Balkenshirt moet het terug.

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.

Balkenshirt terug

Ja
56
39%
Nee
79
55%
Geen mening
9
6%
 
Totaal aantal stemmen: 144

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Bleum »

Toe maar, mensen met een andere mening zijn mafkezen. Wat hebben jullie toch een zwaar leven.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Tiel »

Bleum schreef:
za 07 apr 2018, 20:23
Toe maar, mensen met een andere mening zijn mafkezen. Wat hebben jullie toch een zwaar leven.
Tja als je denkt dat het uitmaakt wat je aan hebt invloed heeft op de prestatie op het veld noem je iemand anders al snel een mafkees..................
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Arjan van Hout »

Tiel schreef:
za 07 apr 2018, 20:28
Bleum schreef:
za 07 apr 2018, 20:23
Toe maar, mensen met een andere mening zijn mafkezen. Wat hebben jullie toch een zwaar leven.
Tja als je denkt dat het uitmaakt wat je aan hebt invloed heeft op de prestatie op het veld noem je iemand anders al snel een mafkees..................
Nou wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat het wel degelijk uitmaakt dat wat je draagt invloed heeft. Met name de kleur overigens. Dus in deze heeft het dan weer minder invloed

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9384
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Polleke »

Bleum schreef:
za 07 apr 2018, 20:23
Toe maar, mensen met een andere mening zijn mafkezen. Wat hebben jullie toch een zwaar leven.
Hoezo Bleum.... jij bent een van die mensen die toch met nostalgie terugkeek. NEC moest terug naar het balkenshirt, mocht niet weg uit De Goffert. Teveel commercie was niet goed. De jaren 80 waren heilig... 'wij tegen de rest'. Nou... je hebt wat je wilde... enjoy. Als je niet kan accepteren dat NEC moet groeien en bepaalde dingen moet loslaten om bij te blijven, dan moet je vrede hebben met wat er nu gaande is. We zijn weer terug bij af, precies op de plek waar we waren in die jaren 80. Ik lees dan ook met verbazing dat jij nu kritiek hebt op deze resultaten en waar we nu staan. Dit wilde je toch?

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Bleum »

Hahaha het balkenshirt. Straks ook de schuld van terreuraanslagen, bankencrisis, spelers die niks meer kunnen, echtscheidingen. Hou op hou op.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10607
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Gijscoman »

Bleum schreef:
zo 08 apr 2018, 11:24
Hahaha het balkenshirt. Straks ook de schuld van terreuraanslagen, bankencrisis, spelers die niks meer kunnen, echtscheidingen. Hou op hou op.
Ontken je nu de rol van het balkenshirt bij 9/11?

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Bleum »

Ssst
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9384
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Polleke »

Bleum schreef:
zo 08 apr 2018, 11:24
Hahaha het balkenshirt. Straks ook de schuld van terreuraanslagen, bankencrisis, spelers die niks meer kunnen, echtscheidingen. Hou op hou op.
Ik heb het niet over het balkenshirt. Ik heb het over het conservatieve denken.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Gerher »

Bijgeloof wellicht, maar sinds dat shirt gaat het niet goed. Wat mij betreft ook liever gisteren dan vandaag dat vorige shirt terug. Het voetbal op dit moment is gelijk aan her balkenshirt, droevig dus.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Mark Ariaans »

Het ging al niet goed voor de herintroductie van het balkenshirt. Verder is dit aan het verwateren tot een enorme appels/peren discussie.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Bleum »

Mark Ariaans schreef:
zo 08 apr 2018, 17:20
Het ging al niet goed voor de herintroductie van het balkenshirt. Verder is dit aan het verwateren tot een enorme appels/peren discussie.
:withstupid:
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32931
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door bertje »

Bleum schreef:
ma 09 apr 2018, 07:13
Mark Ariaans schreef:
zo 08 apr 2018, 17:20
Het ging al niet goed voor de herintroductie van het balkenshirt. Verder is dit aan het verwateren tot een enorme appels/peren discussie.
:withstupid:
:withstupid: Inderdaad. Ik heb serieus medelijden dat mensen een verband leggen tussen het balkenshirt en de huidige teloorgang. Dan snap je er niet veel van..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Tiel »

bertje schreef:
ma 09 apr 2018, 11:07
Bleum schreef:
ma 09 apr 2018, 07:13
Mark Ariaans schreef:
zo 08 apr 2018, 17:20
Het ging al niet goed voor de herintroductie van het balkenshirt. Verder is dit aan het verwateren tot een enorme appels/peren discussie.
:withstupid:
:withstupid: Inderdaad. Ik heb serieus medelijden dat mensen een verband leggen tussen het balkenshirt en de huidige teloorgang. Dan snap je er niet veel van..
Sinds de invoering van het nieuwe betaalsysteem gaat het ook een stuk minder. Toen we nog muntjes hadden ging het veel beter op het veld.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26944
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
ma 09 apr 2018, 11:16
bertje schreef:
ma 09 apr 2018, 11:07
Bleum schreef:
ma 09 apr 2018, 07:13
Mark Ariaans schreef:
zo 08 apr 2018, 17:20
Het ging al niet goed voor de herintroductie van het balkenshirt. Verder is dit aan het verwateren tot een enorme appels/peren discussie.
:withstupid:
:withstupid: Inderdaad. Ik heb serieus medelijden dat mensen een verband leggen tussen het balkenshirt en de huidige teloorgang. Dan snap je er niet veel van..
Sinds de invoering van het nieuwe betaalsysteem gaat het ook een stuk minder. Toen we nog muntjes hadden ging het veel beter op het veld.
Het scannen ipv kaartjes scheuren bij de poortjes gaat onze club fataal worden.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Arjan van Hout »

De Kletskop schreef:
ma 09 apr 2018, 11:29
Tiel schreef:
ma 09 apr 2018, 11:16
bertje schreef:
ma 09 apr 2018, 11:07
Bleum schreef:
ma 09 apr 2018, 07:13
Mark Ariaans schreef:
zo 08 apr 2018, 17:20
Het ging al niet goed voor de herintroductie van het balkenshirt. Verder is dit aan het verwateren tot een enorme appels/peren discussie.
:withstupid:
:withstupid: Inderdaad. Ik heb serieus medelijden dat mensen een verband leggen tussen het balkenshirt en de huidige teloorgang. Dan snap je er niet veel van..
Sinds de invoering van het nieuwe betaalsysteem gaat het ook een stuk minder. Toen we nog muntjes hadden ging het veel beter op het veld.
Het scannen ipv kaartjes scheuren bij de poortjes gaat onze club fataal worden.
Hoho het overstappen op scannen heeft ons destijds Europees voetbal bezorgd

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9384
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Polleke »

Dit is geen inhoudsloze discussie. Verre van dat zelfs. Sommige hier doen net alsof het om het shirt draait. "Het balkenshirt is verantwoordelijk terreuraanslagen, bankencrisis, spelers die niks meer kunnen, echtscheidingen" roept iemand dan als ik dat zeg.

Dan snap je het standpunt niet en ben je gewoon zielig bezig in de discussie. Dan richt je je op één zin en schiet je erop zonder dat je de rest van het standpunt bekijkt.

Mijn standpunt is dat het enkele jaren geleden erg goed ging met NEC. Onze club had een prima reputatie, presteerde middenmoot en haalde soms Europees. In Nederland (en dat is iets wat je waarschijnlijk alleen merkt als je niet in de regio Nijmegen woont) stond NEC goed aangeschreven.

Vanaf dat moment konden we doorpakken, zoals Heracles, PEC etc dat later hebben gedaan. Bij ons leverde dat 'doorpakken' echter op veel weerstand. Deels vanuit de gemeente (uitbreiding van De Goffert in het park) en deels vanuit de supporters (niet weg uit De Goffert, waarom uitbreiden als het stadion niet 100% vol zit etc). Ik heb toen al gezegd dat dit je enige kans was, omdat je anders voorbij gelopen werd.

Er ontstond toen een hele discussie hier over dit onderwerp. Daar kwam alles bijeen: doorpakken, de uitbreiding van het stadion, de locatie van het stadion, het balkenshirt (+ die hele discussie over de traditie). Ook werd er toen gesproken over de VI van begin jaren 90: lelijkste stadion, lelijkste shirt. Forse discussies hier... over dat dit allemaal onbelangrijk was. Terwijl er ook vele hier waren, waaronder ik, die stelde dat juist commercie, reputatie enzo alles was voor de toekomst van de club.

En er was een groep supporters die zeiden dat ze dat heerlijk vonden toen. Het 'wij tegen de rest' deel. En dat ze graag dat weer terug hadden, dat ze het mistte.

Uiteindelijk stelde iemand toen een keer de vraag: als je mocht kiezen tussen een NEC in het huidige (toenmalige) shirt in een nieuw stadion op Bijleveld die middenmoot blijft spelen of een NEC terug naar het balkenshirt, in dit stadion (wat toen niet uitgebreid mocht worden) wetende dat je dus weg zal zakken in niveau.

Een aantal supporters zeiden dat ze dan kozen voor het laatste. Want anders was NEC - NEC niet meer. En ze dachten dat de club ook zich prima zo kon handhaven met die mogelijkheden. En wat mij betreft mag dat! Mag je dat vinden. Maar ik zie dezelfde supporters hier nu lopen piepen over de situatie die er nu is, en dan denk ik wel..... pfffff, sta voor de keuze die je toen ook had!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10607
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Gijscoman »

Als ik je dus goed begrijp, is niet het balkenshirt het probleem, maar veel meer tekenend voor een dieperliggend probleem, namelijk dat de hang naar nostalgie vooruitgang en daarmee levensvatbaarheid van NEC in de weg zit.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Tiel »

Gijscoman schreef:
ma 09 apr 2018, 14:04
Als ik je dus goed begrijp, is niet het balkenshirt het probleem, maar veel meer tekenend voor een dieperliggend probleem, namelijk dat de hang naar nostalgie vooruitgang en daarmee levensvatbaarheid van NEC in de weg zit.
En toch was hij fel tegen het balkenshirt.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16588
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door jackkreta »

Een hele discussie zonder de inbreng van Legendario. :crazy:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Pol »

Polleke schreef:
ma 09 apr 2018, 13:50
Dit is geen inhoudsloze discussie. Verre van dat zelfs. Sommige hier doen net alsof het om het shirt draait. "Het balkenshirt is verantwoordelijk terreuraanslagen, bankencrisis, spelers die niks meer kunnen, echtscheidingen" roept iemand dan als ik dat zeg.

Dan snap je het standpunt niet en ben je gewoon zielig bezig in de discussie. Dan richt je je op één zin en schiet je erop zonder dat je de rest van het standpunt bekijkt.

Mijn standpunt is dat het enkele jaren geleden erg goed ging met NEC. Onze club had een prima reputatie, presteerde middenmoot en haalde soms Europees. In Nederland (en dat is iets wat je waarschijnlijk alleen merkt als je niet in de regio Nijmegen woont) stond NEC goed aangeschreven.

Vanaf dat moment konden we doorpakken, zoals Heracles, PEC etc dat later hebben gedaan. Bij ons leverde dat 'doorpakken' echter op veel weerstand. Deels vanuit de gemeente (uitbreiding van De Goffert in het park) en deels vanuit de supporters (niet weg uit De Goffert, waarom uitbreiden als het stadion niet 100% vol zit etc). Ik heb toen al gezegd dat dit je enige kans was, omdat je anders voorbij gelopen werd.

Er ontstond toen een hele discussie hier over dit onderwerp. Daar kwam alles bijeen: doorpakken, de uitbreiding van het stadion, de locatie van het stadion, het balkenshirt (+ die hele discussie over de traditie). Ook werd er toen gesproken over de VI van begin jaren 90: lelijkste stadion, lelijkste shirt. Forse discussies hier... over dat dit allemaal onbelangrijk was. Terwijl er ook vele hier waren, waaronder ik, die stelde dat juist commercie, reputatie enzo alles was voor de toekomst van de club.

En er was een groep supporters die zeiden dat ze dat heerlijk vonden toen. Het 'wij tegen de rest' deel. En dat ze graag dat weer terug hadden, dat ze het mistte.

Uiteindelijk stelde iemand toen een keer de vraag: als je mocht kiezen tussen een NEC in het huidige (toenmalige) shirt in een nieuw stadion op Bijleveld die middenmoot blijft spelen of een NEC terug naar het balkenshirt, in dit stadion (wat toen niet uitgebreid mocht worden) wetende dat je dus weg zal zakken in niveau.

Een aantal supporters zeiden dat ze dan kozen voor het laatste. Want anders was NEC - NEC niet meer. En ze dachten dat de club ook zich prima zo kon handhaven met die mogelijkheden. En wat mij betreft mag dat! Mag je dat vinden. Maar ik zie dezelfde supporters hier nu lopen piepen over de situatie die er nu is, en dan denk ik wel..... pfffff, sta voor de keuze die je toen ook had!
Maar wat stel nu precies dan? Wat is er mis gegaan en hoe hadden we dit kunnen voorkomen? Ik zie alleen staan: shirt en stadion. Dat eerste heeft volgens mij weinig of niks te maken met de resultaten en het tweede verhaal loopt inmiddels.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door LT »

Maar wat is nu het causale verband tussen het balkenshirt en de sportieve prestaties? Voor jou is het balkenshirt symbolisch voor het gebrek aan daadkracht en innovatie/vernieuwingsdrang, ik denk dat dat symbool niet klopt Polleke.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Mark Ariaans »

Polleke beweert dat traditie (en de aanhangers van ‘clubcultuur’ en traditie) vooruitgang bij de club in de weg staan. Maar zonder dit te onderbouwen blijft dit een uiterst loze frase. Feit is dat NEC uberhaupt nooit het geld of de daadkracht gehad heeft om dat hele Bijsterhuizen stadion idee kracht bij te zetten, dat NEC voldoende mogelijkheden had om in de Goffert aan vernieuwing en uitbreiding te werken maar ook dit financieel niet kon klaar boksen, dat het Teletubby stadion idee voornamelijk door beoogde partners onderuit gehaald is, en dat het balkenshirt niks met het stadion van doen heeft. Maar het is veel makkelijker om te roepen dat er een soort geheim cabal bestaat, of een vijfde kolonne, van”traditie”-supporters die voortgang belemmeren, dan te moeten erkennen dat er binnen NEC simpelweg geen daadkracht, financiele basis of beleid aanwezig was (is) om die voortgang te verwezelijken. En dan wordt er van alles aan de haren bij gesleept om die groep te identificeren/brandmerken, terwijl er zat mensen waren die voor het balkenshirt en voor een verhuizing waren, of tegen beide. Maar aan het eind van de dag, als NEC en de investeerders het geld, de wil en de kunde gehad hadden om ‘door te pakken’, dan was er gewoon doorgepakt. Kijk gewoon eens naar de feiten en de nuance dan te zoeken naar een schimmig supporterscollectief dat alle voortgang bij NEC wilt stoppen en de jaren ‘80 wilt herbeleven. Want geloof me, dat collectief bestaat helemaal niet.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9384
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Polleke »

Mark Ariaans schreef:
ma 09 apr 2018, 15:18
Polleke beweert dat traditie (en de aanhangers van ‘clubcultuur’ en traditie) vooruitgang bij de club in de weg staan. Maar zonder dit te onderbouwen blijft dit een uiterst loze frase. Feit is dat NEC uberhaupt nooit het geld of de daadkracht gehad heeft om dat hele Bijsterhuizen stadion idee kracht bij te zetten, dat NEC voldoende mogelijkheden had om in de Goffert aan vernieuwing en uitbreiding te werken maar ook dit financieel niet kon klaar boksen, dat het Teletubby stadion idee voornamelijk door beoogde partners onderuit gehaald is, en dat het balkenshirt niks met het stadion van doen heeft. Maar het is veel makkelijker om te roepen dat er een soort geheim cabal bestaat, of een vijfde kolonne, van”traditie”-supporters die voortgang belemmeren, dan te moeten erkennen dat er binnen NEC simpelweg geen daadkracht, financiele basis of beleid aanwezig was (is) om die voortgang te verwezelijken. En dan wordt er van alles aan de haren bij gesleept om die groep te identificeren/brandmerken, terwijl er zat mensen waren die voor het balkenshirt en voor een verhuizing waren, of tegen beide. Maar aan het eind van de dag, als NEC en de investeerders het geld, de wil en de kunde gehad hadden om ‘door te pakken’, dan was er gewoon doorgepakt. Kijk gewoon eens naar de feiten en de nuance dan te zoeken naar een schimmig supporterscollectief dat alle voortgang bij NEC wilt stoppen en de jaren ‘80 wilt herbeleven. Want geloof me, dat collectief bestaat helemaal niet.
Ik heb het niet over een supporterscollectief. Ik zeg al helemaal niet dat supporters degene zijn die toen dat doorpakken in de weg zaten. Ik geloof daar totaal niet in. De meeste clubs waar ik het over heb hebben kleine stapjes gezet. Dan die tribune dan die. En dat kon bij ons niet omdat we in een stadspark zitten. NEC had heus wel in stapjes dingen kunnen doen, ook financieel. Maar het mocht niet.

Ik probeer aan te geven dat commercie en reputatie bepalend is hoe succesvol clubs zijn en we die boot hebben misgelopen. Dat daar de problemen van nu wel het gevolg van zijn. Stel dat we het wel hadden kunnen doen, de kans is groot dat NEC dan zelfs de eerste keer niet gedegradeerd was. Dat is nu natuurlijk makkelijk terugkijken.

Mijn punt is dat commercie voor het puur overleven van NEC belangrijker is dan bepaalde tradities. En dat ik moeite heb met supporters die dat niet willen zien. Dat daar toen forse discussies over waren. En dat dezelfde supporters die er toen tegen waren nu ook balen waar we staan. Ik zeg niet dat zij verantwoordelijk zijn voor wat dan ook. Ik heb het puur over die discussie van toen, waar toen iedereen stond, en waar we nu staan.

Ik denk dat iedereen zich hier realiseert dan we als club op de rand van de sportieve afgrond staan. En dat mocht er een wonder gebeuren en we wel overeind blijven en een rol van betekenis blijven spelen: dat er in ons denken iets moet veranderen willen we voorkomen dat we weer hier terecht komen.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Mark Ariaans »

Wederom: appels en peren. Jij beweert dat deze ‘traditie’ supporters een situatie voor ogen stond waar we nu in verkeren. Dat is gewoon klinkklare onzin. Geen enkele supporter wil NEC troosteloos in de Juup zien bungelen. Wat degenen waar jij aan refereert (en ik reken mijzelf daar ook toe) hebben gezegd is dat NEC als profclub financieel haar eigen broek moet kunnen ophouden en zich niet volledig afhankelijk moet maken van investeerders. En als dat betekent dat je tijdelijk een stapje terug moet doen, dan is dat een noodzakelijk kwaad, zo lang dit betekent dat je de financien weer op orde krijgt en weer baas in eigen huis kunt zijn op termijn. Maar dat is totaal niet wat er momenteel gebeurt. De investeerders grepen juist de macht een paar jaar terug, met alle gevolgen van dien. Waar we nu staan is zo’n beetje het tegengestelde van alles wat ik/wij zeiden. Alleen het balkenshirt is terug, al is dat nou precies meer een uitwas/zoethoudertje van een club die wil uitstralen dat ze naar de supporters luisteren, terwijl juist op de belangrijke punten (financien, sportief beleid) niks gecommuniceerd wordt. Jouw bewering dat degenen die pro-balkenshirt etc waren niet moeten zeuren omdat de huidige situatie precies is wat ze zelf wilden is dus pure onzin. Geen enkel persoon met een NEC hart wil de club in de positie zien waarin ze nu verkeert, en ik vind het erg flauw om dat standpunt een groep supporters onterecht in de schoenen te schuiven.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Legendario »

jackkreta schreef:
ma 09 apr 2018, 14:43
Een hele discussie zonder de inbreng van Legendario. :crazy:
Ik lees nog sneller de Bijbel uit dan al die lappen tekst hier. :wink:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten