de Seizoenkaart

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.

Wat moet NEC doen met het restant van je seizoenkaart

Laten zoals het is en het geld gebruiken om kosten te dekken.
59
75%
Het geld van de resterende niet gespeelde wedstrijden naar rato terug betalen
3
4%
Het geld van de resterende niet gespeelde wedstrijden naar rato in mindering brengen op je nieuwe seizoenkaart.
6
8%
Een nieuw thuisshirt aanbieden in het nieuwe seizoen als compensatie
11
14%
 
Totaal aantal stemmen: 79

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 5394
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Sandertjuh85 »

Tiel heeft in dit geval groot gelijk. Als je gewoon normaal je seizoenskaart verlengd ga je daarna niet informeren..
En mocht dat dan heel toevallig wel zo zijn geweest dan had nec het echt wel opgelost.
Daarbij is het een bericht van JB die ook altijd nogal goed is in overdrijven.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 6256
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Bottendaal »

Sandertjuh85 schreef:
za 12 jun 2021, 14:36
Tiel heeft in dit geval groot gelijk. Als je gewoon normaal je seizoenskaart verlengd ga je daarna niet informeren..
En mocht dat dan heel toevallig wel zo zijn geweest dan had nec het echt wel opgelost.
Daarbij is het een bericht van JB die ook altijd nogal goed is in overdrijven.
Kennelijk ligt de situatie iets anders dan aangenomen. Iets met een betaalverzoek.

Maar goed, kennelijk hebben mensen hier aan 0,1% informatie genoeg om een oordeel te vellen.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 6256
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Bottendaal »

Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 11:34
Bottendaal schreef:
za 12 jun 2021, 10:24
Poort5 schreef:
vr 11 jun 2021, 21:15
Tiel schreef:
vr 11 jun 2021, 21:05
Poort5 schreef:
vr 11 jun 2021, 20:51
Bottendaal schreef:
vr 11 jun 2021, 18:17


Wat een heerlijke reactie Tiel!
Kan zo bij de Stichting Korrelatie(l) gaan werken.
Of jullie geloven dat de fout bij NEC ligt en die het vertikken om het op te lossen (lijkt mij niet aangezien het heel simpel op te lossen is). Of jullie durven de waarheid niet te zeggen.
Ik geloof in deze kwestie niet perse het een of het ander, het gaat om de stelligheid waarmee jij eea beweert.
Precies. En die stelligheid gebaseerd op aannames, want we kennen geen van allen de feiten van wát er is fout gegaan en bij wie die fout dus lag…
Nogmaals jij kan je dus voorstellen dat NEC de fout gemaakt kan hebben en vervolgens de mensen laat stikken en het niet oplost (dat sluit ik uit, zo werkt het niet op kantoor bij NEC, wij zijn KPN of Postnl niet). Dat is wat JB zegt. Terwijl de oplossing dan zo simpel ligt. Ligt de fout bij de supporter dan kan NEC het nu niet oplossen, we hebben een wachtlijst. Dan had de supporter iets assertiever moeten zijn en vooral eerder. Wachten tot het uitverkocht is is op zijn minst een beetje dom.
Om eerlijk te zijn Tiel, zal het me aan mijn reet roesten wat er precies is mis gegaan, wiens fout het was, hoe het voorkomen had kunnen worden, hoe het opgelost moet worden etc.
Ik lees een verhaal van JB en heb daarmee toch geen idee hoe de vork verder in de steel steekt?! Daarom vind ik het op zn zachtst gezegd opmerkelijk dat er mensen (oa jij) zo stellig en oordelend reageren…

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 25912
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Tiel »

JBNMGN schreef:
za 12 jun 2021, 14:19
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 11:34
Bottendaal schreef:
za 12 jun 2021, 10:24
Poort5 schreef:
vr 11 jun 2021, 21:15
Tiel schreef:
vr 11 jun 2021, 21:05
Poort5 schreef:
vr 11 jun 2021, 20:51


Kan zo bij de Stichting Korrelatie(l) gaan werken.
Of jullie geloven dat de fout bij NEC ligt en die het vertikken om het op te lossen (lijkt mij niet aangezien het heel simpel op te lossen is). Of jullie durven de waarheid niet te zeggen.
Ik geloof in deze kwestie niet perse het een of het ander, het gaat om de stelligheid waarmee jij eea beweert.
Precies. En die stelligheid gebaseerd op aannames, want we kennen geen van allen de feiten van wát er is fout gegaan en bij wie die fout dus lag…
Nogmaals jij kan je dus voorstellen dat NEC de fout gemaakt kan hebben en vervolgens de mensen laat stikken en het niet oplost (dat sluit ik uit, zo werkt het niet op kantoor bij NEC, wij zijn KPN of Postnl niet). Dat is wat JB zegt. Terwijl de oplossing dan zo simpel ligt. Ligt de fout bij de supporter dan kan NEC het nu niet oplossen, we hebben een wachtlijst. Dan had de supporter iets assertiever moeten zijn en vooral eerder. Wachten tot het uitverkocht is is op zijn minst een beetje dom.
Als je eens een keer die misplaatste onzin van je achterewege laat en je eens verdiept in wat iemand schrijft dan kom je misschien ooit eens tot wat meer genuanceerde uitspraken.

Als je bovenstaande taal niet begrijpt dan in begrijpelijke taal voor jou:

Man lul toch niet zo dom, ga terug naar de basis school en leer daar begrijpend lezen ja?
Beste JB doe eens rustig, jij legt helemaal niets uit in je eerste reaktie. Al je reakties met uitleg zijn na mijn berichten gekomen daar kan ik nu dus op reageren.

ALs het waar is wat jij zegt is dat een schande. Iets wat je niet moet pikken. De fout ligt dan 100% bij NEC. Reageren op de fout is nog steeds erg laat geweest. De oplossing is nog steeds heel simpel. Per kaart 18 losse wedstrijdkaartjes geven en daar voor laten betalen alsof het een SC is (probleem SC uitverkocht opgelost). Maar hoe kun je verlengen zonder te betalen? Wel een bevestiging en niet betalen? Hoe gaat dat? Je betaalt toch met pin of ideal bij online?
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 25912
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Tiel »

Bottendaal schreef:
za 12 jun 2021, 15:22
Sandertjuh85 schreef:
za 12 jun 2021, 14:36
Tiel heeft in dit geval groot gelijk. Als je gewoon normaal je seizoenskaart verlengd ga je daarna niet informeren..
En mocht dat dan heel toevallig wel zo zijn geweest dan had nec het echt wel opgelost.
Daarbij is het een bericht van JB die ook altijd nogal goed is in overdrijven.
Kennelijk ligt de situatie iets anders dan aangenomen. Iets met een betaalverzoek.

Maar goed, kennelijk hebben mensen hier aan 0,1% informatie genoeg om een oordeel te vellen.
Heb jij wel eens een SC op rekening gekocht? Met een betaalverzoek? Volgens mij is het contact, pin, ideal (online) of incasso bij termijnen. EN dan nog moet je de eerste termijn direct voldoen. Dus een SC op rekening hoe kan dat?

Iets in dit verhaal klopt niet. Dat moet jij toch ook vermoeden?
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.

jallah
Berichten: 1366
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door jallah »

Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 15:39
JBNMGN schreef:
za 12 jun 2021, 14:19
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 11:34
Bottendaal schreef:
za 12 jun 2021, 10:24
Poort5 schreef:
vr 11 jun 2021, 21:15
Tiel schreef:
vr 11 jun 2021, 21:05


Of jullie geloven dat de fout bij NEC ligt en die het vertikken om het op te lossen (lijkt mij niet aangezien het heel simpel op te lossen is). Of jullie durven de waarheid niet te zeggen.
Ik geloof in deze kwestie niet perse het een of het ander, het gaat om de stelligheid waarmee jij eea beweert.
Precies. En die stelligheid gebaseerd op aannames, want we kennen geen van allen de feiten van wát er is fout gegaan en bij wie die fout dus lag…
Nogmaals jij kan je dus voorstellen dat NEC de fout gemaakt kan hebben en vervolgens de mensen laat stikken en het niet oplost (dat sluit ik uit, zo werkt het niet op kantoor bij NEC, wij zijn KPN of Postnl niet). Dat is wat JB zegt. Terwijl de oplossing dan zo simpel ligt. Ligt de fout bij de supporter dan kan NEC het nu niet oplossen, we hebben een wachtlijst. Dan had de supporter iets assertiever moeten zijn en vooral eerder. Wachten tot het uitverkocht is is op zijn minst een beetje dom.
Als je eens een keer die misplaatste onzin van je achterewege laat en je eens verdiept in wat iemand schrijft dan kom je misschien ooit eens tot wat meer genuanceerde uitspraken.

Als je bovenstaande taal niet begrijpt dan in begrijpelijke taal voor jou:

Man lul toch niet zo dom, ga terug naar de basis school en leer daar begrijpend lezen ja?
Beste JB doe eens rustig, jij legt helemaal niets uit in je eerste reaktie. Al je reakties met uitleg zijn na mijn berichten gekomen daar kan ik nu dus op reageren.

ALs het waar is wat jij zegt is dat een schande. Iets wat je niet moet pikken. De fout ligt dan 100% bij NEC. Reageren op de fout is nog steeds erg laat geweest. De oplossing is nog steeds heel simpel. Per kaart 18 losse wedstrijdkaartjes geven en daar voor laten betalen alsof het een SC is (probleem SC uitverkocht opgelost). Maar hoe kun je verlengen zonder te betalen? Wel een bevestiging en niet betalen? Hoe gaat dat? Je betaalt toch met pin of ideal bij online?
dat weet jij toch allemaal al? je hebt net al verteld aan JB hoe de vork in de steel zit.. en nu zeg je dat jou niks is uitgeleg, en je er niet op kan reageren..?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 25912
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Tiel »

jallah schreef:
za 12 jun 2021, 15:47
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 15:39
JBNMGN schreef:
za 12 jun 2021, 14:19
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 11:34
Bottendaal schreef:
za 12 jun 2021, 10:24
Poort5 schreef:
vr 11 jun 2021, 21:15

Ik geloof in deze kwestie niet perse het een of het ander, het gaat om de stelligheid waarmee jij eea beweert.
Precies. En die stelligheid gebaseerd op aannames, want we kennen geen van allen de feiten van wát er is fout gegaan en bij wie die fout dus lag…
Nogmaals jij kan je dus voorstellen dat NEC de fout gemaakt kan hebben en vervolgens de mensen laat stikken en het niet oplost (dat sluit ik uit, zo werkt het niet op kantoor bij NEC, wij zijn KPN of Postnl niet). Dat is wat JB zegt. Terwijl de oplossing dan zo simpel ligt. Ligt de fout bij de supporter dan kan NEC het nu niet oplossen, we hebben een wachtlijst. Dan had de supporter iets assertiever moeten zijn en vooral eerder. Wachten tot het uitverkocht is is op zijn minst een beetje dom.
Als je eens een keer die misplaatste onzin van je achterewege laat en je eens verdiept in wat iemand schrijft dan kom je misschien ooit eens tot wat meer genuanceerde uitspraken.

Als je bovenstaande taal niet begrijpt dan in begrijpelijke taal voor jou:

Man lul toch niet zo dom, ga terug naar de basis school en leer daar begrijpend lezen ja?
Beste JB doe eens rustig, jij legt helemaal niets uit in je eerste reaktie. Al je reakties met uitleg zijn na mijn berichten gekomen daar kan ik nu dus op reageren.

ALs het waar is wat jij zegt is dat een schande. Iets wat je niet moet pikken. De fout ligt dan 100% bij NEC. Reageren op de fout is nog steeds erg laat geweest. De oplossing is nog steeds heel simpel. Per kaart 18 losse wedstrijdkaartjes geven en daar voor laten betalen alsof het een SC is (probleem SC uitverkocht opgelost). Maar hoe kun je verlengen zonder te betalen? Wel een bevestiging en niet betalen? Hoe gaat dat? Je betaalt toch met pin of ideal bij online?
dat weet jij toch allemaal al? je hebt net al verteld aan JB hoe de vork in de steel zit.. en nu zeg je dat jou niks is uitgeleg, en je er niet op kan reageren..?
:tu: Waar is er wel iets uitgelegd dan? Iedereen kan op zijn klompen aanvoelen dat iets in dit verhaal niet klopt. Een SC op rekening bv kan helemaal niet enkel voor sponsoren.
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.

jallah
Berichten: 1366
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door jallah »

Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 15:49
jallah schreef:
za 12 jun 2021, 15:47
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 15:39
JBNMGN schreef:
za 12 jun 2021, 14:19
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 11:34
Bottendaal schreef:
za 12 jun 2021, 10:24


Precies. En die stelligheid gebaseerd op aannames, want we kennen geen van allen de feiten van wát er is fout gegaan en bij wie die fout dus lag…
Nogmaals jij kan je dus voorstellen dat NEC de fout gemaakt kan hebben en vervolgens de mensen laat stikken en het niet oplost (dat sluit ik uit, zo werkt het niet op kantoor bij NEC, wij zijn KPN of Postnl niet). Dat is wat JB zegt. Terwijl de oplossing dan zo simpel ligt. Ligt de fout bij de supporter dan kan NEC het nu niet oplossen, we hebben een wachtlijst. Dan had de supporter iets assertiever moeten zijn en vooral eerder. Wachten tot het uitverkocht is is op zijn minst een beetje dom.
Als je eens een keer die misplaatste onzin van je achterewege laat en je eens verdiept in wat iemand schrijft dan kom je misschien ooit eens tot wat meer genuanceerde uitspraken.

Als je bovenstaande taal niet begrijpt dan in begrijpelijke taal voor jou:

Man lul toch niet zo dom, ga terug naar de basis school en leer daar begrijpend lezen ja?
Beste JB doe eens rustig, jij legt helemaal niets uit in je eerste reaktie. Al je reakties met uitleg zijn na mijn berichten gekomen daar kan ik nu dus op reageren.

ALs het waar is wat jij zegt is dat een schande. Iets wat je niet moet pikken. De fout ligt dan 100% bij NEC. Reageren op de fout is nog steeds erg laat geweest. De oplossing is nog steeds heel simpel. Per kaart 18 losse wedstrijdkaartjes geven en daar voor laten betalen alsof het een SC is (probleem SC uitverkocht opgelost). Maar hoe kun je verlengen zonder te betalen? Wel een bevestiging en niet betalen? Hoe gaat dat? Je betaalt toch met pin of ideal bij online?
dat weet jij toch allemaal al? je hebt net al verteld aan JB hoe de vork in de steel zit.. en nu zeg je dat jou niks is uitgeleg, en je er niet op kan reageren..?
:tu: Waar is er wel iets uitgelegd dan? Iedereen kan op zijn klompen aanvoelen dat iets in dit verhaal niet klopt. Een SC op rekening bv kan helemaal niet enkel voor sponsoren.
dan hoef je toch geen vragen meer te stellen? ik snap uberhaubt niet waarom jij vragen stelt.. jij weet toch alle antwoorden al!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 25912
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Tiel »

jallah schreef:
za 12 jun 2021, 16:01
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 15:49
jallah schreef:
za 12 jun 2021, 15:47
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 15:39
JBNMGN schreef:
za 12 jun 2021, 14:19
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 11:34

Nogmaals jij kan je dus voorstellen dat NEC de fout gemaakt kan hebben en vervolgens de mensen laat stikken en het niet oplost (dat sluit ik uit, zo werkt het niet op kantoor bij NEC, wij zijn KPN of Postnl niet). Dat is wat JB zegt. Terwijl de oplossing dan zo simpel ligt. Ligt de fout bij de supporter dan kan NEC het nu niet oplossen, we hebben een wachtlijst. Dan had de supporter iets assertiever moeten zijn en vooral eerder. Wachten tot het uitverkocht is is op zijn minst een beetje dom.
Als je eens een keer die misplaatste onzin van je achterewege laat en je eens verdiept in wat iemand schrijft dan kom je misschien ooit eens tot wat meer genuanceerde uitspraken.

Als je bovenstaande taal niet begrijpt dan in begrijpelijke taal voor jou:

Man lul toch niet zo dom, ga terug naar de basis school en leer daar begrijpend lezen ja?
Beste JB doe eens rustig, jij legt helemaal niets uit in je eerste reaktie. Al je reakties met uitleg zijn na mijn berichten gekomen daar kan ik nu dus op reageren.

ALs het waar is wat jij zegt is dat een schande. Iets wat je niet moet pikken. De fout ligt dan 100% bij NEC. Reageren op de fout is nog steeds erg laat geweest. De oplossing is nog steeds heel simpel. Per kaart 18 losse wedstrijdkaartjes geven en daar voor laten betalen alsof het een SC is (probleem SC uitverkocht opgelost). Maar hoe kun je verlengen zonder te betalen? Wel een bevestiging en niet betalen? Hoe gaat dat? Je betaalt toch met pin of ideal bij online?
dat weet jij toch allemaal al? je hebt net al verteld aan JB hoe de vork in de steel zit.. en nu zeg je dat jou niks is uitgeleg, en je er niet op kan reageren..?
:tu: Waar is er wel iets uitgelegd dan? Iedereen kan op zijn klompen aanvoelen dat iets in dit verhaal niet klopt. Een SC op rekening bv kan helemaal niet enkel voor sponsoren.
dan hoef je toch geen vragen meer te stellen? ik snap uberhaubt niet waarom jij vragen stelt.. jij weet toch alle antwoorden al!
Als ik in de Belgische kranten de antwoorden niet kan vinden dan moet ik het hier vragen :bye: Ik vroeg jou in ieder geval helemaal niets. Ik reageer al maanden niet op jou omdat ik daar geen zin in heb. Itt tot wat jij doet jij blijft met een soort tunnelvisie op mij reageren.Zoals jij zei zonder virus geen vaccin. Zonder vraag geen antwoord.
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.

jallah
Berichten: 1366
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door jallah »

Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 16:06
jallah schreef:
za 12 jun 2021, 16:01
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 15:49
jallah schreef:
za 12 jun 2021, 15:47
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 15:39
JBNMGN schreef:
za 12 jun 2021, 14:19


Als je eens een keer die misplaatste onzin van je achterewege laat en je eens verdiept in wat iemand schrijft dan kom je misschien ooit eens tot wat meer genuanceerde uitspraken.

Als je bovenstaande taal niet begrijpt dan in begrijpelijke taal voor jou:

Man lul toch niet zo dom, ga terug naar de basis school en leer daar begrijpend lezen ja?
Beste JB doe eens rustig, jij legt helemaal niets uit in je eerste reaktie. Al je reakties met uitleg zijn na mijn berichten gekomen daar kan ik nu dus op reageren.

ALs het waar is wat jij zegt is dat een schande. Iets wat je niet moet pikken. De fout ligt dan 100% bij NEC. Reageren op de fout is nog steeds erg laat geweest. De oplossing is nog steeds heel simpel. Per kaart 18 losse wedstrijdkaartjes geven en daar voor laten betalen alsof het een SC is (probleem SC uitverkocht opgelost). Maar hoe kun je verlengen zonder te betalen? Wel een bevestiging en niet betalen? Hoe gaat dat? Je betaalt toch met pin of ideal bij online?
dat weet jij toch allemaal al? je hebt net al verteld aan JB hoe de vork in de steel zit.. en nu zeg je dat jou niks is uitgeleg, en je er niet op kan reageren..?
:tu: Waar is er wel iets uitgelegd dan? Iedereen kan op zijn klompen aanvoelen dat iets in dit verhaal niet klopt. Een SC op rekening bv kan helemaal niet enkel voor sponsoren.
dan hoef je toch geen vragen meer te stellen? ik snap uberhaubt niet waarom jij vragen stelt.. jij weet toch alle antwoorden al!
Als ik in de Belgische kranten de antwoorden niet kan vinden dan moet ik het hier vragen :bye: Ik vroeg jou in ieder geval helemaal niets. Ik reageer al maanden niet op jou omdat ik daar geen zin in heb. Itt tot wat jij doet jij blijft met een soort tunnelvisie op mij reageren.Zoals jij zei zonder virus geen vaccin. Zonder vraag geen antwoord.
hou die antwoorden in vervolg dan voor je en stel eerst de vraag!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 25912
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Tiel »

jallah schreef:
za 12 jun 2021, 16:09
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 16:06
jallah schreef:
za 12 jun 2021, 16:01
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 15:49
jallah schreef:
za 12 jun 2021, 15:47
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 15:39

Beste JB doe eens rustig, jij legt helemaal niets uit in je eerste reaktie. Al je reakties met uitleg zijn na mijn berichten gekomen daar kan ik nu dus op reageren.

ALs het waar is wat jij zegt is dat een schande. Iets wat je niet moet pikken. De fout ligt dan 100% bij NEC. Reageren op de fout is nog steeds erg laat geweest. De oplossing is nog steeds heel simpel. Per kaart 18 losse wedstrijdkaartjes geven en daar voor laten betalen alsof het een SC is (probleem SC uitverkocht opgelost). Maar hoe kun je verlengen zonder te betalen? Wel een bevestiging en niet betalen? Hoe gaat dat? Je betaalt toch met pin of ideal bij online?
dat weet jij toch allemaal al? je hebt net al verteld aan JB hoe de vork in de steel zit.. en nu zeg je dat jou niks is uitgeleg, en je er niet op kan reageren..?
:tu: Waar is er wel iets uitgelegd dan? Iedereen kan op zijn klompen aanvoelen dat iets in dit verhaal niet klopt. Een SC op rekening bv kan helemaal niet enkel voor sponsoren.
dan hoef je toch geen vragen meer te stellen? ik snap uberhaubt niet waarom jij vragen stelt.. jij weet toch alle antwoorden al!
Als ik in de Belgische kranten de antwoorden niet kan vinden dan moet ik het hier vragen :bye: Ik vroeg jou in ieder geval helemaal niets. Ik reageer al maanden niet op jou omdat ik daar geen zin in heb. Itt tot wat jij doet jij blijft met een soort tunnelvisie op mij reageren.Zoals jij zei zonder virus geen vaccin. Zonder vraag geen antwoord.
hou die antwoorden in vervolg dan voor je en stel eerst de vraag!
Dit is het enige wat ik tegen JB gezegd heb:
Vrij late reaktie ook van je collega. Zeker omdat hij dus al het idee had dat het niet goed was, waarom zou je anders informeren.
Helemaal niets geks, geen vraag gewoon mijn mening. En achteraf nog steeds feitelijk juist.
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.

jallah
Berichten: 1366
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door jallah »

Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 16:13
jallah schreef:
za 12 jun 2021, 16:09
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 16:06
jallah schreef:
za 12 jun 2021, 16:01
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 15:49
jallah schreef:
za 12 jun 2021, 15:47


dat weet jij toch allemaal al? je hebt net al verteld aan JB hoe de vork in de steel zit.. en nu zeg je dat jou niks is uitgeleg, en je er niet op kan reageren..?
:tu: Waar is er wel iets uitgelegd dan? Iedereen kan op zijn klompen aanvoelen dat iets in dit verhaal niet klopt. Een SC op rekening bv kan helemaal niet enkel voor sponsoren.
dan hoef je toch geen vragen meer te stellen? ik snap uberhaubt niet waarom jij vragen stelt.. jij weet toch alle antwoorden al!
Als ik in de Belgische kranten de antwoorden niet kan vinden dan moet ik het hier vragen :bye: Ik vroeg jou in ieder geval helemaal niets. Ik reageer al maanden niet op jou omdat ik daar geen zin in heb. Itt tot wat jij doet jij blijft met een soort tunnelvisie op mij reageren.Zoals jij zei zonder virus geen vaccin. Zonder vraag geen antwoord.
hou die antwoorden in vervolg dan voor je en stel eerst de vraag!
Dit is het enige wat ik tegen JB gezegd heb:
Vrij late reaktie ook van je collega. Zeker omdat hij dus al het idee had dat het niet goed was, waarom zou je anders informeren.
Helemaal niets geks, geen vraag gewoon mijn mening. En achteraf nog steeds feitelijk juist.
in alles wat je typt richting JB geef jij antwoorden terwijl je in je laatste reactie richting JB aangeeft der je er al die tijd geen kloot van kon snappen, omdat hij het volgens jou niet goed uit heeft gelegd.. waarom antwoord je alsof je presies weet wat er gaande is dan? en als je presies weet wat er gaande is, waarom stel je er dan nog vragen over?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 25912
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Tiel »

jallah schreef:
za 12 jun 2021, 16:25
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 16:13
jallah schreef:
za 12 jun 2021, 16:09
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 16:06
jallah schreef:
za 12 jun 2021, 16:01
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 15:49

:tu: Waar is er wel iets uitgelegd dan? Iedereen kan op zijn klompen aanvoelen dat iets in dit verhaal niet klopt. Een SC op rekening bv kan helemaal niet enkel voor sponsoren.
dan hoef je toch geen vragen meer te stellen? ik snap uberhaubt niet waarom jij vragen stelt.. jij weet toch alle antwoorden al!
Als ik in de Belgische kranten de antwoorden niet kan vinden dan moet ik het hier vragen :bye: Ik vroeg jou in ieder geval helemaal niets. Ik reageer al maanden niet op jou omdat ik daar geen zin in heb. Itt tot wat jij doet jij blijft met een soort tunnelvisie op mij reageren.Zoals jij zei zonder virus geen vaccin. Zonder vraag geen antwoord.
hou die antwoorden in vervolg dan voor je en stel eerst de vraag!
Dit is het enige wat ik tegen JB gezegd heb:
Vrij late reaktie ook van je collega. Zeker omdat hij dus al het idee had dat het niet goed was, waarom zou je anders informeren.
Helemaal niets geks, geen vraag gewoon mijn mening. En achteraf nog steeds feitelijk juist.
in alles wat je typt richting JB geef jij antwoorden terwijl je in je laatste reactie richting JB aangeeft der je er al die tijd geen kloot van kon snappen, omdat hij het volgens jou niet goed uit heeft gelegd.. waarom antwoord je alsof je presies weet wat er gaande is dan? en als je presies weet wat er gaande is, waarom stel je er dan nog vragen over?
Ik heb maar een reaktie op JB gegeven. De rest is op anderen. In mijn reaktie op JB geef ik geen antwoorden. Precies. Rustig er is echt geen complot.
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.

Gebruikersavatar
Noviomagi
Berichten: 863
Lid geworden op: vr 07 mei 2021, 11:09
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Noviomagi »

Bottendaal schreef:
za 12 jun 2021, 15:22
Sandertjuh85 schreef:
za 12 jun 2021, 14:36
Tiel heeft in dit geval groot gelijk. Als je gewoon normaal je seizoenskaart verlengd ga je daarna niet informeren..
En mocht dat dan heel toevallig wel zo zijn geweest dan had nec het echt wel opgelost.
Daarbij is het een bericht van JB die ook altijd nogal goed is in overdrijven.
Kennelijk ligt de situatie iets anders dan aangenomen. Iets met een betaalverzoek.

Maar goed, kennelijk hebben mensen hier aan 0,1% informatie genoeg om een oordeel te vellen.
JB heeft toch net zo goed een oordeel op basis van van verhaal van zijn collega. En stelt notabene een vraag "..dat kan toch niet zomaar?". Dan kun je ook een reactie verwachten.

Als NEC het fout heeft gedaan, dan oplossen. Dan maar 998 vrije verkoopkaarten zou je zeggen. Heeft de collega een fout gemaakt, dan je verantwoordelijkheid ook nemen en niet alleen naar NEC wijzen en daar de schuld neerleggen.

Een "wachten op betaalverzoek" is overigens opmerkelijk. Je betaald online per ideal of creditcard. Pin, contant of in termijnen gaat via het stadion.

Verder is het gewoon heel vervelend, je wilt graag bij NEC zijn en dan is het klote door welke oorzaak dan ook dat dit niet kan. Daar zal iedereen het over eens zijn.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 25912
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Tiel »

Noviomagi schreef:
za 12 jun 2021, 16:39
Bottendaal schreef:
za 12 jun 2021, 15:22
Sandertjuh85 schreef:
za 12 jun 2021, 14:36
Tiel heeft in dit geval groot gelijk. Als je gewoon normaal je seizoenskaart verlengd ga je daarna niet informeren..
En mocht dat dan heel toevallig wel zo zijn geweest dan had nec het echt wel opgelost.
Daarbij is het een bericht van JB die ook altijd nogal goed is in overdrijven.
Kennelijk ligt de situatie iets anders dan aangenomen. Iets met een betaalverzoek.

Maar goed, kennelijk hebben mensen hier aan 0,1% informatie genoeg om een oordeel te vellen.
JB heeft toch net zo goed een oordeel op basis van van verhaal van zijn collega. En stelt notabene een vraag "..dat kan toch niet zomaar?". Dan kun je ook een reactie verwachten.

Als NEC het fout heeft gedaan, dan oplossen. Dan maar 998 vrije verkoopkaarten zou je zeggen. Heeft de collega een fout gemaakt, dan je verantwoordelijkheid ook nemen en niet alleen naar NEC wijzen en daar de schuld neerleggen.

Een "wachten op betaalverzoek" is overigens opmerkelijk. Je betaald online per ideal of creditcard. Pin, contant of in termijnen gaat via het stadion.

Verder is het gewoon heel vervelend, je wilt graag bij NEC zijn en dan is het klote door welke oorzaak dan ook dat dit niet kan. Daar zal iedereen het over eens zijn.
Probleem is dat het bepaalde personen niet om de reaktie of JB of de collega vanJB gaat, het gaat ze ergens anders om.
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.

jallah
Berichten: 1366
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door jallah »

Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 16:28
jallah schreef:
za 12 jun 2021, 16:25
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 16:13
jallah schreef:
za 12 jun 2021, 16:09
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 16:06
jallah schreef:
za 12 jun 2021, 16:01

dan hoef je toch geen vragen meer te stellen? ik snap uberhaubt niet waarom jij vragen stelt.. jij weet toch alle antwoorden al!
Als ik in de Belgische kranten de antwoorden niet kan vinden dan moet ik het hier vragen :bye: Ik vroeg jou in ieder geval helemaal niets. Ik reageer al maanden niet op jou omdat ik daar geen zin in heb. Itt tot wat jij doet jij blijft met een soort tunnelvisie op mij reageren.Zoals jij zei zonder virus geen vaccin. Zonder vraag geen antwoord.
hou die antwoorden in vervolg dan voor je en stel eerst de vraag!
Dit is het enige wat ik tegen JB gezegd heb:
Vrij late reaktie ook van je collega. Zeker omdat hij dus al het idee had dat het niet goed was, waarom zou je anders informeren.
Helemaal niets geks, geen vraag gewoon mijn mening. En achteraf nog steeds feitelijk juist.
in alles wat je typt richting JB geef jij antwoorden terwijl je in je laatste reactie richting JB aangeeft der je er al die tijd geen kloot van kon snappen, omdat hij het volgens jou niet goed uit heeft gelegd.. waarom antwoord je alsof je presies weet wat er gaande is dan? en als je presies weet wat er gaande is, waarom stel je er dan nog vragen over?
Ik heb maar een reaktie op JB gegeven. De rest is op anderen. In mijn reaktie op JB geef ik geen antwoorden. Precies. Rustig er is echt geen complot.
complot heb je meerdere mensen voor nodig.. snap dat je dat graag zou willen..

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 25912
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Tiel »

jallah schreef:
za 12 jun 2021, 17:34
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 16:28
jallah schreef:
za 12 jun 2021, 16:25
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 16:13
jallah schreef:
za 12 jun 2021, 16:09
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 16:06


Als ik in de Belgische kranten de antwoorden niet kan vinden dan moet ik het hier vragen :bye: Ik vroeg jou in ieder geval helemaal niets. Ik reageer al maanden niet op jou omdat ik daar geen zin in heb. Itt tot wat jij doet jij blijft met een soort tunnelvisie op mij reageren.Zoals jij zei zonder virus geen vaccin. Zonder vraag geen antwoord.
hou die antwoorden in vervolg dan voor je en stel eerst de vraag!
Dit is het enige wat ik tegen JB gezegd heb:
Vrij late reaktie ook van je collega. Zeker omdat hij dus al het idee had dat het niet goed was, waarom zou je anders informeren.
Helemaal niets geks, geen vraag gewoon mijn mening. En achteraf nog steeds feitelijk juist.
in alles wat je typt richting JB geef jij antwoorden terwijl je in je laatste reactie richting JB aangeeft der je er al die tijd geen kloot van kon snappen, omdat hij het volgens jou niet goed uit heeft gelegd.. waarom antwoord je alsof je presies weet wat er gaande is dan? en als je presies weet wat er gaande is, waarom stel je er dan nog vragen over?
Ik heb maar een reaktie op JB gegeven. De rest is op anderen. In mijn reaktie op JB geef ik geen antwoorden. Precies. Rustig er is echt geen complot.
complot heb je meerdere mensen voor nodig.. snap dat je dat graag zou willen..
Oh ok dacht dat fakeberichten op facebook vodoende waren. Maar ik geloof jou direct natuurlijk in deze.
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 1897
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Justian »

jallah schreef:
za 12 jun 2021, 14:30
JBNMGN schreef:
za 12 jun 2021, 14:19
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 11:34
Bottendaal schreef:
za 12 jun 2021, 10:24
Poort5 schreef:
vr 11 jun 2021, 21:15
Tiel schreef:
vr 11 jun 2021, 21:05


Of jullie geloven dat de fout bij NEC ligt en die het vertikken om het op te lossen (lijkt mij niet aangezien het heel simpel op te lossen is). Of jullie durven de waarheid niet te zeggen.
Ik geloof in deze kwestie niet perse het een of het ander, het gaat om de stelligheid waarmee jij eea beweert.
Precies. En die stelligheid gebaseerd op aannames, want we kennen geen van allen de feiten van wát er is fout gegaan en bij wie die fout dus lag…
Nogmaals jij kan je dus voorstellen dat NEC de fout gemaakt kan hebben en vervolgens de mensen laat stikken en het niet oplost (dat sluit ik uit, zo werkt het niet op kantoor bij NEC, wij zijn KPN of Postnl niet). Dat is wat JB zegt. Terwijl de oplossing dan zo simpel ligt. Ligt de fout bij de supporter dan kan NEC het nu niet oplossen, we hebben een wachtlijst. Dan had de supporter iets assertiever moeten zijn en vooral eerder. Wachten tot het uitverkocht is is op zijn minst een beetje dom.
Als je eens een keer die misplaatste onzin van je achterewege laat en je eens verdiept in wat iemand schrijft dan kom je misschien ooit eens tot wat meer genuanceerde uitspraken.

Als je bovenstaande taal niet begrijpt dan in begrijpelijke taal voor jou:

Man lul toch niet zo dom, ga terug naar de basis school en leer daar begrijpend lezen ja?
:withstupid: nare vent...
Hou nu eens hiermee op, hij reageert normaal en een aantal valt weer over hem heen. Blijft een raar verhaal want je krijgt geen betaalverzoek maar moet gelijk betalen bij verlenging.

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2048
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door MarcoNMGN »

Tenzij je bij verlenging gekozen had voor een bronzen seizoenskaart, dan was de verlenging gratis ;-)
Bjorn

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 25912
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Tiel »

MarcoNMGN schreef:
za 12 jun 2021, 21:43
Tenzij je bij verlenging gekozen had voor een bronzen seizoenskaart, dan was de verlenging gratis ;-)
Maar dan had de betreffende kaarthouder niets nagevraagd, hij had immers een bevestiging zonder te betalen........
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 5081
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Gerard Lopez »

Ik kan iig bevestigen dat de betreffende persoon komend seizoen niet in de Goffert aanwezig zal zijn
Van promotie met een piepjonge selectie naar handhaving met een stokoud team

Japapapapappapaa
Berichten: 51
Lid geworden op: do 10 jun 2021, 18:33
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Japapapapappapaa »

Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken.. Ik heb regelmatig contact gehad met administratie nec omdat ik weer een op verkeerde knop drukte of omdat bv laatst met playoff wedstrijd Roda kaartje wilde bestellen voor mn zoon.. Is die pipo zn seizkaart kwijt.. Pim is zeer behulpzaam en mee denkend en heeft ten alle tijde dingen die niet goed gaan mee opgelost.. Beeld wat geschetst wordt dat nec kil is en niet behulpzaam klopt voor geen meter, je zult wel in de periode dat het kan met een vraag moeten komen. My 2 cents

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 6256
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Bottendaal »

Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 15:42
Bottendaal schreef:
za 12 jun 2021, 15:22
Sandertjuh85 schreef:
za 12 jun 2021, 14:36
Tiel heeft in dit geval groot gelijk. Als je gewoon normaal je seizoenskaart verlengd ga je daarna niet informeren..
En mocht dat dan heel toevallig wel zo zijn geweest dan had nec het echt wel opgelost.
Daarbij is het een bericht van JB die ook altijd nogal goed is in overdrijven.
Kennelijk ligt de situatie iets anders dan aangenomen. Iets met een betaalverzoek.

Maar goed, kennelijk hebben mensen hier aan 0,1% informatie genoeg om een oordeel te vellen.
Heb jij wel eens een SC op rekening gekocht? Met een betaalverzoek? Volgens mij is het contact, pin, ideal (online) of incasso bij termijnen. EN dan nog moet je de eerste termijn direct voldoen. Dus een SC op rekening hoe kan dat?

Iets in dit verhaal klopt niet. Dat moet jij toch ook vermoeden?
Nee, ik middels ideal. Maar ik heb geen idee wat een ander met NEC afspreekt. Jij wel?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er totaal geen mening over heb. Er is iets fout gegaan bij iemand die ik niet ken, dan denk ik: klote voor ‘m. Wat daar gebeurt is of wie schuld heeft hoef ik toch niks van te vinden?
Maar goed, het staat je vrij te reageren op basis van 0 informatie. Ik vond het nogal een veroordelende reactie, die me totaal overtrokken overkwam. Maar :tu: verder, want eigenlijk interesseert het hele voorval me niet.

Ik moet wel zeggen dat ik de ervaring in de post hierboven van Japapapapapapapa deel mbt Pim en NEC.

Gebruikersavatar
Noviomagi
Berichten: 863
Lid geworden op: vr 07 mei 2021, 11:09
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Noviomagi »

Bottendaal schreef:
zo 13 jun 2021, 09:45
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 15:42
Bottendaal schreef:
za 12 jun 2021, 15:22
Sandertjuh85 schreef:
za 12 jun 2021, 14:36
Tiel heeft in dit geval groot gelijk. Als je gewoon normaal je seizoenskaart verlengd ga je daarna niet informeren..
En mocht dat dan heel toevallig wel zo zijn geweest dan had nec het echt wel opgelost.
Daarbij is het een bericht van JB die ook altijd nogal goed is in overdrijven.
Kennelijk ligt de situatie iets anders dan aangenomen. Iets met een betaalverzoek.

Maar goed, kennelijk hebben mensen hier aan 0,1% informatie genoeg om een oordeel te vellen.
Heb jij wel eens een SC op rekening gekocht? Met een betaalverzoek? Volgens mij is het contact, pin, ideal (online) of incasso bij termijnen. EN dan nog moet je de eerste termijn direct voldoen. Dus een SC op rekening hoe kan dat?

Iets in dit verhaal klopt niet. Dat moet jij toch ook vermoeden?
Nee, ik middels ideal. Maar ik heb geen idee wat een ander met NEC afspreekt. Jij wel?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er totaal geen mening over heb. Er is iets fout gegaan bij iemand die ik niet ken, dan denk ik: klote voor ‘m. Wat daar gebeurt is of wie schuld heeft hoef ik toch niks van te vinden?
Maar goed, het staat je vrij te reageren op basis van 0 informatie. Ik vond het nogal een veroordelende reactie, die me totaal overtrokken overkwam. Maar :tu: verder, want eigenlijk interesseert het hele voorval me niet.

Ik moet wel zeggen dat ik de ervaring in de post hierboven van Japapapapapapapa deel mbt Pim en NEC.
Nou ja, JB stelde wat ik al zei een vraag. Dan kun je reactie verwachten. Dat het klote is beaamt vast iedereen. Maar dat was de vraag van JB niet.

Verder het discussiëren niet waard. Hopelijk is er toch een oplossing voor de beste man.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 6256
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Bottendaal »

Noviomagi schreef:
zo 13 jun 2021, 10:04
Bottendaal schreef:
zo 13 jun 2021, 09:45
Tiel schreef:
za 12 jun 2021, 15:42
Bottendaal schreef:
za 12 jun 2021, 15:22
Sandertjuh85 schreef:
za 12 jun 2021, 14:36
Tiel heeft in dit geval groot gelijk. Als je gewoon normaal je seizoenskaart verlengd ga je daarna niet informeren..
En mocht dat dan heel toevallig wel zo zijn geweest dan had nec het echt wel opgelost.
Daarbij is het een bericht van JB die ook altijd nogal goed is in overdrijven.
Kennelijk ligt de situatie iets anders dan aangenomen. Iets met een betaalverzoek.

Maar goed, kennelijk hebben mensen hier aan 0,1% informatie genoeg om een oordeel te vellen.
Heb jij wel eens een SC op rekening gekocht? Met een betaalverzoek? Volgens mij is het contact, pin, ideal (online) of incasso bij termijnen. EN dan nog moet je de eerste termijn direct voldoen. Dus een SC op rekening hoe kan dat?

Iets in dit verhaal klopt niet. Dat moet jij toch ook vermoeden?
Nee, ik middels ideal. Maar ik heb geen idee wat een ander met NEC afspreekt. Jij wel?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er totaal geen mening over heb. Er is iets fout gegaan bij iemand die ik niet ken, dan denk ik: klote voor ‘m. Wat daar gebeurt is of wie schuld heeft hoef ik toch niks van te vinden?
Maar goed, het staat je vrij te reageren op basis van 0 informatie. Ik vond het nogal een veroordelende reactie, die me totaal overtrokken overkwam. Maar :tu: verder, want eigenlijk interesseert het hele voorval me niet.

Ik moet wel zeggen dat ik de ervaring in de post hierboven van Japapapapapapapa deel mbt Pim en NEC.
Nou ja, JB stelde wat ik al zei een vraag. Dan kun je reactie verwachten. Dat het klote is beaamt vast iedereen. Maar dat was de vraag van JB niet.

Verder het discussiëren niet waard. Hopelijk is er toch een oplossing voor de beste man.
Haha, ja de posts van JB lokken altijd reactie uit :biggrin:

Maar verder :withstupid:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast