Zondag Open Dag

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: Zondag Open Dag

Bericht door Lars »

Jammer dat de wedstrijd tegen Osasuna verloren is door een persoonlijke fout van Bovenberg. Hoeveel punten heeft die ons onderhand niet gekost. Dat Will voor hem het veld heeft moeten ruimen, onbegrijpelijk! En Pastoor blijft hem maar opstellen. Zet Breuer maar op die plaats of misschien een Diarra (waarom was hij er niet bij, geblesseerd?).

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Zondag Open Dag

Bericht door necnmgn »

Lars schreef:Jammer dat de wedstrijd tegen Osasuna verloren is door een persoonlijke fout van Bovenberg. Hoeveel punten heeft die ons onderhand niet gekost. Dat Will voor hem het veld heeft moeten ruimen, onbegrijpelijk! En Pastoor blijft hem maar opstellen. Zet Breuer maar op die plaats of misschien een Diarra (waarom was hij er niet bij, geblesseerd?).
1-1 verloren?

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Zondag Open Dag

Bericht door pjottr »

Frans schreef::withstupid:

ik heb toch echt maar 1 munt betaald voor een wicky....


Stadion waren ze 1 munt, op de wei 2.
En die doos op de wei maar vol houden, nee hoor in het stadion zijn ze ook 2, ben er net geweest.

jbnmgn

Re: Zondag Open Dag

Bericht door jbnmgn »

T.I.G.O. schreef:Oude plannen uit de kast en klaar!
Tijd voor een petitie?

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Zondag Open Dag

Bericht door Strooper »

TT schreef:John Feskens zat ook op de tribune. Spelen wij al snel tegen PSV, of zou ie voor een speler gekeken hebben?
Tweede wedstrijd is PSV-uit en Feskens is analist bij PSV, dus hij was er gewoon m NEC te analyseren.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

jbnmgn

Re: Zondag Open Dag

Bericht door jbnmgn »

Lars schreef:Jammer dat de wedstrijd tegen Osasuna verloren is door een persoonlijke fout van Bovenberg. 1-1 is verliezen? :biggrin: :crazy: Hoeveel punten heeft die ons onderhand niet gekost. Dat Will voor hem het veld heeft moeten ruimen, onbegrijpelijk! En Pastoor blijft hem maar opstellen. Zet Breuer maar op die plaats of misschien een Diarra (waarom was hij er niet bij, geblesseerd?).

Jorrit77
Berichten: 2413
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Zondag Open Dag

Bericht door Jorrit77 »

jasper491 schreef:
Jorrit77 schreef:Weet iemand waar ik die fotos kan vinden van die babes in die zwarte pakjes? Ik wil even zien of mijn zoontje er leuk opstaat :biggrin:
Jaja :biggrin:
Maar daarmee heb je mijn vraag nog niet beantwoord :biggrin:

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4993
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Zondag Open Dag

Bericht door OAFFERE »

super leuke open dag gehad en vol gemaakt tot half zeven, naar vorig jaar maar drie kwartier te zijn geweest. Voorplein nog steeds mijn voorkeur maar zo kan ik er ook mee leven.

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Zondag Open Dag

Bericht door Janssen »

semnec schreef:
Tiel schreef:Als NEC ooit de CL wint zijn er supporters die klagen dat de beker lelijk is.
:lol:
:schater:

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Zondag Open Dag

Bericht door Curva »

Hoogtepunt was toch wel de levende hamburger

Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: Zondag Open Dag

Bericht door Lars »

Wat valt er nog met spelers te schuiven binnen de huidige smalle selectie?

Indien Rieks niet ¨loskomt¨, Hemlein op links, Alireza op rechts?

Rechtsbackpositie: Cmovs centraal, Breuer rechts, of, zoals al geopperd, Diarra daar? Of misschien wel Loen, hoewel dat jammer zou zijn omdat die met zijn specifieke kwaliteiten op het middenveld thuishoort.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Zondag Open Dag

Bericht door mschr »

Lars schreef:Wat valt er nog met spelers te schuiven binnen de huidige smalle selectie?

Indien Rieks niet ¨loskomt¨, Hemlein op links, Alireza op rechts?

Rechtsbackpositie: Cmovs centraal, Breuer rechts, of, zoals al geopperd, Diarra daar? Of misschien wel Loen, hoewel dat jammer zou zijn omdat die met zijn specifieke kwaliteiten op het middenveld thuishoort.

Nee. Het is en blijft vrij simpel. Hemlein rechtsback, Djahanbaksj rechtsbuiten, Celik linksbuiten. Daan en Rieks op de bank of tribune.

Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: Zondag Open Dag

Bericht door Lars »

Is jouw mening dan. Hemlein verdedigt tot nu toe aardig mee maar echt als verdediger spelen is toch wel iets anders. Heeft ook totaal geen ervaring op die plek. Dat kan tot missers van het ¨type Bovenberg¨ leiden.

Celik is wel een talent maar nog zo jong. Hoe lang houdt die het op de linksbuitenpositie vol? Laat die maar eens beginnen met wat invalbeurten.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Zondag Open Dag

Bericht door mschr »

Lars schreef:Is jouw mening dan. Hemlein verdedigt tot nu toe aardig mee maar echt als verdediger spelen is toch wel iets anders. Heeft ook totaal geen ervaring op die plek. Dat kan tot missers van het ¨type Bovenberg¨ leiden.
Dat laatste lijkt me onmogelijk. Hemlein is sneller, feller dan Bovenberg en heeft een sliding in huis. Bovendien speelt ie ook weleens naar voren in tegenstelling tot een Bovenberg. In alle opzichten is Hemlein een betere rechtsback dan Bovenberg. Het enige pluspunt van Bovenberg is dat ie beter kan inwerpen dan Hemlein.
Lars schreef:Celik is wel een talent maar nog zo jong. Hoe lang houdt die het op de linksbuitenpositie vol? Laat die maar eens beginnen met wat invalbeurten.
Minder dan Rieks kan hij niet zijn. Rieks heeft geen passeerbeweging, heeft geen voorzet, kan niet schieten en ga zo maar door.

Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: Zondag Open Dag

Bericht door Lars »

mschr schreef:
Lars schreef:Is jouw mening dan. Hemlein verdedigt tot nu toe aardig mee maar echt als verdediger spelen is toch wel iets anders. Heeft ook totaal geen ervaring op die plek. Dat kan tot missers van het ¨type Bovenberg¨ leiden.
Dat laatste lijkt me onmogelijk. Hemlein is sneller, feller dan Bovenberg en heeft een sliding in huis. Bovendien speelt ie ook weleens naar voren in tegenstelling tot een Bovenberg. In alle opzichten is Hemlein een betere rechtsback dan Bovenberg. Het enige pluspunt van Bovenberg is dat ie beter kan inwerpen dan Hemlein.
Lars schreef:Celik is wel een talent maar nog zo jong. Hoe lang houdt die het op de linksbuitenpositie vol? Laat die maar eens beginnen met wat invalbeurten.
Minder dan Rieks kan hij niet zijn. Rieks heeft geen passeerbeweging, heeft geen voorzet, kan niet schieten en ga zo maar door.
Om back te spelen, moet je tactisch toch ook het een en ander weten. Dingen die met positie kiezen en moment van opkomen te maken hebben. Daarmee heeft Hemlein geen ervaring.

Celik zal wel beter zijn dan Rieks als linsbuiten. Daar twijfel ik niet aan. Rieks is n.l. geen linksbuiten. Maar hij is nog zo jong en onervaren . Geef hem een kans via wat invalbeurten.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Zondag Open Dag

Bericht door mschr »

Lars schreef: Om back te spelen, moet je tactisch toch ook het een en ander weten. Dingen die met positie kiezen en moment van opkomen te maken hebben. Daarmee heeft Hemlein geen ervaring.
Meejeens. Maar het moet aan te leren zijn. Behalve bij Bovenberg dan.
Lars schreef: Celik zal wel beter zijn dan Rieks als linsbuiten. Daar twijfel ik niet aan. Rieks is n.l. geen linksbuiten. Maar hij is nog zo jong en onervaren . Geef hem een kans via wat invalbeurten.
Ervaring bouw je op door te spelen.

Overigens vond ik Conboy slecht spelen tegen Osasuna, maar dit terzijde.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Zondag Open Dag

Bericht door burp »

Rieks is geen buitenspeler, misschien een middenvelder maar eigenlijk is het mij nog steeds volkomen onduidelijk waar hij het beste tot zijn recht komt.

Zorgwekkend is wel dat de basis erg smal is.
Celik is natuurlijk geen concurrentie voor Higdon en aankopen Haitz en Diarra zijn geen directe kandidaten voor de basis.
Roorda als rechtsback zou nog een optie kunnen zijn.

Ook belachelijk dat Leiwa nog steeds mee blijft trainen.

Malle Pietje
Berichten: 1231
Lid geworden op: vr 30 jan 2009, 20:59
Contacteer:

Re: Zondag Open Dag

Bericht door Malle Pietje »

mschr schreef:
Lars schreef:Wat valt er nog met spelers te schuiven binnen de huidige smalle selectie?

Indien Rieks niet ¨loskomt¨, Hemlein op links, Alireza op rechts?

Rechtsbackpositie: Cmovs centraal, Breuer rechts, of, zoals al geopperd, Diarra daar? Of misschien wel Loen, hoewel dat jammer zou zijn omdat die met zijn specifieke kwaliteiten op het middenveld thuishoort.

Nee. Het is en blijft vrij simpel. Hemlein rechtsback, Djahanbaksj rechtsbuiten, Celik linksbuiten. Daan en Rieks op de bank of tribune.
Ik denk dat Mschr dat helemaal niet zo slecht ziet. Sterker nog: ik vind het een prima idee.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Zondag Open Dag

Bericht door Polleke »

Curva schreef:Hoogtepunt was toch wel de levende hamburger
:withstupid: :lol:

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Zondag Open Dag

Bericht door Bernd »

mschr schreef: Minder dan Rieks kan hij niet zijn. Rieks heeft geen passeerbeweging, heeft geen voorzet, kan niet schieten en ga zo maar door.
Inderdaad zeg, wat brengt die jongen verschrikkelijk weinig. Het middenveld scoort niet, van de vleugels hoef je ook geen bakken goals te verwachten dus komt alle druk op Higdon. Als die jongen het per ongeluk niet gaat brengen (waar ik niet zo bang voor ben) of geblesseerd raakt, dan is het probleem niet te overzien.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Zondag Open Dag

Bericht door BertNEC »

Bernd schreef:
mschr schreef: Minder dan Rieks kan hij niet zijn. Rieks heeft geen passeerbeweging, heeft geen voorzet, kan niet schieten en ga zo maar door.
Inderdaad zeg, wat brengt die jongen verschrikkelijk weinig. Het middenveld scoort niet, van de vleugels hoef je ook geen bakken goals te verwachten dus komt alle druk op Higdon. Als die jongen het per ongeluk niet gaat brengen (waar ik niet zo bang voor ben) of geblesseerd raakt, dan is het probleem niet te overzien.
Rieks mist elk zelfvertrouwen; weet ook niet precies wat de ebste plaats voor hem zou zijn? Op welke plaatsen heeft hij vroeger gevoetbald??
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Zondag Open Dag

Bericht door DR »

Bernd schreef:
mschr schreef: Minder dan Rieks kan hij niet zijn. Rieks heeft geen passeerbeweging, heeft geen voorzet, kan niet schieten en ga zo maar door.
Inderdaad zeg, wat brengt die jongen verschrikkelijk weinig. Het middenveld scoort niet, van de vleugels hoef je ook geen bakken goals te verwachten dus komt alle druk op Higdon. Als die jongen het per ongeluk niet gaat brengen (waar ik niet zo bang voor ben) of geblesseerd raakt, dan is het probleem niet te overzien.
Foor gaat er dit jaar minstens 8 inleggen, al is het alleen maar om jouw een hak te zetten.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Zondag Open Dag

Bericht door Bernd »

DR schreef:
Bernd schreef:
mschr schreef: Minder dan Rieks kan hij niet zijn. Rieks heeft geen passeerbeweging, heeft geen voorzet, kan niet schieten en ga zo maar door.
Inderdaad zeg, wat brengt die jongen verschrikkelijk weinig. Het middenveld scoort niet, van de vleugels hoef je ook geen bakken goals te verwachten dus komt alle druk op Higdon. Als die jongen het per ongeluk niet gaat brengen (waar ik niet zo bang voor ben) of geblesseerd raakt, dan is het probleem niet te overzien.
Foor gaat er dit jaar minstens 8 inleggen, al is het alleen maar om jouw een hak te zetten.
Wat suggereer je daarmee? Ik hoop dat Foor er 25 in gaat leggen en ik wekelijks op de banken kan voor deze NEC-speler.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Zondag Open Dag

Bericht door illestyl »

Bernd schreef:
DR schreef:
Bernd schreef:
mschr schreef: Minder dan Rieks kan hij niet zijn. Rieks heeft geen passeerbeweging, heeft geen voorzet, kan niet schieten en ga zo maar door.
Inderdaad zeg, wat brengt die jongen verschrikkelijk weinig. Het middenveld scoort niet, van de vleugels hoef je ook geen bakken goals te verwachten dus komt alle druk op Higdon. Als die jongen het per ongeluk niet gaat brengen (waar ik niet zo bang voor ben) of geblesseerd raakt, dan is het probleem niet te overzien.
Foor gaat er dit jaar minstens 8 inleggen, al is het alleen maar om jouw een hak te zetten.
Wat suggereer je daarmee? Ik hoop dat Foor er 25 in gaat leggen en ik wekelijks op de banken kan voor deze NEC-speler.
:withstupid:

Ik hoop echt op een goede Foor dit jaar. Gun het die jonge heel erg, gezien hij hard werkt en een positieve kerel is. Echter heb ik er ook een hard hoofd in.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Zondag Open Dag

Bericht door BertNEC »

Kom op Foor, ga er voor !
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten