Seizoenskaart 2014-2015

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2014-2015

Bericht door TT »

LvB schreef:
burp schreef:ja, maar de prikkel is nu wel voorbij.
Van de huidige scc houders die van de schrik bekomen zijn en willen blijven zullen de meesten nu wel verlengd hebben, zeker met de korting tot en met vandaag. Zal nog wel wat bij komen, maar van de echt nieuwe scc houders zullen we het dit jaar niet moeten hebben.
Ik ga komend seizoen voor het eerst een kaart nemen. Ik wacht alleen nog op 2 à 3 vrienden die het overwegen.
En anders kom je lekker bij mij zitten kleine man!

Sjoerdbemmel
Berichten: 1777
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2014-2015

Bericht door Sjoerdbemmel »

Heb ik ook "last" van.. ik heb helaas niet zoveel voetbalmaten en sws geen nec'rs.. en alleen vind ik.het niet leuk om een seizoenskaart te nemen

Niels
Berichten: 137
Lid geworden op: do 10 jan 2008, 15:47
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2014-2015

Bericht door Niels »

Denk dat er heel veel mensen zijn die dat hebben, die willen wel, maar niet alleen.
Zou mooi forumonderwerp kunnen zijn, soort van SCC-dating site :tu:

Gebruikersavatar
kevinfl
Berichten: 225
Lid geworden op: di 21 jun 2011, 21:33
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2014-2015

Bericht door kevinfl »

Gewoon doen en dan leer je vanzelf mensen kennen

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2014-2015

Bericht door TT »

kevinfl schreef:Gewoon doen en dan leer je vanzelf mensen kennen
:withstupid:

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2014-2015

Bericht door Janssen »

benniewels schreef:Na 22 jaar een seizoenkaart gehad te hebben, vervolgens 5 jaar niet, hek et dan toch maar weer gedaan, vakkie L

Door mijn hobby zal ik de meeste tijd niet kunnen maar dan geef ik andere goede doelen maar wat minder :biggrin:
Hey Bennie, ik heb ook besloten om te verhuizen achter de goal. Vakkie M. Heb je daar al vaste plek?

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2014-2015

Bericht door Janssen »

Sjoerdbemmel schreef:Heb ik ook "last" van.. ik heb helaas niet zoveel voetbalmaten en sws geen nec'rs.. en alleen vind ik.het niet leuk om een seizoenskaart te nemen
Nou ik doe het ook hoor dus.... Vak M gaat het worden.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4573
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2014-2015

Bericht door gladiator »

Lulring naar den Bosch GVD komen we die kwal weer tegen....
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4573
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2014-2015

Bericht door gladiator »

Vak M rijen 7,8 en 9 heerlijk gezellig
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

RO
Berichten: 273
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 09:20

Re: Seizoenskaart 2014-2015

Bericht door RO »

Vak M is prima! Seizoenskaart gewoon verlengd en wat ik begreep van de mensen om mij heen ook, dus in M zitten in ieder geval de die hards.
dromen houdt ons wakker!

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2014-2015

Bericht door MojoMojo »

RO schreef:Vak M is prima! Seizoenskaart gewoon verlengd en wat ik begreep van de mensen om mij heen ook, dus in M zitten in ieder geval de die hards.
Vak L idem! :tu:
The name's so nice, you say it twice..

jbnmgn

Re: Seizoenskaart 2014-2015

Bericht door jbnmgn »

LvB schreef:
burp schreef:ja, maar de prikkel is nu wel voorbij.
Van de huidige scc houders die van de schrik bekomen zijn en willen blijven zullen de meesten nu wel verlengd hebben, zeker met de korting tot en met vandaag. Zal nog wel wat bij komen, maar van de echt nieuwe scc houders zullen we het dit jaar niet moeten hebben.
Ik ga komend seizoen voor het eerst een kaart nemen. Ik wacht alleen nog op 2 à 3 vrienden die het overwegen.
Waarom wachten, geef het goede voorbeeld en bestel hem gewoon. :tu:

Gebruikersavatar
Frank
Berichten: 362
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:56
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2014-2015

Bericht door Frank »

In het verleden had ik ruim 30 jaar een seizoenkaart. Een jaar of drie,vier geleden haakte ik af. Steeds minder herkenbaarheid en gevoel in combinatie met een druk gezinsleven deden me besluiten geen seizoenkaart meer te nemen. Af en toe kwam ik nog kijken en volgde alles natuurlijk nauw gezet! Prestatief en qua betrokkenheid van de spelers ging het steeds verder bergaf. De betrokkenheid van de supporters nam alleen maar toe!! Ik heb het gevoel dat we nu (vanuit het dal) weer iets moois op gaan bouwen. Het echte NEC en het echte NEC-gevoel. En of dat we dit jaar weer meteen gaan promoveren,weet natuurlijk niemand. Er zijn nog zo'n 6 a 7 ploegen die dit roepen c.q. perse willen. Maar dat ik er weer bij ben iedere thuiswedstrijd is wel weer geregeld!!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2014-2015

Bericht door jackkreta »

Frank schreef:In het verleden had ik ruim 30 jaar een seizoenkaart. Een jaar of drie,vier geleden haakte ik af. Steeds minder herkenbaarheid en gevoel in combinatie met een druk gezinsleven deden me besluiten geen seizoenkaart meer te nemen. Af en toe kwam ik nog kijken en volgde alles natuurlijk nauw gezet! Prestatief en qua betrokkenheid van de spelers ging het steeds verder bergaf. De betrokkenheid van de supporters nam alleen maar toe!! Ik heb het gevoel dat we nu (vanuit het dal) weer iets moois op gaan bouwen. Het echte NEC en het echte NEC-gevoel. En of dat we dit jaar weer meteen gaan promoveren,weet natuurlijk niemand. Er zijn nog zo'n 6 a 7 ploegen die dit roepen c.q. perse willen. Maar dat ik er weer bij ben iedere thuiswedstrijd is wel weer geregeld!!
:tu:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2014-2015

Bericht door Jota »

gladiator schreef:Lulring naar den Bosch GVD komen we die kwal weer tegen....
Tsja balen, want we hebben afgelopen seizoen er alles aan gedaan om hem in seizoen 2014/15 niet meer tegen te komen

geert
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 13 apr 2014, 11:06
Locatie: cuijk
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2014-2015

Bericht door geert »

jackameland schreef:
Frank schreef:In het verleden had ik ruim 30 jaar een seizoenkaart. Een jaar of drie,vier geleden haakte ik af. Steeds minder herkenbaarheid en gevoel in combinatie met een druk gezinsleven deden me besluiten geen seizoenkaart meer te nemen. Af en toe kwam ik nog kijken en volgde alles natuurlijk nauw gezet! Prestatief en qua betrokkenheid van de spelers ging het steeds verder bergaf. De betrokkenheid van de supporters nam alleen maar toe!! Ik heb het gevoel dat we nu (vanuit het dal) weer iets moois op gaan bouwen. Het echte NEC en het echte NEC-gevoel. En of dat we dit jaar weer meteen gaan promoveren,weet natuurlijk niemand. Er zijn nog zo'n 6 a 7 ploegen die dit roepen c.q. perse willen. Maar dat ik er weer bij ben iedere thuiswedstrijd is wel weer geregeld!!
:tu:
:tu:

jbnmgn

Re: Seizoenskaart 2014-2015

Bericht door jbnmgn »

Hoeveel zijn er inmiddels al verkocht

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2014-2015

Bericht door Gerd »

Stand van zaken op dit moment, zondagavond, 25 mei 2014 om 23.25 uur. We hebben geen........materiaalman, kantoorpersoneel, teammanager, en trainer. Daarnaast een zieke technische directeur ( ook maar ontslaan), een afgehaakte miljardair. Zestien spelers die weg willen/ moeten. Een failliet scouting systeem, investeerders die zich overal mee bemoeien; kortom een terminale club.
Gelukkig zijn er nog sukkels zoals ik ( en tot nu toe 2999 andere sukkels) die wel vlot reageren en een seizoenkaart hebben gekocht.
Echte supporters moeten serieus worden genomen
Wie is nu de baas, wie heeft er nu verantwoordelijkheid?
ACTIE, mijn club gaat naar de klote. :zzz:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2014-2015

Bericht door vak Oost »

Gerd schreef:Stand van zaken op dit moment, zondagavond, 25 mei 2014 om 23.25 uur. We hebben geen........materiaalman, kantoorpersoneel, teammanager, en trainer. Daarnaast een zieke technische directeur ( ook maar ontslaan),
een afgehaakte miljardair. Zestien spelers die weg willen/ moeten. Een failliet scouting systeem, investeerders die zich overal mee bemoeien; kortom een terminale club.
Gelukkig zijn er nog sukkels zoals ik ( en tot nu toe 2999 andere sukkels) die wel vlot reageren en een seizoenkaart hebben gekocht.
Echte supporters moeten serieus worden genomen. Wie is nu de baas, wie heeft er nu verantwoordelijkheid? ACTIE, mijn club gaat naar de klote.
de RvC + stak is samen met Bart van Ingen aan zet om enige structuur in de chaos te brengen en de boel weer een beetje op de rit krijgen = het is niet iets als het kopen van een krat bier bij de AH
Alles komt goed !!

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Seizoenskaart 2014-2015

Bericht door jsentani »

vak Oost schreef:
Gerd schreef:Stand van zaken op dit moment, zondagavond, 25 mei 2014 om 23.25 uur. We hebben geen........materiaalman, kantoorpersoneel, teammanager, en trainer. Daarnaast een zieke technische directeur ( ook maar ontslaan),
een afgehaakte miljardair. Zestien spelers die weg willen/ moeten. Een failliet scouting systeem, investeerders die zich overal mee bemoeien; kortom een terminale club.
Gelukkig zijn er nog sukkels zoals ik ( en tot nu toe 2999 andere sukkels) die wel vlot reageren en een seizoenkaart hebben gekocht.
Echte supporters moeten serieus worden genomen. Wie is nu de baas, wie heeft er nu verantwoordelijkheid? ACTIE, mijn club gaat naar de klote.
de RvC + stak is samen met Bart van Ingen aan zet om enige structuur in de chaos te brengen en de boel weer een beetje op de rit krijgen = het is niet iets als het kopen van een krat bier bij de AH
Volgens NEC is het wel het kopen van een krat bier. Je haalt een paar adviseurs binnen en je technisch beleid staat weer.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Ookak
Berichten: 611
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:54
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2014-2015

Bericht door Ookak »

Spelen straks wel tegen gerenormeerde eredivisieteams als Sparta, Roda, De Graafschap, RKC en ook de tobclubs ontbreken niet Ajax, PSV en Twente.... :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Gebruikersavatar
LvB
Berichten: 1644
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 10:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2014-2015

Bericht door LvB »

TT schreef:
LvB schreef:
burp schreef:ja, maar de prikkel is nu wel voorbij.
Van de huidige scc houders die van de schrik bekomen zijn en willen blijven zullen de meesten nu wel verlengd hebben, zeker met de korting tot en met vandaag. Zal nog wel wat bij komen, maar van de echt nieuwe scc houders zullen we het dit jaar niet moeten hebben.
Ik ga komend seizoen voor het eerst een kaart nemen. Ik wacht alleen nog op 2 à 3 vrienden die het overwegen.
En anders kom je lekker bij mij zitten kleine man!
:biggrin: :sjaal:

Gebruikersavatar
Rob Penkelman
Berichten: 325
Lid geworden op: vr 03 jul 2009, 14:07

Re: Seizoenskaart 2014-2015

Bericht door Rob Penkelman »

jbnmgn schreef:Hoeveel zijn er inmiddels al verkocht
nog net geen 3500!
Niet meteen iemand veroordelen, misschien was ie tijdelijk bezopen!

ernie

Re: Seizoenskaart 2014-2015

Bericht door ernie »

LvB schreef:
TT schreef:
LvB schreef:
burp schreef:ja, maar de prikkel is nu wel voorbij.
Van de huidige scc houders die van de schrik bekomen zijn en willen blijven zullen de meesten nu wel verlengd hebben, zeker met de korting tot en met vandaag. Zal nog wel wat bij komen, maar van de echt nieuwe scc houders zullen we het dit jaar niet moeten hebben.
Ik ga komend seizoen voor het eerst een kaart nemen. Ik wacht alleen nog op 2 à 3 vrienden die het overwegen.
En anders kom je lekker bij mij zitten kleine man!
:biggrin: :sjaal:
Ik ga hier een poging doen, maar je '2 à 3 vrienden' die het nog overwegen en de 'kleine man' van Chiron doet mij vermoeden dat je Bitter bent? Ben ik correct?

A. Ja
B. Ja

Jurdie
Berichten: 1532
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 10:42
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Seizoenskaart 2014-2015

Bericht door Jurdie »

RO schreef:Vak M is prima! Seizoenskaart gewoon verlengd en wat ik begreep van de mensen om mij heen ook, dus in M zitten in ieder geval de die hards.
Als ze nog maar 3plekken voor mij overhouden!
Heb er 3 aangevraagd voor vak M rij 6-10 :sjaal:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten