seizoenkaart 2017-2018

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
flipsen
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door flipsen » wo 02 aug 2017, 15:56

jbnmgn schreef:
Jeffry74 schreef:
jbnmgn schreef:
Mark Ariaans schreef:Jbnmgn, kun je aub een beetje normaal gaan reageren hier? Het begint zo langzamerhand de laatste druppel te worden. Keer op keer lees jij andermans berichten verkeerd en reageert dan totaal belachelijk en onjuist, om vervolgens uit je slof te schieten als anderen je wijzen op je gebrek aan begrijpend lezen. Een keer is geinig, twee keer is ook nog geinig, drie keer wordt vermoeiend, na vier keer ga je je afvragen of je wel de moeite doet om andermans posts goed te lezen voordat je een reactie afvuurt. Nu zitten we op keer tweehonderd en de grens is wel zo'n beetje bereikt. Reageer aub normaal en leer eens om rustig en begrijpend iemand's bericht te lezen in plaats van ongefundeerd te blaten. En als je het niet snapt, reageer dan niet of vraag even wat mensen bedoelen of waar ze het over hebben. Dat scheelt een hele hoop onnodige ophef.
Nou dit heb ik GOED gelezen hoor!
Maar.....reageer ook eens zo naar anderen, maar dat doe je niet.
Ach weet je.............
?? Kwestie van begrijpend lezen Jbnmgn. Zelfs bij Mark lukt je dat niet.
Mark legt hierboven al haarfijn uit waarom hij wel op jou reageert en niet op anderen.
1) ik lees andermans berichten niet verkeerd, maar lees puur wat er staat. En als er iets geschreven wordt dat "anders" bedoeld zou zijn dan moet men het anders verwoorden, want ik lees zoals ik het lees en dat kan heel anders zijn als dat iemand het bedoelt met schrijven, Bovendien zie ik in mijn ogen vaak hatelijke opmerkingen. Dus als mensen het anders bedoelen dan moeten ze het ook anders verwoorden om te voorkomen dat anderen "uit hun slof schieten" .

2) Mark legt in mijn ogen helemaal niet uit waarom hij niet op anderen reageert. Sterker nog, ik heb in het verleden al vaker gevraagd waarom er op mensen die bepaalde opmerkingen mijn richting uit maken onder andere als voorbeeld de opmerking van MarcoNMGN een paar quotes terug "het lijkt wel of die gast aan de pillen zit" dat is naar mij toe een belediging, en daar komt dan geen reactie/waarschuwing op. En als ik daar dan op reageer weer wel.

3) Ik vindt het ook niet leuk om zo op bepaalde figuren hier te moeten reageren, maar als ze tegen mij in mijn ogen kwetsende of beledigende opmerkingen schrijven dan reageer ik wel zo. Er zijn vele malen opmerkingen gemaakt naar mij toe (en nogmaals niet alleen naar mij toe maar ook naar anderen) die ik niet accepteer, en dat zou over de hele linie hier op het forum anders moeten, en ja ook van mij uit. Maar nogmaals: ik accepteer geen beledigende en/of hatelijke opmerkingen, van niemand niet en dus moet daar ook meer op gelet worden en niet alleen richting mij zo belachelijk op gereageerd worden.
Maak je niet zo druk , je leest het inderdaad wel goed maar je snapt het soms niet , dat is helemaal niet erg hoor
we stonden aan de rand van de afgrond maar we hebben een grote stap vooruit gezet

jbnmgn

Bericht door jbnmgn » wo 02 aug 2017, 17:52

flipsen schreef:
jbnmgn schreef:
Jeffry74 schreef:
jbnmgn schreef:
Mark Ariaans schreef:Jbnmgn, kun je aub een beetje normaal gaan reageren hier? Het begint zo langzamerhand de laatste druppel te worden. Keer op keer lees jij andermans berichten verkeerd en reageert dan totaal belachelijk en onjuist, om vervolgens uit je slof te schieten als anderen je wijzen op je gebrek aan begrijpend lezen. Een keer is geinig, twee keer is ook nog geinig, drie keer wordt vermoeiend, na vier keer ga je je afvragen of je wel de moeite doet om andermans posts goed te lezen voordat je een reactie afvuurt. Nu zitten we op keer tweehonderd en de grens is wel zo'n beetje bereikt. Reageer aub normaal en leer eens om rustig en begrijpend iemand's bericht te lezen in plaats van ongefundeerd te blaten. En als je het niet snapt, reageer dan niet of vraag even wat mensen bedoelen of waar ze het over hebben. Dat scheelt een hele hoop onnodige ophef.
Nou dit heb ik GOED gelezen hoor!
Maar.....reageer ook eens zo naar anderen, maar dat doe je niet.
Ach weet je.............
?? Kwestie van begrijpend lezen Jbnmgn. Zelfs bij Mark lukt je dat niet.
Mark legt hierboven al haarfijn uit waarom hij wel op jou reageert en niet op anderen.
1) ik lees andermans berichten niet verkeerd, maar lees puur wat er staat. En als er iets geschreven wordt dat "anders" bedoeld zou zijn dan moet men het anders verwoorden, want ik lees zoals ik het lees en dat kan heel anders zijn als dat iemand het bedoelt met schrijven, Bovendien zie ik in mijn ogen vaak hatelijke opmerkingen. Dus als mensen het anders bedoelen dan moeten ze het ook anders verwoorden om te voorkomen dat anderen "uit hun slof schieten" .

2) Mark legt in mijn ogen helemaal niet uit waarom hij niet op anderen reageert. Sterker nog, ik heb in het verleden al vaker gevraagd waarom er op mensen die bepaalde opmerkingen mijn richting uit maken onder andere als voorbeeld de opmerking van MarcoNMGN een paar quotes terug "het lijkt wel of die gast aan de pillen zit" dat is naar mij toe een belediging, en daar komt dan geen reactie/waarschuwing op. En als ik daar dan op reageer weer wel.

3) Ik vindt het ook niet leuk om zo op bepaalde figuren hier te moeten reageren, maar als ze tegen mij in mijn ogen kwetsende of beledigende opmerkingen schrijven dan reageer ik wel zo. Er zijn vele malen opmerkingen gemaakt naar mij toe (en nogmaals niet alleen naar mij toe maar ook naar anderen) die ik niet accepteer, en dat zou over de hele linie hier op het forum anders moeten, en ja ook van mij uit. Maar nogmaals: ik accepteer geen beledigende en/of hatelijke opmerkingen, van niemand niet en dus moet daar ook meer op gelet worden en niet alleen richting mij zo belachelijk op gereageerd worden.
Maak je niet zo druk , je leest het inderdaad wel goed maar je snapt het soms niet , dat is helemaal niet erg hoor
Het punt is dat ik het misschien anders lees dan dat een ander het schrijft. Vandaar dat ik altijd meer voorstander geweest ben van mondelinge communicatie.
Waar ik me dan verder nog meer aan erger is dat sommige in mijn ogen moraal ridders hier mij willen vertellen hoe ik me moet gedragen terwijl ze dat bij anderen niet doen.
Maar weet je, laat maar, die moraal ridders moeten toch gelijk hebben.

De Kletskop
Contacteer:

Bericht door De Kletskop » wo 02 aug 2017, 17:58

Dat laatste is dan weer jammer. En dan schrijven dat anderen niet normaal op je reageren.

Kanchelskis
Contacteer:

Bericht door Kanchelskis » wo 02 aug 2017, 18:24

Nah..Je bent zelf niet bepaald van onbesproken gedrag m.b.t. belachelijk reageren jbnmgn. Om even een voorbeeld te noemen en waar ik tot op de dag van vandaag benieuwd naar ben waar dat vandaan kwam:
jbnmgn schreef:
Undici schreef:Te triest voor woorden dit zeg, maar wel gek vinden straks dat er geen 'fatsoenlijke' directeur of trainer hier wilt gaan werken.
Te triest voor woorden ja, klopt ja. JIJ dus! Mafketel
Topic Bart van Ingen: http://www.svnec.nl/forum/viewtopic.php ... start=2350

flipsen
Contacteer:

Bericht door flipsen » wo 02 aug 2017, 19:25

Kanchelskis schreef:Nah..Je bent zelf niet bepaald van onbesproken gedrag m.b.t. belachelijk reageren jbnmgn. Om even een voorbeeld te noemen en waar ik tot op de dag van vandaag benieuwd naar ben waar dat vandaan kwam:
jbnmgn schreef:
Undici schreef:Te triest voor woorden dit zeg, maar wel gek vinden straks dat er geen 'fatsoenlijke' directeur of trainer hier wilt gaan werken.
Das ook niet zo aardig jbnmgn
we stonden aan de rand van de afgrond maar we hebben een grote stap vooruit gezet

eniesee12
Contacteer:

Bericht door eniesee12 » wo 02 aug 2017, 19:38

flipsen schreef:
Kanchelskis schreef:Nah..Je bent zelf niet bepaald van onbesproken gedrag m.b.t. belachelijk reageren jbnmgn. Om even een voorbeeld te noemen en waar ik tot op de dag van vandaag benieuwd naar ben waar dat vandaan kwam:
jbnmgn schreef:
Das ook niet zo aardig jbnmgn

Die jongen kan er ook niks aan doen dat hij een gespleten persoonlijkheid heeft, en ook nog eens niet begrijpend kan lezen. Dan word het een lastig verhaal.

jbnmgn

Bericht door jbnmgn » do 03 aug 2017, 09:03

4758

harold
Contacteer:

Bericht door harold » do 03 aug 2017, 10:27

Ook wel komisch dit antwoord van jbnmgn.

jbnmgn

Bericht door jbnmgn » do 03 aug 2017, 14:30

harold schreef:Ook wel komisch dit antwoord van jbnmgn.
Kijk ook dit is weer een kansloze misselijkmakende opmerking. Waarom?
Omdat ik heel simpelweg nergens op reageer maar alleen een feit meldt.

4758 seizoenkaarten verkocht tot nu toe, wat snap je daar niet aan?

bbq

Bericht door bbq » do 03 aug 2017, 14:48

En hoeveel sponsor seats zijn verkocht?

flipsen
Contacteer:

Bericht door flipsen » do 03 aug 2017, 14:49

jbnmgn schreef:

Niks van aantrekken de meeste forumleden hebben hun school niet afgemaakt en zijn een beetje traag van begrip en zodoende zeggen ze domme dingen vaak, is ook niet erg

Nr1 NEC

Bericht door Nr1 NEC » do 03 aug 2017, 14:56

flipsen schreef:
jbnmgn schreef:

Niks van aantrekken de meeste forumleden hebben hun school niet afgemaakt en zijn een beetje traag van begrip en zodoende zeggen ze domme dingen vaak, is ook niet erg
Daar ben jij een groot schoolvoorbeeld van volgens mij :pukeface:

flipsen
Contacteer:

Bericht door flipsen » do 03 aug 2017, 15:15

Nr1 NEC schreef:
flipsen schreef:
jbnmgn schreef:

Daar ben jij een groot schoolvoorbeeld van volgens mij :pukeface:
Volwassen en goed onderbouwde reactie pik !

Hennie-C
Contacteer:

Bericht door Hennie-C » do 03 aug 2017, 15:58

Wat een niveau hier :lol:
Supporting eNieSee is everything!

flipsen
Contacteer:

Bericht door flipsen » do 03 aug 2017, 16:07

Hennie-C schreef:Wat een niveau hier :lol:
Lachen man :jestera:

harold
Contacteer:

Bericht door harold » do 03 aug 2017, 17:18

jbnmgn schreef:

Ik snap er alles aan zelfs. Waardeer je humor! Laat ze lekker lullen, gewoon stug doorgaan met het melden van de tussenstanden. Keep up the good work! :tu:
Op hoeveel staat de teller na vandaag?

Ps. Tel er nog eentje bij op, ons pap neemt waarschijnlijk ook nog een kaart...

jbnmgn

Bericht door jbnmgn » do 03 aug 2017, 18:58

harold schreef:
jbnmgn schreef:

Ik snap er alles aan zelfs. Waardeer je humor! Laat ze lekker lullen, gewoon stug doorgaan met het melden van de tussenstanden. Keep up the good work! :tu:

:zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: Ik denk dat ik het voorbeeld van Ernie maar volg. Laat me ff weten hoe ik mijn account kan verwijderen hier bij die achterlijke kinderspeeltuin

flipsen
Contacteer:

Bericht door flipsen » do 03 aug 2017, 19:02

jbnmgn schreef:
harold schreef:
jbnmgn schreef:

:zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: Ik denk dat ik het voorbeeld van Ernie maar volg. Laat me ff weten hoe ik mijn account kan verwijderen hier bij die achterlijke kinderspeeltuin
Je vergeet : :pukeface:

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje » do 03 aug 2017, 20:00

:crazy:
Eens(Y)

Jeffry74
Contacteer:

Bericht door Jeffry74 » do 03 aug 2017, 20:33

bertje schreef::crazy:
:withstupid: :crazy:
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

jbnmgn

Bericht door jbnmgn » do 03 aug 2017, 21:44

flipsen schreef:
jbnmgn schreef:
harold schreef:
jbnmgn schreef:

Je vergeet : :pukeface:
O ja: :pukeface: :pukeface: :pukeface:

eniesee12
Contacteer:

Bericht door eniesee12 » do 03 aug 2017, 22:15

Is het verwijderen van je account al gelukt? Oooh wat een opluchting dat we die onzin van jou hier niet meer te zien krijgen :bye:

MarcoNMGN
Contacteer:

Bericht door MarcoNMGN » vr 04 aug 2017, 10:12

jbnmgn schreef:

:zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: ik denk dat ik het voorbeeld van Ernie maar volg. Laat me ff weten hoe ik mijn account kan verwijderen hier bij die achterlijke kinderspeeltuin
:eek: :eek:
Bjorn

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr » vr 04 aug 2017, 10:18

Ik had gehoopt dat de nieuwe spelersbus tot een run op seizoenkaarten zou hebben geleid. Helaas staat de teller nog steeds op 4758.

NECwijchen
Contacteer:

Bericht door NECwijchen » vr 04 aug 2017, 10:36

mschr schreef:Ik had gehoopt dat de nieuwe spelersbus tot een run op seizoenkaarten zou hebben geleid. Helaas staat de teller nog steeds op 4758.
We gaan nu wel van je verwachten dat je deze updates blijft verzorgen totdat jbnmgn weer terug is he!

Plaats reactie