Seizoenkaart 2015-2016

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2015-2016

Bericht door Tiel »

Stefannec schreef:@tiel

Meen je dat??

Hoop echt dat het een act is anders is het nog erger met je gesteld als ik dacht.
Wat klopt er niet dan, zou het graag weten. Ik overweeg om te stoppen met werken na deze berekening via de site van de belastingdienst.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2015-2016

Bericht door vak Oost »

Tiel schreef:
Stefannec schreef:@tiel - Meen je dat?? Hoop echt dat het een act is anders is het nog erger met je gesteld als ik dacht.
Wat klopt er niet dan, zou het graag weten. Ik overweeg om te stoppen met werken na deze berekening via de site van de belastingdienst.
Het recht van toeslagen is per huishouden verschillend en als je ook graag van de bijstand wilt leven ... be my guest maar ga daarna niet lopen te zeiken dat alles te duur is.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2015-2016

Bericht door Tiel »

vak Oost schreef:
Tiel schreef:
Stefannec schreef:@tiel - Meen je dat?? Hoop echt dat het een act is anders is het nog erger met je gesteld als ik dacht.
Wat klopt er niet dan, zou het graag weten. Ik overweeg om te stoppen met werken na deze berekening via de site van de belastingdienst.
Het recht van toeslagen is per huishouden verschillend en als je ook graag van de bijstand wilt leven ... be my guest maar ga daarna niet lopen te zeiken dat alles te duur is.
Gezin met kinderen, daar waar we de discussie mee begonnen hier. In dit geval 1 onder en 1 boven de 18.
Maar het klopt dus toch wat ik zeg?
Ik maak het niet op hoor per maand die 1900 euro, en ik heb nu 0,00 toeslag.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2015-2016

Bericht door TT »

Afijn.....de seizoenkaarten. Hoe staat het daar mee?

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13385
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2015-2016

Bericht door Pol »

TT schreef:Afijn.....de seizoenkaarten. Hoe staat het daar mee?
Veel te weinig, zoals Tiel terecht stelt.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2015-2016

Bericht door Arjan van Hout »

Pol schreef:
TT schreef:Afijn.....de seizoenkaarten. Hoe staat het daar mee?
Veel te weinig, zoals Tiel terecht stelt.
Hoeveel zijn er dan verkocht, weet iemand dat überhaupt wel?

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13385
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2015-2016

Bericht door Pol »

Eniesee schreef:
Pol schreef:
TT schreef:Afijn.....de seizoenkaarten. Hoe staat het daar mee?
Veel te weinig, zoals Tiel terecht stelt.
Hoeveel zijn er dan verkocht, weet iemand dat überhaupt wel?
Niet precies maar liep laatst nog langs het bord in de hal van het stadion en zag te veel lege plekken.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2015-2016

Bericht door vak Oost »

Eniesee schreef:
Pol schreef:
TT schreef:Afijn.....de seizoenkaarten. Hoe staat het daar mee?
Veel te weinig, zoals Tiel terecht stelt.
Hoeveel zijn er dan verkocht, weet iemand dat überhaupt wel?
het laatste forum bericht deze week over aantallen was plus 5700 en een beetje
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3721
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2015-2016

Bericht door Super-Simr »

Wanneer men genegen was om te schuiven met plaatsen zou ik ook nog een derde seizoenkaart willen kopen...
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

jbnmgn

Re: Seizoenkaart 2015-2016

Bericht door jbnmgn »

Stefannec schreef:@tiel

Meen je dat??

Hoop echt dat het een act is anders is het nog erger met je gesteld als ik dacht.
Als je bij de voedselbank loopt heb je geen inkomen, geen uitkering, niets. Alles wordt voor jou betaald zoals hur, nuon enz, en verder krijg je MAAR 45 euro voor 1 tot 3 pers. huishoudens en 90 euro voor grotere gezinnen, dus waar Tiel die (on) wijsheid vandaan haalt weet ik niet, maar hij zou zich eens verder moeten verdiepen in dergelijke probleem gevallen. Dus nee Tiel, het is geen keuze. En bedenk 1 ding Tiel: er zijn in Nijmegen alleen al ruim 550 gezinnen die gebruik moeten maken van de voedselbank.
Dus voordat je weer dergelijke onzin uitkraamt moet je eerst mar eens na gaan denken over dit probleem geval.
Ik heb geen idee hoeveel gezinnen er dan in heel Nederland zijn maar schrijnend is het wel, en schandalig ook dat de regering het zover laat komen.

jbnmgn

Re: Seizoenkaart 2015-2016

Bericht door jbnmgn »

Tiel schreef:
Stefannec schreef:@tiel

Meen je dat??

Hoop echt dat het een act is anders is het nog erger met je gesteld als ik dacht.
Wat klopt er niet dan, zou het graag weten. Ik overweeg om te stoppen met werken na deze berekening via de site van de belastingdienst.
Wat er niet klopt is heel simpel: jou beredenering!!

jbnmgn

Re: Seizoenkaart 2015-2016

Bericht door jbnmgn »

Pol schreef:
Eniesee schreef:
Pol schreef:
TT schreef:Afijn.....de seizoenkaarten. Hoe staat het daar mee?
Veel te weinig, zoals Tiel terecht stelt.
Hoeveel zijn er dan verkocht, weet iemand dat überhaupt wel?
Niet precies maar liep laatst nog langs het bord in de hal van het stadion en zag te veel lege plekken.
NEC is nog steeds zeer laks in het naar buiten brengen van de stand van zaken m.b.t. het aantal verkochte kaarten. Ik heb al tig keer aangegeven: zet de stand dagelijks op de site of voor mijn part wekelijks. Maak er een teller van die oploopt. Zo stimuleer je misschien nog anderen om er ook een te kopen.
En wat het schuiven van plaatsen betreft: ook hierin zou NEC actief mee kunnen denken door mensen persoonlijk te benaderen of ze genegen zijn een rij op te schuiven b.v. om zo een groep mensen bij elkaar te kunnen zetten. Wil die persoon dan niet dan houd het op maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd.
(ik weet niet of ze dit al doen maar het is maar een idee). En mochten ze daarvoor iemand zoeken tegen een goed salaris........... :biggrin: bel me :wink:

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Seizoenkaart 2015-2016

Bericht door jasper491 »

5800 geloof ik

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13385
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2015-2016

Bericht door Pol »

jasper491 schreef:5800 geloof ik
En dan nog zijn er mensen die roepen dat we een stadion met 25000 stoeltjes nodig hebben

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2015-2016

Bericht door Demtsjenko »

Tiel schreef:
vak Oost schreef:
Tiel schreef:
Stefannec schreef:@tiel - Meen je dat?? Hoop echt dat het een act is anders is het nog erger met je gesteld als ik dacht.
Wat klopt er niet dan, zou het graag weten. Ik overweeg om te stoppen met werken na deze berekening via de site van de belastingdienst.
Het recht van toeslagen is per huishouden verschillend en als je ook graag van de bijstand wilt leven ... be my guest maar ga daarna niet lopen te zeiken dat alles te duur is.
Gezin met kinderen, daar waar we de discussie mee begonnen hier. In dit geval 1 onder en 1 boven de 18.
Maar het klopt dus toch wat ik zeg?
Ik maak het niet op hoor per maand die 1900 euro, en ik heb nu 0,00 toeslag.
1900 euro betaal ik bijna alleen al aan kinderopvang... gelukkig krijg ik wat terug van dat bedrag...

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2015-2016

Bericht door Arjan van Hout »

Demtsjenko schreef:
Tiel schreef:
vak Oost schreef:
Tiel schreef:
Stefannec schreef:@tiel - Meen je dat?? Hoop echt dat het een act is anders is het nog erger met je gesteld als ik dacht.
Wat klopt er niet dan, zou het graag weten. Ik overweeg om te stoppen met werken na deze berekening via de site van de belastingdienst.
Het recht van toeslagen is per huishouden verschillend en als je ook graag van de bijstand wilt leven ... be my guest maar ga daarna niet lopen te zeiken dat alles te duur is.
Gezin met kinderen, daar waar we de discussie mee begonnen hier. In dit geval 1 onder en 1 boven de 18.
Maar het klopt dus toch wat ik zeg?
Ik maak het niet op hoor per maand die 1900 euro, en ik heb nu 0,00 toeslag.
1900 euro betaal ik bijna alleen al aan kinderopvang... gelukkig krijg ik wat terug van dat bedrag...
Tiel kijkt alleen naar inkomsten, die snapt niet dat je ook uitgaven hebt. Ik vind het gewoon kwetsend voor mensen in de bijstand hoe hij hier op reageerd. Kom in mijn werk veel mensen tegen die op bijstandsniveau leven en die kunnen niet zo aar even 180 euro ophoesten

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13385
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2015-2016

Bericht door Pol »

Eniesee schreef: Kom in mijn werk veel mensen tegen die op bijstandsniveau leven en die kunnen niet zo aar even 180 euro ophoesten
Ongetwijfeld. Maar de groep die geen seizoenkaart kan betalen zal zeer beperkt zijn. De prijzen zijn meer dan schappelijk. Lijkt me nauwelijks een argument voor de tegenvallende verkoop.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2015-2016

Bericht door Demtsjenko »

heb ook veel met mensen uit de bijstand gewerkt in mijn vorige functies en inderdaad... veel daarvan hebben het echt niet breed en dan gaat het wel om prioriteiten stellen... en als je dan moet kiezen tussen een seizoenkaart NEC of cadeautjes voor je kinderen met verjaardag/sinterklaas/kerst dan kiest menig ouder voor het laatste...

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7340
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2015-2016

Bericht door Keizerstad1994 »

Oef, 5800 valt wel tegen zeg. Zijn dus in een maand tijd slechts (circa) 300 kaarten verkocht(5500 op 15 juni).

Hoop dat het aantal nog wat stijgt door o.a. de Open Dag.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2015-2016

Bericht door eniesee-elst »

Pol schreef:
Eniesee schreef: Kom in mijn werk veel mensen tegen die op bijstandsniveau leven en die kunnen niet zo aar even 180 euro ophoesten
Ongetwijfeld. Maar de groep die geen seizoenkaart kan betalen zal zeer beperkt zijn. De prijzen zijn meer dan schappelijk. Lijkt me nauwelijks een argument voor de tegenvallende verkoop.
Tegenvallende verkoop? Er zijn momenteel slechts 300 kaarten minder verkocht dan in het vorige eredivisie seizoen en 100 meer dan in het afgelopen seizoen (dat is inclusief halve seizoenkaarten). De business seats etc. zitten niet in die 5800.

semnec
Berichten: 686
Lid geworden op: di 15 jan 2013, 10:42
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2015-2016

Bericht door semnec »

jbnmgn schreef:
Stefannec schreef:Geeft NEC wel eens kaarten weg aan de voedselbank?
Zodat mensen die niet kunnen toch eens gaan?

Stadion is meestal toch niet uitverkocht moet kunnen vind ik.
Goed idee!!! Ik ga er mee naar NEC. Kijken wat ze kunnen betekenen. Echter: ik persoonlijk wil dan niet dat die mensen bij elkaar in een bepaald vak komen om te voorkomen dat bekend wordt dat daar "cliënten" van ons zitten.
Idee is niet nieuw, zie hieronder

Vitesse deelt gratis kaartjes uit via Voedselbank
Foto: ProShots
Gepubliceerd: 14 december 2013 12:12
Laatste update: 14 december 2013 12:12

Klanten van de Arnhemse Voedselbank kregen vrijdag een verrassing: in hun voedselpakket zaten ook gratis kaartjes voor de thuiswedstrijd van Vitesse zondag tegen NAC Breda.
Volgens De Gelderlander heeft de koploper van de eredivisie duizenden kaartjes beschikbaar gesteld voor verdeling via de Voedselbank.

In Arnhem en omgeving maken 1.050 huishoudens gebruik van de Voedselbank en voor zover er behoefte aan was, kregen alle gezinsleden een gratis ticket. Ook de medewerkers van de bank mogen zondag voor niks op de tribune zitten.

Tom Hillemans, voorzitter van de Voedselbank regio Arnhem, is blij met de actie. Volgens hem is het de eerste keer dat Vitesse vrijkaartjes aanbiedt.

Er komen dit seizoen gemiddeld ruim zestienduizend toeschouwers af op thuiswedstrijden van de ploeg van coach Peter Bosz. De capaciteit van het GelreDome is 25.000. Voor het duel met NAC waren ook veel kaartjes over.

De fans die zondag in het stadion zitten, zullen in de rust afscheid kunnen nemen van Marco van Ginkel. De middenvelder vertrok afgelopen zomer naar Chelsea.



Klanten Voedselbank verkopen gratis kaart Vitesse
Facebook Twitter Google+
Geplaatst op
14 december 2013
Laatste update
15 december, 17:08
Foto's 1 REACTIES (82)

ANP
ARNHEM - Tientallen klanten van de Voedselbank in Arnhem proberen hun gratis gekregen kaarten voor Vitesse – NAC via internet van de hand te doen.
Bekijk ook...
Vitesse brengt kaartjes naar de Voedselbank
Vitesse blokkeert doorverkochte kaarten Voedselbank
Vitesse stelde afgelopen vrijdag kaarten beschikbaar voor de 1.050 huishoudens uit Arnhem en omgeving die gebruik maken van de diensten van de Voedselbank. Ook de 375 medewerkers van de bank mogen voor niets naar de thuiswedstrijd van Vitesse, waarvoor veel kaartjes over waren. In een begeleidende brief stond dat het niet is toegestaan de kaarten te verkopen of weg te geven. Het is de eerste keer dat de voetbalclub kaartjes aanbiedt.

Buskaartjes

Melanie Dercksen, klant bij de Voedselbank in Arnhem, probeert haar kaarten via internet te slijten. "Ik kan niet eens de buskaartjes voor mij en mijn 4 kinderen naar GelreDome betalen. Ik wil het geld gebruiken om kerst te kunnen vieren, dat gaat anders niet."

De reacties die de aanbieders op internet krijgen, liegen er niet om. "Mensen verwijten me dat ik de kaartjes niet weggeef. Ga eens in mijn schoenen staan."

Verkoopverbod

Een andere aanbieder zegt niets te weten van het verkoopverbod. Hij verkocht 3 kaarten voor 10 euro per stuk. "Ik heb nergens gelezen dat het niet mag. We kunnen de paar tientjes goed gebruiken voor de feestdagen."

Niet netjes

Tom Hillemans, voorzitter van de Voedselbank regio Arnhem, vindt het 'niet netjes' dat zijn klanten de kaarten toch op internet aanbieden. "Er zijn altijd mensen die er misbruik van maken, maar daar doen we het niet voor. Als blijkt dat het grootschalig anders loopt dan gepland, gaan we de gang van zaken zeker evalueren. Het is nu nog te vroeg om conclusies te trekken."

jbnmgn

Re: Seizoenkaart 2015-2016

Bericht door jbnmgn »

Keizerstad1994 schreef:Oef, 5800 valt wel tegen zeg. Zijn dus in een maand tijd slechts (circa) 300 kaarten verkocht(5500 op 15 juni).

Hoop dat het aantal nog wat stijgt door o.a. de Open Dag.
We mogen blij zijn als we de 6500 halen. Meer kan alleen als er op transfergebied nog wat klinkende namen komen, want daar komen mensen ook voor. Verder verwacht ik na een paar wedstrijden waarin de mensen zien/horen hoe NEC er voor staat, dat er dan nog wel wat bij komen.
Maar meer dan 7500 gaat het niet worden.

jbnmgn

Re: Seizoenkaart 2015-2016

Bericht door jbnmgn »

semnec schreef:
jbnmgn schreef:
Stefannec schreef:Geeft NEC wel eens kaarten weg aan de voedselbank?
Zodat mensen die niet kunnen toch eens gaan?

Stadion is meestal toch niet uitverkocht moet kunnen vind ik.
Goed idee!!! Ik ga er mee naar NEC. Kijken wat ze kunnen betekenen. Echter: ik persoonlijk wil dan niet dat die mensen bij elkaar in een bepaald vak komen om te voorkomen dat bekend wordt dat daar "cliënten" van ons zitten.
Idee is niet nieuw, zie hieronder

Vitesse deelt gratis kaartjes uit via Voedselbank
Foto: ProShots
Gepubliceerd: 14 december 2013 12:12
Laatste update: 14 december 2013 12:12

Klanten van de Arnhemse Voedselbank kregen vrijdag een verrassing: in hun voedselpakket zaten ook gratis kaartjes voor de thuiswedstrijd van Vitesse zondag tegen NAC Breda.
Volgens De Gelderlander heeft de koploper van de eredivisie duizenden kaartjes beschikbaar gesteld voor verdeling via de Voedselbank.

In Arnhem en omgeving maken 1.050 huishoudens gebruik van de Voedselbank en voor zover er behoefte aan was, kregen alle gezinsleden een gratis ticket. Ook de medewerkers van de bank mogen zondag voor niks op de tribune zitten.

Tom Hillemans, voorzitter van de Voedselbank regio Arnhem, is blij met de actie. Volgens hem is het de eerste keer dat Vitesse vrijkaartjes aanbiedt.

Er komen dit seizoen gemiddeld ruim zestienduizend toeschouwers af op thuiswedstrijden van de ploeg van coach Peter Bosz. De capaciteit van het GelreDome is 25.000. Voor het duel met NAC waren ook veel kaartjes over.

De fans die zondag in het stadion zitten, zullen in de rust afscheid kunnen nemen van Marco van Ginkel. De middenvelder vertrok afgelopen zomer naar Chelsea.



Klanten Voedselbank verkopen gratis kaart Vitesse
Facebook Twitter Google+
Geplaatst op
14 december 2013
Laatste update
15 december, 17:08
Foto's 1 REACTIES (82)

ANP
ARNHEM - Tientallen klanten van de Voedselbank in Arnhem proberen hun gratis gekregen kaarten voor Vitesse – NAC via internet van de hand te doen.
Bekijk ook...
Vitesse brengt kaartjes naar de Voedselbank
Vitesse blokkeert doorverkochte kaarten Voedselbank
Vitesse stelde afgelopen vrijdag kaarten beschikbaar voor de 1.050 huishoudens uit Arnhem en omgeving die gebruik maken van de diensten van de Voedselbank. Ook de 375 medewerkers van de bank mogen voor niets naar de thuiswedstrijd van Vitesse, waarvoor veel kaartjes over waren. In een begeleidende brief stond dat het niet is toegestaan de kaarten te verkopen of weg te geven. Het is de eerste keer dat de voetbalclub kaartjes aanbiedt.

Buskaartjes

Melanie Dercksen, klant bij de Voedselbank in Arnhem, probeert haar kaarten via internet te slijten. "Ik kan niet eens de buskaartjes voor mij en mijn 4 kinderen naar GelreDome betalen. Ik wil het geld gebruiken om kerst te kunnen vieren, dat gaat anders niet."

De reacties die de aanbieders op internet krijgen, liegen er niet om. "Mensen verwijten me dat ik de kaartjes niet weggeef. Ga eens in mijn schoenen staan."

Verkoopverbod

Een andere aanbieder zegt niets te weten van het verkoopverbod. Hij verkocht 3 kaarten voor 10 euro per stuk. "Ik heb nergens gelezen dat het niet mag. We kunnen de paar tientjes goed gebruiken voor de feestdagen."

Niet netjes

Tom Hillemans, voorzitter van de Voedselbank regio Arnhem, vindt het 'niet netjes' dat zijn klanten de kaarten toch op internet aanbieden. "Er zijn altijd mensen die er misbruik van maken, maar daar doen we het niet voor. Als blijkt dat het grootschalig anders loopt dan gepland, gaan we de gang van zaken zeker evalueren. Het is nu nog te vroeg om conclusies te trekken."
Kijk NEC. zo kan het dus ook!!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22803
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2015-2016

Bericht door burp »

Waarom?
Mensen bij de voedselbanken hebben vooral wat aan voedsel.
Kaartjes etc. is enkel het eigen imago oppoetsen van 'kijk pns eens goed doen'. Is dan ook heel makkelijk geven als je toch elke wedstrijd duizenden plaatsen over hebt.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2015-2016

Bericht door Arjan van Hout »

burp schreef:Waarom?
Mensen bij de voedselbanken hebben vooral wat aan voedsel.
Kaartjes etc. is enkel het eigen imago oppoetsen van 'kijk pns eens goed doen'. Is dan ook heel makkelijk geven als je toch elke wedstrijd duizenden plaatsen over hebt.
Inderdaad

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten