Aanpak ongeregeldheden
Re: Aanpak ongeregeldheden
Of de KNVB bemoeit zich er niet mee en laat NEC zelf bepalen wat de tribunes op komt en wat niet. Overdreven gedoe allemaal, en dan de knvb die even met zijn vingertje elke club weer langs gaat om boetes uit te delen. Triest. Alleen maar ellende heb je van die bond.
- Bottendaal
- Contacteer:
Zolang het de wedstrijd niet hindert, of niet op het veld komt zou je inderdaad zeggen dat het veiligheid betreft en dus verantwoordelijkheid van de club is.DRS schreef: ↑vr 04 okt 2024, 19:37Of de KNVB bemoeit zich er niet mee en laat NEC zelf bepalen wat de tribunes op komt en wat niet. Overdreven gedoe allemaal, en dan de knvb die even met zijn vingertje elke club weer langs gaat om boetes uit te delen. Triest. Alleen maar ellende heb je van die bond.
Ja en dit geval gaat het over een paar fakkeltjes in een sfeervak. Daar is het vak volgens mij ook voor bestemd.Bottendaal schreef: ↑vr 04 okt 2024, 20:11Zolang het de wedstrijd niet hindert, of niet op het veld komt zou je inderdaad zeggen dat het veiligheid betreft en dus verantwoordelijkheid van de club is.DRS schreef: ↑vr 04 okt 2024, 19:37Of de KNVB bemoeit zich er niet mee en laat NEC zelf bepalen wat de tribunes op komt en wat niet. Overdreven gedoe allemaal, en dan de knvb die even met zijn vingertje elke club weer langs gaat om boetes uit te delen. Triest. Alleen maar ellende heb je van die bond.
Daar denken ze zelf ook anders over anders zou het niet zo stiekem gaan en met een bivakmuts op.DRS schreef: ↑vr 04 okt 2024, 20:16Ja en dit geval gaat het over een paar fakkeltjes in een sfeervak. Daar is het vak volgens mij ook voor bestemd.Bottendaal schreef: ↑vr 04 okt 2024, 20:11Zolang het de wedstrijd niet hindert, of niet op het veld komt zou je inderdaad zeggen dat het veiligheid betreft en dus verantwoordelijkheid van de club is.DRS schreef: ↑vr 04 okt 2024, 19:37Of de KNVB bemoeit zich er niet mee en laat NEC zelf bepalen wat de tribunes op komt en wat niet. Overdreven gedoe allemaal, en dan de knvb die even met zijn vingertje elke club weer langs gaat om boetes uit te delen. Triest. Alleen maar ellende heb je van die bond.
Waarom zouden ze daar anders over denken? Dat de KNVB overspannen reageert op niks, wil niet zeggen dat je graag een sv wil. Laat ze zich druk maken om belangrijke zaken.E.B schreef: ↑vr 04 okt 2024, 20:27Daar denken ze zelf ook anders over anders zou het niet zo stiekem gaan en met een bivakmuts op.DRS schreef: ↑vr 04 okt 2024, 20:16Ja en dit geval gaat het over een paar fakkeltjes in een sfeervak. Daar is het vak volgens mij ook voor bestemd.Bottendaal schreef: ↑vr 04 okt 2024, 20:11Zolang het de wedstrijd niet hindert, of niet op het veld komt zou je inderdaad zeggen dat het veiligheid betreft en dus verantwoordelijkheid van de club is.DRS schreef: ↑vr 04 okt 2024, 19:37Of de KNVB bemoeit zich er niet mee en laat NEC zelf bepalen wat de tribunes op komt en wat niet. Overdreven gedoe allemaal, en dan de knvb die even met zijn vingertje elke club weer langs gaat om boetes uit te delen. Triest. Alleen maar ellende heb je van die bond.
Er wordt gezegd dat het vak er voor bestemd is. Als dat zo zou zijn had je het niet stiekem hoeven doen. Het is verboden.P. schreef: ↑vr 04 okt 2024, 21:10Waarom zouden ze daar anders over denken? Dat de KNVB overspannen reageert op niks, wil niet zeggen dat je graag een sv wil. Laat ze zich druk maken om belangrijke zaken.E.B schreef: ↑vr 04 okt 2024, 20:27Daar denken ze zelf ook anders over anders zou het niet zo stiekem gaan en met een bivakmuts op.DRS schreef: ↑vr 04 okt 2024, 20:16Ja en dit geval gaat het over een paar fakkeltjes in een sfeervak. Daar is het vak volgens mij ook voor bestemd.Bottendaal schreef: ↑vr 04 okt 2024, 20:11Zolang het de wedstrijd niet hindert, of niet op het veld komt zou je inderdaad zeggen dat het veiligheid betreft en dus verantwoordelijkheid van de club is.DRS schreef: ↑vr 04 okt 2024, 19:37Of de KNVB bemoeit zich er niet mee en laat NEC zelf bepalen wat de tribunes op komt en wat niet. Overdreven gedoe allemaal, en dan de knvb die even met zijn vingertje elke club weer langs gaat om boetes uit te delen. Triest. Alleen maar ellende heb je van die bond.
En leuk dat je het onderling met elkaar doet, mij prima. Maar bij uitwedstrijden vallen ze er anderen ook lastig mee. Verspreid over het vak gaan staan en vervolgens je jas of andere kleding vol brandgaatjes.
Dat zal. Je zal maar zo’n josti naast je hebben staan die je een portie longkanker staat te bezorgen, om nog te zwijgen hoe het uit de hand kan lopen als er iets in de hens vliegt. Vuurwerk hoort gewoon niet op de tribune. Doe dat maar georganiseerd op het veld als er iets bijzonders is.Johnny schreef: ↑vr 04 okt 2024, 19:10Was mooi vuurwerk, netjes en bescheiden.burp schreef: ↑vr 04 okt 2024, 14:42
Het vuurwerk tegen FC Twente
OG was wat specifieker.Boete voor NEC
Een boete van 7.500 euro voor NEC. De Nijmeegse club heeft dit gekregen voor het afsteken van vuurwerk, tijdens de thuiswedstrijd tegen FC Twente op 10 augustus.
https://www.gld.nl/sport/8212948/cadeau ... aining-nec
080 mogen we hier voor bedanken.
KNVB moet eens met de clubs gaan bespreken wat wel en niet mag met pyro en welk soort pyro. Is in andere landen ook gebeurd. Misschien kan NEC hier het voortouw in nemen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Bottendaal
- Contacteer:
Maar dat zou toch verantwoordelijkheid van de clubs moeten zijn, waar bemoeit de KNVB zich mee?bertje schreef: ↑vr 04 okt 2024, 21:50Dat zal. Je zal maar zo’n josti naast je hebben staan die je een portie longkanker staat te bezorgen, om nog te zwijgen hoe het uit de hand kan lopen als er iets in de hens vliegt. Vuurwerk hoort gewoon niet op de tribune. Doe dat maar georganiseerd op het veld als er iets bijzonders is.Johnny schreef: ↑vr 04 okt 2024, 19:10Was mooi vuurwerk, netjes en bescheiden.burp schreef: ↑vr 04 okt 2024, 14:42
Een boete van 7.500 euro voor NEC. De Nijmeegse club heeft dit gekregen voor het afsteken van vuurwerk, tijdens de thuiswedstrijd tegen FC Twente op 10 augustus.
KNVB moet eens met de clubs gaan bespreken wat wel en niet mag met pyro en welk soort pyro. Is in andere landen ook gebeurd. Misschien kan NEC hier het voortouw in nemen.
Geen idee wie er zegt dat het vak er voor bestemd is. Niet gelezen en zal ook echt niemand denken. Wat ze wel zullen denken is dat het sfeervak wel de meest voor de hand liggende plek is om stadionfakkelsht af te steken.E.B schreef: ↑vr 04 okt 2024, 21:14Er wordt gezegd dat het vak er voor bestemd is. Als dat zo zou zijn had je het niet stiekem hoeven doen. Het is verboden.P. schreef: ↑vr 04 okt 2024, 21:10Waarom zouden ze daar anders over denken? Dat de KNVB overspannen reageert op niks, wil niet zeggen dat je graag een sv wil. Laat ze zich druk maken om belangrijke zaken.E.B schreef: ↑vr 04 okt 2024, 20:27Daar denken ze zelf ook anders over anders zou het niet zo stiekem gaan en met een bivakmuts op.DRS schreef: ↑vr 04 okt 2024, 20:16Ja en dit geval gaat het over een paar fakkeltjes in een sfeervak. Daar is het vak volgens mij ook voor bestemd.Bottendaal schreef: ↑vr 04 okt 2024, 20:11Zolang het de wedstrijd niet hindert, of niet op het veld komt zou je inderdaad zeggen dat het veiligheid betreft en dus verantwoordelijkheid van de club is.DRS schreef: ↑vr 04 okt 2024, 19:37Of de KNVB bemoeit zich er niet mee en laat NEC zelf bepalen wat de tribunes op komt en wat niet. Overdreven gedoe allemaal, en dan de knvb die even met zijn vingertje elke club weer langs gaat om boetes uit te delen. Triest. Alleen maar ellende heb je van die bond.
En leuk dat je het onderling met elkaar doet, mij prima. Maar bij uitwedstrijden vallen ze er anderen ook lastig mee. Verspreid over het vak gaan staan en vervolgens je jas of andere kleding vol brandgaatjes.
Dat zei DRS. Maar in het uitvak gebeurt het ook. Zit je daarna met je jas van een paar honderd euro met zooi erop en brandgaatjes. Al verschillende keren gezien/meegemaakt.P. schreef: ↑za 05 okt 2024, 08:31Geen idee wie er zegt dat het vak er voor bestemd is. Niet gelezen en zal ook echt niemand denken. Wat ze wel zullen denken is dat het sfeervak wel de meest voor de hand liggende plek is om stadionfakkelsht af te steken.E.B schreef: ↑vr 04 okt 2024, 21:14Er wordt gezegd dat het vak er voor bestemd is. Als dat zo zou zijn had je het niet stiekem hoeven doen. Het is verboden.P. schreef: ↑vr 04 okt 2024, 21:10Waarom zouden ze daar anders over denken? Dat de KNVB overspannen reageert op niks, wil niet zeggen dat je graag een sv wil. Laat ze zich druk maken om belangrijke zaken.E.B schreef: ↑vr 04 okt 2024, 20:27Daar denken ze zelf ook anders over anders zou het niet zo stiekem gaan en met een bivakmuts op.DRS schreef: ↑vr 04 okt 2024, 20:16Ja en dit geval gaat het over een paar fakkeltjes in een sfeervak. Daar is het vak volgens mij ook voor bestemd.Bottendaal schreef: ↑vr 04 okt 2024, 20:11
Zolang het de wedstrijd niet hindert, of niet op het veld komt zou je inderdaad zeggen dat het veiligheid betreft en dus verantwoordelijkheid van de club is.
Altijd ouwe kleren aandoen bij uitwedstrijden!E.B schreef: ↑za 05 okt 2024, 08:35Dat zei DRS. Maar in het uitvak gebeurt het ook. Zit je daarna met je jas van een paar honderd euro met zooi erop en brandgaatjes. Al verschillende keren gezien/meegemaakt.P. schreef: ↑za 05 okt 2024, 08:31Geen idee wie er zegt dat het vak er voor bestemd is. Niet gelezen en zal ook echt niemand denken. Wat ze wel zullen denken is dat het sfeervak wel de meest voor de hand liggende plek is om stadionfakkelsht af te steken.E.B schreef: ↑vr 04 okt 2024, 21:14Er wordt gezegd dat het vak er voor bestemd is. Als dat zo zou zijn had je het niet stiekem hoeven doen. Het is verboden.
- Bottendaal
- Contacteer:
P. schreef: ↑za 05 okt 2024, 09:36Altijd ouwe kleren aandoen bij uitwedstrijden!E.B schreef: ↑za 05 okt 2024, 08:35Dat zei DRS. Maar in het uitvak gebeurt het ook. Zit je daarna met je jas van een paar honderd euro met zooi erop en brandgaatjes. Al verschillende keren gezien/meegemaakt.P. schreef: ↑za 05 okt 2024, 08:31Geen idee wie er zegt dat het vak er voor bestemd is. Niet gelezen en zal ook echt niemand denken. Wat ze wel zullen denken is dat het sfeervak wel de meest voor de hand liggende plek is om stadionfakkelsht af te steken.E.B schreef: ↑vr 04 okt 2024, 21:14Er wordt gezegd dat het vak er voor bestemd is. Als dat zo zou zijn had je het niet stiekem hoeven doen. Het is verboden.
De keerzijde van pronken met je centen
Als mijn ballen er bijna afvriezen in het vak dan heb ik toch wel heel graag mijn winterjas aanP. schreef: ↑za 05 okt 2024, 09:36Altijd ouwe kleren aandoen bij uitwedstrijden!E.B schreef: ↑za 05 okt 2024, 08:35Dat zei DRS. Maar in het uitvak gebeurt het ook. Zit je daarna met je jas van een paar honderd euro met zooi erop en brandgaatjes. Al verschillende keren gezien/meegemaakt.P. schreef: ↑za 05 okt 2024, 08:31Geen idee wie er zegt dat het vak er voor bestemd is. Niet gelezen en zal ook echt niemand denken. Wat ze wel zullen denken is dat het sfeervak wel de meest voor de hand liggende plek is om stadionfakkelsht af te steken.E.B schreef: ↑vr 04 okt 2024, 21:14Er wordt gezegd dat het vak er voor bestemd is. Als dat zo zou zijn had je het niet stiekem hoeven doen. Het is verboden.
- Bottendaal
- Contacteer:
Loop je nog steeds in je eerste winterjas? Niet een beetje krap?E.B schreef: ↑za 05 okt 2024, 10:13Als mijn ballen er bijna afvriezen in het vak dan heb ik toch wel heel graag mijn winterjas aanP. schreef: ↑za 05 okt 2024, 09:36Altijd ouwe kleren aandoen bij uitwedstrijden!E.B schreef: ↑za 05 okt 2024, 08:35Dat zei DRS. Maar in het uitvak gebeurt het ook. Zit je daarna met je jas van een paar honderd euro met zooi erop en brandgaatjes. Al verschillende keren gezien/meegemaakt.P. schreef: ↑za 05 okt 2024, 08:31Geen idee wie er zegt dat het vak er voor bestemd is. Niet gelezen en zal ook echt niemand denken. Wat ze wel zullen denken is dat het sfeervak wel de meest voor de hand liggende plek is om stadionfakkelsht af te steken.E.B schreef: ↑vr 04 okt 2024, 21:14Er wordt gezegd dat het vak er voor bestemd is. Als dat zo zou zijn had je het niet stiekem hoeven doen. Het is verboden.
Breaker met strohrum!E.B schreef: ↑za 05 okt 2024, 10:13Als mijn ballen er bijna afvriezen in het vak dan heb ik toch wel heel graag mijn winterjas aanP. schreef: ↑za 05 okt 2024, 09:36Altijd ouwe kleren aandoen bij uitwedstrijden!E.B schreef: ↑za 05 okt 2024, 08:35Dat zei DRS. Maar in het uitvak gebeurt het ook. Zit je daarna met je jas van een paar honderd euro met zooi erop en brandgaatjes. Al verschillende keren gezien/meegemaakt.P. schreef: ↑za 05 okt 2024, 08:31Geen idee wie er zegt dat het vak er voor bestemd is. Niet gelezen en zal ook echt niemand denken. Wat ze wel zullen denken is dat het sfeervak wel de meest voor de hand liggende plek is om stadionfakkelsht af te steken.E.B schreef: ↑vr 04 okt 2024, 21:14Er wordt gezegd dat het vak er voor bestemd is. Als dat zo zou zijn had je het niet stiekem hoeven doen. Het is verboden.
In het uitvak ben je andere tot last mee ja, daar zitten ook kinderen. Maar 8 fakkeltjes verspreid over een sfeervak? Denk niet dat mensen in een sfeervak zich druk gaan lopen maken omdat er ook af en toe een fakkel in het ''sfeer'' vak word afgestoken.E.B schreef: ↑za 05 okt 2024, 08:35Dat zei DRS. Maar in het uitvak gebeurt het ook. Zit je daarna met je jas van een paar honderd euro met zooi erop en brandgaatjes. Al verschillende keren gezien/meegemaakt.P. schreef: ↑za 05 okt 2024, 08:31Geen idee wie er zegt dat het vak er voor bestemd is. Niet gelezen en zal ook echt niemand denken. Wat ze wel zullen denken is dat het sfeervak wel de meest voor de hand liggende plek is om stadionfakkelsht af te steken.E.B schreef: ↑vr 04 okt 2024, 21:14Er wordt gezegd dat het vak er voor bestemd is. Als dat zo zou zijn had je het niet stiekem hoeven doen. Het is verboden.
Je heb ook potentiële verstoringen van wedstrijden als die tyfusrook blijft hangen en het zicht wordt belemmerd. Het zal wel aan mij liggen, ik heb ook nooit vuurwerk gekocht. Ik moet sowieso altijd een beetje lachen dat ik mensen het hele jaar krom zie liggen, maar 29 december wel voor €500 aan vuurwerk zie halen. Die grote vuurwerkshows vind ik nog wel mooi, maar die simpele knallen, pijltjes, fakkeltjes en potjes vind ik niveautje “Tom steekt vuurwerkje af”.Bottendaal schreef: ↑vr 04 okt 2024, 22:08Maar dat zou toch verantwoordelijkheid van de clubs moeten zijn, waar bemoeit de KNVB zich mee?bertje schreef: ↑vr 04 okt 2024, 21:50Dat zal. Je zal maar zo’n josti naast je hebben staan die je een portie longkanker staat te bezorgen, om nog te zwijgen hoe het uit de hand kan lopen als er iets in de hens vliegt. Vuurwerk hoort gewoon niet op de tribune. Doe dat maar georganiseerd op het veld als er iets bijzonders is.Johnny schreef: ↑vr 04 okt 2024, 19:10Was mooi vuurwerk, netjes en bescheiden.burp schreef: ↑vr 04 okt 2024, 14:42
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Over die rook heb je wel gelijk. Een paar fakkeltjes is leuk, heeft iedereen zo'n ding in zijn hand dan word het wel een probleem. Daarom denk ik ook dat Legio dit soort dingen vakkundig aanpakt. Geen overdreven gedoe en netjes organiseert.bertje schreef: ↑za 05 okt 2024, 12:03Je heb ook potentiële verstoringen van wedstrijden als die tyfusrook blijft hangen en het zicht wordt belemmerd. Het zal wel aan mij liggen, ik heb ook nooit vuurwerk gekocht. Ik moet sowieso altijd een beetje lachen dat ik mensen het hele jaar krom zie liggen, maar 29 december wel voor €500 aan vuurwerk zie halen. Die grote vuurwerkshows vind ik nog wel mooi, maar die simpele knallen, pijltjes, fakkeltjes en potjes vind ik niveautje “Tom steekt vuurwerkje af”.Bottendaal schreef: ↑vr 04 okt 2024, 22:08Maar dat zou toch verantwoordelijkheid van de clubs moeten zijn, waar bemoeit de KNVB zich mee?bertje schreef: ↑vr 04 okt 2024, 21:50Dat zal. Je zal maar zo’n josti naast je hebben staan die je een portie longkanker staat te bezorgen, om nog te zwijgen hoe het uit de hand kan lopen als er iets in de hens vliegt. Vuurwerk hoort gewoon niet op de tribune. Doe dat maar georganiseerd op het veld als er iets bijzonders is.Johnny schreef: ↑vr 04 okt 2024, 19:10Was mooi vuurwerk, netjes en bescheiden.burp schreef: ↑vr 04 okt 2024, 14:42
Vuurwerk is dan weer een andere discussie, die geterroriseerd word door mongolen met illegale granaten. Ipv gezellig een potje af te steken op de afgesproken tijd.
Sinds de bierprijzen, ticketprijzen omhoog zijn gegaan en Robey mooie shirts maakt moet ik het van de vrouw voortaan 7,5 jaar met 1 jas doen. Armoe.Bottendaal schreef: ↑za 05 okt 2024, 10:40Loop je nog steeds in je eerste winterjas? Niet een beetje krap?E.B schreef: ↑za 05 okt 2024, 10:13Als mijn ballen er bijna afvriezen in het vak dan heb ik toch wel heel graag mijn winterjas aanP. schreef: ↑za 05 okt 2024, 09:36Altijd ouwe kleren aandoen bij uitwedstrijden!E.B schreef: ↑za 05 okt 2024, 08:35Dat zei DRS. Maar in het uitvak gebeurt het ook. Zit je daarna met je jas van een paar honderd euro met zooi erop en brandgaatjes. Al verschillende keren gezien/meegemaakt.P. schreef: ↑za 05 okt 2024, 08:31Geen idee wie er zegt dat het vak er voor bestemd is. Niet gelezen en zal ook echt niemand denken. Wat ze wel zullen denken is dat het sfeervak wel de meest voor de hand liggende plek is om stadionfakkelsht af te steken.E.B schreef: ↑vr 04 okt 2024, 21:14
Er wordt gezegd dat het vak er voor bestemd is. Als dat zo zou zijn had je het niet stiekem hoeven doen. Het is verboden.
gewoon alle Robey shirts over elkaar heen doen.E.B schreef: ↑za 05 okt 2024, 13:36Sinds de bierprijzen, ticketprijzen omhoog zijn gegaan en Robey mooie shirts maakt moet ik het van de vrouw voortaan 7,5 jaar met 1 jas doen. Armoe.Bottendaal schreef: ↑za 05 okt 2024, 10:40Loop je nog steeds in je eerste winterjas? Niet een beetje krap?E.B schreef: ↑za 05 okt 2024, 10:13Als mijn ballen er bijna afvriezen in het vak dan heb ik toch wel heel graag mijn winterjas aan
Met alle derde, vierde en speciale shirts kan je tegenwoordig een hoop laagjes maken.
- Bottendaal
- Contacteer:
Ok, fair enough, als de rook de wedstrijd stoort waardoor onderbroken moet worden kan de KNVB toch een boete uitdelen?! Hoeft toch niet preventief?!bertje schreef: ↑za 05 okt 2024, 12:03Je heb ook potentiële verstoringen van wedstrijden als die tyfusrook blijft hangen en het zicht wordt belemmerd. Het zal wel aan mij liggen, ik heb ook nooit vuurwerk gekocht. Ik moet sowieso altijd een beetje lachen dat ik mensen het hele jaar krom zie liggen, maar 29 december wel voor €500 aan vuurwerk zie halen. Die grote vuurwerkshows vind ik nog wel mooi, maar die simpele knallen, pijltjes, fakkeltjes en potjes vind ik niveautje “Tom steekt vuurwerkje af”.Bottendaal schreef: ↑vr 04 okt 2024, 22:08Maar dat zou toch verantwoordelijkheid van de clubs moeten zijn, waar bemoeit de KNVB zich mee?bertje schreef: ↑vr 04 okt 2024, 21:50Dat zal. Je zal maar zo’n josti naast je hebben staan die je een portie longkanker staat te bezorgen, om nog te zwijgen hoe het uit de hand kan lopen als er iets in de hens vliegt. Vuurwerk hoort gewoon niet op de tribune. Doe dat maar georganiseerd op het veld als er iets bijzonders is.Johnny schreef: ↑vr 04 okt 2024, 19:10Was mooi vuurwerk, netjes en bescheiden.burp schreef: ↑vr 04 okt 2024, 14:42
De knvb is net als het kabinet
Altijd maar dreigen en boetes uitdelen en zelf nooit de zaken op orde hebben
Altijd maar dreigen en boetes uitdelen en zelf nooit de zaken op orde hebben
Liever niet degraderen dan twee pandaberen