N.E.C. Fandag 21 oktober

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
jbnmgn

Re: N.E.C. Fandag 21 oktober

Bericht door jbnmgn »

Eniesee schreef:
Danish Dynamite schreef:Hadden ze het niet beter NEC juniordag kunnen noemen......

Hier ga ik in ieder geval mijn tijd niet aan besteden, werkelijk ongelovelijk dat sommigen altijd alles maar goedpraten wat NEC ook doet.
maar als je niet geweest bent kun je toch niet oordelen?? Ga eerst kijken en oordeel dan.
:withstupid:

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. Fandag 21 oktober

Bericht door BiT »

Yep schreef:
Malle Pietje schreef:
Stefannec schreef:
Frans schreef:Ook voor de oudere supporters is er voldoende entertainment (o.a. DJ) en voor en in het stadion kunnen de gasten onder het genot van een drankje en een snack genieten van de Fandag.
Sorry hoor maar het is gewoon meer een kinderdag, niks mis mee hoor. Maar een echte fandag is het niet.
Een fandag heeft natuurlijk al iets kinderlijks. Als volwassene beschik ik niet meer over de adoratie van je helden. Ze kunnen moeilijk een paaldansact inhuren. Waar dacht je zelf aan?
weleens op de open dag van Feyenoord ofzo geweest? Zo kan het ook en is voor jong en oud een waar feest.
Wat moet een NEC supporter op en open dag van Feyenoord?
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22780
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: N.E.C. Fandag 21 oktober

Bericht door burp »

floris schreef:
burp schreef:Zeker als je gisteren rond die oefenwedstrijd weer ziet dat ze er niks van geleerd hebben en de supporters niet serieus genoeg nemen om fatsoenlijk naar toe te communiceren.
Emm... volgens mij begrijp ik het niet helemaal.

Ik kan me niet voorstellen dat NEC is 'vergeten' om die wedstrijd eerder aan te kondigen. (alhoewel...)

Dit is toch gewoon bewust niet eerder bekendgemaakt? Men (of dat nou de auroriteiten zijn of NEC zelf) wil gewoon niet allerlei NEC-supporters op bezoek in Duitsland. Om te voorkomen dat het helemaal belachelijk wordt en dat de wedstrijd pas op de officiele site wordt genoemd als die al lang en breed gespeeld is, wordt er 'terloops' een berichtje op de site geplaatst twee uur voor de wedstrijd.
volgens mij snap je het juist prima

Gebruikersavatar
floris
Berichten: 213
Lid geworden op: vr 20 jul 2007, 11:28
Contacteer:

Re: N.E.C. Fandag 21 oktober

Bericht door floris »

Naja, ik bedoel ook te zeggen dat het niet zozeer te maken heeft met er iets van geleerd hebben, maar dat ze nu en voorgaande keren dondersgoed wisten wat ze deden en dat ze dus blijkbaar op de koop toe nemen dat dit tot frustratie onder supporters leidt.

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1533
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: N.E.C. Fandag 21 oktober

Bericht door druten »

Duidelijk, ze willen geen enkel risico lopen dat er grote groepen idioten daarheen gaan.............

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: N.E.C. Fandag 21 oktober

Bericht door ronnyguitar »

druten schreef:Duidelijk, ze willen geen enkel risico lopen dat er grote groepen idioten daarheen gaan.............
welke idioten svp ?? :crazy2:
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. Fandag 21 oktober

Bericht door TT »

Heb het programma gezien en ik moet zeggen dat het me behoorlijk meevalt. Had echt een kindermiddagje verwacht, maar volgens mij is er ook voor de (iets) ouderen genoeg te doen....

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. Fandag 21 oktober

Bericht door Frans »

Morgen een biertje pakken in de Jupiler Lounge op de winst bij AZ. En de Fandag natuurlijk! :biggrin: :sjaal:
NECTheBest

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. Fandag 21 oktober

Bericht door Harold Bastiaans »

Danish Dynamite schreef:Hadden ze het niet beter NEC juniordag kunnen noemen......

Hier ga ik in ieder geval mijn tijd niet aan besteden, werkelijk ongelovelijk dat sommigen altijd alles maar goedpraten wat NEC ook doet.
Laat de hond een paar keer blaffen.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: N.E.C. Fandag 21 oktober

Bericht door ronnyguitar »

veul plezier vandaag minsuh !

:sjaal:
ik had graag die nec verzameling gezien, maar dat doe ik dan maar op i-net, git helaas niet anders.
drink voor mij een biertje mee (wel zelf betalen hoor) :biggrin:
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
Nijmegen 1
Berichten: 844
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 22:13

Re: N.E.C. Fandag 21 oktober

Bericht door Nijmegen 1 »

Ik heb vandaag tijdens de fandag een SD kaart van 16gb gevonden in de Brasserie.
Als deze van iemand is hier op hier forum of je weet iemand die deze SD kaart mist dan kun je deze ophalen bij N.E.C.
Ik heb deze SD kaart afgegeven bij de receptie van N.E.C.
Niemand is belangrijker dan je zelf!
Zelfs de koning en de koningin niet!

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: N.E.C. Fandag 21 oktober

Bericht door Samnec »

Hoe was de fandag?
Hoor van veel mensen met kinderen dat het een leuke en geslaagde dag was, maar hoe was het voor de ouderen?

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13371
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: N.E.C. Fandag 21 oktober

Bericht door Pol »

Samnec schreef:Hoe was de fandag?
Hoor van veel mensen met kinderen dat het een leuke en geslaagde dag was, maar hoe was het voor de ouderen?
Ik heb ouderen die zo’n dag bezoeken nooit helemaal begrepen, maar voor de kinderen was het erg leuk, die van mij vonden het fantastisch. Goed en profesioneel georgansieerd, had voor het eerst sinds lang de indruk dat er echt een plan en een doel voor de dag was.

Jorrit77
Berichten: 2424
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: N.E.C. Fandag 21 oktober

Bericht door Jorrit77 »

Ik heb maar weinig woorden voor de fandag over: TOP!
Een dag met weinig kosten voor de club, goed georganiseerd en leuke items.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten