Voetbal is een van de redenen. Ik kom sinds begin jaren '90 bij N.E.C. en het sociale aspect is minimaal zo belangrijk. Die heb ik niet bij wildvreemden. Al zitten er wel bekenden op de Gofferttribune en 080.Tiel schreef: ↑zo 24 jul 2022, 16:56Dat kan maar dan is het zinloos om op een wachtlijst te gaan staan, dan heb je sowieso weinig keus. Ik vind het trouwens wel een vreemde gedachte J of H en anders thuis.P. schreef: ↑zo 24 jul 2022, 16:45De locaties en mogelijkheden om wel/ niet samen te zitten zullen ook wel een rol spelen. Ik zit op vak G en wil nergens anders dan daar of desnoods J, H zitten.Tiel schreef: ↑zo 24 jul 2022, 14:54Nee, het is vrije verkoop. DWZ dat de gehele wachtlijst al de kans heeft gehad. Feitelijk hebben we dus geen wachtlijst meer nu.JBNMGN schreef: ↑zo 24 jul 2022, 14:48Ik neem aan dat de wachtlijst er is voor het geval wel alles uitverkocht was, maar nu een aantal mensen niet of niet op tijd verlengd hebben komen die kaarten vrij voor de mensen op de wachtlijst. En ook als ze wel allemaal uitverkocht raken dan blijft er een groep wachtenden bestaan. Dus uitbreiding stadion is een must......mits we dit jaar meedoen voor het linker rijtjeTiel schreef: ↑vr 22 jul 2022, 14:43Mooi maar een uitverkocht stadion met een wachtlijst van 2000 man was dus niet groot genoeg om de boel weer uit te verkopen. Waarom ga je dan op een wachtlijst?eniesee-elst schreef: ↑vr 22 jul 2022, 13:06Ik lees dat de vrije verkoop is begonnen en dat mensen langs het stadion moeten om een kaart te bemachtigenVrij bizar. Zelfs bij Telstar kan je gewoon online een stoeltje uitkiezen.
Wel super dat we weer bijna uitverkocht zijn natuurlijk.![]()
En de prijs werkt ook niet bepaald mee. Die bizarre verhoging zag niemand aankomen. Zet dat verder af tegen gestegen kosten van het levensonderhoud en dan heb je al heel wat afhakers.
de Seizoenkaart
Re: de Seizoenkaart
Tuurlijk met met een kaart heb je wel voorrang op verplaatsen. ALs je hem niet neemt heb je pas weer kans na degradatieP. schreef: ↑zo 24 jul 2022, 17:11Voetbal is een van de redenen. Ik kom sinds begin jaren '90 bij N.E.C. en het sociale aspect is minimaal zo belangrijk. Die heb ik niet bij wildvreemden. Al zitten er wel bekenden op de Gofferttribune en 080.Tiel schreef: ↑zo 24 jul 2022, 16:56Dat kan maar dan is het zinloos om op een wachtlijst te gaan staan, dan heb je sowieso weinig keus. Ik vind het trouwens wel een vreemde gedachte J of H en anders thuis.P. schreef: ↑zo 24 jul 2022, 16:45De locaties en mogelijkheden om wel/ niet samen te zitten zullen ook wel een rol spelen. Ik zit op vak G en wil nergens anders dan daar of desnoods J, H zitten.Tiel schreef: ↑zo 24 jul 2022, 14:54Nee, het is vrije verkoop. DWZ dat de gehele wachtlijst al de kans heeft gehad. Feitelijk hebben we dus geen wachtlijst meer nu.JBNMGN schreef: ↑zo 24 jul 2022, 14:48Ik neem aan dat de wachtlijst er is voor het geval wel alles uitverkocht was, maar nu een aantal mensen niet of niet op tijd verlengd hebben komen die kaarten vrij voor de mensen op de wachtlijst. En ook als ze wel allemaal uitverkocht raken dan blijft er een groep wachtenden bestaan. Dus uitbreiding stadion is een must......mits we dit jaar meedoen voor het linker rijtje
En de prijs werkt ook niet bepaald mee. Die bizarre verhoging zag niemand aankomen. Zet dat verder af tegen gestegen kosten van het levensonderhoud en dan heb je al heel wat afhakers.

Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.
- Bottendaal
- Contacteer:
We zijn niet uitverkocht ondanks de wachtlijst door de gestegen (scc) prijzen. Lijkt me de enige verklaring. Op 11.000 man 2500 die afhaken komt niet door de plek waar ze kunnen zitten, daar geloof ik niks van.WijchenNEC schreef: ↑zo 24 jul 2022, 16:59Zal idd ook wel meespelen als dat als je met een groep van 4 man op de wachtlijst staat en je krijgt bijv 2 plekken op A 1 op G en 1 op M dat je dan denkt; laat maar.
Maar opvallend is het inderdaad wel.
De glory Hunters die vorig jaar in de rij stonden zullen wel iets anders verwacht hebben.Bottendaal schreef: ↑vr 29 jul 2022, 11:45We zijn niet uitverkocht ondanks de wachtlijst door de gestegen (scc) prijzen. Lijkt me de enige verklaring. Op 11.000 man 2500 die afhaken komt niet door de plek waar ze kunnen zitten, daar geloof ik niks van.WijchenNEC schreef: ↑zo 24 jul 2022, 16:59Zal idd ook wel meespelen als dat als je met een groep van 4 man op de wachtlijst staat en je krijgt bijv 2 plekken op A 1 op G en 1 op M dat je dan denkt; laat maar.
er viel in de meeste thuiswedstrijden ook weing te genieten vonden vele ......Tiel schreef: ↑vr 29 jul 2022, 11:59De glory Hunters die vorig jaar in de rij stonden zullen wel iets anders verwacht hebben.Bottendaal schreef: ↑vr 29 jul 2022, 11:45We zijn niet uitverkocht ondanks de wachtlijst door de gestegen (scc) prijzen. Lijkt me de enige verklaring. Op 11.000 man 2500 die afhaken komt niet door de plek waar ze kunnen zitten, daar geloof ik niks van.WijchenNEC schreef: ↑zo 24 jul 2022, 16:59Zal idd ook wel meespelen als dat als je met een groep van 4 man op de wachtlijst staat en je krijgt bijv 2 plekken op A 1 op G en 1 op M dat je dan denkt; laat maar.
Risus abundat in ore stultorum
Misschien dus gewoon een ingecalculeerde gok?Tiel schreef: ↑zo 24 jul 2022, 17:13Tuurlijk met met een kaart heb je wel voorrang op verplaatsen. ALs je hem niet neemt heb je pas weer kans na degradatieP. schreef: ↑zo 24 jul 2022, 17:11Voetbal is een van de redenen. Ik kom sinds begin jaren '90 bij N.E.C. en het sociale aspect is minimaal zo belangrijk. Die heb ik niet bij wildvreemden. Al zitten er wel bekenden op de Gofferttribune en 080.Tiel schreef: ↑zo 24 jul 2022, 16:56Dat kan maar dan is het zinloos om op een wachtlijst te gaan staan, dan heb je sowieso weinig keus. Ik vind het trouwens wel een vreemde gedachte J of H en anders thuis.P. schreef: ↑zo 24 jul 2022, 16:45De locaties en mogelijkheden om wel/ niet samen te zitten zullen ook wel een rol spelen. Ik zit op vak G en wil nergens anders dan daar of desnoods J, H zitten.Tiel schreef: ↑zo 24 jul 2022, 14:54Nee, het is vrije verkoop. DWZ dat de gehele wachtlijst al de kans heeft gehad. Feitelijk hebben we dus geen wachtlijst meer nu.JBNMGN schreef: ↑zo 24 jul 2022, 14:48
Ik neem aan dat de wachtlijst er is voor het geval wel alles uitverkocht was, maar nu een aantal mensen niet of niet op tijd verlengd hebben komen die kaarten vrij voor de mensen op de wachtlijst. En ook als ze wel allemaal uitverkocht raken dan blijft er een groep wachtenden bestaan. Dus uitbreiding stadion is een must......mits we dit jaar meedoen voor het linker rijtje
En de prijs werkt ook niet bepaald mee. Die bizarre verhoging zag niemand aankomen. Zet dat verder af tegen gestegen kosten van het levensonderhoud en dan heb je al heel wat afhakers.![]()
Wij moeten het wel heel bont maken tegenwoordig om te degraden. Ik denk dat wij makkelijker 15e worden dan 2e in de KKD.burp schreef: ↑vr 29 jul 2022, 12:12Misschien dus gewoon een ingecalculeerde gok?Tiel schreef: ↑zo 24 jul 2022, 17:13Tuurlijk met met een kaart heb je wel voorrang op verplaatsen. ALs je hem niet neemt heb je pas weer kans na degradatieP. schreef: ↑zo 24 jul 2022, 17:11Voetbal is een van de redenen. Ik kom sinds begin jaren '90 bij N.E.C. en het sociale aspect is minimaal zo belangrijk. Die heb ik niet bij wildvreemden. Al zitten er wel bekenden op de Gofferttribune en 080.Tiel schreef: ↑zo 24 jul 2022, 16:56Dat kan maar dan is het zinloos om op een wachtlijst te gaan staan, dan heb je sowieso weinig keus. Ik vind het trouwens wel een vreemde gedachte J of H en anders thuis.P. schreef: ↑zo 24 jul 2022, 16:45De locaties en mogelijkheden om wel/ niet samen te zitten zullen ook wel een rol spelen. Ik zit op vak G en wil nergens anders dan daar of desnoods J, H zitten.
En de prijs werkt ook niet bepaald mee. Die bizarre verhoging zag niemand aankomen. Zet dat verder af tegen gestegen kosten van het levensonderhoud en dan heb je al heel wat afhakers.![]()
- Bottendaal
- Contacteer:
Ik denk dat niemand dit verwacht had.Tiel schreef: ↑vr 29 jul 2022, 11:59De glory Hunters die vorig jaar in de rij stonden zullen wel iets anders verwacht hebben.Bottendaal schreef: ↑vr 29 jul 2022, 11:45We zijn niet uitverkocht ondanks de wachtlijst door de gestegen (scc) prijzen. Lijkt me de enige verklaring. Op 11.000 man 2500 die afhaken komt niet door de plek waar ze kunnen zitten, daar geloof ik niks van.WijchenNEC schreef: ↑zo 24 jul 2022, 16:59Zal idd ook wel meespelen als dat als je met een groep van 4 man op de wachtlijst staat en je krijgt bijv 2 plekken op A 1 op G en 1 op M dat je dan denkt; laat maar.
-
- Contacteer:
Even op de site van NEC gekeken,Bottendaal schreef: ↑vr 29 jul 2022, 13:16Ik denk dat niemand dit verwacht had.Tiel schreef: ↑vr 29 jul 2022, 11:59De glory Hunters die vorig jaar in de rij stonden zullen wel iets anders verwacht hebben.Bottendaal schreef: ↑vr 29 jul 2022, 11:45We zijn niet uitverkocht ondanks de wachtlijst door de gestegen (scc) prijzen. Lijkt me de enige verklaring. Op 11.000 man 2500 die afhaken komt niet door de plek waar ze kunnen zitten, daar geloof ik niks van.WijchenNEC schreef: ↑zo 24 jul 2022, 16:59Zal idd ook wel meespelen als dat als je met een groep van 4 man op de wachtlijst staat en je krijgt bijv 2 plekken op A 1 op G en 1 op M dat je dan denkt; laat maar.
Ik denk ook niet perse dat ik trek zou hebben in een losse kaart, het enige dat nog beschikbaar is op alles buiten de familievakken;
Familievak met plekken naast elkaar beschikbaar*:
VAK D
*Let op: je dient in dit vak samen met ten minste één kind (dat op hetzelfde adres staat ingeschreven) een seizoenkaart aan te schaffen.
Familievak met alleen losse stoelen beschikbaar*:
VAK E
*Let op: je dient in dit vak samen met ten minste één kind (dat op hetzelfde adres staat ingeschreven) een seizoenkaart aan te schaffen.
Vakken met alleen losse stoelen beschikbaar:
VAK F, G, H (sta G/H), P, R, EL, W, X, Z en A.
Vakken met beperkt zicht plekken:
VAK O, P en X.
Uitverkochte vakken:
VAK J, 080, M, L, N en V.
Vorig jaar waren ze wel verkocht.WijchenNEC schreef: ↑vr 29 jul 2022, 13:20Even op de site van NEC gekeken,Bottendaal schreef: ↑vr 29 jul 2022, 13:16Ik denk dat niemand dit verwacht had.Tiel schreef: ↑vr 29 jul 2022, 11:59De glory Hunters die vorig jaar in de rij stonden zullen wel iets anders verwacht hebben.Bottendaal schreef: ↑vr 29 jul 2022, 11:45We zijn niet uitverkocht ondanks de wachtlijst door de gestegen (scc) prijzen. Lijkt me de enige verklaring. Op 11.000 man 2500 die afhaken komt niet door de plek waar ze kunnen zitten, daar geloof ik niks van.WijchenNEC schreef: ↑zo 24 jul 2022, 16:59Zal idd ook wel meespelen als dat als je met een groep van 4 man op de wachtlijst staat en je krijgt bijv 2 plekken op A 1 op G en 1 op M dat je dan denkt; laat maar.
Ik denk ook niet perse dat ik trek zou hebben in een losse kaart, het enige dat nog beschikbaar is op alles buiten de familievakken;
VAK D
VAK E
VAK O, P en X.
Uitverkochte vakken:
-
- Contacteer:
er zijn 150 kaarten nog beschikbaar, wat dus mensen zijn die hun kaart hebben opgezegd, stel je staat op de wachtlijst met je broer/vader/vriend wat dan ook, en je krijgt 2 kaarten aangeboden; één onderin en een bovenin een vak waardoor je dus niet bij elkaar zit, en oh ja het is ook nog 20% duurder dan vorig jaar. Niet heel aanlokkelijk toch, ik zou er dan weinig zin in hebben en maar wat losse wedstrijden proberen te gaan.Tiel schreef: ↑vr 29 jul 2022, 13:23Vorig jaar waren ze wel verkocht.WijchenNEC schreef: ↑vr 29 jul 2022, 13:20Even op de site van NEC gekeken,Bottendaal schreef: ↑vr 29 jul 2022, 13:16Ik denk dat niemand dit verwacht had.Tiel schreef: ↑vr 29 jul 2022, 11:59De glory Hunters die vorig jaar in de rij stonden zullen wel iets anders verwacht hebben.Bottendaal schreef: ↑vr 29 jul 2022, 11:45We zijn niet uitverkocht ondanks de wachtlijst door de gestegen (scc) prijzen. Lijkt me de enige verklaring. Op 11.000 man 2500 die afhaken komt niet door de plek waar ze kunnen zitten, daar geloof ik niks van.WijchenNEC schreef: ↑zo 24 jul 2022, 16:59Zal idd ook wel meespelen als dat als je met een groep van 4 man op de wachtlijst staat en je krijgt bijv 2 plekken op A 1 op G en 1 op M dat je dan denkt; laat maar.
VAK D
VAK E
VAK O, P en X.
Uitverkochte vakken:
En ja, er zitten daar ook mensen tussen die niet persé die-hard NEC supporter zijn.
En misschien wel aan mensen die bij mekaar zaten.Tiel schreef: ↑vr 29 jul 2022, 13:23Vorig jaar waren ze wel verkocht.WijchenNEC schreef: ↑vr 29 jul 2022, 13:20Even op de site van NEC gekeken,Bottendaal schreef: ↑vr 29 jul 2022, 13:16Ik denk dat niemand dit verwacht had.Tiel schreef: ↑vr 29 jul 2022, 11:59De glory Hunters die vorig jaar in de rij stonden zullen wel iets anders verwacht hebben.Bottendaal schreef: ↑vr 29 jul 2022, 11:45We zijn niet uitverkocht ondanks de wachtlijst door de gestegen (scc) prijzen. Lijkt me de enige verklaring. Op 11.000 man 2500 die afhaken komt niet door de plek waar ze kunnen zitten, daar geloof ik niks van.WijchenNEC schreef: ↑zo 24 jul 2022, 16:59Zal idd ook wel meespelen als dat als je met een groep van 4 man op de wachtlijst staat en je krijgt bijv 2 plekken op A 1 op G en 1 op M dat je dan denkt; laat maar.
VAK D
VAK E
VAK O, P en X.
Uitverkochte vakken:
Spijkers op laag water zoeken. Is gewoon prima verkoop en ik zou ook niet in mijn uppie op een plek gaan zitten op een vak waar ik dat niet wil.
Idd prima verkoop.P. schreef: ↑vr 29 jul 2022, 14:48En misschien wel aan mensen die bij mekaar zaten.Tiel schreef: ↑vr 29 jul 2022, 13:23Vorig jaar waren ze wel verkocht.WijchenNEC schreef: ↑vr 29 jul 2022, 13:20Even op de site van NEC gekeken,Bottendaal schreef: ↑vr 29 jul 2022, 13:16Ik denk dat niemand dit verwacht had.Tiel schreef: ↑vr 29 jul 2022, 11:59De glory Hunters die vorig jaar in de rij stonden zullen wel iets anders verwacht hebben.Bottendaal schreef: ↑vr 29 jul 2022, 11:45
We zijn niet uitverkocht ondanks de wachtlijst door de gestegen (scc) prijzen. Lijkt me de enige verklaring. Op 11.000 man 2500 die afhaken komt niet door de plek waar ze kunnen zitten, daar geloof ik niks van.
VAK D
VAK E
VAK O, P en X.
Uitverkochte vakken:
Spijkers op laag water zoeken. Is gewoon prima verkoop en ik zou ook niet in mijn uppie op een plek gaan zitten op een vak waar ik dat niet wil.
Even op de site van Forza gekeken, maar met de toevoeging:Tiel schreef: ↑vr 29 jul 2022, 15:35Idd prima verkoop.P. schreef: ↑vr 29 jul 2022, 14:48En misschien wel aan mensen die bij mekaar zaten.Tiel schreef: ↑vr 29 jul 2022, 13:23Vorig jaar waren ze wel verkocht.WijchenNEC schreef: ↑vr 29 jul 2022, 13:20Even op de site van NEC gekeken,
VAK D
VAK E
VAK O, P en X.
Uitverkochte vakken:
https://www.forzanec.nl/nieuws/gofferts ... e-verkoop/NEC meldt namelijk aan ForzaNEC.nl dat er inmiddels 8421 seizoenkaarten zijn verkocht. Er kunnen nog ongeveer 150 kaarten worden verkocht, exclusief businesskaarten
Daarbij worden er ook een x aantal tickets vrijgehouden volgens mij, voor de losse verkoop, en uiteraard 500 plaatsen vrijgehouden voor het uitvak. Ook moeten er toch een aantal stoelen vrij blijven volgens uefa( met een voorzichtig vraagteken?)
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!
....het overgebleven zuiptegoed blijft op je oude kaart staan begreep ik of moet je dat weer gaan omzetten?
- Bottendaal
- Contacteer:
Ja een deel is losse verkoop. Dat is toch altijd. Vorig jaar hadden we toch ook geen 12000 scc’s!? Dacht dat dat algemeen bekend was.NiMMA_024 schreef: ↑vr 29 jul 2022, 16:24Even op de site van Forza gekeken, maar met de toevoeging:Tiel schreef: ↑vr 29 jul 2022, 15:35Idd prima verkoop.P. schreef: ↑vr 29 jul 2022, 14:48En misschien wel aan mensen die bij mekaar zaten.Tiel schreef: ↑vr 29 jul 2022, 13:23Vorig jaar waren ze wel verkocht.WijchenNEC schreef: ↑vr 29 jul 2022, 13:20Even op de site van NEC gekeken,
VAK D
VAK E
VAK O, P en X.
Uitverkochte vakken:
https://www.forzanec.nl/nieuws/gofferts ... e-verkoop/NEC meldt namelijk aan ForzaNEC.nl dat er inmiddels 8421 seizoenkaarten zijn verkocht. Er kunnen nog ongeveer 150 kaarten worden verkocht, exclusief businesskaarten
Daarbij worden er ook een x aantal tickets vrijgehouden volgens mij, voor de losse verkoop, en uiteraard 500 plaatsen vrijgehouden voor het uitvak. Ook moeten er toch een aantal stoelen vrij blijven volgens uefa( met een voorzichtig vraagteken?)
- Bottendaal
- Contacteer:
Maar denk je dat dat vorig jaar heel anders was? Lijkt me stug dat ze toen wel alle stoeltjes naast elkaar konden verkopen. (Het is maar 1,2% wat nog beschikbaar is).WijchenNEC schreef: ↑vr 29 jul 2022, 13:20Even op de site van NEC gekeken,Bottendaal schreef: ↑vr 29 jul 2022, 13:16Ik denk dat niemand dit verwacht had.Tiel schreef: ↑vr 29 jul 2022, 11:59De glory Hunters die vorig jaar in de rij stonden zullen wel iets anders verwacht hebben.Bottendaal schreef: ↑vr 29 jul 2022, 11:45We zijn niet uitverkocht ondanks de wachtlijst door de gestegen (scc) prijzen. Lijkt me de enige verklaring. Op 11.000 man 2500 die afhaken komt niet door de plek waar ze kunnen zitten, daar geloof ik niks van.WijchenNEC schreef: ↑zo 24 jul 2022, 16:59Zal idd ook wel meespelen als dat als je met een groep van 4 man op de wachtlijst staat en je krijgt bijv 2 plekken op A 1 op G en 1 op M dat je dan denkt; laat maar.
VAK D
VAK E
VAK O, P en X.
Uitverkochte vakken:
Maar mijn punt is: er zijn er 2500 (scc houders en wachtlijsters) afgehaakt. Dat is écht niet bij allemaal omdat ze niet naast hun vriendje kunnen zitten.
Die (scc)prijzen zijn het probleem voor mensen die het als een geinig uitje zien, zoals er vorig jaar veel van bij kwamen.
Het is natuurlijk fantastisch dat ondanks de forse stijging we nog steeds ‘uitverkocht’ zijn!
Ieder zal zijn eigen reden(en) hebben. Lekker belangrijk. Wees blij met de volle bak die we wederom hebben.Bottendaal schreef: ↑za 30 jul 2022, 08:35Maar denk je dat dat vorig jaar heel anders was? Lijkt me stug dat ze toen wel alle stoeltjes naast elkaar konden verkopen. (Het is maar 1,2% wat nog beschikbaar is).WijchenNEC schreef: ↑vr 29 jul 2022, 13:20Even op de site van NEC gekeken,Bottendaal schreef: ↑vr 29 jul 2022, 13:16Ik denk dat niemand dit verwacht had.Tiel schreef: ↑vr 29 jul 2022, 11:59De glory Hunters die vorig jaar in de rij stonden zullen wel iets anders verwacht hebben.Bottendaal schreef: ↑vr 29 jul 2022, 11:45We zijn niet uitverkocht ondanks de wachtlijst door de gestegen (scc) prijzen. Lijkt me de enige verklaring. Op 11.000 man 2500 die afhaken komt niet door de plek waar ze kunnen zitten, daar geloof ik niks van.WijchenNEC schreef: ↑zo 24 jul 2022, 16:59Zal idd ook wel meespelen als dat als je met een groep van 4 man op de wachtlijst staat en je krijgt bijv 2 plekken op A 1 op G en 1 op M dat je dan denkt; laat maar.
VAK D
VAK E
VAK O, P en X.
Uitverkochte vakken:
Maar mijn punt is: er zijn er 2500 (scc houders en wachtlijsters) afgehaakt. Dat is écht niet bij allemaal omdat ze niet naast hun vriendje kunnen zitten.
Die (scc)prijzen zijn het probleem voor mensen die het als een geinig uitje zien, zoals er vorig jaar veel van bij kwamen.
Het is natuurlijk fantastisch dat ondanks de forse stijging we nog steeds ‘uitverkocht’ zijn!
- Bottendaal
- Contacteer:
P. schreef: ↑za 30 jul 2022, 21:24Ieder zal zijn eigen reden(en) hebben. Lekker belangrijk. Wees blij met de volle bak die we wederom hebben.Bottendaal schreef: ↑za 30 jul 2022, 08:35Maar denk je dat dat vorig jaar heel anders was? Lijkt me stug dat ze toen wel alle stoeltjes naast elkaar konden verkopen. (Het is maar 1,2% wat nog beschikbaar is).WijchenNEC schreef: ↑vr 29 jul 2022, 13:20Even op de site van NEC gekeken,Bottendaal schreef: ↑vr 29 jul 2022, 13:16Ik denk dat niemand dit verwacht had.Tiel schreef: ↑vr 29 jul 2022, 11:59De glory Hunters die vorig jaar in de rij stonden zullen wel iets anders verwacht hebben.Bottendaal schreef: ↑vr 29 jul 2022, 11:45
We zijn niet uitverkocht ondanks de wachtlijst door de gestegen (scc) prijzen. Lijkt me de enige verklaring. Op 11.000 man 2500 die afhaken komt niet door de plek waar ze kunnen zitten, daar geloof ik niks van.
VAK D
VAK E
VAK O, P en X.
Uitverkochte vakken:
Hebben jullie de seizoenskaart al ontvangen? Bij mij nog niet binnen…
- Bottendaal
- Contacteer:
Ik heb hem anders al een weekBottendaal schreef: ↑wo 03 aug 2022, 23:09Al lang! Maar goed, als je helemaal in Wijchen gaat wonen vraag je ook wel een beetje zelf om moeilijkheden natuurlijk…