vergeleken met ons stadion.Panucci schreef: ↑wo 12 jun 2024, 13:18Zit naar dat nieuwe Cambuur stadion te kijken, die vind ik wel erg mooi zeg. Tribunes tot het veld, en geen 2e ring oid. Zo zouden voor ons 15 duizend plaatsen er ook ongeveer uit kunnen zien.
Verder mag er wel een keer de kogel door de kerk komen hier. Er zijn formaties geweest in België en Nederland die minder lang geduurd hebben.
Feit is dat ze qua stadion ons voorbij gaan.E.B schreef: ↑wo 12 jun 2024, 13:35Ook daar heeft het wat voeten in aarde gehad. Het heeft 10 jaar geduurd alvorens de 1e paal geslagen werd. Vervolgens is de oplevering 2 keer uitgesteld. Dat is nog altijd sneller dan wij zijn, maar in principe liepen zij al 23 jaar achter. Gezien het stadion wat ze hadden vergeleken met ons stadion.Panucci schreef: ↑wo 12 jun 2024, 13:18Zit naar dat nieuwe Cambuur stadion te kijken, die vind ik wel erg mooi zeg. Tribunes tot het veld, en geen 2e ring oid. Zo zouden voor ons 15 duizend plaatsen er ook ongeveer uit kunnen zien.
Verder mag er wel een keer de kogel door de kerk komen hier. Er zijn formaties geweest in België en Nederland die minder lang geduurd hebben.
Welke kogel?E.B schreef: ↑wo 12 jun 2024, 13:35Ook daar heeft het wat voeten in aarde gehad. Het heeft 10 jaar geduurd alvorens de 1e paal geslagen werd. Vervolgens is de oplevering 2 keer uitgesteld. Dat is nog altijd sneller dan wij zijn, maar in principe liepen zij al 23 jaar achter. Gezien het stadion wat ze hadden vergeleken met ons stadion.Panucci schreef: ↑wo 12 jun 2024, 13:18Zit naar dat nieuwe Cambuur stadion te kijken, die vind ik wel erg mooi zeg. Tribunes tot het veld, en geen 2e ring oid. Zo zouden voor ons 15 duizend plaatsen er ook ongeveer uit kunnen zien.
Er ligt nog steeds niets wat echt concreet is.
Het eerste borstbeeld vordert overigens wel
https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... odig-1.htm
Nogal wiedes. Ze bouwen in de huidige tijdgeest. Maar ze hebben 23 jaar langer met een armoedig stadion uit de jaren 30 gespeeld. Wat wel zijn charmes had overigens.Polleke schreef: ↑wo 12 jun 2024, 15:31Feit is dat ze qua stadion ons voorbij gaan.E.B schreef: ↑wo 12 jun 2024, 13:35Ook daar heeft het wat voeten in aarde gehad. Het heeft 10 jaar geduurd alvorens de 1e paal geslagen werd. Vervolgens is de oplevering 2 keer uitgesteld. Dat is nog altijd sneller dan wij zijn, maar in principe liepen zij al 23 jaar achter. Gezien het stadion wat ze hadden vergeleken met ons stadion.Panucci schreef: ↑wo 12 jun 2024, 13:18Zit naar dat nieuwe Cambuur stadion te kijken, die vind ik wel erg mooi zeg. Tribunes tot het veld, en geen 2e ring oid. Zo zouden voor ons 15 duizend plaatsen er ook ongeveer uit kunnen zien.
Verder vind ik het een kopie van de GelreDome met open hoeken. Prima stadion, maar moet mooier kunnen.
Een eerder ontwerp dat ze hadden vind ik persoonlijk mooier:
Ik wil je voor het grote verschil waarom het stadion van Cambuur er al staat en waarom dat bij ons niet zo is even verwijzen naar Google Maps. Ze verhuizen van een mooie locatie (midden in een woonwijk) naar een afschuwelijke locatie (midden op een businesspark).Panucci schreef: ↑wo 12 jun 2024, 13:18Zit naar dat nieuwe Cambuur stadion te kijken, die vind ik wel erg mooi zeg. Tribunes tot het veld, en geen 2e ring oid. Zo zouden voor ons 15 duizend plaatsen er ook ongeveer uit kunnen zien.
Heel vervelend dat wij iets langer moeten wachten en van mij mag het allemaal ook sneller, maar ik hoop vooral dat wij het realiseren door in het Goffertpark te blijven.
Overigens vind ik het stadion ook maar een vierkante blokkendoos en niet mooi met die open hoeken. Daarnaast is het wel een beetje gek om te prijzen met 'iets minder dan 15.000 plaatsen' terwijl het er feitelijk 14.504 zijn. Roep dan gewoon 14.500.
Gerry zou ook 15.000 roepenARoelofs schreef: ↑wo 12 jun 2024, 16:26Ik wil je voor het grote verschil waarom het stadion van Cambuur er al staat en waarom dat bij ons niet zo is even verwijzen naar Google Maps. Ze verhuizen van een mooie locatie (midden in een woonwijk) naar een afschuwelijke locatie (midden op een businesspark).Panucci schreef: ↑wo 12 jun 2024, 13:18Zit naar dat nieuwe Cambuur stadion te kijken, die vind ik wel erg mooi zeg. Tribunes tot het veld, en geen 2e ring oid. Zo zouden voor ons 15 duizend plaatsen er ook ongeveer uit kunnen zien.
Heel vervelend dat wij iets langer moeten wachten en van mij mag het allemaal ook sneller, maar ik hoop vooral dat wij het realiseren door in het Goffertpark te blijven.
Overigens vind ik het stadion ook maar een vierkante blokkendoos en niet mooi met die open hoeken. Daarnaast is het wel een beetje gek om te prijzen met 'iets minder dan 15.000 plaatsen' terwijl het er feitelijk 14.504 zijn. Roep dan gewoon 14.500.

Je verhaal is 100% correct: als we hier uitkomen. En snel, want tijd is een factor hier.ARoelofs schreef: ↑wo 12 jun 2024, 16:26Ik wil je voor het grote verschil waarom het stadion van Cambuur er al staat en waarom dat bij ons niet zo is even verwijzen naar Google Maps. Ze verhuizen van een mooie locatie (midden in een woonwijk) naar een afschuwelijke locatie (midden op een businesspark).Panucci schreef: ↑wo 12 jun 2024, 13:18Zit naar dat nieuwe Cambuur stadion te kijken, die vind ik wel erg mooi zeg. Tribunes tot het veld, en geen 2e ring oid. Zo zouden voor ons 15 duizend plaatsen er ook ongeveer uit kunnen zien.
Zijn de nieuwe stoeltjes onderhand geplaatst en zijn er ergens al fotos van?
Mail niet gehad? Vanwege de kosten moest je deze afgelopen zaterdag zelf komen plaatsen. Kwam je niet wordt er 17,50 euro in rekening gebracht voor het inhuren van een bedrijf dat ze plaatst.
Het is nog wachten op een partijtje tweedehands stoeltjes dat mogelijk snel beschikbaar komt.
Alleen in de kleuren geel en zwart, dus daar moet nog een kwast overheen.
Oh daar was die afschrijving van
Alleen bij mij ander bedrag geïnd, €175,00 en ik heb maar 1 stoeltje
- Super-Simr
- Contacteer:
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!
Tof!
Nou hopelijk snel die grachten erbij dichtmaken. Doet niks af aan de tekst en cijfers die er straks staan. Kan prima blijven dan zo
Moest dat via die app Fastchair?JBNMGN schreef: ↑ma 17 jun 2024, 16:43Oh daar was die afschrijving van
Ja moet je paspoort hebben, heb ik niet. Of rijbewijs, Heb ik niet, of ID heb ik ook niet. Gezichtsherkenning lukt niet met die zwarte balk voor mijn ogen dus wat nu?Curva schreef: ↑do 27 jun 2024, 09:12Moest dat via die app Fastchair?JBNMGN schreef: ↑ma 17 jun 2024, 16:43Oh daar was die afschrijving van
Geen probleem, binnenkort komen er 21 duizend gratis af te halen stoeltjes beschikbaar op fietsafstand. Wel aftikken in roebels, dat dan weer wel.JBNMGN schreef: ↑do 27 jun 2024, 10:23Ja moet je paspoort hebben, heb ik niet. Of rijbewijs, Heb ik niet, of ID heb ik ook niet. Gezichtsherkenning lukt niet met die zwarte balk voor mijn ogen dus wat nu?Curva schreef: ↑do 27 jun 2024, 09:12Moest dat via die app Fastchair?JBNMGN schreef: ↑ma 17 jun 2024, 16:43Oh daar was die afschrijving van
Ben beniewd hoe ze het groen en zwart erin gaan verwerken.Tyson schreef: ↑do 27 jun 2024, 12:24Het begin is er![]()
https://www.forzanec.nl/nieuws/nec-oogs ... ertstadion
Nice! Vind het echt mooi worden!Polleke schreef: ↑do 27 jun 2024, 13:38Ben beniewd hoe ze het groen en zwart erin gaan verwerken.Tyson schreef: ↑do 27 jun 2024, 12:24Het begin is er![]()
Op de hoofdtribune komen de woorden groen en zwart.Polleke schreef: ↑do 27 jun 2024, 13:38Ben beniewd hoe ze het groen en zwart erin gaan verwerken.Tyson schreef: ↑do 27 jun 2024, 12:24Het begin is er![]()