Of je moet je hond, je oma of je schoonmoeder gecremeerd hebben en met een vuurpijl de lucht in willen schieten. Al kan dat laatste soms ook reden zijn om iets te vieren.
Legio Noviomagum
Re: Legio Noviomagum
Dat is ook wat ik in m'n eerdere verhaal probeerde te zeggen. Het probleem is niet dat het een keuze is tussen die twee acties of dat NEC een actie verbiedt, maar dat NEC slecht communiceert en zich als onbetrouwbare gesprekspartner opstelt. Maar daar lijkt juist in het voorgaande de focus niet op te liggen en dat is jammer.E.B schreef: ↑do 21 sep 2023, 20:08Dat is de essentie niet. Je verkoopt opeens de sfeeractie aan een commerciële partij vorig jaar zonder duidelijk te communiceren. Je beloofd beterschap maar doet weer het zelfde, niet communiceren. Dan zijn je beloftes niets waard en dan kun je als tifogroep wel weer gaan slikken, maar ik begrijp goed dat je nu een statement maakt. Van beloftes koop je blijkbaar niets. Nu wel een actie is het meegaan in het gedrag van de club.Gijscoman schreef: ↑do 21 sep 2023, 18:33Maar gezien vorig jaar sluiten die twee elkaar toch niet uit?Ron Delgado schreef: ↑do 21 sep 2023, 17:31Ik zie liever een doek van Legio dan een vuurwerkactie van de club.
Eigenlijk zou iedereen uit solidariteit moeten weigeren met dat vlaggetje van NAS-werkt te zwaaien.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
- Legendario
- Contacteer:
Ik zou er sowieso niet mee staan te zwaaien. Maar het is wel een trouwe sponsor die daar veel geld voor betaalt en verder geen schuld heeft aan het gedoe tussen Legio en NEC. Dus meewerken hoeft niet, maar ik zou ze ook niet tegenwerken.
Maar dat mag je hier niet zeggen.
Nas kan hier niets aan doen. Die hebben voor een aantal jaar de derby gekocht met de beste bedoeling.Legendario schreef: ↑vr 22 sep 2023, 16:48Ik zou er sowieso niet mee staan te zwaaien. Maar het is wel een trouwe sponsor die daar veel geld voor betaalt en verder geen schuld heeft aan het gedoe tussen Legio en NEC. Dus meewerken hoeft niet, maar ik zou ze ook niet tegenwerken.
LN kan hier niets aan doen
Het is de afdeling bij NEC die hier volledig debet aan is geweest.
Dus als NEC nou eens openheid van zaken geeft of dat dit het laatste jaar nas is of dat we hier nog 10 jaar aan vast zitten, maar zoals zovaak blijft het weer ijzig stil vanuit stadionplein 1.
T is gvd net de regering. Altijd lachen in de camera en er maar dubbele agenda's op nahouden
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
Haha ja maar zulke praatjes maak je overal wel mee. Gewoon triest.gladiator schreef: ↑vr 22 sep 2023, 18:15Nas kan hier niets aan doen. Die hebben voor een aantal jaar de derby gekocht met de beste bedoeling.Legendario schreef: ↑vr 22 sep 2023, 16:48Ik zou er sowieso niet mee staan te zwaaien. Maar het is wel een trouwe sponsor die daar veel geld voor betaalt en verder geen schuld heeft aan het gedoe tussen Legio en NEC. Dus meewerken hoeft niet, maar ik zou ze ook niet tegenwerken.
Dus als NEC nou eens openheid van zaken geeft of dat dit het laatste jaar nas is of dat we hier nog 10 jaar aan vast zitten, maar zoals zovaak blijft het weer ijzig stil vanuit stadionplein 1.
T is gvd net de regering. Altijd lachen in de camera en er maar dubbele agenda's op nahouden
Maar Legio had ook een positief gesprek gehad met Naswerkt? Dan kan er dus toch wel wat geregeld worden? Nas betaald dus bepaald
-
- Contacteer:
De derby kopen... De voetballerij is in straf tempo aan het veranderen.gladiator schreef: ↑vr 22 sep 2023, 18:15Nas kan hier niets aan doen. Die hebben voor een aantal jaar de derby gekocht met de beste bedoeling.Legendario schreef: ↑vr 22 sep 2023, 16:48Ik zou er sowieso niet mee staan te zwaaien. Maar het is wel een trouwe sponsor die daar veel geld voor betaalt en verder geen schuld heeft aan het gedoe tussen Legio en NEC. Dus meewerken hoeft niet, maar ik zou ze ook niet tegenwerken.
Precies. Tuurlijk kan NAS-Werkt hier wel iets aan doen. Natuurlijk fijn dat ze sponsor zijn, maar dan zou je ook moeten onderkennen dat LN tijdens de derby groots uitpakt met een sfeeractie. Toon dan goodwill en werk samen met LN ipv ze te passeren voor deze wedstrijd. NEC danst uiteraard naar de pijpen van een goed betalende en trouwe sponsor, maar vergeet hierbij degenen om wie het draait: de supporters. Nee, zowel NAS als NEC is hier debet aan.zoete aardbei schreef: ↑za 23 sep 2023, 12:53De derby kopen... De voetballerij is in straf tempo aan het veranderen.gladiator schreef: ↑vr 22 sep 2023, 18:15Nas kan hier niets aan doen. Die hebben voor een aantal jaar de derby gekocht met de beste bedoeling.Legendario schreef: ↑vr 22 sep 2023, 16:48Ik zou er sowieso niet mee staan te zwaaien. Maar het is wel een trouwe sponsor die daar veel geld voor betaalt en verder geen schuld heeft aan het gedoe tussen Legio en NEC. Dus meewerken hoeft niet, maar ik zou ze ook niet tegenwerken.
Volgens mij klopt hier heel weinig van. De statements van LN zelf en de SV duiden in ieder geval op iets anders. De sponsoractie maakt het LN niet onmogelijk om uit te pakken. Het zorgt ervoor dat LN ook enige ruimte voor die actie moet overlaten, maar gezien het prachtige LN-doek van vorig jaar is dat gewoon mogelijk.jetipo schreef: ↑za 23 sep 2023, 15:57Precies. Tuurlijk kan NAS-Werkt hier wel iets aan doen. Natuurlijk fijn dat ze sponsor zijn, maar dan zou je ook moeten onderkennen dat LN tijdens de derby groots uitpakt met een sfeeractie. Toon dan goodwill en werk samen met LN ipv ze te passeren voor deze wedstrijd. NEC danst uiteraard naar de pijpen van een goed betalende en trouwe sponsor, maar vergeet hierbij degenen om wie het draait: de supporters. Nee, zowel NAS als NEC is hier debet aan.zoete aardbei schreef: ↑za 23 sep 2023, 12:53De derby kopen... De voetballerij is in straf tempo aan het veranderen.gladiator schreef: ↑vr 22 sep 2023, 18:15Nas kan hier niets aan doen. Die hebben voor een aantal jaar de derby gekocht met de beste bedoeling.Legendario schreef: ↑vr 22 sep 2023, 16:48Ik zou er sowieso niet mee staan te zwaaien. Maar het is wel een trouwe sponsor die daar veel geld voor betaalt en verder geen schuld heeft aan het gedoe tussen Legio en NEC. Dus meewerken hoeft niet, maar ik zou ze ook niet tegenwerken.
Het probleem zit 'm uiteindelijk niet in de sponsoractie, maar in de gebrekkige communicatie en voorbarige toezeggingen vanuit NEC.
En daarom goed een statement te maken als LN zijnde.Gijscoman schreef: ↑za 23 sep 2023, 16:26Volgens mij klopt hier heel weinig van. De statements van LN zelf en de SV duiden in ieder geval op iets anders. De sponsoractie maakt het LN niet onmogelijk om uit te pakken. Het zorgt ervoor dat LN ook enige ruimte voor die actie moet overlaten, maar gezien het prachtige LN-doek van vorig jaar is dat gewoon mogelijk.jetipo schreef: ↑za 23 sep 2023, 15:57Precies. Tuurlijk kan NAS-Werkt hier wel iets aan doen. Natuurlijk fijn dat ze sponsor zijn, maar dan zou je ook moeten onderkennen dat LN tijdens de derby groots uitpakt met een sfeeractie. Toon dan goodwill en werk samen met LN ipv ze te passeren voor deze wedstrijd. NEC danst uiteraard naar de pijpen van een goed betalende en trouwe sponsor, maar vergeet hierbij degenen om wie het draait: de supporters. Nee, zowel NAS als NEC is hier debet aan.zoete aardbei schreef: ↑za 23 sep 2023, 12:53De derby kopen... De voetballerij is in straf tempo aan het veranderen.gladiator schreef: ↑vr 22 sep 2023, 18:15Nas kan hier niets aan doen. Die hebben voor een aantal jaar de derby gekocht met de beste bedoeling.Legendario schreef: ↑vr 22 sep 2023, 16:48Ik zou er sowieso niet mee staan te zwaaien. Maar het is wel een trouwe sponsor die daar veel geld voor betaalt en verder geen schuld heeft aan het gedoe tussen Legio en NEC. Dus meewerken hoeft niet, maar ik zou ze ook niet tegenwerken.
Het probleem zit 'm uiteindelijk niet in de sponsoractie, maar in de gebrekkige communicatie en voorbarige toezeggingen vanuit NEC.
Natuurlijk. Laat duidelijk zijn dat dit niet gepikt wordt.E.B schreef: ↑za 23 sep 2023, 16:44En daarom goed een statement te maken als LN zijnde.Gijscoman schreef: ↑za 23 sep 2023, 16:26Volgens mij klopt hier heel weinig van. De statements van LN zelf en de SV duiden in ieder geval op iets anders. De sponsoractie maakt het LN niet onmogelijk om uit te pakken. Het zorgt ervoor dat LN ook enige ruimte voor die actie moet overlaten, maar gezien het prachtige LN-doek van vorig jaar is dat gewoon mogelijk.jetipo schreef: ↑za 23 sep 2023, 15:57Precies. Tuurlijk kan NAS-Werkt hier wel iets aan doen. Natuurlijk fijn dat ze sponsor zijn, maar dan zou je ook moeten onderkennen dat LN tijdens de derby groots uitpakt met een sfeeractie. Toon dan goodwill en werk samen met LN ipv ze te passeren voor deze wedstrijd. NEC danst uiteraard naar de pijpen van een goed betalende en trouwe sponsor, maar vergeet hierbij degenen om wie het draait: de supporters. Nee, zowel NAS als NEC is hier debet aan.zoete aardbei schreef: ↑za 23 sep 2023, 12:53De derby kopen... De voetballerij is in straf tempo aan het veranderen.gladiator schreef: ↑vr 22 sep 2023, 18:15Nas kan hier niets aan doen. Die hebben voor een aantal jaar de derby gekocht met de beste bedoeling.Legendario schreef: ↑vr 22 sep 2023, 16:48
Ik zou er sowieso niet mee staan te zwaaien. Maar het is wel een trouwe sponsor die daar veel geld voor betaalt en verder geen schuld heeft aan het gedoe tussen Legio en NEC. Dus meewerken hoeft niet, maar ik zou ze ook niet tegenwerken.
Je hebt gelijk. Ik las het zojuist op de site van De Gelderlander. Ik was onterecht in de veronderstelling dat er ook geen doek mocht komen. Maar LN is verbolgen over de niet nagekomen afspraken en de gebrekkige communicatie.Gijscoman schreef: ↑za 23 sep 2023, 16:26Volgens mij klopt hier heel weinig van. De statements van LN zelf en de SV duiden in ieder geval op iets anders. De sponsoractie maakt het LN niet onmogelijk om uit te pakken. Het zorgt ervoor dat LN ook enige ruimte voor die actie moet overlaten, maar gezien het prachtige LN-doek van vorig jaar is dat gewoon mogelijk.jetipo schreef: ↑za 23 sep 2023, 15:57Precies. Tuurlijk kan NAS-Werkt hier wel iets aan doen. Natuurlijk fijn dat ze sponsor zijn, maar dan zou je ook moeten onderkennen dat LN tijdens de derby groots uitpakt met een sfeeractie. Toon dan goodwill en werk samen met LN ipv ze te passeren voor deze wedstrijd. NEC danst uiteraard naar de pijpen van een goed betalende en trouwe sponsor, maar vergeet hierbij degenen om wie het draait: de supporters. Nee, zowel NAS als NEC is hier debet aan.zoete aardbei schreef: ↑za 23 sep 2023, 12:53De derby kopen... De voetballerij is in straf tempo aan het veranderen.gladiator schreef: ↑vr 22 sep 2023, 18:15Nas kan hier niets aan doen. Die hebben voor een aantal jaar de derby gekocht met de beste bedoeling.Legendario schreef: ↑vr 22 sep 2023, 16:48Ik zou er sowieso niet mee staan te zwaaien. Maar het is wel een trouwe sponsor die daar veel geld voor betaalt en verder geen schuld heeft aan het gedoe tussen Legio en NEC. Dus meewerken hoeft niet, maar ik zou ze ook niet tegenwerken.
https://www.gelderlander.nl/nec/support ... ~aecbf646/
Zij NAS-werkt, hadden ook legio erbij kunnen betrekken. Dit is gewoon een goedkope manier om de sfeeractie naar eigen idee te kunnen houden. Nou wat mij betreft kunnen we het beste de hele actie negeren, niet zwaaien met vlaggetjes en misschien zelfs negeren door je om te draaien als ze de actie in gang zetten. Gewoon schofterig om Legio zo buiten spel te zetten, en dat terwijl zij al jaren prima sfeeracties houden.Legendario schreef: ↑vr 22 sep 2023, 16:48Ik zou er sowieso niet mee staan te zwaaien. Maar het is wel een trouwe sponsor die daar veel geld voor betaalt en verder geen schuld heeft aan het gedoe tussen Legio en NEC. Dus meewerken hoeft niet, maar ik zou ze ook niet tegenwerken.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
Ik denk dat NASwerkt niet eens op de hoogte is van de verdere gang van zaken. Dit is echt alleen NEC aan te rekenen.JBNMGN schreef: ↑ma 25 sep 2023, 19:47Zij NAS-werkt, hadden ook legio erbij kunnen betrekken. Dit is gewoon een goedkope manier om de sfeeractie naar eigen idee te kunnen houden. Nou wat mij betreft kunnen we het beste de hele actie negeren, niet zwaaien met vlaggetjes en misschien zelfs negeren door je om te draaien als ze de actie in gang zetten. Gewoon schofterig om Legio zo buiten spel te zetten, en dat terwijl zij al jaren prima sfeeracties houden.Legendario schreef: ↑vr 22 sep 2023, 16:48Ik zou er sowieso niet mee staan te zwaaien. Maar het is wel een trouwe sponsor die daar veel geld voor betaalt en verder geen schuld heeft aan het gedoe tussen Legio en NEC. Dus meewerken hoeft niet, maar ik zou ze ook niet tegenwerken.
NAS weet verdomde goed dat Legio door het jaar heen sfeeracties organiseert en zeker bij de derby.
Ik vind het allemaal een beetje kinderachtig gedoe en huilie huilie van 080. Laat NAS lekker die vlaggetjes doen en dan Legio een mooie actie op de Gofferttribune. En doorrrrr...
- Bottendaal
- Contacteer:
Jawel. Het gaat alleen om hoe NEC met Legio omspringt. En daar valt best wat voor te zeggen.
Ach weet je zolang we die Rijnjankers een pak slaag geven vindt ik de vlaggetjes en Ronnie Ruysdael prima hoor.
https://twitter.com/JardaPodcast/status ... 48/photo/1
Een handreiking vanuit de Afdeling Commercie blijkbaar...
- Bottendaal
- Contacteer:
Wel op een mooie manier gebracht!TT schreef: ↑wo 27 sep 2023, 13:29https://twitter.com/JardaPodcast/status ... 48/photo/1
Die fauwekul geeft alleen maar onnodig druk op deze pot..