Nieuw opkomstnummer, De Staat

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
Noppes
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 20 jun 2007, 22:13
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door Noppes »

Na jarenlang het obligate (maar ook wel leuke) Eye of the Tiger en recentelijk de Tsunami kloon vind ik het persoonlijk HET moment om te wisselen van opkomst tune van de spelers.

We hebben een Nijmeegse band met een nummer dat past, dat frickin awesome is, dat ons echt zal onderscheiden, dat gewoon moet!

https://www.youtube.com/watch?v=0ttGgIQpAUc

https://www.facebook.com/destaat/videos ... 389406955/

Een gouden kans.
Laatst gewijzigd door Noppes op zo 24 jan 2016, 00:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, make it so!

Bericht door TT »

Hier loopt al een discussie over in het topic 'Waar luister je nu naar' (of zoiets). Maar ik ben ook helemaal voor een nummer van de Staat. Witch Doctor zou een goede zijn, maar ook Down Town (speelden ze destijds tegen Vitesse: https://www.youtube.com/watch?v=2WQuQg0UQSY ) zou vet zijn. Of vragen een nieuw nummer te maken. De jongens (een paar althans) zijn NEC-minded en kunnen dat perfect.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, make it so!

Bericht door SanderNEC »

Op zich. In plaats van dat Witch Doctor gewoon een versie inzingen met 'Nijmeguuuh' en je hebt een gaaf opkomstlied :wink:
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, make it so!

Bericht door vak Oost »

Je kan de staat / withdoctor zeker toevoegen aan de huidige reeks van songs die nu al reeds bestaan voor aanvang van de wedstrijd of tijdens de rust
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, make it so!

Bericht door necnmgn »

Doen!! En anders sowieso in plaats van dat verschrikkelijke nummer wat tijdens de toss gedraaid wordt...

RO
Berichten: 273
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 09:20

Re: Nieuw opkomstnummer, make it so!

Bericht door RO »

SanderNEC schreef:Op zich. In plaats van dat Witch Doctor gewoon een versie inzingen met 'Nijmeguuuh' en je hebt een gaaf opkomstlied :wink:
GAAAAAAF, ik kende het nummer niet, maar dit is te gek. En dat het hele stadion meedeinen, stampen, en rondrennen (oh nee dat zal lastig gaan). Maar er gaat we iets dreigends van uit dat aanslaat. Dus ik ben voor en dan idd ipv witch doctor zingen NIJMEGUH, maar dat kan dus ook al een tune worden na een doelpunt
dromen houdt ons wakker!

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11644
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, make it so!

Bericht door DJTEEF! »

:hail: De Staat :hail:

Ik ben voor!

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1573
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, make it so!

Bericht door nec4n »

Ik ben ook voor, laten we er ook gelijk een soort van haka van maken :biggrin:
ENIESEE NIJMEGEN

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Nieuw opkomstnummer, make it so!

Bericht door jsentani »

Jullie doen allemaal maar, wijzig wat je wilt, als er maar niet wordt afgeweken van Villa Volta en het aftellen van 10 tot 1 met op 1 het liefst een doelpunt tegen vite$$e.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, make it so!

Bericht door valkhof »

heb er al voor gepleit! mooi dat er nu een topic over is.....witch doctor kan je zelfs vertalen naar de trubunes. die tune is pakkend en origineel!

T.S.
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, make it so!

Bericht door T.S. »

Awesome! Nimweegs en 1000x origineler dan Eye of the tiger/Tsunami etc.
Meer positieve beleving in de Goffert!

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, make it so!

Bericht door Jeffry74 »

Jezus wat een kutherrie.

Schrijf gewoon een actie uit waarin je iedere Nijmeegse (B)Band uitnodigt om een demo aan te leveren voor een pakkende opkomst tune.
Gouden kans voor talentrijk Nijmegen.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

jbnmgn

Re: Nieuw opkomstnummer, make it so!

Bericht door jbnmgn »

Ik ben helemaal voor. NEC probeer het morgen uit, of moet er toestemming gevraagd worden aan de Staat? Buma/Stemra rechten?
Ik hoop idd dat dit het opkomst lied wordt, met aansluitend natuurlijk het aftellen met bijbehorend filmpje zoals het hoort

Noppes
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 20 jun 2007, 22:13
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, make it so!

Bericht door Noppes »

Jeffry74 schreef:Jezus wat een kutherrie.

Schrijf gewoon een actie uit waarin je iedere Nijmeegse (B)Band uitnodigt om een demo aan te leveren voor een pakkende opkomst tune.
Gouden kans voor talentrijk Nijmegen.
Misschien is Sieneke genegen een deuntje te zingen?

B-Band :crazy2: Maar ieder zijn eigen, natuurlijk.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, make it so!

Bericht door vak Oost »

Noppes schreef:
Jeffry74 schreef:Jezus wat een kutherrie. Schrijf gewoon een actie uit waarin je iedere Nijmeegse (B)Band uitnodigt om een demo aan te leveren voor een pakkende opkomst tune.
Gouden kans voor talentrijk Nijmegen.
Misschien is Sieneke genegen een deuntje te zingen? B-Band :crazy2: Maar ieder zijn eigen, natuurlijk.
:withstupid: bestaande liedjes zijn prima genoeg of willen we weer zo'n poeha toestanden zoals rondom het 'kampioenslied'
Alles komt goed !!

Noppes
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 20 jun 2007, 22:13
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, make it so!

Bericht door Noppes »

vak Oost schreef:
Noppes schreef:
Jeffry74 schreef:Jezus wat een kutherrie. Schrijf gewoon een actie uit waarin je iedere Nijmeegse (B)Band uitnodigt om een demo aan te leveren voor een pakkende opkomst tune.
Gouden kans voor talentrijk Nijmegen.
Misschien is Sieneke genegen een deuntje te zingen? B-Band :crazy2: Maar ieder zijn eigen, natuurlijk.
:withstupid: bestaande liedjes zijn prima genoeg of willen we weer zo'n poeha toestanden zoals rondom het 'kampioenslied'
euhm, ik was het dus niet eens met Jeffry. Anders had ik dit topic niet gestart. :biggrin:

N.E.C.
Berichten: 1156
Lid geworden op: wo 08 jul 2009, 22:19
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, make it so!

Bericht door N.E.C. »

Noppes schreef:Na jarenlang het obligate (maar ook wel leuke) Eye of the Tiger en recentelijk de Tsunami kloon vind ik het persoonlijk HET moment om te wisselen van opkomst tune van de spelers.

We hebben een Nijmeegse band met een nummer dat past, dat frickin awesome is, dat ons echt zal onderscheiden, dat gewoon moet!

https://www.youtube.com/watch?v=0ttGgIQpAUc

https://www.facebook.com/destaat/videos ... 389406955/

Een gouden kans.
Hahah super vet! dan vooral in het donker alle verlichting uit. dat intro van het nummer opzetten daarna de spot op de spelerstunnel. Ik zeg meteen doen...
Alleen zal de verlichting niet uit kunnen. (helaas)

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, make it so!

Bericht door bertje »

Alles beter dan die oenke-oenke pirates of the caribbean versie, als het Nijmeegs is al helemaal!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, make it so!

Bericht door Jeffry74 »

Noppes schreef:
vak Oost schreef:
Noppes schreef:
Jeffry74 schreef:Jezus wat een kutherrie. Schrijf gewoon een actie uit waarin je iedere Nijmeegse (B)Band uitnodigt om een demo aan te leveren voor een pakkende opkomst tune.
Gouden kans voor talentrijk Nijmegen.
Misschien is Sieneke genegen een deuntje te zingen? B-Band :crazy2: Maar ieder zijn eigen, natuurlijk.
:withstupid: bestaande liedjes zijn prima genoeg of willen we weer zo'n poeha toestanden zoals rondom het 'kampioenslied'
euhm, ik was het dus niet eens met Jeffry. Anders had ik dit topic niet gestart. :biggrin:
En ik draag nergens 'Sieneke' voor, maar dat is dus schijnbaar het beeld wat jij van een doorsnee NEC supporter hebt. :biggrin:
Ik zeg alleen dat ik het door jou aangedragen nummer kutherrie vind en open sta voor verandering d.m.v. een "intro-wedstrijd" waaraan iedereen (dus ook B Bands) mee Kunnen doen.
Volgens mij kan iedere amateur DJ een lekkere intro in elkaar flansen.....
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

jbnmgn

Re: Nieuw opkomstnummer, make it so!

Bericht door jbnmgn »

Jeffry74 schreef:Jezus wat een kutherrie. Kut herrie?? Heb je last van kapotte speakers of gewoon een goedkoop stereo setje? Dit is een rete gaaf nummer voor de opkomst

Schrijf gewoon een actie uit waarin je iedere Nijmeegse (B)Band uitnodigt om een demo aan te leveren voor een pakkende opkomst tune.
Gouden kans voor talentrijk Nijmegen. Er is waarschijnlijk geen band te vinden in Nijmegen die dit nummer kunnen evenaren

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3154
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, make it so!

Bericht door denniesee »

RO schreef:
SanderNEC schreef:Op zich. In plaats van dat Witch Doctor gewoon een versie inzingen met 'Nijmeguuuh' en je hebt een gaaf opkomstlied :wink:
GAAAAAAF, ik kende het nummer niet, maar dit is te gek. En dat het hele stadion meedeinen, stampen, en rondrennen (oh nee dat zal lastig gaan). Maar er gaat we iets dreigends van uit dat aanslaat. Dus ik ben voor en dan idd ipv witch doctor zingen NIJMEGUH, maar dat kan dus ook al een tune worden na een doelpunt
Vet!!!

Hou niet zo van die herrie maar dit slaat wel aan!
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, make it so!

Bericht door Curva »

...en als vervanging voor dat eftelingnummer van vila volta (waar overigens niks mis mee is) waarbij al die oude beelden getoond worden zou deze mooi zijn.
Goede opbouw, plek voor de mindere en mooiste momenten in de geschiedenis en de comeback naar de eredivisie....(Metallica heeft m ook een tijd gebruikt als intro)
https://youtu.be/PYI09PMNazw

Oh ja, en niet te vergeten : gecomponeerd door een Romein!

Gebruikersavatar
Nmgnmaaswaal
Berichten: 249
Lid geworden op: wo 27 jun 2012, 20:56
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, make it so!

Bericht door Nmgnmaaswaal »

Niet als openingsnummer, maar wel heel leuk gedaan en misschien wel iets voor de rust o.i.d :

https://www.youtube.com/watch?v=QZvG6XUyD3Y
Één Liefde, één stad, één club.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, make it so!

Bericht door Legendario »

Het enige nummer dat ik echt serieus kan nemen als nieuw opkomstnummer is natuurlijk deze:

https://www.youtube.com/watch?v=9Z-i5rmxmUk
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, make it so!

Bericht door Voorwaarts »

Noppes schreef:Na jarenlang het obligate (maar ook wel leuke) Eye of the Tiger en recentelijk de Tsunami kloon vind ik het persoonlijk HET moment om te wisselen van opkomst tune van de spelers.

We hebben een Nijmeegse band met een nummer dat past, dat frickin awesome is, dat ons echt zal onderscheiden, dat gewoon moet!

https://www.youtube.com/watch?v=0ttGgIQpAUc

https://www.facebook.com/destaat/videos ... 389406955/

Een gouden kans.
Origineel idee.
Het is best een rauw nummer. Ik zou een bewerking door een dj denk ik mooier vinden.
Maar idee is goed. Vette clip trouwens.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten