Seizoenkaart 2012-2013

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
Gebruikersavatar
Veugel
Berichten: 1166
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 18:21
Contacteer:

Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door Veugel »

Gaan de prijzen elk jaar zonder mededeling met een aantal eu omhoog? schrik toch wel weer ff van de prijs van 184 euro

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door jasper491 »

Ik in vak F zit al tegen de prijs van 300 euro.. :crazy:

tim_
Berichten: 614
Lid geworden op: do 20 mei 2010, 15:21
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door tim_ »

Ik betaal ook 184,- voor komend seizoen, vak M.

FabianNEC
Berichten: 636
Lid geworden op: di 21 aug 2007, 17:07
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door FabianNEC »

Een stijging gemiddeld 3,7% stond in de folder, volgens mij. Daarnaast geen supportersverenigingskorting of andere compensatieacties meer, behalve http://www.nec-nijmegen.nl/tickets/nieu ... ing-pakken.

Gebruikersavatar
Veugel
Berichten: 1166
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 18:21
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door Veugel »

FabianNEC schreef:Een stijging gemiddeld 3,7% stond in de folder, volgens mij. Daarnaast geen supportersverenigingskorting of andere compensatieacties meer, behalve http://www.nec-nijmegen.nl/tickets/nieu ... ing-pakken.
aah ok ok. Waar staat dat van die 3,7% en hoezo geen sup ver. korting meer?

jbnmgn

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door jbnmgn »

Veugel schreef:Gaan de prijzen elk jaar zonder mededeling met een aantal eu omhoog? schrik toch wel weer ff van de prijs van 184 euro
Het is idd weer duurder geworden, maar wat niet? Een pilsje in de Eendracht kost nu nog € 1.75 maar dat wordt zeer binnenkort € 1.85 of € 1.90. (ik denk dat ze de benzine prijs volgen :biggrin: ).
Maar ik ben het met je eens dat het wel erg duur wordt als je b.v. ook nog een kaart moet hebben voor je kind. Een collega van mij zit op N en betaalt nu dus voor hem € 184.00 en voor zijn zoontje € 149.00. Bij elkaar toch € 333.00. En dan wil je nog wat eten/drinken. Dan kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die zeggen: ik kap er mee.

jbnmgn

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door jbnmgn »

Veugel schreef:
FabianNEC schreef:Een stijging gemiddeld 3,7% stond in de folder, volgens mij. Daarnaast geen supportersverenigingskorting of andere compensatieacties meer, behalve http://www.nec-nijmegen.nl/tickets/nieu ... ing-pakken.
aah ok ok. Waar staat dat van die 3,7% en hoezo geen sup ver. korting meer?
Dat is afgelopen seizoen al kenbaar gemaakt. De reden weet ik niet meer.

Gebruikersavatar
Veugel
Berichten: 1166
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 18:21
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door Veugel »

jbnmgn schreef:
Veugel schreef:Gaan de prijzen elk jaar zonder mededeling met een aantal eu omhoog? schrik toch wel weer ff van de prijs van 184 euro
Het is idd weer duurder geworden, maar wat niet? Een pilsje in de Eendracht kost nu nog € 1.75 maar dat wordt zeer binnenkort € 1.85 of € 1.90. (ik denk dat ze de benzine prijs volgen :biggrin: ).
Maar ik ben het met je eens dat het wel erg duur wordt als je b.v. ook nog een kaart moet hebben voor je kind. Een collega van mij zit op N en betaalt nu dus voor hem € 184.00 en voor zijn zoontje € 149.00. Bij elkaar toch € 333.00. En dan wil je nog wat eten/drinken. Dan kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die zeggen: ik kap er mee.
En dan zit je nog eens in de goedkoopste vakken. Een oom van mij zit samen met zijn 2 kinderen in vak F. Dus dan ben je al meer dan 800 euro kwijt voor 17 wedstrijden. Vind het echt heel duur, ik denk dat er op deze manier een leger stadion is volgend seizoen. Tenzij we weer Europees halen dan is er natuurlijk weer meer belangstelling

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door Tiel »

Veugel schreef:
jbnmgn schreef:
Veugel schreef:Gaan de prijzen elk jaar zonder mededeling met een aantal eu omhoog? schrik toch wel weer ff van de prijs van 184 euro
Het is idd weer duurder geworden, maar wat niet? Een pilsje in de Eendracht kost nu nog € 1.75 maar dat wordt zeer binnenkort € 1.85 of € 1.90. (ik denk dat ze de benzine prijs volgen :biggrin: ).
Maar ik ben het met je eens dat het wel erg duur wordt als je b.v. ook nog een kaart moet hebben voor je kind. Een collega van mij zit op N en betaalt nu dus voor hem € 184.00 en voor zijn zoontje € 149.00. Bij elkaar toch € 333.00. En dan wil je nog wat eten/drinken. Dan kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die zeggen: ik kap er mee.
En dan zit je nog eens in de goedkoopste vakken. Een oom van mij zit samen met zijn 2 kinderen in vak F. Dus dan ben je al meer dan 800 euro kwijt voor 17 wedstrijden. Vind het echt heel duur, ik denk dat er op deze manier een leger stadion is volgend seizoen. Tenzij we weer Europees halen dan is er natuurlijk weer meer belangstelling
Die oom kan ook in het gezinsvak gaan zitten, alles heeft zijn prijs. Hij kieste rvoor om met 3 man op de middenlijn te gaan zitten. Ja dat kost geld.
trouwens 15 euro PP per wedstrijd valt best mee op die goede plaatsen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door burp »

prijs zou zelfs veel meer omhoog moeten om de exploitatie dekkend te krijgen, het grote manco van het huidige stadion.
Maar dat zullen ze niet ineens doen om teveel afhakers te voorkomen.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4579
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door gladiator »

jemig man 184 euro niet normaal meer

ik laat mijn kinderen voortaan maar thuis
ik neem dit jaar nog maar 1 kaart ipv 3
Tja NEC daar gaat je toekomst.....ik dacht dat de jonge supporters de toekomst waren
maar deze prijzen zijn te gortig om voor ouders te betalen tenzij je de kinderen van
marcel boekhoorn bent...............
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door jd »

NEC is jaar in jaar uit een van de goedkoopste clubs qua seizoenskaarten (zie onderzoekje DTH elk jaar), daarnaast is vorig jaar al aangekondigd dat de SV/HKN-kortingen voor de GT en vak H zouden wegvallen.

Het is inderdaad een bak geld voor mensen die met hun kinderen zitten. Maar ga je ipv. 17 thuiswedstrijden met 2 kids, eens 5 keer een dagje uit naar de efteling ofzo met ze, dan ben je hetzelfde kwijt. Zonde als mensen thuisblijven door de prijsverhogingen. Niet geheel onbegrijpelijk aangezien de kosten aardig oplopen, maar ik kan niet zeggen dat ik de seizoenskaarten ooit als duur ervaren heb (zit Hazenkamp)

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door Tiel »

jd schreef:NEC is jaar in jaar uit een van de goedkoopste clubs qua seizoenskaarten (zie onderzoekje DTH elk jaar), daarnaast is vorig jaar al aangekondigd dat de SV/HKN-kortingen voor de GT en vak H zouden wegvallen.

Het is inderdaad een bak geld voor mensen die met hun kinderen zitten. Maar ga je ipv. 17 thuiswedstrijden met 2 kids, eens 5 keer een dagje uit naar de efteling ofzo met ze, dan ben je hetzelfde kwijt. Zonde als mensen thuisblijven door de prijsverhogingen. Niet geheel onbegrijpelijk aangezien de kosten aardig oplopen, maar ik kan niet zeggen dat ik de seizoenskaarten ooit als duur ervaren heb (zit Hazenkamp)
Dat gaat je niet eens lukken.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door jd »

Tiel schreef:
jd schreef:NEC is jaar in jaar uit een van de goedkoopste clubs qua seizoenskaarten (zie onderzoekje DTH elk jaar), daarnaast is vorig jaar al aangekondigd dat de SV/HKN-kortingen voor de GT en vak H zouden wegvallen.

Het is inderdaad een bak geld voor mensen die met hun kinderen zitten. Maar ga je ipv. 17 thuiswedstrijden met 2 kids, eens 5 keer een dagje uit naar de efteling ofzo met ze, dan ben je hetzelfde kwijt. Zonde als mensen thuisblijven door de prijsverhogingen. Niet geheel onbegrijpelijk aangezien de kosten aardig oplopen, maar ik kan niet zeggen dat ik de seizoenskaarten ooit als duur ervaren heb (zit Hazenkamp)
Dat gaat je niet eens lukken.
Al jaren niet geweest, maar had al zo'n vermoeden dat 5x hoog gegrepen zou zijn :wink:

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door CHEF »

Zit net bij KV mechelen te kijken, daar betaalde je dit seizoen 250 euro voor een plaats te vergelijken met de Gofferttribune, en dan nog vreemd vinden dat Belgen ons krenterig vinden.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15964
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door pjottr »

Het is inderdaad een flinke sloeber,maar alles wordt duurder en probeer jij maar eens voor het zelfde geld ergens anders in de eredivisie een seizoenskaart te krijgen, denk dat er niet meer dan 2 clubs goedkoper zijn.
Kijk eens hier voor de prijzen van de overige clubs

Ajax € 220 11/12
AZ € 240 12/13
Ado € 200 11/12
Utrecht € 95 11/12 halve seizoenskaart
Heerenveen € 183 11/12
PSV € 235 11/12
Feyenoord € 249 12/13
Excelsior € 87,50 11/12 halve seizoenskaart
Graafschap € 203 11/12
VVV € 160 11/12
NAC € 92 11/12 halve seizoesnkaart
Roda € 75 11/12 halve seizoesnkaart
Twente € 232,50 12/12

en nou niet meer zeiken :party:

ForzaVakZ
Berichten: 1437
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door ForzaVakZ »

gladiator schreef:jemig man 184 euro niet normaal meer

ik laat mijn kinderen voortaan maar thuis
ik neem dit jaar nog maar 1 kaart ipv 3
Tja NEC daar gaat je toekomst.....ik dacht dat de jonge supporters de toekomst waren
maar deze prijzen zijn te gortig om voor ouders te betalen tenzij je de kinderen van
marcel boekhoorn bent...............
Overdrijven is ook een vak! :zzz:

NR 7
Berichten: 350
Lid geworden op: do 04 okt 2007, 22:46

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door NR 7 »

Hoorde ik Gerrie gisteren omroepen dat afgelopen week brieven zijn verstuurd naar seizoenkaarthouders over komend seizoen??? :???: :???:

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door jd »

NR 7 schreef:Hoorde ik Gerrie gisteren omroepen dat afgelopen week brieven zijn verstuurd naar seizoenkaarthouders over komend seizoen??? :???: :???:
zelfde als elk jaar, vandaag in je bus als het goed is.

tim_
Berichten: 614
Lid geworden op: do 20 mei 2010, 15:21
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door tim_ »

Wat een gedoe om een SK over te zetten op een andere naam. Drie formulieren + je SK opsturen vóór 1 mei terwijl je 2 mei nog tegen AZ speelt, schandelijk. Dus ik neem de kaart van m'n oom over, betaal hem en laat hem zijn kaart verlengen. Brengt dat problemen met zich mee als ik op een SK ga op de naam van mijn oom? (Andere achternaam)

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door jasper491 »

tim_ schreef:Wat een gedoe om een SK over te zetten op een andere naam. Drie formulieren + je SK opsturen vóór 1 mei terwijl je 2 mei nog tegen AZ speelt, schandelijk. Dus ik neem de kaart van m'n oom over, betaal hem en laat hem zijn kaart verlengen. Brengt dat problemen met zich mee als ik op een SK ga op de naam van mijn oom? (Andere achternaam)
Bij uitwedstrijden wel. Vistas ofzo.

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door Strooper »

tim_ schreef:Wat een gedoe om een SK over te zetten op een andere naam. Drie formulieren + je SK opsturen vóór 1 mei terwijl je 2 mei nog tegen AZ speelt, schandelijk. Dus ik neem de kaart van m'n oom over, betaal hem en laat hem zijn kaart verlengen. Brengt dat problemen met zich mee als ik op een SK ga op de naam van mijn oom? (Andere achternaam)
In principe niet, alleen voor Vitesse-uit zou dat problemen kunnen opleveren. En als jij je misdraagt en en een stadionverbod krijgt, heeft je oom ook een probleem :wink:
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door CHEF »

tim_ schreef:Wat een gedoe om een SK over te zetten op een andere naam. Drie formulieren + je SK opsturen vóór 1 mei terwijl je 2 mei nog tegen AZ speelt, schandelijk. Dus ik neem de kaart van m'n oom over, betaal hem en laat hem zijn kaart verlengen. Brengt dat problemen met zich mee als ik op een SK ga op de naam van mijn oom? (Andere achternaam)
Dan krijg je een los kaartje, geen enkel probleem

tim_
Berichten: 614
Lid geworden op: do 20 mei 2010, 15:21
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door tim_ »

Maar als ik geen uitwedstrijden wil bezoeken is het in principe geen probleem? Dan ga ik voorlopig nog op zijn naam. Kan het altijd nog op mijn naam laten zetten. Bedankt voor de info.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3721
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Seizoenkaart 2012-2013

Bericht door Super-Simr »

gladiator schreef:jemig man 184 euro niet normaal meer

ik laat mijn kinderen voortaan maar thuis
ik neem dit jaar nog maar 1 kaart ipv 3
Tja NEC daar gaat je toekomst.....ik dacht dat de jonge supporters de toekomst waren
maar deze prijzen zijn te gortig om voor ouders te betalen tenzij je de kinderen van
marcel boekhoorn bent...............
11 Euro 'gemiddeld' per wedstrijd op de Goffert-tribune vind ik persoonlijk een koopje. Zitten de wedstrijden tegen de zogenaamde topploegen ook bij!
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten