Seizoensafsluiting
-
- Contacteer:
Seizoensafsluiting
Gisteravond na de verloren play off wedstrijd tegen Go Ahead ging iedereen met het hoofd omlaag teleurgesteld naar huis. Een groepje nog naar Piet Huisman of de Schup, Dat was het seizoen. Een prachtig seizoen, waar je eigenlijk met elkaar nog wel een drankje op wilt drinken om verdriet te delen over teleurstellende afloop, maar vooral nog eens terug te blikken op de hoogtepunten. Maar ook de mogelijkheid wilt grijpen om Chery te bedanken die ws gaat vertrekken, maar vooral ook spelers een hart onder de riem te steken en te vragen of ze er komend seizoen weer iets van moois zullen gaan maken. Gewoon met een beter gevoel de zomerstop in.
Mijn vraag is: paar jaar geleden haalden we de play offs niet, maar kon je na afloop bier voor een euro drinken en waren er optredens. Dat was heel bijzonder, maar niet voor iedereen duidelijk hoorde ik achteraf. Misschien eerst de uitsupporters laten vertrekken en dan een eigen feestje bouwen. Als het sportief dan als een nachtkaars uitgaat, dan kan je daar in ieder geval nog een leuke positieve wending aan geven. Voor mij was de avond nu verpest, en zat het vervolgens thuis te verwerken. Ik vind dat vreselijk jammer. Mijn oproep zou zijn om wat er ook gebeurt, iets te organiseren einde seizoen: stel desnoods de grasmat open of verzamel op de Goffertvelden met elkaar. En als dat niet direct kan, doe het dan 1 dag erna. Laat spelers en bestuur erbij, en vergeet even het hokjesdenken met business seats, 080 en alle overige vakken. Gewoon allemaal samen. Benieuwd hoe jullie hierover denken en hoe jullie dit hebben ervaren.
Mijn vraag is: paar jaar geleden haalden we de play offs niet, maar kon je na afloop bier voor een euro drinken en waren er optredens. Dat was heel bijzonder, maar niet voor iedereen duidelijk hoorde ik achteraf. Misschien eerst de uitsupporters laten vertrekken en dan een eigen feestje bouwen. Als het sportief dan als een nachtkaars uitgaat, dan kan je daar in ieder geval nog een leuke positieve wending aan geven. Voor mij was de avond nu verpest, en zat het vervolgens thuis te verwerken. Ik vind dat vreselijk jammer. Mijn oproep zou zijn om wat er ook gebeurt, iets te organiseren einde seizoen: stel desnoods de grasmat open of verzamel op de Goffertvelden met elkaar. En als dat niet direct kan, doe het dan 1 dag erna. Laat spelers en bestuur erbij, en vergeet even het hokjesdenken met business seats, 080 en alle overige vakken. Gewoon allemaal samen. Benieuwd hoe jullie hierover denken en hoe jullie dit hebben ervaren.
Re: Seizoensafsluiting
Eigenlijk zouden ze nog een oefenpotje tegen De Treffers, die ook een topseizoen hadden, moeten regelen als afsluiter.
Lekker veel reserves, jeugd en aan Oss verhuurde spelers een kans geven.
Maar ook om met een positief gevoel de zomer in te gaan na uiteindelijk een heel mooi seizoen.
Dat gaat nu nogal in mineur.
Maar ook om met een positief gevoel de zomer in te gaan na uiteindelijk een heel mooi seizoen.
Daar zit toch helemaal niemand op te wachten, zowel fans als spelers niet. Voor dit soort zaken heb je de voorbereiding.burp schreef: ↑vr 24 mei 2024, 13:20Eigenlijk zouden ze nog een oefenpotje tegen De Treffers, die ook een topseizoen hadden, moeten regelen als afsluiter.
いつでも戦える
Lijkt me na gisteren eigenlijk juist wel.Nummer 9 schreef: ↑vr 24 mei 2024, 13:47Daar zit toch helemaal niemand op te wachten, zowel fans als spelers niet. Voor dit soort zaken heb je de voorbereiding.burp schreef: ↑vr 24 mei 2024, 13:20Eigenlijk zouden ze nog een oefenpotje tegen De Treffers, die ook een topseizoen hadden, moeten regelen als afsluiter.
Al is het maar om niet helemaal chagrijnig de zomer in te gaan na een mooi seizoen.
Was vroeger heel gebruikelijk dat soort potjes na het seizoen.
-
- Contacteer:
Nu lees ik dat Chery met een bos bloemen is weggestuurd. Dat is toch triest op een regenachtige vrijdagmorgen. Gisteren compilatie mooie momenten op de schermen en podium op ! Ervaring leert dat we van dit soort spelers met kort dienstverband ook later geen afscheid kunnen nemen. om maar te zwijgen over Sow. Kwalitatief veel op af te dingen maar qua loyaliteit fantastisch. Ook die 100e van Cillessen voorafgaand aan deze pot niet passend. Neem het moment met aandacht na de wedstrijd of zo.
- Super-Simr
- Contacteer:
Dat boeit de meeste (vertrekkende) spelers toch geen ene moer. Zijn broodvoetballers. Morgen kussen ze weer een ander logo...Vannuilekumphuile schreef: ↑vr 24 mei 2024, 14:46Nu lees ik dat Chery met een bos bloemen is weggestuurd. Dat is toch triest op een regenachtige vrijdagmorgen. Gisteren compilatie mooie momenten op de schermen en podium op ! Ervaring leert dat we van dit soort spelers met kort dienstverband ook later geen afscheid kunnen nemen. om maar te zwijgen over Sow. Kwalitatief veel op af te dingen maar qua loyaliteit fantastisch. Ook die 100e van Cillessen voorafgaand aan deze pot niet passend. Neem het moment met aandacht na de wedstrijd of zo.
De jongens die wel een beetje clubliefde voelen komen volgend seizoen een keertje langs bij een wedstrijd van hun oude club. Krijgen ze het afscheid tijdens de rust alsnog.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Dat was toch echt het vooraf duidelijk door Wilco aangekondigde handhavingsfeest. Dat was toen een wereldprestatie, nu zou het niet meer gepast zijn.Vannuilekumphuile schreef: ↑vr 24 mei 2024, 12:41Gisteravond na de verloren play off wedstrijd tegen Go Ahead ging iedereen met het hoofd omlaag teleurgesteld naar huis. Een groepje nog naar Piet Huisman of de Schup, Dat was het seizoen. Een prachtig seizoen, waar je eigenlijk met elkaar nog wel een drankje op wilt drinken om verdriet te delen over teleurstellende afloop, maar vooral nog eens terug te blikken op de hoogtepunten. Maar ook de mogelijkheid wilt grijpen om Chery te bedanken die ws gaat vertrekken, maar vooral ook spelers een hart onder de riem te steken en te vragen of ze er komend seizoen weer iets van moois zullen gaan maken. Gewoon met een beter gevoel de zomerstop in.
When Wilco talks, people listen!
-
- Contacteer:
Had niets met handhaving te maken volgens mij. We werden 11e, en waren teleurgesteld dat we play offs niet haalden door Fortuna maar toch gewoon dit feestje. Ik zou niet weten waarom dat in dit prachtseizoen niet op zijn zijn plaats zou zijn geweest, juist nu we huldiging beker en play offs hebben behaald alleen helaas niet zijn doorgegaan. Grijp dan je kans:
2022:
Zondag, na N.E.C. – Fortuna Sittard, bedanken wij jou als supporter van de club voor jouw loyaliteit gedurende het afgelopen seizoen. Samen met meerdere artiesten sluiten wij graag direct na afloop van het duel de (reguliere) competitie af.
We starten met een special guest en daarna knalt het duo van Het Feestteam door de speakers. Vervolgens loopt onze selectie vanaf 17.00 uur een lange ereronde langs alle tribunes. Nadat de spelers het veld hebben verlaten is het veld van De Goffert voor Django Wagner. Frans Duijts volgt hem weer op en om 17.45 uur nemen wij afscheid van de vertrekkende spelers die in het zonnetje worden gezet. De avond sluiten we in Nineties-stijl af met 2 Brothers On The 4th Floor, waarna rond 18.30 uur de festiviteiten in De Goffert eindigen.
De verkooppunten in de grachten blijven tijdens deze ‘Derde Helft’ geopend. N.E.C. ziet jou zondag graag in het stadion, zodat we samen feestelijk terugblikken en proosten op ons succesvolle jaar in de Eredivisie.
Tot zondag!
2022:
Zondag, na N.E.C. – Fortuna Sittard, bedanken wij jou als supporter van de club voor jouw loyaliteit gedurende het afgelopen seizoen. Samen met meerdere artiesten sluiten wij graag direct na afloop van het duel de (reguliere) competitie af.
We starten met een special guest en daarna knalt het duo van Het Feestteam door de speakers. Vervolgens loopt onze selectie vanaf 17.00 uur een lange ereronde langs alle tribunes. Nadat de spelers het veld hebben verlaten is het veld van De Goffert voor Django Wagner. Frans Duijts volgt hem weer op en om 17.45 uur nemen wij afscheid van de vertrekkende spelers die in het zonnetje worden gezet. De avond sluiten we in Nineties-stijl af met 2 Brothers On The 4th Floor, waarna rond 18.30 uur de festiviteiten in De Goffert eindigen.
De verkooppunten in de grachten blijven tijdens deze ‘Derde Helft’ geopend. N.E.C. ziet jou zondag graag in het stadion, zodat we samen feestelijk terugblikken en proosten op ons succesvolle jaar in de Eredivisie.
Tot zondag!
Ja dat was uiteindelijk de aankondiging.Vannuilekumphuile schreef: ↑vr 24 mei 2024, 20:39Had niets met handhaving te maken volgens mij. We werden 11e, en waren teleurgesteld dat we play offs niet haalden door Fortuna maar toch gewoon dit feestje. Ik zou niet weten waarom dat in dit prachtseizoen niet op zijn zijn plaats zou zijn geweest, juist nu we huldiging beker en play offs hebben behaald alleen helaas niet zijn doorgegaan. Grijp dan je kans:
2022:
Tot zondag!
Maar Wilco had in zijn YouTube babbels dit al ruim van tevoren als handhavingsfeest aangeduid.
-
- Contacteer:
Had die nu mooi het record puntenfeest kunnen aankondigen. Het verwerkingsproces begint zijn werk te doen, maar nu al dagen treur apps ontvangen terwijl ik dat liever ter plaatse na de wedstrijd face to face met elkaar had gedeeld en omgeslagen in iets trots omgeven door wat muziek en een speech. Maar kennelijk is dit geen breed gedragen gevoel.burp schreef: ↑vr 24 mei 2024, 20:43Ja dat was uiteindelijk de aankondiging.Vannuilekumphuile schreef: ↑vr 24 mei 2024, 20:39Had niets met handhaving te maken volgens mij. We werden 11e, en waren teleurgesteld dat we play offs niet haalden door Fortuna maar toch gewoon dit feestje. Ik zou niet weten waarom dat in dit prachtseizoen niet op zijn zijn plaats zou zijn geweest, juist nu we huldiging beker en play offs hebben behaald alleen helaas niet zijn doorgegaan. Grijp dan je kans:
2022:
Tot zondag!
Maar Wilco had in zijn YouTube babbels dit al ruim van tevoren als handhavingsfeest aangeduid.