Legio Noviomagum

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Legio Noviomagum

Bericht door Bleum »

Blauw Wit 7 schreef:
Bleum schreef:
Blauw Wit 7 schreef:Het is heel simpel, Legio is ontstaan als sfeergroep ter ondersteuning van de hele selectie en krijgt daarvoor financiele ondersteuning van o.a. zowel de SV als NEC zelf. Dan kan en mag het dus niet zo zijn SV en NEC het zomaar goed zouden vinden dat er dit soort discussies ontstaan.
Wil Legio volledig onafhankelijk zelf kunnen bepalen ofdat ze eventueel spelers bij voorbaat al uitsluiten van akties, zullen ze er ook voor moeten zorgen dat ze niet financieel afhankelijk zijn van NEC en SV.
Het is allemaal weer erg suggestief. Hoe weet je nou dat Legio geen actie doet voor alle spelers? De persoonlijke mening van iemand van Legio is toch niet meteen ook het beleid van heel Legio? Als nou blijkt dat bepaalde spelers uitgesloten worden ok, maar waar zijn die bewijzen? Het enige dat je weet is dat bepaalde mensen binnen Legio niet mee zullen werken aan een actie voor Van Beukering, maar dat is toch hun goed recht? Ze hoeven toch niet tegen hun zin dingen te doen, omdat dat hier geeist wordt? Is het echt zo dat niemand binnen Legio een spandoek kan of mag maken voor van beukering? Deze vraag kun jij niet met zekerheid beantwoorden. Nogmaals als die ruimte er niet is, heb je een punt, maar jouw conclusies basseer je op eigen vermoedens en dat lijkt mij nooit goed. En trouwens, legio is niet verplicht om een actie te houden voor van Beukering omdat men hier die bewijzen wil zien, lijkt mij. Sterker nog, ik vind het goed dat Legio niet met een actie pro van Beukering is gekomen. Voordat nu iedereen weer met de "Bleum is anti-van beukering-argumenten" komt zal ik uitleggen waarom: Juist omdat de meningen bij de supporters hier zo erg verdeeld zijn en dat de emoties kennelijk (ook hier op het forum) erg hoog kunnen oplopen, lijkt het mij logisch dat Legio zich hierin bescheiden opstelt. Niemand zit denk ik te wachten op nog meer onenigheid en ik hoop dat zelfs de pro van Beukering mensen zeggen dat we geen acties van Legio moeten hebben enkel en alleen om te provoceren naar de tegenstanders of om een pro van Beukering mening door de strot te duwen bij dezelfde tegenstanders. Net als dat ik vind dat het andersom ook niet mag gebeuren, want zoals ik al zei; het moet niet zo zijn dat er binnen legio geen ruimte is om ook iets voor van Beukering in elkaar te zetten.
Ik zeg dan ook helemaal niet dat Legio bij voorbaat spelers uitsluit, ik heb het erover als ze dat zouden willen...... :tong:

PS.,Als je dit nu even goed gelezen had, had je dat een hele hoop typewerk bespaard..... ;)
En dat "als" is dus dat suggestieve dat ik bedoel. Ik ben geen tifo-man, maar vind wel dat er wel heel makkelijk conclusies worden getrokken voor heel legio, inclusief bepaalde eisen en eventuele (financiele) gevolgen.

Trouwens: In deze zinnen "Dan kan en mag het dus niet zo zijn SV en NEC het zomaar goed zouden vinden dat er dit soort discussies ontstaan." en "Wil Legio volledig onafhankelijk zelf kunnen bepalen ofdat ze eventueel spelers bij voorbaat al uitsluiten van akties, zullen ze er ook voor moeten zorgen dat ze niet financieel afhankelijk zijn van NEC en SV" zie ik nergens het woordje als staan. Het wordt gebracht als een feit.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Legio Noviomagum

Bericht door Bleum »

burp schreef:
Bleum schreef:
Blauw Wit 7 schreef:Het is heel simpel, Legio is ontstaan als sfeergroep ter ondersteuning van de hele selectie en krijgt daarvoor financiele ondersteuning van o.a. zowel de SV als NEC zelf. Dan kan en mag het dus niet zo zijn SV en NEC het zomaar goed zouden vinden dat er dit soort discussies ontstaan.
Wil Legio volledig onafhankelijk zelf kunnen bepalen ofdat ze eventueel spelers bij voorbaat al uitsluiten van akties, zullen ze er ook voor moeten zorgen dat ze niet financieel afhankelijk zijn van NEC en SV.
Het is allemaal weer erg suggestief. Hoe weet je nou dat Legio geen actie doet voor alle spelers? De persoonlijke mening van iemand van Legio is toch niet meteen ook het beleid van heel Legio? Als nou blijkt dat bepaalde spelers uitgesloten worden ok, maar waar zijn die bewijzen? Het enige dat je weet is dat bepaalde mensen binnen Legio niet mee zullen werken aan een actie voor Van Beukering, maar dat is toch hun goed recht? Ze hoeven toch niet tegen hun zin dingen te doen, omdat dat hier geeist wordt? Is het echt zo dat niemand binnen Legio een spandoek kan of mag maken voor van beukering? Deze vraag kun jij niet met zekerheid beantwoorden. Nogmaals als die ruimte er niet is, heb je een punt, maar jouw conclusies basseer je op eigen vermoedens en dat lijkt mij nooit goed. En trouwens, legio is niet verplicht om een actie te houden voor van Beukering omdat men hier die bewijzen wil zien, lijkt mij. Sterker nog, ik vind het goed dat Legio niet met een actie pro van Beukering is gekomen. Voordat nu iedereen weer met de "Bleum is anti-van beukering-argumenten" komt zal ik uitleggen waarom: Juist omdat de meningen bij de supporters hier zo erg verdeeld zijn en dat de emoties kennelijk (ook hier op het forum) erg hoog kunnen oplopen, lijkt het mij logisch dat Legio zich hierin bescheiden opstelt. Niemand zit denk ik te wachten op nog meer onenigheid en ik hoop dat zelfs de pro van Beukering mensen zeggen dat we geen acties van Legio moeten hebben enkel en alleen om te provoceren naar de tegenstanders of om een pro van Beukering mening door de strot te duwen bij dezelfde tegenstanders. Net als dat ik vind dat het andersom ook niet mag gebeuren, want zoals ik al zei; het moet niet zo zijn dat er binnen legio geen ruimte is om ook iets voor van Beukering in elkaar te zetten.
:nut:

je loopt nou wel een aantal dingen om te draaien. Geen actie om niet te provoceren, kom nou zeg. Laat legio dat ten eerste zelf maar bepalen en ten tweede zou je zoiets nooit moeten willen uitsluiten omdat elke actie steun voor het team en haar spelers betekend. Daarnaast valt die verdeeldheid onder de supporters over van B ook wel mee. Het is maar een hele kleine groep (die weliswaar hard schreeuwt) die echt tegen 'm is. Die hoef je ook geen mening op te dringen of te provoceren zoals je dat graag noemt, want die mensen overtuig je toch niet. Maar dat hoeft niet ten koste te gaan voor ecventuele sfeeracties voor welke speler dan ook aangezien iedereen toch wel voor NEC is.
Ik draai niks om. Ik zeg niet dat Legio geen actie mag houden.. ik zeg dat ik het goed vind dat ze dat niet hebben gedaan. Als reden geef ik aan dat de meningen hierover verschillen en niemand gebaad is bij nog meer onenigheid. Ik krijg wel het gevoel dat veel mensen hier haast gaan eisen van Legio dat ze een pro actie voor van Beukering moeten doen, om een statement te maken en/of om te laten zien dat ze er echt voor alle spelers zijn. En dat vind ik dus onzin. Zoals je zelf al zegt: Laat dat legio zelf bepalen. En je praat in mijn ogen een beetje in Jacco Swart termen (sorry was niet beledigend bedoeld) door de groep anti-van Beukering neer te zetten als een minderheid (die niet serieus genomen hoeft te worden). Meerderheid, minderheid het boeit toch niks om hoeveel man het gaat. Ieder z'n eigen mening en ieder moet ook de ruimte hebben en krijgen om die mening te hebben. Als die ruimte er niet meer is om te vinden wat je wilt, DAN is er pas een probleem. Dan wordt het inderdaad door de strot duwen en provoceren. Ongeacht hoe je hier over denkt, voor of tegen.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Legio Noviomagum

Bericht door Danish Dynamite »

Ach ja deze discussie zal nooit ten einde komen, ieder zijn mening zullen we maar zeggen.

Ik blijf het alleen onbegrijpelijk vinden, net zoals ik het onbegrijpelijk vind dat er begrip werd opgebracht voor de scheldpartij in de glasbak tegen een medesupporter omdat die een van beukering spandoek bij zich heeft, maar dat tekent voor mij wel de sfeer onder een klein deel van de supporters tegenwoordig. :td:
Als het ook hun mening is moet er begrip voor zijn, maar owee als het niet hun mening is.........

Gebruikersavatar
nectillidie
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:09
Contacteer:

Re: Legio Noviomagum

Bericht door nectillidie »

Ik spreek ook niet namens legio. Het is mijn persoonlijke mening dat ik hem niet mag, omdat hij van de overkant komt. Staat geheel los van Legio. Als eenieder een actie voor hem wil organiseren dan is dat zijn goed recht, alleen ik zelf zal er niet aan meewerken.

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Legio Noviomagum

Bericht door CHEF »

nectillidie schreef:Ik spreek ook niet namens legio. Het is mijn persoonlijke mening dat ik hem niet mag, omdat hij van de overkant komt. Staat geheel los van Legio. Als eenieder een actie voor hem wil organiseren dan is dat zijn goed recht, alleen ik zelf zal er niet aan meewerken.
Dus Wisgerhof moet je ook niet.

Gebruikersavatar
nectillidie
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:09
Contacteer:

Re: Legio Noviomagum

Bericht door nectillidie »

CHEF schreef:
nectillidie schreef:Ik spreek ook niet namens legio. Het is mijn persoonlijke mening dat ik hem niet mag, omdat hij van de overkant komt. Staat geheel los van Legio. Als eenieder een actie voor hem wil organiseren dan is dat zijn goed recht, alleen ik zelf zal er niet aan meewerken.
Dus Wisgerhof moet je ook niet.
Njah kijk, Wisgerhof heeft zich door de jaren heen bewezen. En ik zal toegeven dat als van beukering zich over een bepaalde tijd een vaste waarde voor het team is, ik hem waarschijnlijk wel zal waarderen. Maar momenteel denk ik daar nog anders over :yes:

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Legio Noviomagum

Bericht door CHEF »

nectillidie schreef:
CHEF schreef:
nectillidie schreef:Ik spreek ook niet namens legio. Het is mijn persoonlijke mening dat ik hem niet mag, omdat hij van de overkant komt. Staat geheel los van Legio. Als eenieder een actie voor hem wil organiseren dan is dat zijn goed recht, alleen ik zelf zal er niet aan meewerken.
Dus Wisgerhof moet je ook niet.
Njah kijk, Wisgerhof heeft zich door de jaren heen bewezen. En ik zal toegeven dat als van beukering zich over een bepaalde tijd een vaste waarde voor het team is, ik hem waarschijnlijk wel zal waarderen. Maar momenteel denk ik daar nog anders over :yes:
Volgens mij kan jij niet denken,en weet je niet eens waarom je dit soort onzin schrijft.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Legio Noviomagum

Bericht door Demtsjenko »

hij had/heeft een hekel aan:

wisgerhof, collen, ax, latuheru, van beukering, baart, pothuizen, worm (jaja, ook hij heeft bij vitesse gevoetbald...) en leiwakabessy (geboren in arnhem)... hou toch op...

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Legio Noviomagum

Bericht door Danish Dynamite »

Demtsjenko schreef:hij had/heeft een hekel aan:

wisgerhof, collen, ax, latuheru, van beukering, baart, pothuizen, worm (jaja, ook hij heeft bij vitesse gevoetbald...) en leiwakabessy (geboren in arnhem)... hou toch op...
En dan vergeet je nog Marijnissen, Gerdsen, Meijers, Looijen, van Zinnen, Mellaard, en ga zo maar door......

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Legio Noviomagum

Bericht door CHEF »

Blauw Wit 7 schreef:
Demtsjenko schreef:hij had/heeft een hekel aan:

wisgerhof, collen, ax, latuheru, van beukering, baart, pothuizen, worm (jaja, ook hij heeft bij vitesse gevoetbald...) en leiwakabessy (geboren in arnhem)... hou toch op...
En dan vergeet je nog Marijnissen, Gerdsen, Meijers, Looijen, van Zinnen, Mellaard, en ga zo maar door......
Denk dat alleen Looyen hem bekend in de oren klinkt.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Legio Noviomagum

Bericht door Harold Bastiaans »

die snotblagen weten helemaal niet waar het over gaat allemaal, Haat/ hekel hebben aan/ concurentie wat ever.....

we hebben het over voetbal, de mensen moeten zich eens gaan realiseren dat het over voetbal gaat, het belangrijkste onderdeel van het leven buiten de werkelijkheid. We mogen blij zijn dat we supporter zijn van NEC, we mogen blij zijn dat er ook regio spelers bij ons ballen, we moeten met zijn alle niet zo ontzettend dom doen over spelers die aan de overkant gespeeld hebben. Vaak heb ik het idee dat de haat naar daar groter is, dan de liefde naar hier.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Del Piero
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:10
Contacteer:

Re: Legio Noviomagum

Bericht door Del Piero »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:die snotblagen weten helemaal niet waar het over gaat allemaal, Haat/ hekel hebben aan/ concurentie wat ever.....

we hebben het over voetbal, de mensen moeten zich eens gaan realiseren dat het over voetbal gaat, het belangrijkste onderdeel van het leven buiten de werkelijkheid. We mogen blij zijn dat we supporter zijn van NEC, we mogen blij zijn dat er ook regio spelers bij ons ballen, we moeten met zijn alle niet zo ontzettend dom doen over spelers die aan de overkant gespeeld hebben. Vaak heb ik het idee dat de haat naar daar groter is, dan de liefde naar hier.
Wie bedoel je met die snotblagen?

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26944
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Legio Noviomagum

Bericht door De Kletskop »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:die snotblagen weten helemaal niet waar het over gaat allemaal, Haat/ hekel hebben aan/ concurentie wat ever.....

we hebben het over voetbal, de mensen moeten zich eens gaan realiseren dat het over voetbal gaat, het belangrijkste onderdeel van het leven buiten de werkelijkheid. We mogen blij zijn dat we supporter zijn van NEC, we mogen blij zijn dat er ook regio spelers bij ons ballen, we moeten met zijn alle niet zo ontzettend dom doen over spelers die aan de overkant gespeeld hebben. Vaak heb ik het idee dat de haat naar daar groter is, dan de liefde naar hier.
:withstupid: :withstupid: :withstupid:

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Legio Noviomagum

Bericht door Michael »

Precies. Domme gelul over haat en derbygevoel telkens maar weer. Ik heb alleen derbygevoel rond beide wedstrijddagen meer ook niet en dat vind ik meer dan genoeg..Wedstrijden als tegen vitesse en ajax zijn net wat specialer maar meer ook niet :tong:

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12269
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Legio Noviomagum

Bericht door harold »

burp schreef:
Bleum schreef:
Blauw Wit 7 schreef:Het is heel simpel, Legio is ontstaan als sfeergroep ter ondersteuning van de hele selectie en krijgt daarvoor financiele ondersteuning van o.a. zowel de SV als NEC zelf. Dan kan en mag het dus niet zo zijn SV en NEC het zomaar goed zouden vinden dat er dit soort discussies ontstaan.
Wil Legio volledig onafhankelijk zelf kunnen bepalen ofdat ze eventueel spelers bij voorbaat al uitsluiten van akties, zullen ze er ook voor moeten zorgen dat ze niet financieel afhankelijk zijn van NEC en SV.
Het is allemaal weer erg suggestief. Hoe weet je nou dat Legio geen actie doet voor alle spelers? De persoonlijke mening van iemand van Legio is toch niet meteen ook het beleid van heel Legio? Als nou blijkt dat bepaalde spelers uitgesloten worden ok, maar waar zijn die bewijzen? Het enige dat je weet is dat bepaalde mensen binnen Legio niet mee zullen werken aan een actie voor Van Beukering, maar dat is toch hun goed recht? Ze hoeven toch niet tegen hun zin dingen te doen, omdat dat hier geeist wordt? Is het echt zo dat niemand binnen Legio een spandoek kan of mag maken voor van beukering? Deze vraag kun jij niet met zekerheid beantwoorden. Nogmaals als die ruimte er niet is, heb je een punt, maar jouw conclusies basseer je op eigen vermoedens en dat lijkt mij nooit goed. En trouwens, legio is niet verplicht om een actie te houden voor van Beukering omdat men hier die bewijzen wil zien, lijkt mij. Sterker nog, ik vind het goed dat Legio niet met een actie pro van Beukering is gekomen. Voordat nu iedereen weer met de "Bleum is anti-van beukering-argumenten" komt zal ik uitleggen waarom: Juist omdat de meningen bij de supporters hier zo erg verdeeld zijn en dat de emoties kennelijk (ook hier op het forum) erg hoog kunnen oplopen, lijkt het mij logisch dat Legio zich hierin bescheiden opstelt. Niemand zit denk ik te wachten op nog meer onenigheid en ik hoop dat zelfs de pro van Beukering mensen zeggen dat we geen acties van Legio moeten hebben enkel en alleen om te provoceren naar de tegenstanders of om een pro van Beukering mening door de strot te duwen bij dezelfde tegenstanders. Net als dat ik vind dat het andersom ook niet mag gebeuren, want zoals ik al zei; het moet niet zo zijn dat er binnen legio geen ruimte is om ook iets voor van Beukering in elkaar te zetten.
:nut:

je loopt nou wel een aantal dingen om te draaien. Geen actie om niet te provoceren, kom nou zeg. Laat legio dat ten eerste zelf maar bepalen en ten tweede zou je zoiets nooit moeten willen uitsluiten omdat elke actie steun voor het team en haar spelers betekend. Daarnaast valt die verdeeldheid onder de supporters over van B ook wel mee. Het is maar een hele kleine groep (die weliswaar hard schreeuwt) die echt tegen 'm is. Die hoef je ook geen mening op te dringen of te provoceren zoals je dat graag noemt, want die mensen overtuig je toch niet. Maar dat hoeft niet ten koste te gaan voor ecventuele sfeeracties voor welke speler dan ook aangezien iedereen toch wel voor NEC is.
:withstupid: :withstupid: :withstupid:

Gebruikersavatar
Hilversum FC
Berichten: 999
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:05
Contacteer:

Re: Legio Noviomagum

Bericht door Hilversum FC »

Persoonlijk heb ik een hekel aan supporters van Vistas.....niet aan de spelers!!
Als ik een auto zie met vistas shirt kan ik het niet laten om hem even duidelijk te maken dat hij voor de verkeerde club is. Om spelers maak ik mij niet druk die komen en gaan.....zijn niets meer dan pionnen die tijdelijk in ons shirte mogen spelen.
NEC is al lang geen volksclub meer.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Legio Noviomagum

Bericht door Harold Bastiaans »

Del Piero schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:die snotblagen weten helemaal niet waar het over gaat allemaal, Haat/ hekel hebben aan/ concurentie wat ever.....

we hebben het over voetbal, de mensen moeten zich eens gaan realiseren dat het over voetbal gaat, het belangrijkste onderdeel van het leven buiten de werkelijkheid. We mogen blij zijn dat we supporter zijn van NEC, we mogen blij zijn dat er ook regio spelers bij ons ballen, we moeten met zijn alle niet zo ontzettend dom doen over spelers die aan de overkant gespeeld hebben. Vaak heb ik het idee dat de haat naar daar groter is, dan de liefde naar hier.
Wie bedoel je met die snotblagen?
De kinderen die geen opvoeding gehad hebben en maar door zeuren over een speler die toch voor 3 jaar hier zit.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Del Piero
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:10
Contacteer:

Re: Legio Noviomagum

Bericht door Del Piero »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Del Piero schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:die snotblagen weten helemaal niet waar het over gaat allemaal, Haat/ hekel hebben aan/ concurentie wat ever.....

we hebben het over voetbal, de mensen moeten zich eens gaan realiseren dat het over voetbal gaat, het belangrijkste onderdeel van het leven buiten de werkelijkheid. We mogen blij zijn dat we supporter zijn van NEC, we mogen blij zijn dat er ook regio spelers bij ons ballen, we moeten met zijn alle niet zo ontzettend dom doen over spelers die aan de overkant gespeeld hebben. Vaak heb ik het idee dat de haat naar daar groter is, dan de liefde naar hier.
Wie bedoel je met die snotblagen?
De kinderen die geen opvoeding gehad hebben en maar door zeuren over een speler die toch voor 3 jaar hier zit.
Ok, ik dacht dat je daarmee alle leden van Legio bedoelde.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Legio Noviomagum

Bericht door Harold Bastiaans »

Del Piero schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Del Piero schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:die snotblagen weten helemaal niet waar het over gaat allemaal, Haat/ hekel hebben aan/ concurentie wat ever.....

we hebben het over voetbal, de mensen moeten zich eens gaan realiseren dat het over voetbal gaat, het belangrijkste onderdeel van het leven buiten de werkelijkheid. We mogen blij zijn dat we supporter zijn van NEC, we mogen blij zijn dat er ook regio spelers bij ons ballen, we moeten met zijn alle niet zo ontzettend dom doen over spelers die aan de overkant gespeeld hebben. Vaak heb ik het idee dat de haat naar daar groter is, dan de liefde naar hier.
Wie bedoel je met die snotblagen?
De kinderen die geen opvoeding gehad hebben en maar door zeuren over een speler die toch voor 3 jaar hier zit.
Ok, ik dacht dat je daarmee alle leden van Legio bedoelde.
Ik heb niks tegen Legio, sterker nog er zitten mensen bij die ik best goed ken....
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Legio Noviomagum

Bericht door Danish Dynamite »

Hilversum FC schreef:Persoonlijk heb ik een hekel aan supporters van Vistas.....niet aan de spelers!!
Als ik een auto zie met vistas shirt kan ik het niet laten om hem even duidelijk te maken dat hij voor de verkeerde club is. Om spelers maak ik mij niet druk die komen en gaan.....zijn niets meer dan pionnen die tijdelijk in ons shirte mogen spelen.
:withstupid: Maar aan de andere kant zijn er ook genoeg vistas supporters waar ik het best goed mee kan vinden.

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: Legio Noviomagum

Bericht door William »

:offtopic:
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: Legio Noviomagum

Bericht door William »

Legio Noviomagum ten einde raad!

Al sinds de oprichting van Legio Noviomagum, inmiddels bijna twee jaar geleden, zijn wij druk op zoek naar een werkruimte waar we onze acties kunnen voorbereiden. Dat houdt in: het intekenen en schilderen van grote spandoeken. We hebben inmiddels oproepjes geplaatst op alle NEC (fan)sites en zelfs in De Gelderlander. Ook hebben we het via verschillende NEC-ingangen geprobeerd, maar hier is helaas niets uitgekomen. Tot slot hebben we een dertigtal grote NEC-sponsors aangeschreven of zij een ruimte voor ons hebben, maar ook daar is helaas geen gehoor aan gegeven.

Inmiddels zitten we op een dood spoor en zijn we ten einde raad. We zijn momenteel simpelweg niet in staat grote spandoeken te maken wegens dit gebrek aan een werkruimte. Hierdoor hebben we al een mooie actie af moeten blazen en als er niets verandert zullen we beperkt blijven in onze mogelijkheden. Voorheen konden we voor grote doeken (zoals die voor Dennis Gentenaar en Jarda Simr) nog in de Vasim terecht, maar ook daar kunnen we inmiddels (oa. door verbouwingswerkzaamheden) niet meer terecht, wij zijn dus ten einde raad!
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4835
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Legio Noviomagum

Bericht door T.I.G.O. »

William schreef:Legio Noviomagum ten einde raad!

Al sinds de oprichting van Legio Noviomagum, inmiddels bijna twee jaar geleden, zijn wij druk op zoek naar een werkruimte waar we onze acties kunnen voorbereiden. Dat houdt in: het intekenen en schilderen van grote spandoeken. We hebben inmiddels oproepjes geplaatst op alle NEC (fan)sites en zelfs in De Gelderlander. Ook hebben we het via verschillende NEC-ingangen geprobeerd, maar hier is helaas niets uitgekomen. Tot slot hebben we een dertigtal grote NEC-sponsors aangeschreven of zij een ruimte voor ons hebben, maar ook daar is helaas geen gehoor aan gegeven.

Inmiddels zitten we op een dood spoor en zijn we ten einde raad. We zijn momenteel simpelweg niet in staat grote spandoeken te maken wegens dit gebrek aan een werkruimte. Hierdoor hebben we al een mooie actie af moeten blazen en als er niets verandert zullen we beperkt blijven in onze mogelijkheden. Voorheen konden we voor grote doeken (zoals die voor Dennis Gentenaar en Jarda Simr) nog in de Vasim terecht, maar ook daar kunnen we inmiddels (oa. door verbouwingswerkzaamheden) niet meer terecht, wij zijn dus ten einde raad!
Hoe groot moet eigenlijk die ruimte zijn?

Necco
Berichten: 1664
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:27
Contacteer:

Re: Legio Noviomagum

Bericht door Necco »

Probeer eens wat navraag te doen bij tuinders in Lent.

Daar staan nog steeds heel veel kassen waar misschien ruimte is om te kunnen schilderen. In veel kassen worden bijvoorbeeld op dit moment de carnavalswagens gebouwd.
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad

jbnmgn

Re: Legio Noviomagum

Bericht door jbnmgn »

Moet het een permanente ruimte zijn waar ook spullen opgeslagen moeten worden of gaat het om een ruimte die telkens weer voor een korte periode beschikbaar moet zijn?
Ik snap niet dat er niemand reageert want er staan in en rond Nijmegen toch zat panden leeg zou je zo zeggen.
Het lijkt mij ien ieder geval gemakkelijker als Legio hier heel duidelijk aangeeft wat zij precies willen. Of staat dat al ergens?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten