Uit supporters

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.

Wat kan jou motiveren vaker een uitwedstrijd te bezoeken.

Goedkopere tickets.
54
39%
Afschaffen verplichte combi.
81
58%
Beter vervoer met bus.
5
4%
 
Totaal aantal stemmen: 140

fleuran

Re: Uit supporters

Bericht door fleuran »

FootieMark schreef:
jamwijers schreef:
Michael schreef:Wat is er dan precies in het vak gebeurd? Heb er niet(s) (veel) van meegekregen...
nou in de uitvak gingen 2 suporters met elkaar op de vuist als het niet meer is.
ik denk frustratie.
Op de vuist :jestera: Puur een pittige discussie over het toezingen van Muslu met wat gedouw wat daarna weer goed werd gemaakt. Niks aan het handje volgens mij.
Een sympathieke voetballer, oud-nec-er, die na een zware blessure voor het eerst weer speeltijd krijgt en terecht door DG-supporters wordt toegejuicht, leidt in het NEC-vak tot een pittige discussie over het toezingen van Muslu. Notabene: bij de terugkeer van Muslu. Dit geeft aan hoe kwetsbaar de sfeer in dat vak is; dat belooft weinig goeds voor de toekomst!

FootieMark
Berichten: 373
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 13:31
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door FootieMark »

fleuran schreef:
FootieMark schreef:
jamwijers schreef:
Michael schreef:Wat is er dan precies in het vak gebeurd? Heb er niet(s) (veel) van meegekregen...
nou in de uitvak gingen 2 suporters met elkaar op de vuist als het niet meer is.
ik denk frustratie.
Op de vuist :jestera: Puur een pittige discussie over het toezingen van Muslu met wat gedouw wat daarna weer goed werd gemaakt. Niks aan het handje volgens mij.
Een sympathieke voetballer, oud-nec-er, die na een zware blessure voor het eerst weer speeltijd krijgt en terecht door DG-supporters wordt toegejuicht, leidt in het NEC-vak tot een pittige discussie over het toezingen van Muslu. Notabene: bij de terugkeer van Muslu. Dit geeft aan hoe kwetsbaar de sfeer in dat vak is; dat belooft weinig goeds voor de toekomst!
Mijn mening is dat je dat niet bij een 1-0 achterstand doet en na de wedstrijd deze jongen kan toezingen , maar nu zal ik wel weer een hoop gezeik over me heen krijgen. Ach ieder zijn mening.

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door BiT »

fleuran schreef:
FootieMark schreef:
jamwijers schreef:
Michael schreef:Wat is er dan precies in het vak gebeurd? Heb er niet(s) (veel) van meegekregen...
nou in de uitvak gingen 2 suporters met elkaar op de vuist als het niet meer is.
ik denk frustratie.
Op de vuist :jestera: Puur een pittige discussie over het toezingen van Muslu met wat gedouw wat daarna weer goed werd gemaakt. Niks aan het handje volgens mij.
Een sympathieke voetballer, oud-nec-er, die na een zware blessure voor het eerst weer speeltijd krijgt en terecht door DG-supporters wordt toegejuicht, leidt in het NEC-vak tot een pittige discussie over het toezingen van Muslu. Notabene: bij de terugkeer van Muslu. Dit geeft aan hoe kwetsbaar de sfeer in dat vak is; dat belooft weinig goeds voor de toekomst!
Welk vak?
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Frans »

NECTheBest

Gebruikersavatar
casper024
Berichten: 638
Lid geworden op: wo 17 nov 2010, 13:34
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door casper024 »

Nimweegs Nuilen

MichielNEC
Berichten: 637
Lid geworden op: za 20 jun 2009, 22:58
Locatie: Ewijk
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door MichielNEC »

Goed bezig bij Groningen, volgens mij deden ze vorig jaar ook het halve uitvak en dan korting geven
Neccie for president!

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Biarmicus »

Laat ze eerst maar iets doen aan dat gangenstelsel van beton waar geen eind aan komt!

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Harold Bastiaans »

Uit supporters zijn per defenitie nep supporters, die zijn te beroerd om een seizoenskaart voor eigen stadion te kopen. :td:
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
casper024
Berichten: 638
Lid geworden op: wo 17 nov 2010, 13:34
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door casper024 »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Uit supporters zijn per defenitie nep supporters, die zijn te beroerd om een seizoenskaart voor eigen stadion te kopen. :td:
ja klopt maar je hebt ook gevallen die nergens anders willen zitten dan op ghklmno en die daarom geen scc nemen
Nimweegs Nuilen

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Tiel »

casper024 schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Uit supporters zijn per defenitie nep supporters, die zijn te beroerd om een seizoenskaart voor eigen stadion te kopen. :td:
ja klopt maar je hebt ook gevallen die nergens anders willen zitten dan op ghklmno en die daarom geen scc nemen
Die kunnen ieder jaar een seizoenskaart kopen hoor. Plek zat tussen de seizoenen in. Onzin excuses.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

mmaaxxiimm
Berichten: 139
Lid geworden op: di 17 aug 2010, 14:15
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door mmaaxxiimm »

Huh, je maakt hoop ik een grapje! Ik ben een regelmatige uitganger en heb een scc op vak 080, ben ik dan een nep-supporter?


We gaan die arnepppppppppers opeten!!!!!!!!!!!!!!!!!!(wel op tijd uitspugen want ze zijn net als ratten, ze brengen ziektes over :biggrin: )

Gebruikersavatar
casper024
Berichten: 638
Lid geworden op: wo 17 nov 2010, 13:34
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door casper024 »

mmaaxxiimm schreef:Huh, je maakt hoop ik een grapje! Ik ben een regelmatige uitganger en heb een scc op vak 080, ben ik dan een nep-supporter?


We gaan die arnepppppppppers opeten!!!!!!!!!!!!!!!!!!(wel op tijd uitspugen want ze zijn net als ratten, ze brengen ziektes over :biggrin: )
hij bedoelt dat je alleen naar uitwedstrijden gaat maar geen seizoenskaart hebt
Nimweegs Nuilen

mmaaxxiimm
Berichten: 139
Lid geworden op: di 17 aug 2010, 14:15
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door mmaaxxiimm »

Ik begrijp niet wat er erg is aan alleen maar naar uitwedstrijden gaan, steun je je club alleen maar meer mee want 17 uit wedstrijden bij elkaar kost meer dan een scc op de hoofdtribune! maar natuurlijk is het beter om er dan nog een scc er bij te nemen maar ik vind het we raar dat je ze nep-supporters noemt.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Harold Bastiaans »

mmaaxxiimm schreef:Ik begrijp niet wat er erg is aan alleen maar naar uitwedstrijden gaan, steun je je club alleen maar meer mee want 17 uit wedstrijden bij elkaar kost meer dan een scc op de hoofdtribune! maar natuurlijk is het beter om er dan nog een scc er bij te nemen maar ik vind het we raar dat je ze nep-supporters noemt.

Man dat was een nietszeggend grapje, natuurlijk zijn uitsupporters geen neppers....pff
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

mmaaxxiimm
Berichten: 139
Lid geworden op: di 17 aug 2010, 14:15
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door mmaaxxiimm »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
mmaaxxiimm schreef:Ik begrijp niet wat er erg is aan alleen maar naar uitwedstrijden gaan, steun je je club alleen maar meer mee want 17 uit wedstrijden bij elkaar kost meer dan een scc op de hoofdtribune! maar natuurlijk is het beter om er dan nog een scc er bij te nemen maar ik vind het we raar dat je ze nep-supporters noemt.

Man dat was een nietszeggend grapje, natuurlijk zijn uitsupporters geen neppers....pff
Dat kon ik niet echt uit je reactie opmaken, maarja, ik lijd dan ook aan derbykoorts op dit moment dus ik kan hartstikke opvliegend zijn :sjaal:

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4573
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door gladiator »

document in handen gekregen over de uit supporters
downloaden en veel lees plezier

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-NNFJ7WDVXCKM.pdf
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door valkhof »

dat document is overal te lezen

Gebruikersavatar
nijmegen00
Berichten: 190
Lid geworden op: za 12 feb 2011, 19:47
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door nijmegen00 »

Leuk om te lezen:

“Het was een levendige wedstrijd, waardoor er een fanatieke sfeer ontstond. Aangezien
wij maar met 40 supporters waren, vielen wij in het niet. In de rust werd er een
klein beetje uitgedaagd door supporters van Go Ahead Eagles en MVV, die ook aan
de korte zijde zaten. Er werden wat broodjes gegooid en toen dreven de stewards de
MVV-supporters een stukje weg. Verder er geen ongeregeldheden.”
Bron: rapporteur Go Ahead Eagles over uitwedstrijd tegen MVV

Haha machtig mooi, Jupiler League hooligans :jestera:

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door rasputin »

het kan nog veel gekker. de burgemeester van heerenveen legt AZ supporters een verplichte autocombi op ivm mogelijke confrontatie tussen voetbal en schaatssupporters.

er heeft zelfs een rechter het besluit van de burgervader goedgekeurd.

http://t.co/ZLu2FS10

was het een zware lunch heren :eek:

*watching skating isn't a crime either*
#againstmodernfootball

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Legendario »

rasputin schreef:het kan nog veel gekker. de burgemeester van heerenveen legt AZ supporters een verplichte autocombi op ivm mogelijke confrontatie tussen voetbal en schaatssupporters.

er heeft zelfs een rechter het besluit van de burgervader goedgekeurd.

http://t.co/ZLu2FS10

was het een zware lunch heren :eek:

*watching skating isn't a crime either*
Ja je kunt daar wel flauw over doen maar gaan geruchten de ronde dat fans van Kjeld Nuis broodjes willen gaan gooien naar de AZ-supporters. Er zou zelfs sprake zijn van broodjes belegd met boeren-metworst.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Jomano »

Legendario schreef:
rasputin schreef:het kan nog veel gekker. de burgemeester van heerenveen legt AZ supporters een verplichte autocombi op ivm mogelijke confrontatie tussen voetbal en schaatssupporters.

er heeft zelfs een rechter het besluit van de burgervader goedgekeurd.

http://t.co/ZLu2FS10

was het een zware lunch heren :eek:

*watching skating isn't a crime either*
Ja je kunt daar wel flauw over doen maar gaan geruchten de ronde dat fans van Kjeld Nuis broodjes willen gaan gooien naar de AZ-supporters. Er zou zelfs sprake zijn van broodjes belegd met boeren-metworst.
En die AZ supporters zijn ook levensgevaarlijk met hun kleppers! Nee, ik begrijp die burgervader wel.

Gebruikersavatar
RoelWijchen
Berichten: 209
Lid geworden op: ma 11 okt 2010, 22:29
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door RoelWijchen »

Jomano schreef:
Legendario schreef:
rasputin schreef:het kan nog veel gekker. de burgemeester van heerenveen legt AZ supporters een verplichte autocombi op ivm mogelijke confrontatie tussen voetbal en schaatssupporters.

er heeft zelfs een rechter het besluit van de burgervader goedgekeurd.

http://t.co/ZLu2FS10

was het een zware lunch heren :eek:

*watching skating isn't a crime either*
Ja je kunt daar wel flauw over doen maar gaan geruchten de ronde dat fans van Kjeld Nuis broodjes willen gaan gooien naar de AZ-supporters. Er zou zelfs sprake zijn van broodjes belegd met boeren-metworst.
En die AZ supporters zijn ook levensgevaarlijk met hun kleppers! Nee, ik begrijp die burgervader wel.
Ze verzinnen altijd wel een of andere zwakzinnige reden om een combi te verplichten.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Mark Ariaans »

Jomano schreef: En die AZ supporters zijn ook levensgevaarlijk met hun kleppers! Nee, ik begrijp die burgervader wel.
Kleppers versus klapschaatsen, de slag bij Beverwijk is er niks bij.

dutchyinuk
Berichten: 582
Lid geworden op: zo 31 okt 2010, 17:35
Locatie: Goffert, vak Rood Zwart Groen
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door dutchyinuk »

Mark Ariaans schreef:
Jomano schreef: En die AZ supporters zijn ook levensgevaarlijk met hun kleppers! Nee, ik begrijp die burgervader wel.
Kleppers versus klapschaatsen, de slag bij Beverwijk is er niks bij.
Die klapschaats hakt er anders aardig in. :lol:
:sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal:

T.S.
Berichten: 1668
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door T.S. »

http://www.indehekken.net/actueel/uitsu ... amloos-11/

Ook 8e van Nederland qua gemiddeld aantal uitsupporters (233). Boven V...... en 8e is sowieso niet verkeerd.
Van de andere kant is het wel zorgwekkend (en tegelijk begrijpelijk i.v.m. alle combi regelingen) dat je met een gemiddelde van 233 in het linkerrijtje eindigt.
Meer positieve beleving in de Goffert!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten