Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
E.B
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door E.B »

Polleke schreef:
vr 26 mei 2023, 13:02
Ik blijf wachten op een uitgebreide update... maar er komen geen echte antwoorden.

Ik neem aan dat de Jarda Podcast met een soort einde-seizoens ding gaat komen waarin mogelijk Wilco aanschuift. Misschien kunnen zij een keer wat kritische vragen stellen en een beetje pushen. Want ik zou verder het niet weten. Kunnen ze meteen vragen of Wilco genoten heeft van de thuisoverwinningen de afgelopen twee seizoenen en of hij vind dat de supporters waar hebben gekregen voor de prijsverhogingen van het afgelopen seizoen.
Van mij mag er ook wel een update komen. Volgens de tijdlijn van het plan zouden er ook ontwikkelingen moeten zijn.

burp
Contacteer:

Bericht door burp »

E.B schreef:
vr 26 mei 2023, 13:32
Polleke schreef:
Ik blijf wachten op een uitgebreide update... maar er komen geen echte antwoorden.

Ik neem aan dat de Jarda Podcast met een soort einde-seizoens ding gaat komen waarin mogelijk Wilco aanschuift. Misschien kunnen zij een keer wat kritische vragen stellen en een beetje pushen. Want ik zou verder het niet weten. Kunnen ze meteen vragen of Wilco genoten heeft van de thuisoverwinningen de afgelopen twee seizoenen en of hij vind dat de supporters waar hebben gekregen voor de prijsverhogingen van het afgelopen seizoen.
Van mij mag er ook wel een update komen. Volgens de tijdlijn van het plan zouden er ook ontwikkelingen moeten zijn.
Hij heeft een week geleden nog een youtube praatje gehouden.
Dat was in tegenstelling tot andere keren heel erg nietszeggend.
Dus dan weet je het wel ..... Geen nieuws.

E.B
Contacteer:

Bericht door E.B »

burp schreef:
vr 26 mei 2023, 14:27
E.B schreef:
vr 26 mei 2023, 13:32
Polleke schreef:

Hij heeft een week geleden nog een youtube praatje gehouden.
Dat was in tegenstelling tot andere keren heel erg nietszeggend.
Dus dan weet je het wel ..... Geen nieuws.
Nee, dat verwacht ik ook niet inderdaad. Maar haal de site van Ons Nest dan maar uit de lucht, voegt vrijwel niks toe. Geen update, geen realistische tijdlijn. Laatste update is van november 2022. En dit moet ik ook nog maar zien:
Update in eerste helft 2023
Eerder werd aangegeven dat naar verwachting eind dit jaar een volgend participatiemoment voor Ons Nest zou plaatsvinden. Dit lukt niet, omdat het onderzoek meer tijd kost. In de eerste helft van 2023 geven we een update over de ontwikkelingen van Ons Nest.

Gerard Lopez
Contacteer:

Bericht door Gerard Lopez »

Geen nieuws is goed nieuws.....
When Wilco talks, people listen!

Polleke
Contacteer:

Bericht door Polleke »

Gerard Lopez schreef:
vr 26 mei 2023, 15:12
Ik vind dat dus pure bulsshit. We hebben project op project gehoord, van die eerste uitbrieding ooit, tot dit stadion, tot het Teletubbie stadion etc etc. Samenwerking met weet ik hoeveel partijen. Voor Van Schaik is het misschien een project sinds hij er is, voor ons loopt dit project pakweg 10 jaar langer.

Er worden data genoemd.... dat loopt de koopoptie af..... weer een jaar erbij. Er worden drie plannen gepresenteerd, maar geen reactie waar ze nu werkelijk voor gaan. De schop moet op die datum in de grond. Marcel Boekhoorn die keihard zegt waar het op staat tijdens een supportersavond. Het enige waar NEC het over eens is de afgelopen pakweg 20 jaar is hoe cruciaal dit is.

We weten niet welk plan het wordt, waar ze voor gaan, of er uberhaupt een kans is met deze nieuwe prijzen qua bouwen. Of er uberhaupt nagedacht wordt over een plan B. Je krijgt niks te horen, wat ik snap.... want je wil het proces niet verstoren. Maar na zoveel jaar, je praat al in jaren, mag er toch wel eens een duidelijke en uitgebreide statement komen.

DRS
Contacteer:

Bericht door DRS »

Polleke schreef:
za 27 mei 2023, 03:36
Gerard Lopez schreef:
vr 26 mei 2023, 15:12
Ik vind dat dus pure bulsshit. We hebben project op project gehoord, van die eerste uitbrieding ooit, tot dit stadion, tot het Teletubbie stadion etc etc. Samenwerking met weet ik hoeveel partijen. Voor Van Schaik is het misschien een project sinds hij er is, voor ons loopt dit project pakweg 10 jaar langer.

Er worden data genoemd.... dat loopt de koopoptie af..... weer een jaar erbij. Er worden drie plannen gepresenteerd, maar geen reactie waar ze nu werkelijk voor gaan. De schop moet op die datum in de grond. Marcel Boekhoorn die keihard zegt waar het op staat tijdens een supportersavond. Het enige waar NEC het over eens is de afgelopen pakweg 20 jaar is hoe cruciaal dit is.

We weten niet welk plan het wordt, waar ze voor gaan, of er uberhaupt een kans is met deze nieuwe prijzen qua bouwen. Of er uberhaupt nagedacht wordt over een plan B. Je krijgt niks te horen, wat ik snap.... want je wil het proces niet verstoren. Maar na zoveel jaar, je praat al in jaren, mag er toch wel eens een duidelijke en uitgebreide statement komen.
:withstupid:
Het zou me niks verbazen als ook dit weer niet doorgaat zoals alle andere keren dat het ook niet doorging, dan vertrekt Wilco want die ziet geen perspectief meer. Krijgen we iemand nieuw en die begint het hele proces weer opnieuw. Weet wel zeker dat het niet aan NEC ligt maar dat dit geneuzel al jaren door de gemeente komt. Het zijn gewoon slackers die alleen van die bullshit dingen kunnen regelen zoals dingetjes met kunst en klimaat. Voor de rest word letterlijk alles verkwanselt.

Plaats reactie