Precies, al dat gezeik met en wie niet springt enz. Laat ze verrekken daar aan de overkant en laten wij ze doodzwijgen
Nieuwe liedjes
Re: Nieuwe liedjes
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
- Bottendaal
- Contacteer:
Anders had WKOZP nog wel een paar goede opties!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
De nieuwe tune van gisteren is top!
Op de melodie van dit liedje van Paritzan Belgrado: https://www.youtube.com/watch?v=yrLHI2KMOVs
"We staan paraat en
Laten ons horen
Vanaf de Goffert tot aan de Stevenstoren
De rood groen zwarten
gaan nooit verdwijnen
We zullen strijden als Nijmeegse Romeinen!"
Allemaal leren!
Op de melodie van dit liedje van Paritzan Belgrado: https://www.youtube.com/watch?v=yrLHI2KMOVs
"We staan paraat en
Laten ons horen
De rood groen zwarten
gaan nooit verdwijnen
Allemaal leren!
ENIESEE NIJMEGEN
Nijmeegse Romeinen
Waren ze maar zo creatief op het veld....nec4n schreef: ↑zo 18 aug 2024, 13:05De nieuwe tune van gisteren is top!
"We staan paraat en
Laten ons horen
De rood groen zwarten
gaan nooit verdwijnen
Allemaal leren!
-
- Contacteer:
Over een paar uur begint sesamstraat
Mooi filmpje uit de tijd toen voetbal nog gewoon voetbal wasnec4n schreef: ↑zo 18 aug 2024, 13:05De nieuwe tune van gisteren is top!
"We staan paraat en
Laten ons horen
De rood groen zwarten
gaan nooit verdwijnen
Allemaal leren!
Weer trekken wij ten strijde
voor rood groen en zwart
vechten ten alle tijden
NEC zit in ons hart
Ik weet daarmee doe je onrecht aan het oorspronkelijke lied maar datzelfde lied klopt niet qua kleuren met de werkelijkheid, dat is alleen gedaan om het rijmgehalte.
Wat niet wegneemt dat ik de rest van het lied geweldig vindt en als het zo blijft ook prima
voor rood groen en zwart
vechten ten alle tijden
NEC zit in ons hart
Ik weet daarmee doe je onrecht aan het oorspronkelijke lied maar datzelfde lied klopt niet qua kleuren met de werkelijkheid, dat is alleen gedaan om het rijmgehalte.
Wat niet wegneemt dat ik de rest van het lied geweldig vindt en als het zo blijft ook prima
Waarom zouden we? Staan wel meer dingen in die niet kloppen. "En valt de strijd niet altijd mee, verlies dan toch nooit de moed".. Het woord degradatie is al gevallen.JBNMGN schreef: ↑za 24 aug 2024, 12:19Weer trekken wij ten strijde
voor rood groen en zwart
vechten ten alle tijden
NEC zit in ons hart
Wel eens naar de tekst van het Wilhelmus geluisterd.E.B schreef: ↑za 24 aug 2024, 12:34Waarom zouden we? Staan wel meer dingen in die niet kloppen. "En valt de strijd niet altijd mee, verlies dan toch nooit de moed".. Het woord degradatie is al gevallen.JBNMGN schreef: ↑za 24 aug 2024, 12:19Weer trekken wij ten strijde
voor rood groen en zwart
vechten ten alle tijden
NEC zit in ons hart
Haha ja is zo mogelijk nog veel beroerderPolleke schreef: ↑za 24 aug 2024, 15:48Wel eens naar de tekst van het Wilhelmus geluisterd.E.B schreef: ↑za 24 aug 2024, 12:34Waarom zouden we? Staan wel meer dingen in die niet kloppen. "En valt de strijd niet altijd mee, verlies dan toch nooit de moed".. Het woord degradatie is al gevallen.JBNMGN schreef: ↑za 24 aug 2024, 12:19Weer trekken wij ten strijde
voor rood groen en zwart
vechten ten alle tijden
NEC zit in ons hart
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
En kan er wat met de melodie gedaan worden. Lijkt wel carnaval.
Wordt tijd voor iets smaakvols dat kracht uitstraalt/ energie geeft.
Wordt tijd voor iets smaakvols dat kracht uitstraalt/ energie geeft.
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
Dat is in Marokko. Al een wat ouder filmpje. Wel vet
Wel zonde dat jullie nooit de voorstellen van WKSOP serieus hebben genomen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Ik zit helaas niet in de commissie anders had ik maandelijks een auditie georganiseerd. Met beeldmateriaal uiteraard voor Necflix.
Maar even serieus, dit zijn toch pareltjes van liederen:
Ik ben voor. Maar een groot deel is voornamelijk van het Nederlandstalig en een Marco Schuitemaker gehalte.
- Legendario
- Contacteer:
Moet het niet zo zijn?
where nec?
where wonderfull?
wher going crazy after every fucking goal?
where gonna win?
where gonna sing?
supporting nec is everything
Maar dat mag je hier niet zeggen.
-
- Contacteer:
En dan nog effe where vervangen voor we'reLegendario schreef: ↑vr 13 sep 2024, 10:15Moet het niet zo zijn?
where nec?
where wonderfull?
where gonna win?
where gonna sing?
Nu we internationaal gaan is het where. Het is dadelijk de vraag waar we zijn. Daarom ook beter om in het Engels te gaan zingen. Past beter bij de ambities.Balkenshirt schreef: ↑vr 13 sep 2024, 10:44En dan nog effe where vervangen voor we'reLegendario schreef: ↑vr 13 sep 2024, 10:15Moet het niet zo zijn?
where nec?
where wonderfull?
where gonna win?
where gonna sing?
"Walking through the goffert and I smell the grass.
Our stadium. The bloodpit gives gas (Hamas)."
"I came here for the first time,
it was a beautiful day.
I fell in love immediately,
I didn't know what I saw.
And many years later,
I still come here.
Like grandpa with a walker,
I love you the most
Olé Olé Olé"
- Legendario
- Contacteer:
Je snapt hem niet.Balkenshirt schreef: ↑vr 13 sep 2024, 10:44En dan nog effe where vervangen voor we'reLegendario schreef: ↑vr 13 sep 2024, 10:15Moet het niet zo zijn?
where nec?
where wonderfull?
where gonna win?
where gonna sing?
- Bottendaal
- Contacteer:
?Legendario schreef: ↑vr 13 sep 2024, 11:04Je snapt hem niet.Balkenshirt schreef: ↑vr 13 sep 2024, 10:44En dan nog effe where vervangen voor we'reLegendario schreef: ↑vr 13 sep 2024, 10:15Moet het niet zo zijn?
where nec?
where wonderfull?
where gonna win?
where gonna sing?
- Legendario
- Contacteer:
Je snapt hem wel.Bottendaal schreef: ↑vr 13 sep 2024, 19:15?Legendario schreef: ↑vr 13 sep 2024, 11:04Je snapt hem niet.Balkenshirt schreef: ↑vr 13 sep 2024, 10:44En dan nog effe where vervangen voor we'reLegendario schreef: ↑vr 13 sep 2024, 10:15Moet het niet zo zijn?
where nec?
where wonderfull?
where gonna win?
where gonna sing?