de Seizoenkaart
Re: de Seizoenkaart
Het kan zijn dat dit een nep mail is en dat NEC het slachtoffer is van vijandige hackers. Het is immers allemaal erg onlogisch.
- Me..Goal
- Contacteer:
Marcel is gewoon de supporters aan het testen.
Wij zijn ongewild, gedwongen Early Adopters. Vooral veel op het forum blijven roepen, dan gaan ze uiteindelijk wel beter communiceren.
Ze gaan er lering uit trekken dat goed communiceren met de achterban heel erg belangrijk is, en dat je anders weerstand creëert, zeker bij een soort van privacy breuk.
Wij zijn ongewild, gedwongen Early Adopters. Vooral veel op het forum blijven roepen, dan gaan ze uiteindelijk wel beter communiceren.
Ze gaan er lering uit trekken dat goed communiceren met de achterban heel erg belangrijk is, en dat je anders weerstand creëert, zeker bij een soort van privacy breuk.
I love it when a plan comes together. 

Me..Goal schreef: ↑vr 21 jun 2024, 17:49Marcel is gewoon de supporters aan het testen.

Allemaal in het kader van klantvriendelijkheid, terwijl het puur om veiligheid gaat. En volgend seizoen kunnen we gewoon weer kijken hoe de capuchonnetjes en bivakmutsen capriolen uithalen. Maar he, wij zijn met onze geïdentificeerde blije bek net iets sneller binnen gekomen..
- eniesee-elst
- Contacteer:
Pol schreef: ↑vr 21 jun 2024, 17:24Curva schreef: ↑vr 21 jun 2024, 17:08Nee....hier hetzelfde.kdl schreef: ↑vr 21 jun 2024, 17:04Hebben jullie ook een mail ontvangen dat je weer een of andere online (fastid) account moet aanmaken? Het zal wel aan mij liggen maar heb al 20jr een seizoenkaart en moet me nu opnieuw identificeren?? In de mail staat "Na het doorlopen van de stappen wordt jou seizoenkaart pas geactiveerd" huh ik heb toch gewoon betaald? Ben ik de enige die zich hieraan stoort?
Moet je dat dan ook doen als je een fysieke kaart heb besteld?
Snap er weer eens geen reet...rot op met nog meer apps, accounts, wachtwoorden en andere shit.
Heb gewoon een bonk duiten betaald voor 2 kaarten voor dezelfde plek waar we al honderduusend jaar zitten.
Stuur gewoon die kaart op, geld is toch binnen?Verschrikkelijk

- Keizerstad1994
- Contacteer:
Ze kunnen echt heel dik de tyfus krijgen met al hun apps. Bij mij sluit die stomme FastID op mijn telefoon constant af als ik m'n ID wil scannen. Ze kunnen bij NEC toch niet serieus eisen dat je hier aan meewerkt en anders gewoon je seizoenkaart niet opsturen?
'Justice knows every mans number'
Wat een onzin. En inderdaad....moet het ook als je een fysieke kaart hebt gekozen? Lekker onduidelijk allemaal.
- eniesee-elst
- Contacteer:
Het staat duidelijk vermeld dat het ook moet bij een fysieke kaart: Na verificatie via FastID verandert jouw online status naar geverifieerd. Let op, dit dient voor 28 juni 2024 gedaan te zijn om jouw kaart op tijd te kunnen activeren/te kunnen ontvangen. Heb je een fysieke seizoenkaart besteld, dan valt deze in de tweede/derde week van juli op de deurmat.
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Dit kun je als club echt niet maken, ik snap eigenlijk heel goed dat je jouw ID niet zomaar op een of andere app wil zetten. Of ouderen die niet goed met telefoons zijn. Of waarbij de FastID app het niet doet zoals bij mij. En dan heb je ook nog maar een week de tijd. Wat gaan ze doen als mensen zich niet identificeren, de kaarten niet of te laat opsturen zodat mensen niet naar wedstrijden kunnen waar ze voor betaald hebben?eniesee-elst schreef: ↑vr 21 jun 2024, 19:21Het staat duidelijk vermeld dat het ook moet bij een fysieke kaart: Na verificatie via FastID verandert jouw online status naar geverifieerd. Let op, dit dient voor 28 juni 2024 gedaan te zijn om jouw kaart op tijd te kunnen activeren/te kunnen ontvangen. Heb je een fysieke seizoenkaart besteld, dan valt deze in de tweede/derde week van juli op de deurmat.
Echt serieus, welke achterlijke idioot heeft dit bedacht? Zo van, we hebben eigenlijk meer fans dan dat we kwijt kunnen in het stadion, laten we er maar een aantal weg proberen te jagen?
Wat een, systeem zeg.... 

- Bottendaal
- Contacteer:
Ik heb niks vernomen hoor, over verificatie als voorwaarde, toen de koop gedaan werd. NEC heeft plicht tot leveren, niet onder voorwaarden…eniesee-elst schreef: ↑vr 21 jun 2024, 19:21Het staat duidelijk vermeld dat het ook moet bij een fysieke kaart: Na verificatie via FastID verandert jouw online status naar geverifieerd. Let op, dit dient voor 28 juni 2024 gedaan te zijn om jouw kaart op tijd te kunnen activeren/te kunnen ontvangen. Heb je een fysieke seizoenkaart besteld, dan valt deze in de tweede/derde week van juli op de deurmat.
- eniesee-elst
- Contacteer:
Mee eens, bij de aankoop niet. Ik ga het ook niet doen. Geloof nooit dat je dan niet binnen komt uiteindelijkBottendaal schreef: ↑vr 21 jun 2024, 21:11Ik heb niks vernomen hoor, over verificatie als voorwaarde, toen de koop gedaan werd. NEC heeft plicht tot leveren, niet onder voorwaarden…eniesee-elst schreef: ↑vr 21 jun 2024, 19:21Het staat duidelijk vermeld dat het ook moet bij een fysieke kaart: Na verificatie via FastID verandert jouw online status naar geverifieerd. Let op, dit dient voor 28 juni 2024 gedaan te zijn om jouw kaart op tijd te kunnen activeren/te kunnen ontvangen. Heb je een fysieke seizoenkaart besteld, dan valt deze in de tweede/derde week van juli op de deurmat.
Dit is een moetje om Boekhoorn te pleasen. Zijn bedrijf.Keizerstad1994 schreef: ↑vr 21 jun 2024, 19:29Dit kun je als club echt niet maken, ik snap eigenlijk heel goed dat je jouw ID niet zomaar op een of andere app wil zetten. Of ouderen die niet goed met telefoons zijn. Of waarbij de FastID app het niet doet zoals bij mij. En dan heb je ook nog maar een week de tijd. Wat gaan ze doen als mensen zich niet identificeren, de kaarten niet of te laat opsturen zodat mensen niet naar wedstrijden kunnen waar ze voor betaald hebben?eniesee-elst schreef: ↑vr 21 jun 2024, 19:21Het staat duidelijk vermeld dat het ook moet bij een fysieke kaart: Na verificatie via FastID verandert jouw online status naar geverifieerd. Let op, dit dient voor 28 juni 2024 gedaan te zijn om jouw kaart op tijd te kunnen activeren/te kunnen ontvangen. Heb je een fysieke seizoenkaart besteld, dan valt deze in de tweede/derde week van juli op de deurmat.
Echt serieus, welke achterlijke idioot heeft dit bedacht? Zo van, we hebben eigenlijk meer fans dan dat we kwijt kunnen in het stadion, laten we er maar een aantal weg proberen te jagen?
Pol schreef: ↑vr 21 jun 2024, 22:09Dit is een moetje om Boekhoorn te pleasen. Zijn bedrijf.Keizerstad1994 schreef: ↑vr 21 jun 2024, 19:29Dit kun je als club echt niet maken, ik snap eigenlijk heel goed dat je jouw ID niet zomaar op een of andere app wil zetten. Of ouderen die niet goed met telefoons zijn. Of waarbij de FastID app het niet doet zoals bij mij. En dan heb je ook nog maar een week de tijd. Wat gaan ze doen als mensen zich niet identificeren, de kaarten niet of te laat opsturen zodat mensen niet naar wedstrijden kunnen waar ze voor betaald hebben?eniesee-elst schreef: ↑vr 21 jun 2024, 19:21Het staat duidelijk vermeld dat het ook moet bij een fysieke kaart: Na verificatie via FastID verandert jouw online status naar geverifieerd. Let op, dit dient voor 28 juni 2024 gedaan te zijn om jouw kaart op tijd te kunnen activeren/te kunnen ontvangen. Heb je een fysieke seizoenkaart besteld, dan valt deze in de tweede/derde week van juli op de deurmat.

Is pure spam, als je in de mail naar "antwoord aan" kijkt zie je een heel gek e-mail adres staan.
Nooit zo al je ID gegevens doorsturen.
Nooit zo al je ID gegevens doorsturen.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Opgezocht, het stond destijds wel in de informatie. Maar ik hoef die bullshit niet. Ze mogen mijn legitimatiebewijs aan de balie verifiëren. Ga niks in een app zetten, waarvan ik niet weet wat er mee gedaan wordt.Bottendaal schreef: ↑vr 21 jun 2024, 21:11Ik heb niks vernomen hoor, over verificatie als voorwaarde, toen de koop gedaan werd. NEC heeft plicht tot leveren, niet onder voorwaarden…eniesee-elst schreef: ↑vr 21 jun 2024, 19:21Het staat duidelijk vermeld dat het ook moet bij een fysieke kaart: Na verificatie via FastID verandert jouw online status naar geverifieerd. Let op, dit dient voor 28 juni 2024 gedaan te zijn om jouw kaart op tijd te kunnen activeren/te kunnen ontvangen. Heb je een fysieke seizoenkaart besteld, dan valt deze in de tweede/derde week van juli op de deurmat.
https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... aart-1.htm
Is iemand al bij het stadion geweest om dit te doen?
Ik vertrouw dat Fast ID niet, nergens staat hoe veilig het allemaal is, onbekend bedrijfje dat van 12.000 mensen alle ID informatie heeft. Lijkt me gemakkelijk te hacken door onze Poetin en Nigerianen.
Ik vertrouw dat Fast ID niet, nergens staat hoe veilig het allemaal is, onbekend bedrijfje dat van 12.000 mensen alle ID informatie heeft. Lijkt me gemakkelijk te hacken door onze Poetin en Nigerianen.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
- Bottendaal
- Contacteer:
Daar ging ik eigenlijk al vanuit, dat het ergens in de (algemene) voorwaarden stond. Had alleen geen zin om het te checken, en dom schreeuwen is makkelijkerE.B schreef: ↑vr 21 jun 2024, 23:08Opgezocht, het stond destijds wel in de informatie. Maar ik hoef die bullshit niet. Ze mogen mijn legitimatiebewijs aan de balie verifiëren. Ga niks in een app zetten, waarvan ik niet weet wat er mee gedaan wordt.Bottendaal schreef: ↑vr 21 jun 2024, 21:11Ik heb niks vernomen hoor, over verificatie als voorwaarde, toen de koop gedaan werd. NEC heeft plicht tot leveren, niet onder voorwaarden…eniesee-elst schreef: ↑vr 21 jun 2024, 19:21Het staat duidelijk vermeld dat het ook moet bij een fysieke kaart: Na verificatie via FastID verandert jouw online status naar geverifieerd. Let op, dit dient voor 28 juni 2024 gedaan te zijn om jouw kaart op tijd te kunnen activeren/te kunnen ontvangen. Heb je een fysieke seizoenkaart besteld, dan valt deze in de tweede/derde week van juli op de deurmat.

Dank voor het opzoeken
- Me..Goal
- Contacteer:
Kan er dan ook iemand nog even kijken of het wel in de voorwaarden staat? Alleen bij de aankondiging vind ik niet voldoende.Bottendaal schreef: ↑za 22 jun 2024, 09:29Daar ging ik eigenlijk al vanuit, dat het ergens in de (algemene) voorwaarden stond. Had alleen geen zin om het te checken, en dom schreeuwen is makkelijkerE.B schreef: ↑vr 21 jun 2024, 23:08Opgezocht, het stond destijds wel in de informatie. Maar ik hoef die bullshit niet. Ze mogen mijn legitimatiebewijs aan de balie verifiëren. Ga niks in een app zetten, waarvan ik niet weet wat er mee gedaan wordt.Bottendaal schreef: ↑vr 21 jun 2024, 21:11Ik heb niks vernomen hoor, over verificatie als voorwaarde, toen de koop gedaan werd. NEC heeft plicht tot leveren, niet onder voorwaarden…eniesee-elst schreef: ↑vr 21 jun 2024, 19:21Het staat duidelijk vermeld dat het ook moet bij een fysieke kaart: Na verificatie via FastID verandert jouw online status naar geverifieerd. Let op, dit dient voor 28 juni 2024 gedaan te zijn om jouw kaart op tijd te kunnen activeren/te kunnen ontvangen. Heb je een fysieke seizoenkaart besteld, dan valt deze in de tweede/derde week van juli op de deurmat.
Dank voor het opzoeken
I love it when a plan comes together. 

- Keizerstad1994
- Contacteer:
Leuk hoor die algemene voorwaarden maar wat gaan ze doen als iemand niet overweg kan met de app, de app het niet goed doet of als mensen weigeren hun persoonsgegevens af te staan aan een derde partij? Gewoon de seizoenskaart waar je een paar honderd euro voor hebt betaald niet of te laat opsturen? Dat kan je als club toch helemaal niet doen joh. Wat een gekken.
Wat heb je te verbergen? Ze gaan je heus geen stadionverbod geven voor al die Snickers die je in je mik gooit.Keizerstad1994 schreef: ↑za 22 jun 2024, 10:02Leuk hoor die algemene voorwaarden maar wat gaan ze doen als iemand niet overweg kan met de app, de app het niet goed doet of als mensen weigeren hun persoonsgegevens af te staan aan een derde partij? Gewoon de seizoenskaart waar je een paar honderd euro voor hebt betaald niet of te laat opsturen? Dat kan je als club toch helemaal niet doen joh. Wat een gekken.
Moeten we niet juist blij zijn dat degene die onze club al jaren in diskrediet brengen nu makkelijker opgespoord kunnen worden of het stadion niet meer in kunnen?
Oprechte vraag.
relatie fast-id en nec...
https://mtsprout.nl/tech-innovatie/fast ... supporters
https://mtsprout.nl/tech-innovatie/fast ... supporters
- Bottendaal
- Contacteer:
‘Wat heb je te verbergen’ is de wereld omdraaien.illestyl schreef: ↑za 22 jun 2024, 10:15Wat heb je te verbergen? Ze gaan je heus geen stadionverbod geven voor al die Snickers die je in je mik gooit.Keizerstad1994 schreef: ↑za 22 jun 2024, 10:02Leuk hoor die algemene voorwaarden maar wat gaan ze doen als iemand niet overweg kan met de app, de app het niet goed doet of als mensen weigeren hun persoonsgegevens af te staan aan een derde partij? Gewoon de seizoenskaart waar je een paar honderd euro voor hebt betaald niet of te laat opsturen? Dat kan je als club toch helemaal niet doen joh. Wat een gekken.
Moeten we niet juist blij zijn dat degene die onze club al jaren in diskrediet brengen nu makkelijker opgespoord kunnen worden of het stadion niet meer in kunnen?
Oprechte vraag.
Of is de Chinese aanpak een die jij voorstaat?