Ik ook, voor de verzameling. Daarom jammer dat ze jaren geleden ineens besloten geen fysiek pasje meer te verstrekken maar gewoon te verlengen zonder pasje.Bottendaal schreef: ↑vr 06 jun 2025, 20:10Ik pak jaarlijks gewoon het plastic plaatje. Weet je zeker dat het werkt.Ron Delgado schreef: ↑vr 06 jun 2025, 10:14Toch maar weer een fysieke kaart aangevraagd, nadat de virtuele na de winterstop uit de app was verdwenen. Dat bleek op weg naar het stadion. Inloggen ging toen niet meer en zomaar binnen laten wilden ze me niet. ("Weet je niet wie ik ben!?") Kon ik naar de balie, terwijl de wedstrijd al begonnen was.![]()
de Seizoenkaart
Re: de Seizoenkaart
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
Pasje nog steeds verkrijgbaar, paar euroJBNMGN schreef: ↑za 07 jun 2025, 08:24Ik ook, voor de verzameling. Daarom jammer dat ze jaren geleden ineens besloten geen fysiek pasje meer te verstrekken maar gewoon te verlengen zonder pasje.Bottendaal schreef: ↑vr 06 jun 2025, 20:10Ik pak jaarlijks gewoon het plastic plaatje. Weet je zeker dat het werkt.Ron Delgado schreef: ↑vr 06 jun 2025, 10:14Toch maar weer een fysieke kaart aangevraagd, nadat de virtuele na de winterstop uit de app was verdwenen. Dat bleek op weg naar het stadion. Inloggen ging toen niet meer en zomaar binnen laten wilden ze me niet. ("Weet je niet wie ik ben!?") Kon ik naar de balie, terwijl de wedstrijd al begonnen was.![]()
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
5 paar euro's om precies te zijnJohnny schreef: ↑za 07 jun 2025, 10:37Pasje nog steeds verkrijgbaar, paar euroJBNMGN schreef: ↑za 07 jun 2025, 08:24Ik ook, voor de verzameling. Daarom jammer dat ze jaren geleden ineens besloten geen fysiek pasje meer te verstrekken maar gewoon te verlengen zonder pasje.Bottendaal schreef: ↑vr 06 jun 2025, 20:10Ik pak jaarlijks gewoon het plastic plaatje. Weet je zeker dat het werkt.Ron Delgado schreef: ↑vr 06 jun 2025, 10:14Toch maar weer een fysieke kaart aangevraagd, nadat de virtuele na de winterstop uit de app was verdwenen. Dat bleek op weg naar het stadion. Inloggen ging toen niet meer en zomaar binnen laten wilden ze me niet. ("Weet je niet wie ik ben!?") Kon ik naar de balie, terwijl de wedstrijd al begonnen was.![]()
-
- Contacteer:
10!Curva schreef: ↑do 12 jun 2025, 16:085 paar euro's om precies te zijnJohnny schreef: ↑za 07 jun 2025, 10:37Pasje nog steeds verkrijgbaar, paar euroJBNMGN schreef: ↑za 07 jun 2025, 08:24Ik ook, voor de verzameling. Daarom jammer dat ze jaren geleden ineens besloten geen fysiek pasje meer te verstrekken maar gewoon te verlengen zonder pasje.Bottendaal schreef: ↑vr 06 jun 2025, 20:10Ik pak jaarlijks gewoon het plastic plaatje. Weet je zeker dat het werkt.Ron Delgado schreef: ↑vr 06 jun 2025, 10:14Toch maar weer een fysieke kaart aangevraagd, nadat de virtuele na de winterstop uit de app was verdwenen. Dat bleek op weg naar het stadion. Inloggen ging toen niet meer en zomaar binnen laten wilden ze me niet. ("Weet je niet wie ik ben!?") Kon ik naar de balie, terwijl de wedstrijd al begonnen was.![]()
NietesHenkiepenkie schreef: ↑do 12 jun 2025, 16:2710!Curva schreef: ↑do 12 jun 2025, 16:085 paar euro's om precies te zijnJohnny schreef: ↑za 07 jun 2025, 10:37Pasje nog steeds verkrijgbaar, paar euroJBNMGN schreef: ↑za 07 jun 2025, 08:24Ik ook, voor de verzameling. Daarom jammer dat ze jaren geleden ineens besloten geen fysiek pasje meer te verstrekken maar gewoon te verlengen zonder pasje.Bottendaal schreef: ↑vr 06 jun 2025, 20:10Ik pak jaarlijks gewoon het plastic plaatje. Weet je zeker dat het werkt.Ron Delgado schreef: ↑vr 06 jun 2025, 10:14Toch maar weer een fysieke kaart aangevraagd, nadat de virtuele na de winterstop uit de app was verdwenen. Dat bleek op weg naar het stadion. Inloggen ging toen niet meer en zomaar binnen laten wilden ze me niet. ("Weet je niet wie ik ben!?") Kon ik naar de balie, terwijl de wedstrijd al begonnen was.![]()
WellesNummer 11 schreef: ↑do 12 jun 2025, 16:29NietesHenkiepenkie schreef: ↑do 12 jun 2025, 16:2710!Curva schreef: ↑do 12 jun 2025, 16:085 paar euro's om precies te zijnJohnny schreef: ↑za 07 jun 2025, 10:37Pasje nog steeds verkrijgbaar, paar euroJBNMGN schreef: ↑za 07 jun 2025, 08:24Ik ook, voor de verzameling. Daarom jammer dat ze jaren geleden ineens besloten geen fysiek pasje meer te verstrekken maar gewoon te verlengen zonder pasje.Bottendaal schreef: ↑vr 06 jun 2025, 20:10
Ik pak jaarlijks gewoon het plastic plaatje. Weet je zeker dat het werkt.
- Bottendaal
- Contacteer:
Van jaren geleden, die bestaan niet want werden niet gemaakt toenJohnny schreef: ↑za 07 jun 2025, 10:37Pasje nog steeds verkrijgbaar, paar euroJBNMGN schreef: ↑za 07 jun 2025, 08:24Ik ook, voor de verzameling. Daarom jammer dat ze jaren geleden ineens besloten geen fysiek pasje meer te verstrekken maar gewoon te verlengen zonder pasje.Bottendaal schreef: ↑vr 06 jun 2025, 20:10Ik pak jaarlijks gewoon het plastic plaatje. Weet je zeker dat het werkt.Ron Delgado schreef: ↑vr 06 jun 2025, 10:14Toch maar weer een fysieke kaart aangevraagd, nadat de virtuele na de winterstop uit de app was verdwenen. Dat bleek op weg naar het stadion. Inloggen ging toen niet meer en zomaar binnen laten wilden ze me niet. ("Weet je niet wie ik ben!?") Kon ik naar de balie, terwijl de wedstrijd al begonnen was.![]()
Klopt, mijn seizoenkaart was €285,00
Korting 65plus 20% =€57,00
Betalen €228,00.
Fisiek pasje €10,00
Totaal betaald €238,00
Klopt ook, alleen Nummer 11 denkt dat hij grappig is...... not
Weet iemand of we al uitverkocht zijn? Weet dat er heel weinig kaarten beschikbaar waren, en dat enkel de hoogstgeplaatste op de wachtlijst iets horen, maar was benieuwd waar we in het traject zijn.
Op maandag 16 juni start de seizoenkaartverkoop voor supporters op de wachtlijst. Let op: alleen supporters die bovenaan de wachtlijst staan ontvangen een mail zodra ze de kans hebben om een seizoenkaart aan te schaffen. Zodra alle seizoenkaarten uitverkocht zijn ontvangen alle supporters op de wachtlijst daar bericht over.
Dat moet wel, ik stond ergens tussen de 200-300 en heb niks ontvangen.
Wanneer worden de seizoenkaarten verstuurd? Ben benieuwd naar het ontwerp
Vreemd hij staat er al 2/3 weken bij mij in de app
Ff opnieuw inloggen in de app, dan staat ie er als het goed is wel
Ja de scan variant maar niet hoe de fysieke kaart eruit gaat zien.
Maar ze zullen wel snel verstuurd worden lijkt mij
Maar ze zullen wel snel verstuurd worden lijkt mij
Nee want de scanbare xenon er hetzelfde uit als vorig jaar.
Ik verwacht een seizoenkaart met iets van 125jaar
Dat staat op deze ook 1900-2025 en de 6 Logo's, het oude stadion als achtergrond en de kleuren rood groen en zwart
Laatst gewijzigd door Tyson op ma 07 jul 2025, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.