de Seizoenkaart
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Re: de Seizoenkaart
Waar is toch die goede oude Deur Rij Mert gebleven waar onze geliefde Tiel zo gek op was
When Wilco talks, people listen!
- Justian
- Moderator
- Contacteer:
Die is achter ons gebleven.....Gerard Lopez schreef: ↑di 02 mei 2023, 21:57Waar is toch die goede oude Deur Rij Mert gebleven waar onze geliefde Tiel zo gek op was

Ga effe langs ipv klagen, dan lossen ze het netjes op. Overgang naar een nieuw, beter systeem geeft altijd wat problemen.pjottr schreef: ↑di 02 mei 2023, 19:06Chaos weer dit systeem.
Wij hebben 4 kaarten met een groepje:
Deze waren in het oude systeem gekoppeld ivm toewijzen van kaarten voor uitwedstrijden:
1) maat van mij moest eerst zijn kaart ontkoppelen omdat ie anders niet kan betalen.
2) straks dus gezeik met uitkaarten
3) mijn seizoenkaart staat er wel goed in maar de kaart van mijn zoon heeft gern onder 18 korting meer ( 15 ) en staat ook ineens op mijn naam.
Man man wat een puinzooi weer![]()
Pim doet ontzettend zijn best problemen op te lossen, maar om een of andere onverklaarbare reden gaat het toch mis. Dat ligt niet aan Pim, maar ook het nieuwe systeem heeft (soms) ook kuren. Dan kun je wel 4 a 5 keer terug naar het stadion moeten om het op te lossen. Waar ze het altijd netjes op willen lossen, maar frustrerend is het wel. Vooral als je net een kaartje wil halen voor een uitwedstrijd waar je soms snel bij moet zijn en het niet goed staat.Johnny schreef: ↑wo 03 mei 2023, 07:50Ga effe langs ipv klagen, dan lossen ze het netjes op. Overgang naar een nieuw, beter systeem geeft altijd wat problemen.pjottr schreef: ↑di 02 mei 2023, 19:06Chaos weer dit systeem.
Wij hebben 4 kaarten met een groepje:
Deze waren in het oude systeem gekoppeld ivm toewijzen van kaarten voor uitwedstrijden:
1) maat van mij moest eerst zijn kaart ontkoppelen omdat ie anders niet kan betalen.
2) straks dus gezeik met uitkaarten
3) mijn seizoenkaart staat er wel goed in maar de kaart van mijn zoon heeft gern onder 18 korting meer ( 15 ) en staat ook ineens op mijn naam.
Man man wat een puinzooi weer![]()
Nee natuurlijk ligt het niet aan Pim, die is al jaren top.
Probeert altijd met je mee tr denken, geen kwaad woord over hem.
Het zal een combinatie zijn van gebrek aan communicatie en een onlogisch systeem.
1) waarom staan ineens de gekoppelde kaarten onder mijn naam en kan ik die niet gewoon deselecteren maar moeten de kaarten ontkoppeld worden ?
2) waarom is er niet gecommuniceerd dat korting tm 17 jaar weg is ?
Het zal een combinatie zijn van gebrek aan communicatie en een onlogisch systeem.
1) waarom staan ineens de gekoppelde kaarten onder mijn naam en kan ik die niet gewoon deselecteren maar moeten de kaarten ontkoppeld worden ?
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Stuur een mail en je krijgt vast antwoord.pjottr schreef: ↑wo 03 mei 2023, 16:16Nee natuurlijk ligt het niet aan Pim, die is al jaren top.
https://www.nec-nijmegen.nl/upload/e3eb ... ebsite.pngpjottr schreef: ↑wo 03 mei 2023, 16:16Nee natuurlijk ligt het niet aan Pim, die is al jaren top.
2) waarom is er niet gecommuniceerd dat korting tm 17 jaar weg is ? is hij/zij lid van de juniors of de squad? dan blijft de 20% korting gehandhaafd
Nieuw seizoen, nieuwe kansen. Op naar een hopelijk mooi seizoen 

Nergens anders gemeld, slechts in de kleine lettertjes.
Dat kan beter.
Dat kan beter.
Iemand al bevestiging gehad voor seizoenkaart?

- Gerard Lopez
- Contacteer:
Wat moet je voor bevestiging hebben dan? Als het bedrag is afgeschreven is het in orde.
When Wilco talks, people listen!
- Justian
- Moderator
- Contacteer:
Als je inlogd bij de ticketshop staat je nieuwe seizoenkaart er al bij.
Klopt inderdaad. merci

- Bottendaal
- Contacteer:
5.621 zag ik ergens als tussenstand. Gaat lekker.
Ja 65% van de seizoenkaarten staat er, betekent dat van het aantal van afgelopen jaar of van het totaal beschikbare aantal seizoenkaarten.

- Bottendaal
- Contacteer:
Probeer eens te lezen wat er staat en laat dan die grijze massa eens werken misschien dat je het dan begrijptBottendaal schreef: ↑do 25 mei 2023, 20:10Dat is toch hetzelfde?!

- Sandertjuh85
- Contacteer:
JBNMGN schreef: ↑do 25 mei 2023, 20:38Probeer eens te lezen wat er staat en laat dan die grijze massa eens werken misschien dat je het dan begrijptBottendaal schreef: ↑do 25 mei 2023, 20:10Dat is toch hetzelfde?!
Jij blijft grappig
- Justian
- Moderator
- Contacteer:
Sandertjuh85 schreef: ↑do 25 mei 2023, 20:51JBNMGN schreef: ↑do 25 mei 2023, 20:38Probeer eens te lezen wat er staat en laat dan die grijze massa eens werken misschien dat je het dan begrijptBottendaal schreef: ↑do 25 mei 2023, 20:10Dat is toch hetzelfde?!
Jij blijft grappig

Je kunt tot 31 mei namelijk je seizoenkaart verlengen voordat hij in de vrije verkoop gaat toch.
https://www.nec-nijmegen.nl/service-con ... nkaart.htm
- Bottendaal
- Contacteer:
JBNMGN schreef: ↑do 25 mei 2023, 20:38Probeer eens te lezen wat er staat en laat dan die grijze massa eens werken misschien dat je het dan begrijptBottendaal schreef: ↑do 25 mei 2023, 20:10Dat is toch hetzelfde?!
Dat is inderdaad hetzelfde, seizoenkaarten waren uitverkocht dit seizoen.Bottendaal schreef: ↑do 25 mei 2023, 20:10Dat is toch hetzelfde?!
- Bottendaal
- Contacteer:
Johnny schreef: ↑do 25 mei 2023, 23:41Dat is inderdaad hetzelfde, seizoenkaarten waren uitverkocht dit seizoen.Bottendaal schreef: ↑do 25 mei 2023, 20:10Dat is toch hetzelfde?!