Seizoenkaart 2012-2013

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door Tiel »

tim_ schreef:Vanmiddag mijn seizoenskaart opgehaald. Een man voor mij kon zo vier seizoenskaarten ophalen zonder enig bewijs in de vorm van een paspoort of identiteitsbewijs.
Staat toch ook op de site, als je de naam, voorletters, stoel en rijnummer weet krijg je ze zo mee. Dat is ivm de veiligheid....................
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2082
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door MarcoNMGN »

Vandaag ook opgehaald. Vrouwtje vertelde mij dat het een groot zooitje bij hun is en nu nog mensen een brief thuis krijgen met uitleg over het verlengen van hun seizoenskaart. Ze zijn duizenden brieven kwijt geraakt en ze gingen er vanuit dat, dat ook zou gebeuren als de ze scc'en zouden versturen. Maar ze stond nergens meer van te kijken...
Bjorn

ThomNec
Berichten: 800
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 10:01
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door ThomNec »

Tis een zooitje bij de TNT niet bij NEC dacht ik.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door TT »

Weet iemand eigenlijk hoeveel seizoenkaarten er tot dusverre verkocht zijn?

Gebruikersavatar
HC4L-Malden
Berichten: 151
Lid geworden op: di 12 jun 2012, 15:10
Locatie: Malden
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door HC4L-Malden »

Kennissen van mij vroegen of het nog mogelijk was om een seizoenkaart te halen, nou weet ik het antwoord niet dus vraag ik het hier even.
Misschien dat jullie een antwoord weten?
Alvast bedankt :tu:

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door Arjan van Hout »

ja is mogelijk

Gebruikersavatar
HC4L-Malden
Berichten: 151
Lid geworden op: di 12 jun 2012, 15:10
Locatie: Malden
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door HC4L-Malden »

dank u :biggrin:

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door Pol »

Ik neem dat er nog duizenden zijn die m niet opgehaald hebben. Ik zie zelf ook best op tegen de rij van zondag wat dat betreft. Daarnaast verwacht ik ook flink wat mensen die zich bij de hekjes melden met hun oude seizoenkaart.

Gebruikersavatar
Larry NEC
Berichten: 2448
Lid geworden op: zo 30 nov 2008, 00:22
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door Larry NEC »

TT schreef:Weet iemand eigenlijk hoeveel seizoenkaarten er tot dusverre verkocht zijn?
2 weken geleden zeiden ze bij NEC 400 minder dan vorig jaar. Hoeveel dat er nu zijn weet ik niet.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door Frans »

Belangrijke mededelingen voor afhalen seizoenkaarten

Iedere seizoenkaarthouder dient zijn nieuwe seizoenkaart af te halen, de seizoenkaart van vorig jaar is niet meer geldig voor het nieuwe seizoen.

Afhalen kan nog vandaag en morgen tussen 9.00-17.00 uur. Op zondag kan de seizoenkaart ook worden omgeruild, dit gebeurt dan als volgt:

Seizoenkaarthouders van de vakken C, D, E en F kunnen de seizoenkaart omruilen bij de ingang naar het vak;
Seizoenkaarthouders van de vakken G, H, J, 080, L, M, N, O, P en R kunnen de seizoenkaart omruilen op het supportersplein (achter de Gofferttribune);
Seizoenkaarthouders van de vakken A, Z, X, W, V en EL kunnen de seizoenkaart omruilen bij de ingang naar het vak;
Seizoenkaarthouders van de vakken PY en Y kunnen de seizoenkaart omruilen bij de ingang naar het vak.

Seizoenkaarten kunnen worden afgehaald door middel van het tonen/inleveren van de "oude" seizoenkaart of door het tonen van een legitimatiebewijs.
NECTheBest

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door Tiel »

Frans schreef:Belangrijke mededelingen voor afhalen seizoenkaarten

Iedere seizoenkaarthouder dient zijn nieuwe seizoenkaart af te halen, de seizoenkaart van vorig jaar is niet meer geldig voor het nieuwe seizoen.

Afhalen kan nog vandaag en morgen tussen 9.00-17.00 uur. Op zondag kan de seizoenkaart ook worden omgeruild, dit gebeurt dan als volgt:

Seizoenkaarthouders van de vakken C, D, E en F kunnen de seizoenkaart omruilen bij de ingang naar het vak;
Seizoenkaarthouders van de vakken G, H, J, 080, L, M, N, O, P en R kunnen de seizoenkaart omruilen op het supportersplein (achter de Gofferttribune);
Seizoenkaarthouders van de vakken A, Z, X, W, V en EL kunnen de seizoenkaart omruilen bij de ingang naar het vak;
Seizoenkaarthouders van de vakken PY en Y kunnen de seizoenkaart omruilen bij de ingang naar het vak.

Seizoenkaarten kunnen worden afgehaald door middel van het tonen/inleveren van de "oude" seizoenkaart of door het tonen van een legitimatiebewijs.
Dat is nieuw, ik heb naam, rij en stoelnr. gezegd en meerdere kaarten meegekregen zonder iets te laten zien.

trouwens paniek toegeslagen, grotendeels natuurlijk nog niet opgehaald.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door Strooper »

Toch juist goed dat ze verschillende afhaalpunten op de wedstrijddag hebben?
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door Pol »

Strooper schreef:Toch juist goed dat ze verschillende afhaalpunten op de wedstrijddag hebben?
dat wel, maar snap nog steeds niet waarom ze niet op de post zijn gegaan.

Ik heb wel goed nieuws voor de club. Tegen de verwachting in is het juniors pasje voor mijn zoon zonder schade aangekomen! Ik had m al verteld dat ie waarschijnlijk op zijn fietsje naar de Goffert moest, omdat NEC onze postbode niet vertrouwde.

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1558
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door NEC4EVER »

Pol schreef:
Strooper schreef:Toch juist goed dat ze verschillende afhaalpunten op de wedstrijddag hebben?
dat wel, maar snap nog steeds niet waarom ze niet op de post zijn gegaan.

Ik heb wel goed nieuws voor de club. Tegen de verwachting in is het juniors pasje voor mijn zoon zonder schade aangekomen! Ik had m al verteld dat ie waarschijnlijk op zijn fietsje naar de Goffert moest, omdat NEC onze postbode niet vertrouwde.
:schater:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door pjottr »

ik wel, dat scheelt ze een kleine 10.000 enveloppen, 10.000 keer frankeren en veel tijd omdat ze niet in een envelopje gedaan hoeven worden met 10.000 briefjes erbij.
maar kom dan niet met het kolder-argument veiligheid als je niet eens om een legitimatie vraagt.

jbnmgn

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door jbnmgn »

pjottr schreef:ik wel, dat scheelt ze een kleine 10.000 enveloppen, 10.000 keer frankeren en veel tijd omdat ze niet in een envelopje gedaan hoeven worden met 10.000 briefjes erbij.
maar kom dan niet met het kolder-argument veiligheid als je niet eens om een legitimatie vraagt.
:withstupid: ik heb ook al eerder aangegeven dat het puur een financiele beslissing is geweest om het zo te doen. En dat maakt ook niets uit, je moet besparen waar mogelijk, maar kom daar dan eerlijk voor uit en ga niet lopen liegen met een puur onzinverhaal over veiligheid van het versturen van pasjes.
Ik had eigenlijk inmiddels van NEC wel een verklaring hierover verwacht na alle commotie die ontstaan is, maar klaarblijkelijk weten ze bij NEC niet goed hoe ze zich hier uit moeten lullen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door pjottr »

Al een aantal jaren geleden hadden Swart en consorten het over open en transparante communicatie waar mogelijk.
De klankbordgroep is volgens mij een stille dood gestorven en de supporters krijgen het ene na het andere lulverhaal in de maag gesplitst.
Ook financieel word er blijkbaar niet eerlijk gecommuniceerd, gezien het feit dat er nu weer een enorm operationeel verlies uit de kast komt.
Jacco heeft het blijkbaar te druk met de club redden om zich ook maar enigzins met communicatie bezig te houden en degene die dat dan wel doet maakt er een potje van.
Stemt me niet vrolijk dit.

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door jpnec »

pjottr schreef:ik wel, dat scheelt ze een kleine 10.000 enveloppen, 10.000 keer frankeren en veel tijd omdat ze niet in een envelopje gedaan hoeven worden met 10.000 briefjes erbij.
maar kom dan niet met het kolder-argument veiligheid als je niet eens om een legitimatie vraagt.
Alle uren die er nu in gaan zitten zijn ook niet gratis. Kan met niet voorstellen dat ze hier iets mee opschieten behalve een hoop ergernis. Ik vind het vrij chaotisch overkomen allemaal.

Gebruikersavatar
EK
Berichten: 681
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 21:41
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door EK »

Zojuist mijn seizoenkaart opgehaald.

Ze vroegen wel om legitimatie en mijn nieuwe kaart was binnen 3 seconden tevoorschijn getoverd. Wat dat betreft prima.

Was wel hectisch daar. Had ik niet verwacht op dit tijdstip.

jbnmgn

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door jbnmgn »

EK schreef:Zojuist mijn seizoenkaart opgehaald.

Ze vroegen wel om legitimatie en mijn nieuwe kaart was binnen 3 seconden tevoorschijn getoverd. Wat dat betreft prima.

Was wel hectisch daar. Had ik niet verwacht op dit tijdstip.
VIndt je het gek als iedereen op het laatste moment komt? Wat ik wel vreemd vindt is dat ze nu vragen om inleveren van je oude seizoenkaart (of legitimatie) maar ik denk dat bijna niemand zijn/haar oude seizoenkaart wil inleveren. Is toch een collectors item voor de meesten?

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door ApophisEire »

jbnmgn schreef:
EK schreef:Zojuist mijn seizoenkaart opgehaald.

Ze vroegen wel om legitimatie en mijn nieuwe kaart was binnen 3 seconden tevoorschijn getoverd. Wat dat betreft prima.

Was wel hectisch daar. Had ik niet verwacht op dit tijdstip.
VIndt je het gek als iedereen op het laatste moment komt? Wat ik wel vreemd vindt is dat ze nu vragen om inleveren van je oude seizoenkaart (of legitimatie) maar ik denk dat bijna niemand zijn/haar oude seizoenkaart wil inleveren. Is toch een collectors item voor de meesten?
mee eens, dat ding is mee geweest door heel europa, die gaat echt nergens heen behalve in mijn collectie!
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
EK
Berichten: 681
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 21:41
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door EK »

ApophisEire schreef:
jbnmgn schreef:
EK schreef:Zojuist mijn seizoenkaart opgehaald.

Ze vroegen wel om legitimatie en mijn nieuwe kaart was binnen 3 seconden tevoorschijn getoverd. Wat dat betreft prima.

Was wel hectisch daar. Had ik niet verwacht op dit tijdstip.
VIndt je het gek als iedereen op het laatste moment komt? Wat ik wel vreemd vindt is dat ze nu vragen om inleveren van je oude seizoenkaart (of legitimatie) maar ik denk dat bijna niemand zijn/haar oude seizoenkaart wil inleveren. Is toch een collectors item voor de meesten?
mee eens, dat ding is mee geweest door heel europa, die gaat echt nergens heen behalve in mijn collectie!
de oude kaart kreeg ik ook gewoon mee terug.

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door Strooper »

Er staat ook:

Seizoenkaarten kunnen worden afgehaald door middel van het tonen/inleveren van de "oude" seizoenkaart
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door MojoMojo »

Ik hoefde helemaal niets te laten zien.. Gaf alleen mijn naam en vak en toen kreeg ik 'm zo mee, ook die van mijn broer.
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
Grootstal
Berichten: 386
Lid geworden op: do 03 mei 2012, 22:30
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door Grootstal »

MojoMojo schreef:Ik hoefde helemaal niets te laten zien.. Gaf alleen mijn naam en vak en toen kreeg ik 'm zo mee, ook die van mijn broer.
Ik hoefde alleen mijn achternaam op te geven en ik kreeg hem zo mee.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten